Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 28 listopada 2024 r., imieniny Natalii, Zdzisława



2 zł za godzinę? Gmina szykuje płatne parkowanie

(Zam: 17.04.2019 r., godz. 08.37)

Urząd Miejski przygotował projekt rozwiązań, które mają wprowadzić w Wyszkowie strefę płatnego parkowania.

To, że w centrum w ciągu dnia trudno znaleźć wolne miejsce, by zatrzymać samochód, wiedzą zapewne wszyscy. Problemu nie rozwiązują nowe parkingi, które buduje samorząd. Obszarów do pozostawienia aut wciąż brakuje. Niejednokrotnie zostawiają je w centrum na wiele godzin ci, którzy przesiadają się do autobusów i kierują w stronę Warszawy (lub innych miejscowości) do pracy. Dla takich osób gmina wybudowała w minionym roku miejsca typu „parkuj i jedź” przy ul. Leśnej. Na razie jednak przeważnie stoją puste – mają zostać w pełni uruchomione pod wdrożeniu strefy płatnego parkowania. Ma ona od 1 lipca (zgodnie z projektem uchwały) obejmować miejsca wzdłuż ul. 11 Listopada (naprzeciwko Szkoły Podstawowej nr 1), ul. Ratuszowej (w tym wszystkie miejsca w uliczce między Kaskadą a Galerią Wyszków). Samorząd zaprojektował znacznie szerszą strefę ograniczonego postoju, obejmującą kwartał ograniczony ulicami Pułtuską, Daszyńskiego, Kościuszki, 11 Listopada, a także tereny przy ul. 3 Maja (naprzeciwko parku). Założył, że w tej strefie auto będzie można zostawić na maksymalnie 3 godziny.
W projekcie uchwały znalazła się propozycja, by tylko 30 minut parkowania w strefie płatnej było darmowe. Za pierwszą i kolejne godziny parkowania obowiązywać ma opłata wynosząca 2 zł. Zaproponowano zerową stawkę opłaty za parkowanie dla:
1) pojazdów osób niepełnosprawnych oraz pojazdów osób przewożących osoby niepełnosprawne, posiadających aktualną kartę parkingową dla osoby niepełnosprawnej uprawniającą do parkowania w miejscach wyznaczonych wyłącznie dla osób niepełnosprawnych;
2) pojazdów należących do placówek zajmujących się opieką, rehabilitacją lub edukacją osób niepełnosprawnych mających znacznie ograniczone możliwości samodzielnego poruszania się, które posiadają aktualną kartę parkingową uprawniającą do parkowania w miejscach wyznaczonych wyłącznie dla osób niepełnosprawnych;
3) pojazdów służbowych należących do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie, które posiadają aktualną kartę parkingową.
Płacić za parkowanie w wyznaczonej strefie trzeba będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Parking w strefie nie będzie strzeżony, odpłatny postój ma obowiązywać także pojazdy zaopatrzenia i taksówki.
Parkujący będą zobowiązani pobrać bilet parkingowy z parkometru i uiścić opłatę. Bilet trzeba będzie umieścić za przednią szybą auta w sposób umożliwiający jego odczytanie. Za nieuiszczanie opłaty przewidziano opłaty dodatkowe (50 zł), nakładane przez kontrolera (umieści wezwanie na przedniej szybie samochodu i sporządzi dokumentację fotograficzną). Pisemną reklamację (jeśli opłata w czasie parkowania była uiszczona) można złożyć do burmistrza w ciągu 7 dni od wystawienia wezwania. Trzeba będzie dołączyć do niej dokumenty uzasadniające odwołanie, np. oryginał biletu parkingowego.
Sprawą płatnego parkowania w mieście zajęli się radni obradujący 16 kwietnia w ramach komisji Rady Miejskiej.
- Uchwała dotyczy tylko strefy płatnego parkowania. Planowana strefa ograniczonego parkowania wprowadzona będzie poprzez wdrożenie nowej organizacji ruchu - tłumaczył naczelnik wydziału gospodarki komunalnej Robert Garbarczyk.
W strefie ograniczonego postoju zastosowane będą znaki drogowe informujące na jaki czas będzie można zostawić auto.
- Nie jest tak, że tą strefą obejmiemy od razu wszystkie miejsca, gdzie można parkować. Będziemy ją sukcesywnie rozszerzać - zaznaczył.
Paweł Turek dopytywał, czy przy ul. Leśnej, gdzie jest miejsce „parkuj i jedź” została uruchomiona linia autobusowa.
- Miejsce przy ul. Leśnej powstało po to, by tam parkować samochody i dojeżdżać dalej komunikacją zbiorową. Prowadzimy rozmowy z prywatnymi przewoźnikami, by tam się kierowali - zapewnił naczelnik. - Mam nadzieję, że kiedy wprowadzimy ograniczoną możliwość parkowania w centrum, kierowcy przeniosą się na ul. Leśną. Będzie też uruchomiania linia komunikacji miejskiej.
Bogdan Osik zastanawiał się z kolei skąd będzie oddelegowana osoba pracująca w strefie płatnego parkowania jako kontroler.
- Będzie to prawdopodobnie pracownik którejś z komórek Urzędu Miejskiego. Nie możemy zagwarantować, że nie będzie zatrudniony nowy pracownik - zaznaczył.
Według naczelnika, 5 parkometrów powinno wystarczyć do obsłużenia strefy płatnego parkowania w centrum. Podał, iż koszt zakupu jednego tego typu urządzenia to ok. 20 tys. zł, koszt wprowadzenia zmiany organizacji ruchu to ok. 20-25 tys. zł. W strefie ograniczonego parkowania miałby zostać zastosowany system detekcji miejsc parkingowych działający magnetycznie. Koszt jego zastosowania dla 150 miejsc to ok. 120 tys. zł netto.
- Patrząc na doświadczenia innych miast, mniejszych od Wyszkowa i średnich, wiemy, że system płatnego parkowania nie przynosi dochodów. Jest po to, by mieszkańcom żyło się lepiej - zabrał głos burmistrz Grzegorz Nowosielski. - Zaczynamy od pewnego minimum, by obserwować pewne zjawiska związane z wdrożeniem systemu i na nie reagować. Doświadczenia innych miast mówią, że nigdzie nie likwidowano stref, a je rozszerzano - dodał.
Jego zdaniem, kierowcy chcący uniknąć strefy płatnego czy ograniczonego parkowania nie zastawią terenów spółdzielni mieszkaniowych, bo te, jak zaznaczył, już teraz i tak są zajęte.
- Już 5-6 lat temu rozmawialiśmy na temat płatnego parkowania, obserwowaliśmy inne samorządy, teraz najwyższy czas, by podjąć decyzję. Jest ona potrzebna, by mieszkańcy mogli mieć miejsca parkingowe bez konieczności jeżdżenia naokoło w ich poszukiwaniu - stwierdził radny Jan Abramczyk. - Kiedy strefa zostanie uruchomiona, będziemy mogli ewentualnie zmieniać, ulepszać ten system.
Uchwałę w sprawie strefy płatnego parkowania radni mają podjąć 25 kwietnia podczas sesji.
J.P.

Komentarze

Dodane przez 123, w dniu 17.04.2019 r., godz. 09.16
Takie płatne parkowanie powinni również wprowadzić pod Urzędem Gminy i Starostwem, niech wszyscy płaca bez wyjątków.
30 minut za krótko
Dodane przez Wwy, w dniu 17.04.2019 r., godz. 09.46
Darmowa powinna być pierwsza godzina parkowania. 30 minut to często za krótko, żeby zrobić zakupy. Inna sprawa, że ludzie ze wsi dojeżdżający do pracy w Warszawie zastawią samochodami pozostałą część miasta, zwłaszcza parkingi przy blokach.
Dodane przez Wyszkowianin, w dniu 17.04.2019 r., godz. 10.01
Płatne parkowanie nie powinno dotyczyć stałych mieszkańców.
Dodane przez Dlaczego nie mamy Wyboru ?, w dniu 17.04.2019 r., godz. 10.08
To głupi pomysł ale co możemy się spodziewać po tej ekipie burmistrza Nowosielskiego i jego radnych bezradnych. Nie poradzili sobie z samochodami, którzy ludzie zastawiali w centrum miasta na cały dzień i jeżdżą do Warszawy to trzeba utrudnić życie ludziom mieszkającym. Chcesz odprowadzić dziecko do szkoły czy przedszkola to musisz najpierw szukać parkometru, na parkingu osiedla będą same blokady, że nie można będzie można na chwilę postawić samochodu i pójść do sklepu czy do firmy. Wybudują nowe boisko, to gdzie zostawimy samochody, żeby obejrzeć mecz. Wydali mnóstwo kasy na plac miejski i zamiast zrobić sporo miejsca pod parkingi czy pod imprezy masowe to zrobili ogródek jordanowski z ławeczkami i latarniami. Kto będzie chciał odpoczywać w takim hałasie i zanieczyszczeniu jak ma niedaleko park? Ile osób pojawia się na placu Wyzwolenia, który niedawno oddano do użytku? Rozumiem odpoczynek nad Bugiem, ławeczki, nastrojowe lampy, bulwary, ale tam zaczynają deweloperzy budować bloki. Zrobili parking Parkuj i jedź, wiemy gdzie i wiemy dla kogo, żadnego problemu to nie rozwiązało. Dlaczego ta ekipa nie wybudowała takiego parkingu np. w Lucynowie. Parking Parkuj i jedź, za niewielką opłatą, nowoczesny dworzec autobusowy, który dobrze połączyłby Wyszków z trasą S-8 ale także z przystankiem kolejowym, dobre połączenia z Wyszkowem ale i z letniskowym Kamieńczykiem, Ślubowem itp. ,oddany w ajencję, żeby był dobrze zarządzany i wykorzystany. Które miasto ma parking płatny, Pułtusk, Łochów, Ostrów a może Radzymin czy Wołomin ? Czy jako społeczeństwo mamy zastrajkować przy tej niekompetentnej władzy ? Dlaczego nie zrobić referendum w tej sprawie ? Czy musicie robić wszystko pod deweloperów ?
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 10.13
Płatne dla urzędników masz na myśli? Popieram jak tak. Dla petenta nie ma miejsca pod urzędami.
Dodane przez do 123, w dniu 17.04.2019 r., godz. 10.15
Tak głupiej uchwały jeszcze nie widziałem. 1) za pierwsze 30 minut parkowania - 0,00 zł.
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 10.23
Jeden parking przy urzędzie miasta powinien być przeznaczony wyłącznie dla interesantów. W tej chwili wszystkie miejsca parkingowe są zajęte cały dzień przez urzędników. Osoby załatwiające swoje sprawy w urzędzie i starostwie nie mają gdzie zaparkować.
Dodane przez anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 11.08
A kto niby ma sprawdzać, że stałeś 30 minut ? Tak możesz co 30 minut wyjeżdżać i wjeżdżać, a parkometry dla mądrych inaczej.
Dodane przez Chcieliście tęczowego Sobczaka, macie ;), w dniu 17.04.2019 r., godz. 11.13
I nic na to statyści, beneficjenci synekur z PiS. A Sobczak cieszy się z kolejnej tłustej rady nadzorczej.
Właśnie.
Dodane przez Adam, w dniu 17.04.2019 r., godz. 11.28
Rzadko mam cokolwiek do załatwienia w magistracie ale zawsze jest problem z zaparkowaniem. Uważam, że pracownicy powinni parkować poza urzędem, może LOK? Parking przy Urzędzie, Starostwie powinien być wyłącznie dla interesantów.
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 11.55
urzędnicy mogą parkować pod urzędem 8 godzin za darmo, a mieszkańcy, którzy ich utrzymują, mają płacić idąc na zakupy?
Dodane przez MAR, w dniu 17.04.2019 r., godz. 11.58
Robiono jakieś badania, analizy ile tych samochodów dojeżdżających osób parkuje? Pytano mieszkańców czy chcą takich stref? A może to właściciele sklepów lobbowali? W weekendy też będzie trzeba płacić? Wszystko od d..y strony jak zawsze...
Dodane przez Krzysiek, w dniu 17.04.2019 r., godz. 14.42
Czy w związku z tym parkingi na okolicznych osiedlach zostaną ogrodzone i zamknięte tylko dla mieszkańców, wiadomo przecież, że kierowcy na nich będą szukać bezpłatnych miejsc parkingowych?
Dlaczego Tczasowski na to nie wpadł w Warszawie ?
Dodane przez Gość, w dniu 17.04.2019 r., godz. 15.34
Każdy nawet, jeśli zaparkuje na pół godziny będzie musiał wziąć bilet z parkometru za 0,00 zł, żeby nie dostać mandatu za 50 złotych. Dlatego Robert Garbarczyk, który zaproponował tą uchwałę powinien być zwolniony natychmiastowo, że działa na niekorzyść podatników ale także utrudni życie osobom bo zamiast odprowadzić dzieci do szkoły czy przedszkola będzie stała przed parkometrem. Niech p. Garbarczyk powie gdzie się uczył w szkołach, żeby pochwalić strajkujących nauczycieli. Radni z opozycji powinni zaproponować referendum w tej sprawie, bo Nowos i jego radni zapultają się w dyskusji o tym bzdurnym pomyśle.
Dodane przez Gulczewo, w dniu 17.04.2019 r., godz. 16.12
Płatne parkingi są wymierzone w mieszkańców terenów wiejskich naszej gminy i powiatu bo nie da się przyjechać rowerkiem czy wyjść pieszo tylko trzeba przyjechać samochodem i gdzieś go postawić. Dlaczego bogaty dwa razy zyskuje ?
Dodane przez Oberwujacy, w dniu 17.04.2019 r., godz. 17.23
Ja mam pytanie czy to nie Sobczak parkuje na miejscu dla inwalidów i blokuje na cały dzień miejsce. Jeżeli tak a są zdjęcia skody, to pomyśl zadufany w sobie człowieku że są naprawdę osoby z niepełnosprawnością i nie mają gdzie parkować.
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 19.26
W Warszawie przed urzędem miejskim na Placu Bankowym jest płatny parking. Panie Burmistrzu jak brać przykład to od najlepszych.
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 19.32
Sobczak powinien parkować centralnie przed wejściem do urzędu, jako miejscowemu mężowi stanu się należy. Oczywiście powinno też być miejsce na jego skladaczek, którym pomyłka po mieście ( oczywiście w sytuacji w której nie wskazane jest prowadzić samochód). Szkoda że nie ma specjalnych miejsc dla " pinokia" bo wtedy parkował by w budynku, chociaż nos mógłby się nie zmieści
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 22.47
Stanowczo parking płatny dla urzędników albo niech parkują na ul.lesnej gdzie jest parking idealny dla mieszkańców i niech dojadę komunikacją miejską z dogodnego parkingu do urzędu. I nie będzie takich korków o 8 i 16.00
Posprzątać miasto po zimie
Dodane przez Magda, w dniu 18.04.2019 r., godz. 07.59
Dodane przez Gość: popieram żeby zwolnić Garbarczyka w trybie natychmiastowym szkodzi podatnikom i mieszkańcom. Kto to jest żeby mi mówić gdzie i za ile mam parkować w swoim mieście.
Dodane przez Anonim, w dniu 18.04.2019 r., godz. 08.45
problem braku miejsc parkingowych wynika tylko i wyłącznie z tego, że urzędnicy wszystkich okolicznych urzędów UM, ZUS, US, sprzedawcy w galerii i punktach handlowych pozostawiają na 8 lub 12 godzin swoje auta na parkingach które powinny pozostać dostępne dla petentów i kupujących. Tylko to jest przyczyną korków i braku miejsc parkingowych. Wystarczyłoby, żeby urzędnicy i pracownicy centrum handlowego parkowali na parkuj i jedź a problem korków i braku miejsc parkingowych sam się rozwiąże. Tanie i proste? za tanie i za proste :) Pierwsze parkometry powinny stanąć przy UM i starostwie, bo przykład idzie z góry. Najpierw trzeba wymagać od siebie, potem dopiero od innych.
W interesie miszkańców
Dodane przez Andrzej, w dniu 18.04.2019 r., godz. 08.54
Na najbliższej sesji radni z opozycji powinni żądać zwolnienia Garbarczyka za taki pomysł. W parku syf w mieście bałagan ogólny. Potrzebny jest ktoś kto zadba o interes miasta i podatników.
Dodane przez Uwolnić parking przed gminą dla petentów!, w dniu 18.04.2019 r., godz. 09.08
O, parking przy Leśnej wrócił jak bumerang. Urzędnicy na popierający bezsensowne działania Nowosielskiego na Leśną!
Dodane przez Pała, w dniu 18.04.2019 r., godz. 10.40
Rozumieć się ma, że Sobczak ze swoim PiS "murem" za tęczowym koalicjantem w waleniu kolejnymi obciążeniami w mieszkańca. Synekury z nieba nie spadają same, trzeba na nie u Nowosielskiego "ciężko" zapracować.
miasto
Dodane przez yorgo, w dniu 18.04.2019 r., godz. 11.19
Tutaj i tak nas nikt nie czyta z władzy. Piszemy sami ze sobą,dogryzamy sobie.Kłócimy się .A miasto jest nasze czy z lewa czy z prawa ktoś jest. Zbierzmy się do kupy(realnie). Jednej osoby nie wysłuchają,ale jak będzie 100.........
Płatny parking ?????
Dodane przez Marta, w dniu 18.04.2019 r., godz. 13.07
Tym płatnym parkowaniem Burmistrz wystawił Garbarczyka do odstrzału bo sam nie wie jak to zrobić. Te parkomaty to wielka wpadka wizerunkowa dla władzy.
naczelnik
Dodane przez rd, w dniu 18.04.2019 r., godz. 13.58
Robert Garbarczyk prowadzi jeden z najtrudniejszych wydziałów. Łatwo się jest o coś przyczepić. Spowalniacze, dziura w drodze, odśnieżanie a teraz parkingi. Ja uważam, że to jeden z tych urzędników który jest przygotowany merytorycznie do pełnienia obowiązków co widać na sesjach. Odpowiada szybko i logicznie zachowując spokój. To że musi bronić często nieprzemyślanych rozwiązań to już inna kwestia. Rada i Burmistrz stanowią prawo w naszym mieście, do nich pretensje. Przypominam że to radni koalicji mający większość w radzie z jednym tylko wyjątkiem poparli na obradach komisji wprowadzenie strefy płatnego parkowania. Przecież mogli uznać że pomysł jest nietrafiony i dać opinię negatywną.
do mądrali
Dodane przez M., w dniu 18.04.2019 r., godz. 14.28
sprawdźcie, proszę ile wolnych miejsc postojowych na parkingach w centrum miasta pozostaje wolnych przed godziną 8 czy 7. Czy oby na pewno miejsca zajmują urzędnicy i sprzedawcy? Czy przypadkiem jednak parkingi nie są blokowane przez osoby pozostawiające pojazdy na 10 godzin i przesiadające się w centrum miasta do autobusów jadących do stolicy? P.S. Przyjeżdżając przed godziną 8 do pracy często sama nie mam gdzie już zaparkować w rejonie ul Sowińskiego/ Bankowa
Dodane przez Kluska, w dniu 18.04.2019 r., godz. 15.13
Pan Robert ma wydział pod sobą. Ale jak się wszystkim chce ręcznie sterować to na nic nie będzie czasu. Nikt go nie zmusza do pierdzenia w stołek, nie jest chyba przyspawany do ciepłej posadki. Poprzednik, jak sobie nie radził, odszedł zachowując klasę i honor.
Dodane przez Dd, w dniu 18.04.2019 r., godz. 15.19
To naprawdę trzeba być wybitnym fachowcem od spowalniaczy, dziur w asfalcie i odśnieżania. A gdzie organizacja ruchu, wizerunek miasta itp.
Do yorgo
Dodane przez Anonim, w dniu 18.04.2019 r., godz. 15.51
Nasze miasto. A Pan Burmistrza przed wyborami i na plakatach mówił wyraźnie. To moje miasto. Trzeba słuchać i czytać jak nasze miasto będą traktować decydenci. Przypomnę: TO MOJE MIASTO.
Dodane przez Anonim, w dniu 18.04.2019 r., godz. 16.16
Bez przesady z tą kompetencją Pana Garbarczyka, najbardziej kompetentnym i merytorycznym naczelnikiem był Szewczyk który potrafił również odpowiednio zarządzać ludźmi pracującymi w tym wydziale. Oczywiście że to burmistrz tworzy prawo a „jego radni” przy klepną i zagłosują tak jak będzie chciał „szef”. Praktycznie cała władza należy do jednej osoby, niestety :-(
Obserwator
Dodane przez Obserwator, w dniu 18.04.2019 r., godz. 18.16
Głosowaliście na tą władzę (Nowos, piss, i reszta koalicji) to teraz nie narzekać tylko płacić.
Dodane przez Anonim, w dniu 18.04.2019 r., godz. 21.08
Nie brońcie tak Garbarczyka bo to niekompetentna osoba. Śmieci coraz droższe, nie ma żadnego pomysłu na to, koszty podwyżek poniesie każdy z nas. Teraz numer Nowosa i Garbarczyka z parkometrami i tą idiotyczna uchwałą o płatnym parkowaniu. Słabo zaplanowane centrum, beznadziejny plan na zagospodarowanie placu miejskiego a teraz w konsekwencji utrudnienia z parkowaniem w centrum. Nowos i jego trupa zamiast z placu miejskiego zrobić teren jak rynek w Pułtusku, gdzie stoją normalnie samochody, zrobił skwerki i ławeczki jak w Makowie czy Wołominie z niewielka liczą miejsc parkingowych. Jeszcze niedawno pamiętamy, był parking przed Galeo, teraz w jego miejsce wybudowano blok z usługami, podobnie inne budynki w centrum.Nowos i Garbarczyk wyrzucają nas z centrum miasta, a miasto będzie wyglądało jak forteca ogrodzone z każdej strony bloki i ich parkingi. Ludzie pogońmy ich, oni ograniczają naszą wolność. Co będzie za 10 lat, to jest katastrofa i bezwład. Garbarczyk za ten głupi pomysł z parkingami wynocha z naczelnikowania.
Dodane przez Anonim, w dniu 19.04.2019 r., godz. 07.24
Obserwator święte słowa „ głosowaliście na niego ( albo na PiS) to teraz nie narzekać tylko płacić i przypominają słowa z kampanii wyborczej które słusznie przytoczył anonim TO JEST MOJE MIASTO. Jest jeszcze jedno rozwiązanie ale musza się zaangażować wszyscy, wszyscy którzy się zawiedli, referendum !!!
W interesie miszkańców
Dodane przez Asia, w dniu 19.04.2019 r., godz. 07.46
Przy takim naczelniku jak Garbarczyk Burmistrz może się już pakować. Chyba że posłucha suwerena i zmieni naczelnika. A referendum to dobry pomysł!!!!
Dodane przez k, w dniu 19.04.2019 r., godz. 09.09
a nie mozna bylo wkomponowac w plac miejscki jakiegos parkingu pietrowego ? to by sprawe rozwiazalo
Płatny parking
Dodane przez Ola, w dniu 21.04.2019 r., godz. 09.01
Garbarczyk musi odejść dla dobra mieszkańców i miasta !!!!!!
Dodane przez mieszkaniec, w dniu 21.04.2019 r., godz. 16.09
Niech wprowadzą opłatę za całodobowe parkowanie przed posesją na chodnikach. Straż miejska nie widzi łamania przepisów.
Parking dla dojeżdżających do Warszawy
Dodane przez Monter, w dniu 22.04.2019 r., godz. 12.46
Czy w parku kolejowym nie można zrobić piętrowego parkingu ? Lepszego rozwiązania nie będzie. Pytanko do władz.
Trochę wiedzy by się przydało
Dodane przez Inżynier, w dniu 22.04.2019 r., godz. 17.00
Żeby rozwiązać problem parkowania to trzeba się na tym znać a nie bezmyślnie wydawać kasę na parkomaty.
Dodane przez Anonim, w dniu 22.04.2019 r., godz. 17.13
Akurat Grabarczyk w porównaniu z innymi naczelnikami (którzy nie mają pojęcia po co tam są) zasłużył na awans i zorientowany jest w inwestycjsch
Dodane przez władze, w dniu 22.04.2019 r., godz. 23.35
Najpierw wyszkowscy businessmani musieli by otworzyć w parku kolejowym jakiś zakład.
Tam są budynki wielorodzinne
Dodane przez Anonim, w dniu 23.04.2019 r., godz. 08.17
mieszkańcy powinni być zwolnieni z opłat. Poza tym pomysł płatnego parkowania jest bardzo dobry. Prosimy tylko objąć strefą również parking przy urzędzie miasta, który jest w całości zajęty przez pracowników. Ps. Dlaczego żaden z radnych nie miał tej opcji w swoim programie wyborczym?
Dodane przez Anonim, w dniu 23.04.2019 r., godz. 10.56
Chodzi oczywiście o zwolnienie z opłat mieszkańców bloków i kamienic będących w granicy strefy płatnego parkowania.
Dodane przez Anonim, w dniu 23.04.2019 r., godz. 12.30
W Warszawie mieszkańcy wykupuja miejsce postojowe przy blokach. Nikt ich nie zwalnia z opłat postojowych.
Dodane przez Anonim, w dniu 23.04.2019 r., godz. 13.45
Mieli wolna przestrzeń w centrum Wyszkowa i ją tak zaplanowali, że teraz robią płatne parkowanie. W którym okolicznym mieście jest płatne parkowanie ?
Dodane przez Wolność kocham i rozumiem. Wolności oddać nie umiem, w dniu 23.04.2019 r., godz. 15.50
Nie zgadzam się z płatnym parkowaniem w centrum Wyszkowa jak również nie zgadzam się z utworzeniem strefy ograniczonego postoju. Ta uchwała ogranicza moje swobody i wolności obywatelskie do spokojnego i swobodnego parkowania na terenie miejskim czyli należącym do każdego obywatela, także do mnie. Jeśli władza samorządowa chce tego ograniczenia wolności to powinno to nastąpić w drodze referendum a nie uchwały usłużnych radnych-bezradnych. Ta uchwała ma mętne uzasadnienie dlatego proszę o wyjaśnienie : jaki cel przyświeca ograniczeniu postoju na tak dużym obszarze w centrum miasta. Nie sądzę bowiem, że chodzi o umożliwienie znalezienie wolnego miejsca parkingowego w bezpośredniej bliskości obiektów o charakterze publicznym (biblioteka, Urząd Skarbowy, Sąd, ZUS, ciągów handlowych, itp.) bo te obiekty mają swoje oddzielne parkingi. Nie chodzi o ograniczenia dostępności tego obszaru dla pojazdów samochodowych pozostawianych na wiele godzin przez osoby dojeżdżające do pracy w Warszawie, bo w uzasadnieniu uchwały nie ma przedstawione żadnych badań czy obserwacji, czy kto je przeprowadził, ile samochodów jest pozostawionych w strefie ograniczonego postoju przez dojeżdżających do Warszawy i jaki procent stanowią one w całkowitej liczbie miejsc parkingowych na tym obszarze. Jeśli to jest problem to Gmina powinna wybudować duży parking po trasie do Warszawy. Jeśli będę chciał zaparkować w strefie ograniczonego postoju, mimo, że będą wolne miejsca to i tak będę musiał udać się na parking płatny, niewielki w swoich rozmiarach i dojść np. do ulicy Wąskiej albo na komendę PO czy do Urzędu Pracy a czas załatwienia sprawy będzie większy niż pół godziny. To głupie rozwiązanie i jak napisałem wyżej, ogranicza moje wolności. Ta władza jest niekompetentna ale czy musi jeszcze nam utrudniać życie. Jak mają za dużo pieniędzy to niech dadzą biednym nauczycielom.
Dodane przez osiedle Norwida., w dniu 23.04.2019 r., godz. 17.25
Dlaczego osiedla są objęte strefą ograniczonego postoju ? Gdzie będzie można wyrobić identyfikator, że tu mieszkam i mogę parkować do woli ? A ci ze wsi niech płacą.
Dodane przez Rybienko, w dniu 23.04.2019 r., godz. 18.36
Dlaczego nie budują dróg na wsiach, kilkanaście milionów poszło na centrum Wyszkowa, ulicę Ratuszową, Szopena i parkingi miejskie a my musimy szukać miejsc na parkingu i jeszcze za nie płacić.
W interesie mieszkańców
Dodane przez Wojciech, w dniu 23.04.2019 r., godz. 21.42
A kim jest ten Garbarczyk żeby przedstawiać uchwałę w spr. płatnych parkingów. Niech posprząta miasto po zimie a do parku jest strach iść z dziećmi bo pełno butelek i ławki zajęte przez smakoszy piwa.
Do osiedle Norwida
Dodane przez Anonim, w dniu 23.04.2019 r., godz. 23.06
Ci ze wsi też płacą podatki i nie zrżnij miastowego , bo większość z Was to ze wiesi
Dodane przez miastowy, w dniu 24.04.2019 r., godz. 11.03
Ci ze wsi nie potrafią się zachować, blokują miejsca parkingowe centrum miasta to nauczycie się obsługiwać parkometry. Brawo burmistrzu Nowosielski i radni koalicji rządzącej za wspaniałą inicjatywę.
Dodane przez Anonim, w dniu 24.04.2019 r., godz. 11.51
A ty miastowy pod blokiem jak wykupisz miejsce parkingowe to będziesz miał gdzie zaparkować ha, ha,ha. Zobaczysz co się bedzie działo.
Dodane przez Anonim, w dniu 24.04.2019 r., godz. 12.05
Garbarczyk tu Garbarczyk tam, nie za dużo tego ?
Dodane przez waldi, w dniu 24.04.2019 r., godz. 12.14
Możecie płatne parkingi i parkometry robić w całym mieście. Strażnicy miejscy nie mieli co robić.
Dodane przez wyszkowiak, w dniu 24.04.2019 r., godz. 12.52
Garbarczyk odpowiada za utrudniającą życie uchwałę o płatnym parkowaniu w centrum miasta i o strefie ograniczonego parkowania jak również odpowiada za coraz wyższe koszty odbioru śmieci jak również o nędzny stan dróg. Powinien zostać wyrzucony z stanowiska naczelnika i w ogóle z urzędu miejskiego bo nie dba o sprawy mieszkańców gminy.
Dodane przez Krzyś, w dniu 24.04.2019 r., godz. 15.30
A co z komunikacją miejską? 5 czy 6 linii, które jezdza w godzinach pracy. Chetnie przesiade sie do komunikacji, jesli zostanie to zrobione tak, jak nalezy, czyli P+R, pętla i komunikacja, która bedzie spinać najwazniejsze miejskie i podmiejskie punkty jak szkoly, galerie, urzedy, szpital itd. Hitem jest dla mnie wyszkowska komunikacja, kupujesz bilet u kierowcy, wsiadasz u kierowcy, a i tak codziennie kanar wsiada o tej samej porze i sprawdza te bilety. Ktos mi powie po co ten dodatkowy etat dla kanara, skoro i tak bilet kupuje sie u kierowcy? Podsumowujac pomysly nowoczesne, proekologiczne, a wykonanie rodem z prlu.
Do miastowego
Dodane przez Anonim, w dniu 24.04.2019 r., godz. 16.37
A Ty na pewno masz pochodzenie szlacheckie panie miastowy
Dodane przez Anonim, w dniu 24.04.2019 r., godz. 17.07
Tak wszyscy miastowi a do dziadków jeżdżą na wieś. A co to za podział? Ze wsi to gorsi czy co? Wystarczy już nam podziałów na tych którzy są wyznawcami PiSu i cała reszta która jest gorsza.
Dodane przez Wyszkowiak, w dniu 25.04.2019 r., godz. 11.43
Drodzy dojezdzajcy do Warszawy, skoro władzy tak przeszkadzają wasze samochody na parkingach, to pomachajcie im serdecznie dłonią z wyciągniętym jednym z placów jednocześnie rozliczając się w miejscowości, w której pracujecie :)

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta