Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 23 grudnia 2024 r., imieniny Sławomiry, Wiktorii



Zaczęli od promocyjnego klipu
W ramach nowej kampanii gmina chce rozpowszechniać koszulki, kolorowanki dla dzieci, prowadzić lekcje samorządowe w szkołach, montować na ulicach chorągiewki i loga itp.

(Zam: 24.08.2017 r., godz. 10.40)

Teledysk „Pokochaj Wyszków” powstały na zlecenie gminy miał swoją premierę 23 sierpnia w Wyszkowskim Ośrodku Kultury „Hutnik”. W otwartym pokazie uczestniczyli głównie ci, którzy w klipie wystąpili. Preludium do jego stworzenia były bezpłatne zajęcia zumby, które w czerwcu w miejskim parku poprowadziła licencjonowana instruktorka Joanna Zglec. Klip był nagrywany w ostatnią niedzielę czerwca, a wystąpili w nim, prócz uczestniczek zajęć zumby, także strażacy z OSP Gulczewo, zawodnicy Rhinos Wyszków, Campera, Bugu Wyszków, Klubu Biegacza, adepci sztuk walki trenujący pod kierunkiem Andrzeja Grajczyka, Piotra Trześniewskiego-Tryca, Młodzieżowa Orkiestra Dęta OSP, Kacper Terlikowski i in. Zdjęcia kręcone były głównie w parku, na miejskiej plaży, Skwerze Jana Pawła II. Pod koniec klipu pokazany został Urząd Miejski i burmistrz Grzegorz Nowosielski, który uczestniczył środowym pokazie.
- Jesteście gotowi na premierę roku w Wyszkowie? – zwróciła się do publiczności Edyta Wittich z wydziału promocji, kultury i sportu Urzędu Miejskiego.
W sali widowiskowej pokazano nieco ponad trzyipółminutowy filmik, a po jego zakończeniu w stronę publiczności poleciały balony i bańki mydlane.
- Wyszków to miasto, które się stale rozwija, zmienia się na lepsze. To jest miasto może niewielkie, ale z wielkimi ambicjami. O tym chcemy przypominać naszym mieszkańcom, tym chcemy się chwalić, stąd nasze nowe inicjatywy promocyjne i autopromocyjne – podkreśliła wiceburmistrz Aneta Kowalewska. – Hasłem „Pokochaj Wyszków” chcemy integrować mieszkańców, pielęgnować lokalny patriotyzm, budować lokalną tożsamość, ale też chcemy w was, wyszkowianach, wzbudzić poczucie dumy ze swojego miasta, poczucie tego, że jesteście z nim związani – dodała. – Budowanie lokalnego patriotyzmu, tożsamości, kapitału społecznego to nie jest łatwe zadanie. Od lat konsekwentnie staramy się to robić. Nadanie Wyszkowowi sztandaru, honorowi obywatele – szereg naszych różnych przedsięwzięć edukacyjnych, społecznych służy temu, byście państwo czuli się wyszkowiankami, wyszkowianami, żebyście pamiętali, że Wyszków jest nasz wspólny. Chcemy państwa uczyć współpracy, budować zaufanie społeczne, pokazywać, że razem możemy więcej – przekonywała. – Kampania „Pokochaj Wyszków” ma obudzić uśmiech na twarzy wyszkowian, uczyć tego, że powinniśmy się jednoczyć, że powinniśmy być razem, jak najwięcej wiedzieć o naszym mieście i się z nim utożsamiać. Wtedy jako lubiący swoje miasto i świadomi jego walorów mieszkańcy możemy zachęcać innych do osiedlania się tutaj.
Częścią kampanii jest logo wykorzystane nie tylko w klipie promocyjnym, ale także na koszulkach i wszelkich planowanych do zastosowania elementach promocji.
- Chcieliśmy w tym teledysku pokazać mieszkańców Wyszkowa w każdym wieku, ale jednakowo pozytywnych i uśmiechniętych, zaangażowanych w to, co robią, w swoje pasje, bo to właśnie ludzie tworzą to miasto, tę gminę. Jesteśmy przekonani, że przyciągnie to większą uwagę i chęć bycia tu z nami niż piękne widoki – zapewniała Edyta Wittich.
Gmina Wyszków opublikowała już film na jednym z portali społecznościowych. Będzie on także wyświetlany przed każdym seansem filmowym w wyszkowskim kinie.
- Zapraszamy do współpracy lokalnych przedsiębiorców, chcemy promować lokalne firmy, wspólnie zachęcać mieszkańców, żeby korzystali z usług wyszkowskich firm, sklepów, punktów usługowych. Chcemy pokazywać i podkreślać, że to, co z Wyszkowa, to dobre – zaznaczyła Aneta Kowalewska.
- Będziemy też promować lokalne kluby sportowe i zachęcać do kibicowania naszym sportowcom – dodała Edyta Wittich.
Goście środowej premiery otrzymali książeczki zawierające informacje dotyczące gminy Wyszków i kolorowanki. Publikacja będzie dystrybuowana w wyszkowskich szkołach.
- Chcemy poprzez zabawę uczyć naszych najmłodszych mieszkańców historii. Będziemy też w szkołach z lekcjami samorządowymi – chcemy uczyć młodych wyszkowian, że samorząd jest potrzebny, jakie są jego zadania, kompetencje. Potrzebujemy świadomych, aktywnych obywateli i tak ich będziemy wychowywać – podkreśliła wiceburmistrz.
- Często słyszymy pytania o możliwość zakupu gadżetów promocyjnych związanych z gminą Wyszków. Dużo drobnych gadżetów wydajemy bezpłatnie w wyszkowskim Punkcie Informacji Turystycznej, czy w wydziale promocji, kultury i sportu w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie. Jednak chcemy zadbać o to, by każdy turysta przyjeżdżający do Wyszkowa, czy też każdy mieszkaniec chcący promować miasto i pokazać, że się z nim utożsamia, mogli kupić sygnowane produkty – zapewniła E. Wittich.
Będą one dostępne w ciągłej sprzedaży w kasie Wyszkowskiego Ośrodka Kultury „Hutnik”. Do kupienia są już koszulki polo z nadrukowanym logo kampanii.
Gmina zainwestuje także w elementy wizualne – nowe witacze na wjazdach do Wyszkowa, logo na kilku widocznych budynkach w mieście, chorągiewki na latarniach przy głównych placach. Urząd Miejski zamierza ustawić więcej tablic informacyjnych.
- Oczywiście wszystko w ramach rozsądku, ale tak, by każdy, kto przejeżdża przez miasto, czy jest na spacerze wiedział, gdzie jest. Chodzi o to, by to miasto utrwaliło się w jego pamięci – podkreśliła Edyta Wittich.
- Będziemy się opierać na autorytetach i jeszcze bardziej intensywnie korzystać z dorobku naszych honorowych obywateli. Planujemy w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej zebrać pamiątki po nieżyjących już honorowych obywatelach Wyszkowa – będą one bazą do tego byśmy tam przeprowadzali sezonowe wystawy, ale też lekcje biblioteczne – poinformowała Aneta Kowalewska.
Każdy tata, który przyjedzie do Urzędu Stanu Cywilnego, aby zgłosić swoje nowo narodzone dziecko, otrzyma od urzędników drzewko.
- Będziemy wdzięczni za zdjęciowe relacjonowanie nam jak rośnie i dziecko, i drzewo – zaznaczyła A. Kowalewska.
Urząd Miejski zamierza przystosować swoją stronę internetową do nowych technologii i stworzyć wersje dla użytkowników smartfonów i tabletów.
- Będzie bardziej czytelna, przejrzysta i nowoczesna – zapewniała E. Wittich.
- W naszej kampanii będziemy stosowali nowe narzędzia i umiejętności komunikacyjne, spróbujemy storytellingu, który pozwala łatwiej budować więzi społeczne, ale także więzi ze swoją małą ojczyzną – zaznaczyła A. Kowalewska. – Dziś rozpoczynamy tę kampanię, ale liczymy, że będziecie się państwo w nią włączać. Zapraszamy do zgłaszania pomysłów na promocję i autopromocję naszego miasta. Naprawdę, razem możemy więcej. Czekamy na państwa i mamy nadzieję, że ten teledysk będzie pierwszym krokiem w całej wędrówce następnych kroków promowania i autopromowania Wyszkowa wspólnie – dodała.
Podczas spotkania Joanna Zglec wraz uczestniczkami zajęć klubu Powerfit zaprezentowały próbkę zumby. Piosenkę o Wyszkowie zaśpiewała Karolina Pujer.
J.P.



























Komentarze

Tanecznym krokiem Burmistrz rozpoczął kampanię :)
Dodane przez Wikt, w dniu 24.08.2017 r., godz. 10.56
To nie jest film promujący miasto tylko film promujący taniec. Żenująca kryptoreklama Zumby.
Dodane przez Wyszkowianka, w dniu 24.08.2017 r., godz. 11.01
Że niby ten klip ma być promocją Wyszkowa?Śmieszne!Nie widzę w nim żadnej promocji.nie ma w nim niczego ,co by promowało Wyszków.Co to w ogóle jest?
Dodane przez MM, w dniu 24.08.2017 r., godz. 12.48
Brawo tak trzymać profesjonalnie, pomysłowo i oryginalnie!!!
Zgadzam się z Wikt
Dodane przez Krynia, w dniu 24.08.2017 r., godz. 13.53
Kampania ruszyła!tak się pozyskuje nowych,młodych wyborców pokazując im,ze coś mogą,ze mają kontakt z burmistrzem a tak naprawdę g..no mogą!!! Co do filmiku?.Po prostu lipa!
Dodane przez Judyta, w dniu 24.08.2017 r., godz. 14.00
Z niecierpliwością czekałam na teledysk promujący moje miasto. Obejrzałam i niestety rozczarowałam się. Filmik, w którym babeczki tańczą, faceci grają w amerykański football a chłopczyki kopią piłkę ma się nijak do promocji miasta. To raczej promocja sportu, zdrowego stylu życia, coś, co pokazuje jak można spędzać wolny czas. Moim zdaniem jeśli ktoś do tej pory nie pokochał Wyszkowa, po premierze teledysku "Pokochaj Wyszków" nie zapałała nagle płomiennym uczuciem do naszego miasta. Ps. Końcówka teledysku sprawiła, że na karku poczułam oddech zbliżającej się (może nawet trwającej już) kampanii wyborczej :)
Dodane przez Monia, w dniu 24.08.2017 r., godz. 14.15
Gratuluję pomysłu! Mi się podoba, jest oryginalny. Faktycznie pokazuje zdrowy tryb życia, taniec, sport.... można czepiać się wszystkiego i narzekać. Chyba nie o to tu chodzi... dobrze, ze coś się dzieję i to powinniśmy chwalić, a nie wciąż narzekać i narzekać. Doceńmy to co mamy;)
Dodane przez Anonim, w dniu 24.08.2017 r., godz. 15.30
No właśnie!pokazuje zdrowy styl życia,ale do czego to się ma jeśli chodzi o promocje miasta?Ja tu widzę reklamę zumby Pani J. Z i nic więcej.zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami,ze to kampania zbliżających się wyborów.
teledysk
Dodane przez ja, w dniu 24.08.2017 r., godz. 15.58
Teledysk - bardzo dobry. Widać z niego aż nadto, że Wyszków to miasto seksu i biznesu.
Dodane przez Tedy, w dniu 24.08.2017 r., godz. 16.27
Nie udana promocja Wyszkowa,przyPOmina mi kampanie przedwyborcza PO, POdrozowanie PKP,zagladanie do jedzenia,pytajac jak smakuje schabowy,spacery PO ulicach,gdzie dawano dobre rady bezrobotnym,aby wzieli kredyt,a wyjazd na zmywak za granice,nazywano szansa na zycie. Pani Judyta,slusznie zauwazyla,ze sa to zabiegi,zblizajacej sie kampanii wyborczej. Zabiegi te,sa godne POlitowania,POniewaz obecni wlodarze, POkazali nam nieudolnosc,nePOtyzm,rozrzutnosc w finansach w wiadomym nam celach. Jednym slowem jak najszybciej do wymiany,na madrych,profesjonalnych urzednikow z zacieciem do dobrej pracy,z korzysciach dla miasta i nas spoleczenstwa.
Dodane przez anonim, w dniu 24.08.2017 r., godz. 18.18
Filmiki nie pokażą jak się żyje w Wyszkowie i jak się nie szanuje prostych ludzi. Przejeżdżałem ostatnio Dworcową, przy targowicy. Pamiętam jak kupcy walczyli, żeby nie zabierać terenu, na którym handlują i nie zabudowywać wysokimi budynkami od Dworcowej. Pomagali niektórzy radni opozycyjni, jednak władza samorządowa z burmistrzem na czele postawiła na swoim i wynajęła pod budowę budynków usługowych. Co jest zaskakujące, że najemcy wybudowali nie dla własnych potrzeb ale także dużo lokali pod wynajem dla innych. Pytanie dlaczego ? Czy nie można w innym miejscu tylko robiąc drobnym handlującym niezdrową konkurencję.
Trycek w skowronkach. Żenada.
Dodane przez Ogarnij się pętaczku, w dniu 24.08.2017 r., godz. 21.59
Słów brak!
Dodane przez POkochaj władzę., w dniu 25.08.2017 r., godz. 09.38
Śmieszą mnie te filmiki, z naszych podatków, które reklamują trenerki fitness, taniec nie współgra z muzyką. Pytanie podstawowe dla kogo one są, dla wyszkowian czy reklama na zewnątrz. Jeśli dla wyszkowian to jest to przekłamanie bo w Wyszkowie nie jest wesoło a udział Grajczyka świadczy, że jest to nawet szkoła przetrwania. Kto myślał, że Wyszków sportem stoi to także się zawiedzie bo w tej dziedzinie postępów nie ma, Bug i Camper okres świetności mają za sobą, wegetują w dalszych ligach i czekają na nowy impuls, na pewno nie przy tej ekipie samorządowej. Nosorożce powoli kończą swój amerykański sen. Sugestywne jest zakończenie filmiku, gdy idziesz do burmistrza załatwić sprawę to on z uśmiechem na ustach i uprzejmie mówi tobie WON.
Fatalny przykład męskiego klimakterium Nowosielskiego
Dodane przez OKO, w dniu 25.08.2017 r., godz. 10.37
Niezwykle chaotyczny przekaz! Czy ktoś pamięta, o czym to było?! 100 migawek 2-3 sekundowych w niespełna 3 minuty! Rowerki jadą, piłeczki sobie podają, a piękne panoramy i skarby architektury - po 1 sekundzie! Turysta nie powie: o, tam chcę przyjechać, bo niestety film nakręcił Szybki Bill :-)
Dodane przez MM (ten właściwy), w dniu 25.08.2017 r., godz. 11.44
Świetna robota, jednak poproszę o wersję skróconą o migawki z Nowosielskim. Niestety nie jest on atrakcyjną zachętą do pokochania Wyszkowa.
Dodane przez ola, w dniu 25.08.2017 r., godz. 12.14
A gdzie parada geriatrii, czyli wyszkowskich seniorów ulicą Sowińskiego? Jaki to cios dla pani Lidzi...
Słaby klip
Dodane przez Adam, w dniu 25.08.2017 r., godz. 12.48
Niestety klip słabiutki. Nie mam nic przeciwko dziewczynom tańczącym Zumbę, mało tego robią to całkiem fajnie. Ale zajmuje się tym przecież niszowa część społeczeństwa. Promocja? Czyli autor promocji pomyślał, że ktoś do nas przyjedzie bo u nas jest Zumba. Przedsiębiorczość, piękne krajobrazy, lasy etc, a dodatkiem mogą być tego typu atrakcje. Przede wszystkim piękno tego co można u nas zobaczyć, bo Wyszków, to nie jest tylko Kościół i widok z mostu na Bug. A jeśli to miało być dla obecnych mieszkańców to zabrakło liderów przedsiębiorczości, innowacji etc.
Koszmarny klip który promuje Zumbę i firmę pana Bodio a nie Wyszków
Dodane przez K.O., w dniu 25.08.2017 r., godz. 13.59
Burmistrz już raz zrobił klip promocyjny i to za nie małe pieniądze. Przelew wtedy poszedł do Świtalskiego którego to żona była pracownikiem wydziału promocji. Taki zbieg okoliczności :) Teraz naczelnik wydziału promocji Marszał na siłę pompuje kasę w firmę Salem. Efekty tej współpracy możemy podziwiać w tanecznym teledysku Zumby który ma promować miasto. Ale jak??? Filmu Świtalskiego już nie ma, ciekawe jak szybko z sieci zginie i ten gniot?
Świtalska wróciła z zaświatów
Dodane przez Zołza, w dniu 25.08.2017 r., godz. 14.11
Ja bym wmontowała tam jeszcze słynny cytat Świtalskiej Elżbiety, głównej kreatorki wyszkowskiej promocji - szłu tutaj nie ma. I wklejła parę zdjęć z dyskoteki w Mokrej Wsi hahahhhaaa :)
Dodane przez Marek Wielewski, w dniu 25.08.2017 r., godz. 15.49
Redakcja Wyszkowiaka jakiś czas temu wyprodukowała film o Wyszkowie. W moim odczuciu dużo bardziej nadaje się do promocji miasta niż najnowsze dzieło wydziału promocji urzędu miejskiego.
Dodane przez bell, w dniu 25.08.2017 r., godz. 16.58
Jestem zażenowana... Promocja? Do kogo skierowany jest ten klip? Podskakujące panie, paskudny centaur z marnej knajpy, jakiś karateka nad rzeką, ni ładu, ni składu. Więcej w sprawie promocji zrobiłby Abramczyk jakby się z butelkami przeleciał po domach. Żenada za duże pieniądze. Mam nadzieję, że pracownicy wydziału promocji polecą ze stołków. Powiedziałabym: Wstyd na cały kraj!, gdyby kogokolwiek w kraju obchodził los tego miasta...
Z dużej chmury kwaśny deszcz!
Dodane przez Kukwać, w dniu 25.08.2017 r., godz. 17.41
Na czym ma niby polegać ta oryginalność?
Antypromocja Wyszkowa
Dodane przez Josek, w dniu 25.08.2017 r., godz. 19.48
Zgadzam sie calkowicie z wpisem bell . Klip zrobiony nieprofesjonalnie, wywoluje niekorzystne wrazenie , do pelni totalnej klapy - brak w nim tylko - kiwajacego sie pana w seledynowej kamizelce !!!! Swoja droga to widac, ze ludzie na urzedniczych stanowiskach w Wyszkowie lekcewaza sobie mechanizmy promocji. Obowiazkiem wladz miejskich jest promowanie miasta , a nie kryptoreklama burmistrza przed wyborami samorzadowymi - za niemale pewnie pieniadze podatnikow .
Do bell
Dodane przez Anonim, w dniu 25.08.2017 r., godz. 20.53
To z Abramczykiem Ci się udało😂.Trzeba przyznać,ze w te klocki dobry jest.A co do działu promocji,to nie widzę tam kompetentych osób do sprawowania tej funkcji.
Dodane przez ela, w dniu 25.08.2017 r., godz. 21.41
Fajne dziewczyny, ale w arogancki sposób wykorzystane politycznie przez Nowosielskiego. Taka jego klasa. A z panami od PLFA to jest tak: im więcej gwiazdorzą, tym mniejsze efekty mają na boisku.
Dodane przez Widz, w dniu 26.08.2017 r., godz. 20.52
Wczujcie się w tych sportowców czy tancerki. Tam nie ma odmowy, bo Nowosilcow jest mściwy. To nieciekawy typ.
Dodane przez ???, w dniu 27.08.2017 r., godz. 13.16
Panowie od futbolu już niedługo opuszczą Wyszków. Wyprowadzą się do np. Warszawy, wyjadą zagranicę itp. Drużyna nie przetrwa, o czym mówi się już w samym klubie. Czy budowane za wiele milionów specjalne boisko pod ten amerykański epizod zostanie zaorane? Mieszkańcy długo jeszcze będą te kredyty Nowosielskiego spłacać.
Dodane przez Adam, w dniu 29.08.2017 r., godz. 08.23
Czegoż się pytajniku czepiasz. Boisko nie jest budowane tylko do futbolu amerykańskiego. Potrzeby Wyszkowa jeżeli chodzi o bazę sportową są znaczenie wyższe niż to jedno boisko. Przez lata na infrastrukturę sportową nie wydawało się prawie nic, a stadion niszczał. Teraz trzeba jednorazowo więcej. Potrzeby ludzi to nie tylko "budowa drogi".
Dodane przez Anonim, w dniu 29.08.2017 r., godz. 09.34
Eychler dał ci radę. Idź na łęgi kopać kozi pęcherz. Można? Można! Dla chcącego nic trudnego. P.s. od ilu lat na stołku siedzi okupant?

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta