PWiK uruchomiło elektroniczne biuro obsługi
(Zam: 21.01.2020 r., godz. 13.24)W celu uzyskania dostępu do usługi należy zalogować się na stronie internetowej, podając numer klienta z faktury i numer np. ostatniej faktury. Po zalogowaniu trzeba uzupełnić dane, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, na który będą przekazywane dodatkowe informacje.
Korzyści z usługi e-bok to:
- prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługę dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta, data wpływu należności za faktury, wydruk faktury w formie pdf);
- możliwość podawania stanu wodomierza i sprawdzenia odczytów od daty zawarcia umowy;
- możliwość edycji swoich danych teleadresowych (email, telefon stacjonarny/komórkowy);
- możliwość otrzymywania wiadomości SMS z informacją dotyczącą bieżących zobowiązań i terminów płatności, występujących awarii i planowanych prac oraz ewentualnych przerw w dostawie wody.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie uruchomiło i umożliwiło również dokonywanie płatności kartą płatniczą inkasentom za wystawioną fakturę (forma bezgotówkowa).
W przypadku ewentualnych pytań można kontaktować się z PWiK pod numerem telefonu 29 742 38 27 oraz w Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Komunalnej 1 (pokój nr 9).
Oprac. J.P.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl