Klub Młodego Programisty w wyszkowskiej bibliotece
(Zam: 26.08.2022 r., godz. 13.50)W piątek 26 sierpnia zakończyły się kolejne zajęcia zatytułowane „Podróże w czasie”. Młodzi podróżnicy cofnęli się do początków cyfrowego świata, zrobili przegląd starych gier i stali się twórcami gry w stylu vintage. Wizualne programy graficzne przeznaczone do modelowania 3D pozwoliły uczestnikom zaprojektować prosty przedmiot z najdawniejszych epok. Część zajęć skupiała się na informatycznej przyszłość. Uczestnicy stworzyli program umożliwiający lepsze zrozumienie nowoczesnego świata i zajęli się projektowaniem interfejsu mobilnej aplikacji przyszłości. Wykorzystując roboty edukacyjne, programowalne płytki i „pakiet inżyniera” uczestnicy wzięli udział w miniprojekcie stanowiącym wyzwanie do podróżowania w przeszłość i przyszłość.
Kluby Młodego Programisty to inicjatywa realizowana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (Cyfryzacja KPRM) w partnerstwie z Państwowym Instytutem Badawczym NASK. Miejska biblioteka jest jednym z partnerów projektu. Po wakacjach mają się w niej odbyć kolejne zajęcia.
J.P.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl