Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 23 grudnia 2024 r., imieniny Sławomiry, Wiktorii



Nowa jakość obsługi
W kwietniu Urząd Miejski chce uruchomić Punkt Obsługi Interesanta. Prace adaptacyjne na pierwszym piętrze magistratu mają potrwać miesiąc

(Zam: 27.02.2017 r., godz. 14.52)

Gmina Wyszków podpisała umowę na remont holu na pierwszym piętrze Urzędu Miejskiego w Wyszkowie (naprzeciwko schodów wejściowych) obejmujący wykonanie Punktu Obsługi Interesanta. Mieścił on będzie również kancelarię urzędu (częściowe funkcje), punkt xero i stanowisko firmy ochroniarskiej. Celem projektu jest połączenie trzech różnych funkcji na niewielkiej przestrzeni w holu pierwszego piętra. Idea i koncepcja były wypracowane wspólne przez wydziały ogólny i spraw obywatelskich oraz promocji, kultury i sportu, a projekt we wrześniu 2016 roku wykonała Architektoniczna Pracownia Projektowa Wojciecha Smółkowskiego z Wyszkowa. W ramach zapytania ofertowego Urząd Miejski wyłonił wykonawcę - irmę Moderator Pawła Wojtkowskiego z Wyszkowa, który wykona zadanie za 78 616 zł brutto (remont/wykonanie podłogi, sufitu, ścianek meblowych, lady recepcyjnej, drzwi szklanych, mebli wolnostojących i punktu xero, poligrafia). Punkt będzie służył interesantom już w kwietniu.
-Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i trendom obsługi petentów – komentuje zastępca burmistrza Wyszkowa Aneta Kowalewska. – W nowym punkcie interesanci otrzymają szczegółową i kompetentną informację na temat sposobu załatwiania wszystkich spraw w wyszkowskim magistracie. Będą mogli również złożyć pisma kierowane bezpośrednio do kancelarii urzędu, a także do odpowiedniego wydziału. Na stanowisku dostępne będą również wnioski, druki i formularze, a w razie potrzeby pracownicy udzielą pomocy w ich wypełnieniu
- Nasze założenia od początku prac na projektem obejmowały stworzenie nowoczesnego miejsca w urzędzie, na wejściu którego czekałby uśmiechnięty pracownik, którego zadaniem ma być przywitanie klienta i rozpoznanie jego potrzeb. Coś na kształt bankowego odpowiednika „meeter greeter” – argumentuje naczelnik wydziału promocji, kultury i sportu Urzędu Miejskiego Leszek Marszał.
Do tej pory udzielaniem informacji na temat np. numerów pokojów, w których można załatwić sprawę, zajmował się głównie pracownik punktu usługi xero należącego do Wyszkowskiej Wielobranżowej Spółdzielni Socjalnej „Szron”.
-Nie rezygnujemy z bardzo dobrej współpracy ze spółdzielnią, która również skorzysta z przebudowywanej powierzchni – komentuje z kolei burmistrz Grzegorz Nowosielski. – Jednakże teraz zajmą miejsce z lewej strony (patrząc od wejścia po schodach), wymiennie z pracownikiem ochrony i monitoringu, ponieważ godziny pracy obu firm nie pokrywają się.
Nowy punkt czynny będzie w godzinach pracy urzędu (poniedziałek, środa-piątek godz. 8.00-16.00, wtorek godz. 8.00-18.00). W trakcie remontu usługi xero dla petentów urzędu będą dostępne na parterze budynku przy Alei Róż 2 (przy wydziale edukacji i spraw społecznych Urzędu Miejskiego w Wyszkowie, obok sali konferencyjnej). Pracownicy spółdzielni „Szron” zajmą miejsce, gdzie działa tzw. strefa dla dzieci (przez miesiąc będzie ona niedostępna).
Urząd Miejski prosi petentów o skorzystanie z wejścia od strony Alei Róż i windy, która przetransportuje ich na pierwsze piętro.
Według wykonawcy remontu, najbardziej uciążliwe prace związane z hałasem będą prowadzone poza godzinami pracy urzędników.
J.P.










Komentarze

Dodane przez Anonim, w dniu 27.02.2017 r., godz. 23.27
Wywalanie pieniędzy... A komu przeszkadzało to jak było ?W czym interesantom ma to pomóc? To,ze postawiona będzie ścianka, to xero będzie szybsze?Wygoda będzie ale dla obsługi.To jak interesant jest obsluzony,to zależy od pracownika (człowieka),a nie od "scian"
Dodane przez Kusy, w dniu 27.02.2017 r., godz. 23.47
Firma Moderator,to jak firma Więcławskiego z filmu"Rańczo"
taka kwota
Dodane przez niezadowolony, w dniu 28.02.2017 r., godz. 12.10
Kwota 78 tysięcy złotych za kilkanaści metrów kwadratowych - czy ktoś to weryfikuje?
Dodane przez AdaM, w dniu 28.02.2017 r., godz. 13.23
Hulaj dusza piekła nie ma. Może już czują, że to ich ostatnia kadencja. Szok!
Dodane przez anonim, w dniu 28.02.2017 r., godz. 13.30
Śmieszą ludzie z tego urzędu, po kilkunastu latach zorientowali się, że są petenci, którzy chcą coś załatwić. Te wasze manewry są o kilka lat za późno. Teraz jest elektroniczny obieg dokumentów, Strężyńska chce wszystko scyfryzować, żeby załatwiać sprawy przez internet a wy katastrofalnie zacofani. Mamy XXI wiek.
Szok to mało powiedziane
Dodane przez Sąsiad, w dniu 28.02.2017 r., godz. 14.55
Burmistrz się buduje, czy raczej wykańcza dom. Ciekawe ile będzie kosztowała podłoga w jego kuchni, podwieszony sufit z kilkoma lampkami i meble? Pewnie z 250 tysięcy, za co spore mieszkanie można by było kupić pod klucz. Cała ta śmierdząca sprawa to kolejna motywacja, żeby raz na zawsze skończyć z okradaniem podatnika i pozbawić Nowosielskiego stołka. Ten człowiek bez ambicji musi po prostu odejść, dla naszego i własnego dobra.
Dodane przez ela, w dniu 28.02.2017 r., godz. 16.24
Może ktoś wie gdzie można zgłosić tego typu okradanie mieszkańców z ich podatków? Za urządzenie kilkumetrowej klitki zapłacą jak za kawalerke.
Blondynka i nauczyciel
Dodane przez Anonim, w dniu 28.02.2017 r., godz. 16.54
Wygląda jak jak bufet, nic nadzwyczajnego jak na wydane 78 tys. chociaż tyle ,że w tym bufecie jest dużo miejsca, jest obszerny. Zamiast zmielonych będą przyjmować interesantów. Stanowisko dla interesantów od kwietnia jest przygotowane. W urzędach od dawna wprowadzony jest obieg dokumentów drogą elektroniczną co wiąże się się redukcją etatów. W kancelarii przyjmuje się pisma, dokumenty , po co więc powielać pracę i utrzymywać kancelarię? Urzędnik przyjmujący dokumenty na tym stanowisku powinien przekazać je do stosownych referatów . Z pewnością szybkiej cyfryzacji urzędu nic stoi na przeszkodzie i pójdzie sprawnie w przeciwieństwie do szpitala ale tam to inna sprawa, inne dokumenty, więcej pracy jest w szpitalnym programie.
Dodane przez Małolepsza, w dniu 28.02.2017 r., godz. 17.08
Nowa to nowa ale...
Dodane przez Adam Kępka, w dniu 28.02.2017 r., godz. 22.58
Ale jaja. Każde pismo będzie można zostawić na stoliku uśmiechniętej osoby z pierwszego piętra. Kancelarię można zlikwidować, ale mnie ciekawi co będzie jak pracownik się nie uśmiechnie? :D
uśmiechnięty
Dodane przez www, w dniu 01.03.2017 r., godz. 09.28
Czy aby urzednik mógł być uprzejmy dla kienta musi mieć wnętrze za 78 tysięcy złotych. Ciekawe jak zareaguje na tę iformacje społeczeństwo. Może gazeta przeprowadzi sądaż o ile ma na to odwagę
Dodane przez Anonim, w dniu 01.03.2017 r., godz. 09.51
w Urzędzie przedstawia się aktualne zdjęcia a nie jakieś wypolerowane co najmniej sprzed 10 lat.
Dodane przez Anonim, w dniu 01.03.2017 r., godz. 14.35
Marnotrastwo! Jedyną korzyść z remontu będzie miała firma,Która go przeprowadza,co też jest podejrzane
78 tysięcy złotych
Dodane przez Anonim, w dniu 01.03.2017 r., godz. 16.35
Remont za 78 tysięcy, a nawet miejsca prac nie zabezpieczyli, ludziom przechodzącym na parterze leci wszystko na głowy. Kolejna sprawa, to jeżeli już robią Punktu Obsługi Interesanta to powinien być wspólny ze Starostwem, na dole przy wejściu, gdzie stoi pusta lada gotowa do zagospodarowania. Ale jak ktoś napisał, za budowę kilku ścianek, "Więcławski" zrobi "przy okazji" kuchnię Burmistrzowie ...
Dodane przez Anonim, w dniu 01.03.2017 r., godz. 23.32
Firma z polecenia to się nie boją,ze zleceniodawca pogoni-na głowy może lecieć...
Dodane przez Anonim, w dniu 02.03.2017 r., godz. 09.07
a gdzie była informacja o możłiwości ubiegania się o zamówienie? W zamówieniach BIP nie ma wzmianki, z zapytaniach ofertowych też nie. To skąd można się było dowiedzieć o zleceniu?
Dodane przez Anonim, w dniu 02.03.2017 r., godz. 09.36
do 23,32 - znam takiego co przez "przypadek" wygrał zamówienie, wiecej się nie odważył.... było , tak jak piszesz.
Do anonim godz 9.07
Dodane przez Anonim, w dniu 02.03.2017 r., godz. 12.19
Panie w inwestycjach się postaraly,żeby wygrał ten,co wygrał...tzn.na polecenie szefa. A kto to u nas sprawdzi?Wystarczyłoby sprawdzić ile firm otrzymało zapytanie?Nie ma żadnej kontroli nad tym urzędem...
Dodane przez Lupa, w dniu 02.03.2017 r., godz. 16.32
Dlaczego piszesz: panie w inwestycjach. Za takie decyzje odpowiada jedna konkretna osoba - pani naczelnik.
Dodane przez Anonim, w dniu 02.03.2017 r., godz. 17.55
Za co tyle pieniędzy?
Dodane przez Nowa jakość, w dniu 03.03.2017 r., godz. 06.40
Tak pisali poprzednicy, tak wysoka kwota jest zapewne za burmistrza kuchnie i kilka ścianek w urzędzie miasta.

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta