Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 28 listopada 2024 r., imieniny Natalii, Zdzisława



PWiK uruchomiło elektroniczne biuro obsługi

(Zam: 21.01.2020 r., godz. 13.24)

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji uruchomiło na stronie www.pwikwyszkow.pl zakładkę do zarejestrowania się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-bok). Po zalogowaniu można korzystać on-line bez ograniczeń z bezpłatnego dostępu do swoich rachunków.

W celu uzyskania dostępu do usługi należy zalogować się na stronie internetowej, podając numer klienta z faktury i numer np. ostatniej faktury. Po zalogowaniu trzeba uzupełnić dane, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, na który będą przekazywane dodatkowe informacje.
Korzyści z usługi e-bok to:
- prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługę dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta, data wpływu należności za faktury, wydruk faktury w formie pdf);
- możliwość podawania stanu wodomierza i sprawdzenia odczytów od daty zawarcia umowy;
- możliwość edycji swoich danych teleadresowych (email, telefon stacjonarny/komórkowy);
- możliwość otrzymywania wiadomości SMS z informacją dotyczącą bieżących zobowiązań i terminów płatności, występujących awarii i planowanych prac oraz ewentualnych przerw w dostawie wody.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie uruchomiło i umożliwiło również dokonywanie płatności kartą płatniczą inkasentom za wystawioną fakturę (forma bezgotówkowa).
W przypadku ewentualnych pytań można kontaktować się z PWiK pod numerem telefonu 29 742 38 27 oraz w Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Komunalnej 1 (pokój nr 9).
Oprac. J.P.

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta