Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 26 grudnia 2024 r., imieniny Dionizego, Szczepana



Kolejny kandydat na burmistrza

(Zam: 30.06.2018 r., godz. 19.07)
  • Dariusz Andrzejewski
    Dariusz Andrzejewski fot. Justyna Pochmara
Dariusz Andrzejewski ogłosił chęć ubiegania się o tę funkcję w zbliżających się wyborach samorządowych. Jak mówi, jest członkiem Prawa i Sprawiedliwości, ale nie po drodze mu z obecnym kierownictwem powiatowych struktur tej partii. Dlatego swoich sił spróbuje w ramach komitetu wyborczego wyborców, do którego chcą także dołączyć Marek Głowacki, Adam Szczerba, Monika Bieżuńska, Bogdan Osik, Marek Pietrzak.

Większość z tych osób cztery lata temu kandydowała do samorządu z list komitetu Masz Wybór. Jak będzie się teraz nazywał ich komitet? Tego jeszcze nie ustalili. W sobotę 30 czerwca podczas konferencji prasowej zorganizowanej w miejskiej bibliotece przedstawili kandydata na burmistrza. Dariusz Andrzejewski w 2015 r. ubiegał się o mandat poselski z list Prawa i Sprawiedliwości i uzyskał 3377 głosów w okręgu. Do niedawna był prezesem klubu Bug Wyszków. Teraz uznał, że przyszedł czas powalczyć w wyborach samorządowych.
- Nasz start w wyborach nie jest przeciwko komuś, robimy to dla wszystkich, którzy chcą, by więcej spraw było załatwianych z myślą o potrzebach społeczeństwa - twierdzi. - Chciałbym, by przyświecało nam hasło „Wyszków - miasto przyjazne dla swoich mieszkańców”, w którym jest tańsze życie, niższe opłaty za wodę, ciepło, śmieci, gdzie dba się o przedsiębiorców poprzez niezwiększanie podatków. Chcemy dać ludziom możliwości spędzenia wolnego czasu w Wyszkowie - dodaje. - Pewne decyzje są załatwiane w urzędzie, na sesji tylko przyklepywane. Sami radni o tym mówią. Chcemy, by na sesjach dochodziło do starć między radnymi, a burmistrz szedł według kierunku wyznaczanego przez radę. Scena samorządowa od 16 lat jest niezmieniona. Powiew świeżości przyda się i wśród radnych, i w urzędzie.
Dariusz Andrzejewski dodaje, że wybrał komitet złożony z ludzi chcących działać na rzecz Wyszkowa, z którymi łączy go nić porozumienia.
- Nie wszystko mi odpowiada w związku z decyzjami, jakie zapadają ze strony przewodniczącego Sobczaka - twierdzi, choć cały czas, jak podkreśla, widzi szansę na porozumienie na prawicy. - Pan Sobczak to pan Sobczak, a PiS to PiS. Z PiS-em i ludźmi w PiS-ie rozmowy są prowadzone. Poinformowałem posłów PiS (o zamiarze kandydowania na burmistrza - przyp. red.), nie dostałem negatywnego odzewu. Jestem cały czas aktywnym członkiem partii, a teraz będę aktywnym członkiem komitetu - dodaje.
Marek Głowacki mówi o impasie w rozmowach zjednoczeniowych na wyszkowskiej prawicy trwającym od początku tego roku.
- Sądzimy, że naszym komitetem wzmacniamy prawicę docierając do nowych ludzi z pomysłami, dorobkiem, którzy chcą się zaangażować, a odrzucają formułę partyjną - zaznacza. - Formuła działań samorządowych jest czymś innym niż podział prawica, lewica. Należy się koncentrować na programie, rzeczywistych działaniach, a nie wchodzić w zagadnienia prawica, lewica, bo one bardziej odnoszą się do sceny ogólnopolskiej.

Otwarci na różne środowiska
Dariusz Andrzejewski podczas konferencji zarysował pewne tematy, które uznaje za ważne z perspektywy wyszkowian.
- Chciałbym odkorkować miasto - podkreśla. - Inwestycje powinny być prowadzone w sposób przemyślany.
- Droga w Natalinie mogłaby być zrobiona kilka lat temu - twierdzi Adam Szczerba.
Gminni radni przeznaczyli na jej wyremontowanie w tym roku 700 tys. zł. Według A. Szczerby, przy takiej skali tamowania ruchu przez remonty, dołożenie kolejnej inwestycji tylko pogorszy ten stan.
- Ta droga jest bardzo potrzebna, ale można było pomyśleć o niej wcześniej. O budowie kładki przy moście było wiadomo, a mimo to radni zaplanowali plażę, by potem z niej zrezygnować z powodu… budowy kładki. Są w kwestii inwestycji elementy nieskoordynowane. Podobna kwestia dotyczy planowania przestrzennego - powstają się bloki przy domkach jednorodzinnych. Dziś po prostu przychodzi inwestor, który ma środki i buduje.
- Wszystkie miejscowości wiejskie i miasto muszą być tak samo traktowane, a dziś robi się inwestycje tam, skąd pochodzi radny - twierdzi Dariusz Andrzejewski. - Budowa chodników, gdzie są na razie łąki i pola na pewno nie jest priorytetem.
Kandydat uważa, że koszty niektórych inwestycji realizowanych w mieście są zawyżone.
- Wydano kilkaset tysięcy złotych na plac, gdzie niedawno odsłonięto pomnik burmistrza. Moim zdaniem, za takie pieniądze zrobiono tam mało. Słyszymy o parkingu typu „parkuj i jedź” za ogromną sumę. Pojawiają się głosy, że jest to robione pod kogoś. Chcemy rozmawiać z przedsiębiorcami, którzy są ważni, bo płacą podatki i dają zatrudnienie naszym mieszkańcom. Chcemy ich wspierać, ale nie może to być to wspieranie wybiórcze kilku osób. Przedsiębiorcy muszą być traktowani na równych prawach.
D. Andrzejewski mówił o konieczności rozwoju Wyszkowa.
- Przede wszystkim chcemy rozmawiać, chcemy rzeczywistość zmieniać, a nie obiecywać. Chcemy zacząć oszczędzać, także w spółkach miejskich - nie może być tak, że taka spółka, która jest monopolistą, ma zysk. Mnie paczkowarka do wody (kupiona przez PWiK - przyp. red.) za kilkaset tysięcy złotych razi - twierdzi kandydat. - Nic nam gmina nie daje, pieniądze są mieszkańców, trzeba mieć tego świadomość i wymagać. Chcemy skłonić też inne komitety do rozmów o przyszłości miasta.
Kandydat zapowiada, że do dyskusji zaprosi też urbanistów.
- Przez ostatnie 16 lat nie było wizji Wyszkowa. Plany przestrzennego zagospodarowania są zmieniane wiele razy w roku wycinkowo, zamiast być dostosowywane do wizji odpowiednio przemyślanej - dodaje Marek Głowacki.
- Widzimy coraz większa potrzebę dania mieszkańcom wyboru, pokazania nowych osób, alternatywy do tego, co dzieje się w mieście - podkreśla Adam Szczerba. - Stawiamy na osoby aktywne, chcące działać, zmieniać lokalne środowisko, zaangażowane w prace społeczne dla swoich środowisk, chcące podjąć działania w kierunku zmiany. Każdy ma swoje poglądy polityczne, ale nasza kampania będzie się koncentrowała na sprawach samorządowych, codziennych bolączkach mieszkańców. Deklarujemy otwartość na wszystkie środowiska, osoby chcące włączyć się w pracę na rzecz zmian.
- Liczymy, że różne środowiska do nas dołączą. Mogą to być organizacje społeczne, jak i osoby. Każda osoba, która jest znana, ma doświadczenie, pomysły będzie przez nas mile widziana - dodaje Marek Głowacki, który jak mówi, od ponad 20 lat jest aktywny publicznie biorąc udział w wielu działaniach o charakterze ekologicznym, historycznym, patriotycznym itp.

Kandydaci zaprezentowali się
Marek Głowacki, były przewodniczący Rady Miejskiej, teraz jest radnym powiatowym.
- Jako uczestnik życia publicznego i jego uważny obserwator od dłuższego czasu widzę betonowanie się sceny politycznej w Wyszkowie - stwierdza. - To zjawisko bardzo niekorzystne z punktu widzenia rozwoju miasta. Odnoszę wrażenie, że bardzo wiele ważnych decyzji dla miasta podejmowanych jest w cichych uzgodnieniach w zaciszu gabinetów, za parawanami w restauracjach, a demokracja lokalna zaczyna być fasadowa. Uważam, że blokuje to aktywność obywateli, powoduje ich zniechęcenie. Trzeba to zmieniać. Myślę, że w tym zespole to się uda.
Swoje motywacje do kandydowania zaprezentowali też inni uczestnicy konferencji.
- Od trzech lat jestem sołtysem Leszczydołu Starego, gdzie się wychowałam, mieszkam z rodziną. Poznałam problemy ludzi, zyskałam doświadczenie. Mogę powiedzieć, że będąc sołtysem zaczęłam się przyglądać tym problemom od podszewki - twierdzi Monika Bieżuńska. - W ubiegłym roku zajęłam trzecie miejsce w konkursie na liderkę wiejską organizowanym w Urzędzie Marszałkowskim, co zmobilizowało mnie, by wystartować w wyborach. Mobilizacją są dla mnie też mieszkańcy, którzy namawiali mnie, bym startowała. To nie tylko mieszkańcy Leszczydołu Starego, ale też okolicznych wsi, którzy chwalą sobie moją pracę. Słyszę, że chcieliby mieć takiego sołtysa. Niestety, nie mogę reprezentować wszystkich wiosek, a funkcja radnego by mi to umożliwiła. Chcę wpływać na realizację inwestycji na wsiach, ale też i w mieście, bo jetem mieszanką tej gminy i Wyszków jest bliski mojemu sercu.
Jak podkreśla Monika Bieżuńska, wraz z lokalną społecznością od kilkunastu lat walczy o budowę sali gimnastycznej przy szkole w Leszczydole Starym.
- W odpowiedzi słyszymy od burmistrza i radnych, że sprawa jest odwlekana, bo nie mamy własnego radnego i nie ma komu nas wspierać. Nie rozumiem takiego podejścia. Dla kogo są ci radni, kto ich wybierał? - zaznacza. - Jako radna miałabym większe możliwości wykazania się, pełniąc tę funkcję chciałabym reprezentować wszystkie wioski.
Marek Pietrzak przedstawia się jako czynny członek wielu organizacji społecznych.
- Chciałbym wspierać ważne dla mnie wartości, jak Bóg, honor ojczyzna. Jestem zaangażowany w wiele spraw związanych ze środowiskiem oświaty, pomocy społecznej. Zależy mi na solidarności z ludźmi słabszymi, dziećmi zagrożonymi wykluczeniem społecznym, chcę podejmować działania w tym zakresie - informuje.
Adam Szczerba jest radnym miejskim już drugą kadencję, a wcześniej, jak podkreśla, również był zaangażowany w społecznie w działania kulturalne.
- Chciałem zawsze, by głos mieszkańców i radnych był mocno słyszany. W ostatnim czasie dyskusja i wszelkie przejawy rozmów, analiz są są w radzie ograniczane coraz bardziej - zaznacza.
Podaje przykład zmian w statucie gminy, zgodnie z którymi podczas sesji Rady Miejskiej mieszkańcy mogą zabierać głos nie na początku obrad, jak do tej pory, ale na końcu.
- Mieszkaniec nie wie po ilu godzinach skończy się sesja. Takie rozwiązanie utrudnia zadawanie niewygodnych pytań. Gdy jako radni zadajemy pytania na końcu sesji to albo nie ma któregoś z naszelników, albo dostajemy informacje w późniejszym terminie. Jest ograniczony dostęp do dyskusji - twierdzi. - Ważną dyskusję na sesji na temat sprzedaży mienia przerwano wnioskiem o jej zakończenie przegłosowanym przez większość koalicyjną. Ważny temat nie został odpowiednio przeanalizowany, nie została podjęta odpowiednia decyzja. Będę zabiegał o przywrócenie odpowiedniej rangi Radzie Miejskiej, by miała wpływ na to, co dzieje się w samorządzie, by radni radzili, dyskutowali, spierali się. Żeby nie było tak jak teraz, że rozmawiając z mieszkańcami słyszę, „radni są na sesjach, by podnieś rękę i nic nie mają do powiedzenia”. Nie zgadzam się z tym podejściem, bo tylko dzięki wspólnym rozmowom jesteśmy w stanie wypracować najlepsze stanowisko dla lokalnej społeczności.
Bogdan Osik też startował w minionych wyborach z komitetu Masz Wybór.
- Otrzymałem wiele głosów i wyrazów sympatii odnośnie mojej do działaności publicznej - podkreśla. - Postanowiłem kandydować. Uważam, że Urząd Miejski powinien być bardziej przejrzysty w swoim działaniu i bardziej otwarty na potrzeby mieszkańców, w tym także na konsultacje z nimi. W celu zwiększenia przejrzystości i efektywności wydatków publicznych zaproponowałem (Urzędowi Miejskiemu - przyp. red.) m.in. prowadzenie internetowej księgi dotacji, która zawierałaby listę wszystkich złożonych ofert oraz przyznanych dotacji. W 2016 r. mój wniosek został uwzględniony w programie współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi, jednak na rok 2017 i 2018 zabrakło tego zapisu. Internetowej księgi dotacji do dziś nie ma. Komu to przeszkadzało? Czy przejrzystość informacji o dotacjach, konkursach, przetargach, sprzedaży nieruchomości przez Urząd Miejski nie powinna być normalną praktyką?
J.P.


  • fot. Justyna Pochmara
  • Bogdan Osik
    Bogdan Osik
    fot. Justyna Pochmara


  • fot. Justyna Pochmara
  • Adam Szczerba
    Adam Szczerba
    fot. Justyna Pochmara
  • Marek Pietrzak
    Marek Pietrzak
    fot. Justyna Pochmara




Komentarze

Dodane przez Anonim, w dniu 30.06.2018 r., godz. 19.59
Dopóki będzie panował obecny uklad nic się nie zmieni.A Ci,którzy teraz sobie kpią i reagują śmiechem na kandydaturę Pana Andrzejewskiego jeszcze mogą się zdziwić.Dobrze wiemy,ze niektórzy w urzędzie otrzymali stanowiska z "wdzięczności" burmistrza i czują się z tego powodu ważniejsi.Mam nadzieję,ze "promocja" tych osób i lekceważące podejście do innych niebawem się skończy.Sam burmistrz nie jest zły,ale osoby ktorymi się otacza powinny nabrać pokory
Dodane przez Mieszkaniec, w dniu 01.07.2018 r., godz. 08.21
Reakcja urzędników, a w szgegolnosci wydziału propagandy Burmistrza. Kieruje nimi zastępca Burmistrza ten śmiech to rodzaj strategii wyborczej. Oznacza coś zupełnie innego.
Dodane przez Anonim, w dniu 01.07.2018 r., godz. 10.36
"Przedsiębiorcy muszą być traktowani na równych prawach. " - I TO MI WYSTARCZY. Jestem za.
Dodane przez Anonim, w dniu 01.07.2018 r., godz. 11.33
Może być drugi komitet PiS. Chyba nic nie stoi na przeszkodzie.
Masz Wybór
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 01.07.2018 r., godz. 11.43
Czas na merytoryczne podejście co do wizji Wyszkowa i Ziemi Wyszkowskiej. Mama nadzieje, że listopadowe wybory wskażą taką wizję. Mam nadzieję że mieszkańcy/wyborcy nie pozostaną w domach i frekwencja będzie wyższa niż 60 %, co pozwoli kandydatowi na burmistrza z ramienia "Masz Wybór" i przyszłym radnym z tego komitetu zrealizować program wyborczy. Życzę powodzenia wyborczego p. Darkowi i osobom z 'Masz Wybór"
Dodane przez PO-kochaj Wyszków, w dniu 01.07.2018 r., godz. 12.42
(...) O budowie kładki przy moście było wiadomo, a mimo to radni zaplanowali plażę, by potem z niej zrezygnować z powodu… budowy kładki. Są w kwestii inwestycji elementy nieskoordynowane. (...) - nic dodać nic ująć. Tak wygląda działanie kiepskiego Nowosielskiego i jego babińca.
Dodane przez Socjalny, w dniu 01.07.2018 r., godz. 14.30
Super, a Sobi z tymi swoimi rewelacjami na temat Andrzejewskiego niech się schowa.
Andrzejewski
Dodane przez Anonim, w dniu 01.07.2018 r., godz. 15.49
Czemu nie, bo z wyszkowskim PiSem jest jak z reprezentacją Polski. Coś się tam wyczerpało.
Dodane przez Krzysztof Sol, w dniu 01.07.2018 r., godz. 18.08
Mam nadzieję, że skład będzie rozszeżony o kolejnych wartościowych ludzi, których w naszym mieście nie brakuje.
Dodane przez Parytet, w dniu 01.07.2018 r., godz. 20.14
I więcej kobiet prawdziwych, uczciwych, zaangażowanych, dla których polityka to coś więcej niż tylko dbanie o własny tyłek.
Dodane przez Pytacz, w dniu 01.07.2018 r., godz. 20.48
Władze wyszkowskiego PiS to kpina, ale Andrzejewski wykazał się jako prezes Bugu. Długi, bałagan, brak sensownego rozliczenia środków. Prasa pisała szeroko do jakiej ruiny ten klub został doprowadzony za czasów pana Andrzejewskiego. Bardzo dziwię się panom Głowackiemu, Osikowi i Szczerbie, że poparli takiego kondydata. Nie chcą wygrać tych wyborów najwyraźniej. Z Andrzejewskim chyba lepiej niech nie wygrywają... No chyba, że ktoś mnie przekona i tutaj wymieni zasługi tego pana. Na razie patrząc na wszystkich kandydatów mizeria!
Dodane przez Anonim, w dniu 01.07.2018 r., godz. 21.10
Skoro było tak źle w tym Bugu, to dlaczego urząd Nowosielskiego tyle lat ten bałagan tolerował. Jak to marnie świadczy o tym drugim. A może Nowosielskiemu było na rękę?
Dodane przez do Pytacza, w dniu 01.07.2018 r., godz. 22.05
Śmieszą mnie ci wszyscy, którzy próbują gonić króliczka a jak przychodzi pokazać dowody to nabierają wody w usta. Z tego co pamiętam, to Andrzejewski był prezesem kilka lat i był sezon, że Bug grał jak równy z Polonią Warszawa. Co roku Bug jak miał problemy z IV ligą, to runda wiosenna była nieraz decydująca. Co roku dostawali dofinansowanie z gminy i było rozliczane pewnie bo nie słychać nic na mieście, żeby było inaczej. Brak sensownego rozliczenia środków, bałagan no to kuźwa skąd wiadomo w takim razie, że są długi.Czy ktoś zarzuca, że Andrzejewski brał kasę z Bugu to niech kuźwa pokaże dowody. Więc o co chodzi ? Przyszedł nowy, prawniczek na prezesa i nagle pierwszy ruch to z zarządem przydzielili sobie kasę za zarządzanie, a wcześniej zarząd pracował społecznie. Taki niby prawniczek a nie zauważył, że Bug spadł z IV ligi i to zespołem LZS Promna, nie urągając nikomu z wiejskiej Somianki. Drużyna z miasta powiatowego odpadła w dwumeczu z drużyną, która ma stadion gorszy niż ta w np. Rząśniku. Może zamiast przydzielić sobie zapłatę to lepiej mogli kupić na wiosnę z dwóch lepszych zawodników aby się utrzymać. Ale lepiej zwalić na poprzednika. Nowy robił przecież audyt przed przyjęciem prezesury i znał sytuację Bugu, wiedział na co się porywa. Jeśli tak to powinien przeprowadzić proces naprawczy i wyprowadzić klub na prostą, pooddawać długi jeśli są, a pewnie są bo tu wielki skowyt, przecież minęło już prawie pół roku. Tu jest pewnie drugie dno i wcześniej czy później się dowiemy. Widziały gały co brały. Zawsze mówiłem, że żeby klub miał ciągłość to powinien być miejski, z niezbyt wielkim ale stabilnym finansowaniem, bo prywatni działacze to raz kasę mają a raz nie i cała robota wtedy idzie na marne. Widać to jak jest w innych dyscyplinach, a niedługo to pewnie dotknie także Nosorożce, które grają na boisku Bugu. Meczów kilka a zawodników wielu. Andrzejewski lubi piłkę i z tego co słyszałem to jego chłopaki trenują w Bugu Wyszków.
Partyjne obiecanki
Dodane przez Miroslaw, w dniu 01.07.2018 r., godz. 22.09
Obserwuję rozwój wyszkowa o kilku lat ni śmiem twierdzić że przez ostatnie 10, czy też 20 lat były to pistępy nie adekwatne do możliwości wyszkowa. Wieluuuu. Obiecywało i straszył fenomenalnymi projektami tylko obiecanki TW były tuż przed wyborami lub bezpiśredni pi nich. Wszystkie projekty legły w gruzach. Moim zdaniem największą przeszkodą w prawdziwym rozwoju wyszkowa przeszkodą jest upartyjnienianie miasta. Wszystkie obiecanki i projekty kończyły się na etapie wstępnym ponieważ jak jeden z kandydatów wspomniał działo się tak przez układy, czyli pan burmistrz pomoże zrobić drobę lub postawić słup a ja zagłosujeę za jakimś innym większym przekrętem. Mam wrażenie że nic się nie zmieniło od 89 roku. Wysków jakomiasto posiada po pierwsze rewelacyjne położenie i komunikację co nie zostało wykorzystane do tej pory. Wszystkie działy typu sport,kultura, przedsiębiorczość czy też taki element jak turystyka w połączeniu z historią, nie zostały rozbudowane czy też nie został odpowiednio inwestowane. Wśmy pod uwagę np. Ośrodek sportu. Proszę państwa tu jest wielkie zaniedbanie i przekłamywanie wyszkowian i okolicznych mieszkańców . Naprawdę przez ostatnie 15 lat nie zadziało się nic interesującego,podobna sytuacja w dziedzinie kultura itd. Itp. Obecnie wielu kierowników czy też prezesów powierzonych funkcji zostali zatrudnieni na zasadzie kolega lub zobowiązanie, a nie na zasadzie człowiek z wielkim możliwościami. Więc wyszkowianie i wybory czas skończyć z koleśiostwem, partiami i poklepywaniem się po plecach obecnie żaden z kandydatów nie jest godzie objęcia stanowiska burmistrza, ponieważ to są ci sami ludzie w tych samych urzędach. Wyszków potrzebuje osoby która pokaże ż Wyszków to nie miasto zapominane lecz wyniesione to rangi atrakcyjnego i rekreacyjnego. Aby mieszkańców przybywał a nie ubywało.
Dodane przez Anonim, w dniu 01.07.2018 r., godz. 22.39
Andrzejewski niech podaje długi rozliczy się jako były Prezes !!! To jak zarządzał i jak zarządza swoją firmą to wizytówka jego jako człowieka . Więcej nie trzeba komentować !!
Aaa
Dodane przez Do Pytacz, w dniu 01.07.2018 r., godz. 22.42
Proponuję zobaczyć czym klub był przed przyjściem tego Pana. Po drugie proponuję sprawdzić obieg pieniędzy na linii gmina -klub. Potem pisać komentarze. Oczywiście zawsze można wspierać stary układ
Dodane przez Zza miedzy, w dniu 01.07.2018 r., godz. 23.01
Nauczyciel Kowalczyk namaścił nauczycielkę Runo na burmistrza Wyszkowa, co nie w smak jest zdecydowanej części wyszkowskiej prawicy łącznie z PiS. Dziś w Mławie namaścił na burmistrza kolejnego nauczyciela (bez szans) Kierwińskiego, olewając młodszego i bardziej charyzmatycznego Michała Pola, co nie w smak jest zdecydowanej częśći mławskiej prawicy łącznie z PiS. Czy Kowalczyk weźmie na klatę obie prawicowe porażki?
Dodane przez Ba, w dniu 01.07.2018 r., godz. 23.33
Jak mu teraz nie wyjdzie to za rok znów może startować, np. na posła.
Dodane przez Ale jaja, w dniu 01.07.2018 r., godz. 23.40
PiS z Nowosielskim i Kowalewską idą w odstawkę?
Dodane przez Mieszkaniec, w dniu 01.07.2018 r., godz. 23.55
Widać że klub jest teraz apolityczny, pamiętajcie jak będziecie szukać w tym balaganie to poszukajcie wydatków na zawodników seniorów. Chyba że grali za darmo.
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 02.07.2018 r., godz. 00.01
Rozmawialiśmy z naszym kandydatem na burmistrza Wyszkowa, Dariuszem Andrzejewskim, w tym o "prezesowaniu" w Bugu Wyszków. Otrzymaliśmy zadowalającą odpowiedź w tym temacie. Jest osobą doświadczoną i wie, że kandyduje na poważne stanowisko. Temat sportu, rekreacji oraz kultury i sztuki jak również źródła finansowania tych dziedzin życia będą jednym z tematów konferencji programowych już w trakcie właściwej kampanii samorządowej. Obecnie jesteśmy już po pierwszej konferencji prasowej grupy założycielskiej naszego lokalnego komitetu, relacje ukażą się w najbliższych wydaniach prasy. Relacje są na facebooku a także cała relacja na YouTube. Jestem zadowolony z przebiegu konferencji a także z wypowiedzi Dariusza Andrzejewskiego. Początek jest zachęcający. Ja jestem optymistą i wierzę, że praca niezależnego komitetu zostanie dostrzeżona przez mieszkańców naszej gminy.Dzięki poprzedniej kampanii pojawiło się wiele ciekawych, niezależnie myślących osobowości Adam Szczerba jest bardzo dobrym radnym miejskim, Bogdan Osik aktywnym działaczem społecznym, dziś byłem w Leszczydole Starym na Dniu Leszczyny gdzie współorganizatorem była aktywna Monika Bieżuńska. Poznaliśmy w działaniu kilka innych osób. Liczę, że podczas tej kampanii do nas dołączą aktywne osoby. Wyszków potrzebuje zmian i mądrych aktywnych, którzy odniosą sukces. Teraz albo podczas następnych wyborów już jako liderzy.
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 00.46
Każdy kto zna pana Andrzejewskiego i wie jak wyglądała naprawdę jego działalność w Bugu Wyszków, nie wypowie się o nim źle. Dbał o dzieci i chcial coś dla nich robić.Wiem,ze wkładał swoje środki,by tylko to wszystko utrzymać.młody Chodkowski mimo,ze prawnik,to jest zielony w tych sprawach i udaje,ze się zna
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 06.13
Prawicowe porażki= prywatne sukcesy? Mazowsze nie potrzebuje zmian, Mazowsze to cudowny układ starych wspieraczy?
Dodane przez Pytacz, w dniu 02.07.2018 r., godz. 07.37
Ja swój komentarz oparłem na doniesieniach prasowych. Pan Andrzejewski nie otrzymał absolutorium i zrezygnował. Klub nie spłacał terminowo swoich zobowiązań. Nie zarzucałem nikomu kradzieży, tylko wyrażam swoje wątpliwości co do zdolności organizacyjnych tego pana.
Dodane przez Mundialek, w dniu 02.07.2018 r., godz. 07.42
Za upadek Bug Wyszków odpowiada Nowosielski i darme są te przytyki do Andrzejewskiego.
Superskład
Dodane przez Aga, w dniu 02.07.2018 r., godz. 08.26
Połączenie tego komitetu z PiS byłoby zabójcze dla ekipy PO-PSL-KOD Nowosielskiego. Jakie intencje miał Sobczak, że nie dopuścił do aliansu? Pewnie chodzi o zachowanie stołeczka w radzie nadzorczej PWiK. Niskie byłyby to pobudki.
Dodane przez WWY_K314, w dniu 02.07.2018 r., godz. 08.54
Darek gratuluję odwagi, ale wiesz że tajemniczy don pedro Cię z Pisu odpali. Kochajmy wszystkich myślących bo tak szybko z PiSu odchodzą.
Dodane przez Wąska, w dniu 02.07.2018 r., godz. 09.53
Chodkowski to pacjent specjalnej troski. Parcie na szkło ma ogromne, stąd też rola w Orszaku Trzech Króli. Marzy mu się kariera polityczna wzorem tatusia i łapie okazje do zaistnienia, jak z Bugiem, który pod jego zarządem zalicza same upadki. Czy ludzie takiego pozera kupią? Ma być jednym z filarów listy Nowosielskiego, dobre co?
To jakis sabotaz jest
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 10.00
Dziwne czasy nastały, że członek PiS startuje z innego komitetu oslabiajac tym samym kandydatke PiS na stanowisko burmistrza. Ciekaw jestem reakcji zarządu wyszkowskiego PiS.
Dodane przez Kibuc, w dniu 02.07.2018 r., godz. 10.07
Może kopacze z klubu by chwilę pomyśleli, gra idzie o postawienie klubu w upadłość założenie nowego tworu i przejęcie dzieci. Prosty sposób na biznes, zastanówcie się czy to co dziś się dzieje nie jest tego początkiem, spadek do okregowki, wycofanie drugiej drużyny, podniesienie składek rodzicom i dalej źle. Andrzejewski rozkrecajac akademie pokazał innym że można. Dziś wszyscy go krytykują, gdzie znawcy byliście 10 lat, 5lat temu. Daro nie poddawaj się.
Dodane przez lipa, w dniu 02.07.2018 r., godz. 10.50
do Adama Szczerby, Adam wdepnełeś w Gówno Pozdrawiam
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 11.23
Co zrobił zarząd wyszkowskiego PiS, kiedy w jednoosobowym składzie jeden gosćiu wyznaczył sobie kandydata na burmistrza wbrew wielu członkom PiS?
Dodane przez PIS, w dniu 02.07.2018 r., godz. 11.35
Co tu u nas osłabiać , połowa trzyma kciuki za Darkiem bo sami się obawiają, wiadomo kogo. jak ten mały pseudo wojownik co o swoje stołki gra , myśli to sam z Darkiem zacznie rozmawiać o wspólnym starcie.
Do Wąska
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 12.11
Tak samo jak jego ojciec 😉.Wymyśla glupie tematy,zeby tylko zaistniec w prasie
Dodane przez gs, w dniu 02.07.2018 r., godz. 12.27
„Nasz start w wyborach nie jest przeciwko komuś” – owszem jest, przeciwko obecnej władzy. „robimy to dla wszystkich, którzy chcą, by więcej spraw było załatwianych z myślą o potrzebach społeczeństwa – twierdzi” – jasne, mówienie jak każdy inny kandydat, któremu zależy na wygranej. Nic tutaj nowego. Gdzie tutaj powiew świeżości? „Chciałbym, by przyświecało nam hasło „Wyszków - miasto przyjazne dla swoich mieszkańców”, w którym jest tańsze życie, niższe opłaty za wodę, ciepło, śmieci, gdzie dba się o przedsiębiorców poprzez niezwiększanie podatków” – jak wyżej, oraz pytanie jak chcecie to zrobić? Obniżycie opłaty i wszystkim będzie żyło się lepiej? Tym samym zmniejszycie wpływy. Zmniejszenie wpływów to zmniejszenie ilości środków na rozwój i inwestycje. Jak chcecie zadbać o przedsiębiorców? Zdanie o niezwiększaniu podatków to świetny, nośny tekst, ale nic nie wnosi. Żadnych konkretów. „Chciałbym odkorkować miasto” – jak? Stawiając znaki zakazu wjazdu dla ciężarówek? Wprowadzając opłaty za parkowanie w centrum? Adam Szczerba twierdzi, że droga w Natalinie mogłaby być zrobiona kilka lat temu. I co z tego wynika? Nie została zrobiona. Stało się. Jak sens do tego wracać? Chyba tylko taki, aby dołożyć obecnej władzy jaka to jest nieudolna. Czyli normalna polityka/kampania. Żadnych konkretów. „Przede wszystkim chcemy rozmawiać, chcemy rzeczywistość zmieniać, a nie obiecywać” – typowe kampanijne zdanie. Jak zwykle żadnych konkretów. „Widzimy coraz większa potrzebę dania mieszkańcom wyboru, pokazania nowych osób, alternatywy do tego, co dzieje się w mieście”. Jakiego wyboru? Pokazania nowych osób? Tutaj przypomina mi się słynne zdanie „Teraz k….a my”. To kilka wybranych cytatów z tego tekstu. Jak dla mnie nic nowego, przekonującego. Większość takich deklaracji już słyszałem. Ja chcę przeczytać konkretnie co chcecie zrobić: 1. Czy wprowadzicie opłaty za parkowanie w centrum Wyszkowa? 2. Czy wybudujecie nową siedzibę dla Urzędu Miejskiego? 3. Jak chcecie zagospodarować Park oraz rzekę Bug? 4. Jak chcecie odkorkować Wyszków? 5. Gdzie chcecie dawać deweloperom miejsca na budowę mieszkań? 6. Jakie narzędzia kontroli wprowadzicie, aby mieszkańcy mieli pewność, że sprawy w Urzędzie nie są załatwiane w restauracjach? 7. Jakie narzędzia wprowadzicie, aby mieszkańcy mieli pewność, że nie zatrudniacie w Urzędzie oraz Spółkach „po znajomości”? 8. Jak chcecie poprawić przedsiębiorcom warunki prowadzenia działalności? 9. Jak chcecie poprawić mieszkańcom warunki życia?
BUG Wyszków
Dodane przez czytelnik, w dniu 02.07.2018 r., godz. 12.40
Chce tylko zauważyć , że nowy prezes Pan Chodkowski zaczął swoją prezesurę od podwyżki opłat wnoszonych na każde z trenujących dzieci. Z kwoty 70 zł/miesięcznie na 100zł/miesięcznie. Brawo!
Osłabiając kandydatke PiS
Dodane przez Powodzenia, w dniu 02.07.2018 r., godz. 13.19
Sole cucące może są potrzebne dla osłabionej kandydatki PiS? I nie tylko, bo wydaje się, że tam większość działaczy jest mocno osłabiona i życia w tych strukturach nie widać. Nie wystarczy szyld PiS aby skutecznie zaistnieć w walce o wyborcze stołki. Dziś patrzymy na całokształt działań poszczególnych kandydatów, a przede wszystkim na ich pozapartyjną postawę na wielu różnych płaszczyznach. Andrzejewski zawsze chętnie angażował się w różne inicjatywy i własnego grosza nie szczędził. Pamiętamy to i dlatego ma za sobą ludzi, a teraz jeszcze zyskał poparcie silnego komitetu prawicowego. Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Aaa
Dodane przez Do Pytacz, w dniu 02.07.2018 r., godz. 13.24
Proponuję poznać całą sytuację bliżej. Od dawna na mieście krążyły plotki że Andrzejewski może kandydować na burmistrza. Warto zobaczyć kiedy zaczęły się prawdziwe problemy finansowe klubu i firmy tego Pana. Wybory parlamentarne to była ważna data. Jeśli ktoś myśli to wszystko poukłada. Problemy klubu to złe finansowanie przez gminę. Problem przybrał później dużo większej wagi. W ten sposób temu Panu robiona jest czarna reklama przez kogoś w białych rękawiczkach. Bo niby z czego utrzymać cały klub jeśli z automatu środki nie wystarczają?
Bw
Dodane przez Do czytelnik, w dniu 02.07.2018 r., godz. 13.28
Warto zaznaczyć że Andrzejewski chciał prawdziwego rozwoju klubu. Zdarzały się sytuacje że nie pobierał opłat od dzieci których rodzice nie mieli na to, chciał po prostu że dzieci trenowały.
Do
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 14.18
Pan Sobczak się podłożył i sam osłabił PiS, ale rady nadzorcze są ważniejsze. Pani Runo nie ma co już osłabiać, bo sam Sobczak ją osłabił. Nie wiem czemu ten gość nie został wywalony z PiS-u. Nie zrozumiałe jest dla mnie to że osoby takie jak Kowalczyk czy inni posłowie go tolerują. Tolerując Sobczaka osłabiają swoją pozycje.
Dodane przez Bella, w dniu 02.07.2018 r., godz. 14.29
Panie Grzegorzu rozczarował mnie Pan. Czekałam na kogoś sensownego, mógł Pan wystawić siebie, Szczerbe, Osika, jeszcze kilka wartościowych osób by można znaleźć. Wystawił Pan odgrzewanego kotleta, na którego nikt od 18 lat nie chciał głosować... przegraliscie.... wygrał Różowy Balon.... nic w tym przeklętym mieście znów się nie zmieni... pora się zbierać...
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 15.00
Po ilości komentarzy widać, że na prawicy energia jest. Jedni kochają, drudzy nienawidzą. Jeszcze nie ma początku kampanii, a wszyscy już chcą odpowiedzi. Mi to on lotto ale na niego zagłosuję bo innych możliwości nie ma. Tak na marginesie to dziś mało absurdalnie wygląda kandydowanie Runo z Rząśnika na burmistrza Wyszkowa a np. Andrzejewskiego z Wyszkowa na Wójta Rząśnika
Dodane przez Jako kibic, w dniu 02.07.2018 r., godz. 15.12
Powiem tylko tyle, że fatalnie oceniam role pana Andrzejewskiego jako prezesa klubu Bug Wyszkow. Po pierwsze razem z burmistrzem doprowadzili do rozwalenia głównej trybuny na stadionie. Po drugie spadek drużyny z IV ligi do okregowki. Po trzecie pan Andrzejewski chyba za bardzo chce kilka srok za ogon złapać. A tak się nie da, trzeba wybrać czy się prowadzi działalność gospodarczą, czy bawimy się w politykę, czy prowadzimy klub sportowy czy może budujemy pomniki, albo jeszcze nie wiadomo co, co przyjdzie nam do głowy choćby jutro.
Dodane przez Pytacz, w dniu 02.07.2018 r., godz. 20.43
Jeszcze dołączy Zdzisław Damian i będzie pełen katalog kandydatów.
Dodane przez styl, w dniu 02.07.2018 r., godz. 20.59
Styl pisowni byłego prezesa MKS widać na kilometr. Proszę porównać składnie i formułowanie zdań na jego profilu FB z komentarzami powyżej ;-)
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 02.07.2018 r., godz. 21.13
Romantyczna pani Bello, pewnie napisanie tego komentarza zajmie mi więcej niż zawsze, bo każdemu zdaniu, słowu, muszę się bardziej przyjrzeć. Podobnie jak Pani myślałem, ale to nie przyniosło pożądanego rezultatu. Muszę powtórzyć za moim liderem, Markiem Głowackim, scena samorządowa w Wyszkowie jest od wielu lat zabetonowana, to rodzi konsekwencje. Uśmiech okazuje się, że nie jest uśmiechem, klasa nie jest klasą, życzliwość jest reglamentowana a króluje cynizm i cwaniactwo. Romantyzm odbija się od ściany, więc próbujemy innych rozwiązań. Różne zdania słyszałem, pozytywne i negatywne. Dariusz, w swojej działalności publicznej, miał radości i smutki, zwycięstwa i porażki. To kształtuje charakter, potrzeba nam takiego walczaka. Nikt nie poda zwycięstwa na tacy, trzeba powalczyć i pokazać, że nam się chce i mamy narzędzia i umiejętności, żeby to zrealizować. Pierwsza konferencja pokazała, że może być dobrze więc zapraszam do naszej drużyny. DAMY RADĘ. :)
Dodane przez 123, w dniu 02.07.2018 r., godz. 21.50
Własnego biznesu nie potrafił ogarnąć, komornik licytuje samochody, a człowiek pcha sie do zarządzania miastem, czy to nie przesada ? Człowieku, ty nie masz obrobiły przyzwoitosci ???
Dodane przez Bella, w dniu 02.07.2018 r., godz. 22.13
Przepraszam, ale pomylkowo Panu Glowackiemu zmieniłam imię. Pan Marek, nie Grzegorz. Co nie zmienia faktu, że Darek to nie był dobry wybór...
Do 123
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2018 r., godz. 22.42
A znasz szczegóły,że wydajesz osądy? W tych czasach nie jest trudno zostać bankrutem. Wysyatczy,ze zleceniodawca nie wypłaci Ci pieniędzy za robotę,jak duże zlecenie i Leżysz.myślisz,ze to tak prosto?nawet jak masz umowy,to sprawy mogą toczyć się latami.zanim wszystko się wyjaśni to idziesz z torbami! Dlatego nie oceniaj,nie znając sprawy. Wiem co mówię bo moja firma tez była w podobnej sytuacji.
Dodane przez Kibic, w dniu 03.07.2018 r., godz. 00.35
Jest super jest pięknie. A przyzwoitości brakuje obecnej władzy. Niech PiS i Masz Wybór zgarną po 37% i będzie dobrze. To jest realne, a w drużynie wroga panika.
Dodane przez ~(), w dniu 03.07.2018 r., godz. 06.04
koniec gminy wyszków???
Dodane przez Bella, w dniu 03.07.2018 r., godz. 06.36
Panie Grzegorzu, romantyzmu we mnie tyle, ile z tym czlowiekim macie szans na wygranie wyborow. Czyli zero. Równie dobrze mogliście wyciągnąć przedwyborczego królika z kapelusza, czyli Osękę. Ten sam pęd do władzy. Liczyłam, że zrobicie jakiś porządny wybuch w wyszkowskich urzędach, a wyciagneliscie starą zamokniętą petardkę. Ech...
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 06.46
Ot i znalazł sposób na spłatę zadłużenia, tylko skąd pieniądze na kampanie przy komorniku na głowie ?
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 06.57
Dziwna sytuacja z tym PiS, ale jak nie można było inaczej.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 08.42
Andrzejewski to jest człowiek z krwi i kości. Żyje normalnie jak każdy z nas i będzie miał wrażliwość normalnego człowieka, a nie osoby, które są wiecznymi urzędnikami będącymi na naszym utrzymaniu.
Dodane przez Ann toni, w dniu 03.07.2018 r., godz. 09.25
Zaangażowanie ludzi po jego stronie warte jest więcej od pieniędzy. A jak mu zabraknie, to ja pokryję niezbedne koszty.
Dodane przez um, w dniu 03.07.2018 r., godz. 10.10
Burmistrz chodzi od rana niezadowolony. Przyszła kadencja wymyka mu się z rąk. Dobrze!
Dodane przez Przedsiębiorca, w dniu 03.07.2018 r., godz. 10.22
ja też miałem komornika i o niczym to nie świadczy, trzeba wiedzieć co to za problemy , żeby móc ocenić. Dziś w Wyszkowie cała masa firm przechodzi różne problemy.
Dodane przez Tolo, w dniu 03.07.2018 r., godz. 10.32
Jak to miała być ta bomba na Andrzejewskiego to wyszło wam jak zawsze. Może Gmina się pochwali ile spraw ma w sądzie i na jakie kwoty, umarzacie podatki firmom, których właściciele kupują sobie zaraz nowe samochody. Pewnie nikt nie przemyślał ( norma), co będzie jak Andrzejewski do prawdziwej kampanii upora się z problemami czy może już się upora i wtedy to wasz kapiszon, będzie jego orężem. Już wy w tej gminie to zacznijcie się zajmować tym za co wam płacą.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 10.51
w sprawie upadających firm: jeśli jest wsparcie lokalnej władzy jest dużo łatwiej, zlecenia, zamówienia, umorzenia, przymykanie oczu na to i na tamto, zezwolenia, pozwolenia niezwykle szybko i przychylnie.. kierownik działu propagandy wie o czym mowa. Głęboko wierzę, że wszystkie "interesy" władzy wcześniej czy później ujrzą światło dzienne.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 12.04
Z krwi i kości, a Nowosielski to nadęty różowy balonik burmistrzopodobny. Dlatego Andrzejewski to całkiem dobry kandydat.
Dodane przez poco, w dniu 03.07.2018 r., godz. 12.40
Ciężko wierzyć panu kandydatowi, kiedy w ostatnich dwóch latach nie potrafił zapanować na sytuacją we własnej firmie i klubie. Niestety nie nadaje się na kierownika i współczuję z tego grona najbardziej Panu Szczerbie za łatwowierność. Zawróci pan póki może... będzie musiał pan bronić sprawy o której nie miał pojęcia. Nie do uratowania. Przeciwnicy już czekają w blokach startowych z newsami.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 12.47
Nowosielski gdzie są składane trybuny lub kasa. Na Andrzejewskiego złożysz?
Do
Dodane przez Do czytelników, w dniu 03.07.2018 r., godz. 13.18
Państwo skupiacie swoją uwagę na Andrzejewski i tym jaki to on niedobry. Facet normalnie żyje i pracuje, angażował się w różne działania. Proponuję przyjrzeć się Sobczakowi - to jest prawdziwy problem na skale nie miasta, ale województwa.
Dodane przez Villa, w dniu 03.07.2018 r., godz. 13.25
Ciekawostka, pan Andrzejewski jest członkiem PiS, ale tak się składa, że z różnych komitetów startował w wyborach samorządowych, ale jeszcze się nie zdarzyło żeby startował z listy PiS?!? W zamian lokalny PiS wystawił i wypromował pana Andrzejewskiego w wyborach do parlamentu, a teraz widać jak się pan Darek odwdzięcza...
Dodane przez Jacek, w dniu 03.07.2018 r., godz. 13.49
Dostanie mój głos pod warunkiem, że jek nie przejdzie do drugiej tury to poprze kandydatkę PiS.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 14.27
A czy ten Pan to nigdy nie dostawał zleceń i zamówień od obecnego burmistrza? A z tym powiewem świeżości to lekka przesada, większość w polityce od 20 lat a i sam kandydat startował z list obecnego burmistrza:-)
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 14.41
Czy to będzie bomba czy zamoknięty kapiszon to okaże się po wyborach. To na pewno granat wrzucony do szamba, każdy zostanie ochlapany ale i każdy może uzyskać coś dla siebie. Grzechu, pozbędzie się już starego kumpla i skumpluje się z nowymi. Już imprezuje z Rhinosami w Manhatanie i wyszukuje nowych. Musi się jeszcze pozbyć młodego Chodkowskiego, który próbuje coś ugrać. PiS i Waldek będą mieli łatwy pretekst, żeby pozbyć się niechcianego Darka z partii a przy okazji osłabić Głowackiego i ich wykończyć. Bezpłciowi Ogrodziński z Gryzem będą mieć temat do kampanii, tylko, żeby ich Justyna nie uspokoiła. Bezpłciowi PSL z Turkiem to się będzie cieszyć, że będzie mniej do korytka i osłabia się PiS. Głowacki i jego drużyna, zostaną ochlapani ale także mogą zyskać. Andrzejewski to dawna twarz Grzecha i PiSu bo kandydował z ich listy na posła i każde walenie w Darka to pokazanie jacy to ludzie obecnego układu są, to co mówił o nich Głowacki to nazywali oszołomstwem ale teraz o Grzechu i PiSie mówi ich dawny kumpel i członek, nie można tego tak sobie olać, jeszcze kampania nie ruszyła a już mamy kilka smaczków. Inna pozytywna sprawa to Darek Andrzejewski budował pomnik ofiar katastrofy smoleńskiej w Warszawie na placu Piłsudskiego i mimo napiętych terminów wyrobił się na czas a co oznacza ten pomnik dla pisiorów ? Darek Andrzejewski też zyskuje i wychodzi z niebytu. Po nie najlepiej skończonej historii z Bugiem dostał drugie życie, żadnych zagrożeń nie widać, złączył się z sensowną grupą, a jego następcy w Bugu czyli Chodkowski i spółka doprowadzili do spadku Bugu do okręgówki, co jest kompromitacją bo było wiele szans na pozostanie w IV lidze. Co się zdarzy zobaczymy.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 14.44
Tak czy siak, nowosielski ma problem.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 14.50
do mieszkańców spółdzielni przyszłość! pan prezes marszał to wykonawcze ramie nowosielskiego. już zapowiedzieli 30% podwyżkę za gaz, będzie taka za wodę i za ścieki. jak panowie nie mają pomysłu na rozwój, to uciekają sie do podnoszenia opłat. andrzejewski, to mieszkaniec bloku jak wy, tamci to burżuje bez szacunku, co się dorobili na waszych plecach. jeden ma willę na rybienku nowym, drugi blok postawił i ma nowy wielki dom na mazurach. nie mam zaufania ani do nowosielskiego, ani do marszała. wiem już na kogo oddać głos.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 15.05
A czy Nowosielski jak 16 lat temu wystartował na stanowisko burmistrza to był taki doświadczony i wszystko wiedzący? Z tego co pamiętam to wystawiono jego kandydaturę żeby zmienić jakiś uklad i nikt nie patrzył czy się do tego nadaje czy nie.
Do Głowackiego
Dodane przez Wyborca, w dniu 03.07.2018 r., godz. 15.36
Panie Marku trzeba przyznać, że z kandydatem to wam się udało. Zainteresowanie jest komentarzy pełno jedni kochają drudzy nienawidzą. Tak tylko się zastanawiam jak ci urzędnicy już wszystko na Andrzejewskiego wywala co będzie dalej, głos ma bo Pana popieralem ale widzę że kampania będzie interesująca. Gonić komuchów.
Dodane przez Do urzędników, w dniu 03.07.2018 r., godz. 15.39
Proszę podać zestawienie co Andrzejewski dostał i kwoty, oraz co dostały inne firmy z Wyszkowa i kwoty. Jak faktycznie dostał najwięcej to nie głosuję, ale jak to następna ściema to widzę że posrane towarzystwo.
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2018 r., godz. 16.39
A burmistrz Nowosielski to nie startował z listy PiS w 2002 roku jako młody członek ?
Dodane przez WWY fd4, w dniu 03.07.2018 r., godz. 18.44
Strona tytułowa Wyszkowiak super zdjęcie kandydata a nad nim mina radnego Janka. Bezcenna.
Dodane przez !!!, w dniu 04.07.2018 r., godz. 16.46
Popieram skład!!!
Dodane przez Anonim, w dniu 04.07.2018 r., godz. 17.05
Do boju panowie i panie. Szukajcie również poparcia na wioskach, bo tam na Andrzejewskiego zagłosują.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 04.07.2018 r., godz. 20.19
Pani Bello, przepraszam ale nie mogłem odpowiedzieć wcześniej. Odniosę się do pani wpisu - "Nic w tym przeklętym mieście się nie zmieni". Oczywiście, że się może zmienić. Jest dobry moment do tego. I jako komitet będziemy nad tym ostro pracować. Mamy pomysły, wizję i wielu dobrych ludzi. Zarówno pan Dariusz Andrzejewski jak i pan Marek Pietrzak wzmacniają naszą drużynę i chciałbym, żeby pani również do niej dołączyła. Rozbudowujemy bowiem dalej komitet i jeżeli pani widzi potrzebę zmian to zapraszam na rozmowy.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 04.07.2018 r., godz. 20.20
Panie gs, odrobina cierpliwości. Gdy przyjdzie czas odpowiemy na pańskie pytania.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 04.07.2018 r., godz. 20.26
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy życzliwie się do nas odnoszą. Bądźcie z nami dalej, w trakcie naszych przygotowań i później w kampanii. Obszarów niezbędnych zmian w naszej gminie i powiecie jest bardzo wiele. Niektóre z nich zarysowaliśmy w trakcie pierwszej konferencji prasowej. Ale będziemy to rozwijać i już w rozszerzonym gronie określimy nasz program.
Uwaga,uwaga, kryć się
Dodane przez Anonim, w dniu 05.07.2018 r., godz. 07.58
Uwaga łapanka!!!!Głowacki urządza uliczną łapankę na kandydatów do swojego komitetu. Kryć się kto może.
Dodane przez Ksiądz, w dniu 05.07.2018 r., godz. 08.07
Super podejście. Skupić się na swoim, alleluja i do przodu.
Dodane przez jasio małolat, w dniu 05.07.2018 r., godz. 08.15
"Mamy pomysły, wizję i wielu dobrych ludzi" ot pomysłowi Dobromirzy;) a może jeszcze "zaczarowany ołówek" by wam się przydał do drużyny;). I Ty Adamie dałeś się w to wkręcić? a miałem do Ciebie wielki szacunek, szczególnie za Twoje niezależne poglądy. Trudno, życzę choć troszkę szczęścia bo rozsądku widać że zabrakło.
Do Jasio małolat
Dodane przez Anonim, w dniu 05.07.2018 r., godz. 08.37
Przeczytałeś dobrze artykuł?jest mowa,ze mozna a nawet trzeba mieć swoje poglądy,ale jesli chodzi o samorządy lokalne to polityka idzie na bok.Mamy wspólnie działać na rzecz naszego miasta i jego mieszkańców.Dla mnie nieważne jest czy to będzie PiS,PO,PSL, czy inne ugrupowanie.ważne jest,by coś robić i robić to dobrze.Po co mieszać w to politykę?To,ze bliższe są poglądy prawicowe,nie oznacza,ze się popiera PiS!
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 05.07.2018 r., godz. 09.55
Dziwi mnie, że jest taka pogarda w stosunku do osób aktywnych w Wyszkowie, że chcą zbudować niezależny komitet, że mają czelność marzyć, żeby mieć wpływ na to co się dzieje w Wyszkowie i okolicach. "Uwaga łapanka" jest obraźliwe, najlepiej zamknąć się w domu i przyjmować kolejne ciosy w postaci kolejnych podwyżek, wynikających niekiedy z niegospodarności i upolitycznienia. Jeśli ktoś jest aktywny i chce działać w Wyszkowie np. w partiach politycznych, które powinny być elementem demokracji, to bardzo się zdziwi. Widzimy także, szczególnie w Europie, że my głosujemy, nieraz różnie, a rządzą ci sami i niekiedy inaczej niż głosili to podczas kampanii. Wynika to z braku możliwości wyboru, nasz komitet chce taką możliwość zapewnić, mamy swój program, mamy osiągnięcia i energię. Chcemy, żeby coraz więcej ludzi brało udział w wyborach, szczególnie tych najbliższych, samorządowych. Co do tej "łapanki". Mimo, że nie jest to system dla małych komitetów to odpowiadał nam system poprzedni wyborów większościowych, każdy mógł założyć swój komitet wyborców i brać udział indywidualnie w swoim okręgu. W tych wyborach tak nie ma i tworzymy komitet wyborców. Nie trzeba też wielkiej łapanki bo, żeby zapełnić listy potrzeba w wyborach do gminy, 27 miejsc w trzech okręgach. Nie jest to więc kosmos. Jesteśmy jednak otwarci na wszystkich, którzy chcą działać, poznawać jak wyglądają takie wybory i z czym się wiążą, żeby w przyszłości sami podejmowali taki trud i czerpać z tego przyjemność ale i mieć obowiązki. A przy okazji nasza lista będzie atrakcyjniejsza. Tyle i tylko tyle. Dlatego zapraszam, mamy dobrych liderów i będziemy pracować nad dobrym i realnym programem, który będzie alternatywą dla tego co się dzieje w Wyszkowie.
drogi anonimie 05.07.2018 r., godz. 08.37
Dodane przez jasio małolat, w dniu 05.07.2018 r., godz. 12.31
Wydaję mi się, że to chyba Ty nie za bardzo zapoznałeś się z treścią artykułu lub całkowicie go nie rozumiesz. Jeszcze raz powoli i spokojnie przeczytaj, odnieś to do wcześniejszych działań i wypowiedzi Pana Głowackiego i zrozumiesz o co tu naprawdę idzie.
Dodane przez jasio małolat, w dniu 05.07.2018 r., godz. 13.13
cóż za wspaniałe przemówienie Panie Gajewski;) nie wiem czy poszedł Pan teraz po Gomułce czy po Gierku? Każdy polski cielak dobrem narodu. Czy Pan przed publikacją komentarza przeczytał to co napisał? Adamie, wypisuj się z tego póki nie jest za późno.
do Grzegorza Gajewskiego
Dodane przez Anonim, w dniu 05.07.2018 r., godz. 14.19
A jakie macie osiągniecia, może Pan rozjaśnić ? Andrzejewski Bug Wyszków zadłużył i uciekł bez słowa wyjaśnienia ? Głowacki ma osiągniecie, bo załatwił „stołek” dla synalka, a może macie osiągnięcia w pisaniu przygłupich felietoników i komentarzy ? Głowacki był przewodniczącym rady miejskiej a obecnie radnym powiatowym, coś zrobił dla mieszkańców, czymś zabłysnął ? O jakiej zmianie wy piszecie ? Państwa aktywność przejawia się tylko bezsensownym pisaniu i oczernianiu wszystkich.
Dodane przez Mieszkaniec, w dniu 05.07.2018 r., godz. 14.43
Dajcie sobie spokój z tematem klubu, lepiej niech w urzędzie przygotują swoje osiągnięcia w dziedzinie handlu działkami.
Dodane przez Anonim, w dniu 05.07.2018 r., godz. 15.12
Nie musimy się wszyscy kochać,ale nie przeszkadzajmy sobie na wzajem
Dodane przez ola, w dniu 05.07.2018 r., godz. 15.17
Nowosielski zadłużył Gminę Wyszków i kończy w kiepskim stylu.
Dodane przez Tytus, w dniu 05.07.2018 r., godz. 16.04
Szanowny Marku Głowacki, czy znów będziesz zamykał targ na ul.Dworcowej? Czy znów będziesz sprzedawał stadion pod bloki? A może znów wyskoczysz z muzeum wojny polsko-bolszewickiej? Zastanawiam się cały czas, dla czego wszyscy pisuary uważacie, że reszta społeczeństwa jest głupsza od Was? Nie wszyscy z Wyszkowa mogą dostać od prezesa stołki, prawda? Na razie obstawiony jest KRUS, NFOŚiGW, NBP !!!, WARS. Teraz czas Wyszków? Szkoda mi tylko Adama Szczerby, bo to niegłupi chłopak... No, ale każdy wybiera sobie kolegów sam...
Dodane przez Anonim, w dniu 05.07.2018 r., godz. 17.52
Co ty tytus piszesz ? Z tego co słyszałem to Głowacki, Andrzejewski i Szczerba maja zrobić zajazd na księżakowe pustostany a Ogrodziński i Gryz zainstalują tam na Dworcowej lewicowy Squat.
Dodane przez Do Tytus, w dniu 05.07.2018 r., godz. 18.45
Łączenie tych ludzi z Sobczakiem, Balą i Królową jest co najmniej nie na miejscu, strasznie ich objechałeś.
Dodane przez Jest różnica?, w dniu 05.07.2018 r., godz. 22.40
Darku, możecie mieć dużo więcej niż myślicie. Nowosielszczak musi kupować ludzi, ale nie kupi wszystkich. Wam pomogą ludzie spontanicznie, nawet dopłacając do tego interesu. Jest różnica?
Czas na zmiany
Dodane przez Ed., w dniu 06.07.2018 r., godz. 10.35
W Wyszkowie czas na zmiany, czas na poważne zmiany. Burmistrz i rada starców powinna odejść do historii. PiS na czele z Sobczakiem nie są zdolni do najdrobniejszych zmian ubezwłasnowolnieni za profity które od wielu lat zapewnia im panujący burmistrz. Wyszkowski PiS zwyczajnie nie dba o interes społeczny a o własne prywatne interesiki. Nowa kandydatura na burmistrza i przedstawione OTOCZENIE może nie jest ideałem ale niesie promyk nadziei na zmiany. Macie mój głos i mojej rodziny. Wielu ludzi w Wyszkowie w tym ja chce się włączyć w pracę na rzecz Tego Komitetu. Proszę podajcie jakieś namiary a będziecie zdziwieni poparciem. Nikt za nas nie odetnie od koryta zarówno Nowosielskiego jak i rady starców i ich popleczników z wyszkowskiego PiS. Mogą to zrobić tylko wyborcy. "Wyszków tonie". Najwyższy czas na zmiany.
To jak bedzie sie nazwal ten komitet?
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 11.48
Masz Wybór II, Masz Wybór Reaktywacja, a może Wyszkowski Kukiz'15 ?
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 11.57
Ludzi dobrej woli jest więcej. Wystarczy do nich dotrzeć z nowiną, a Nowiosielski i Kowalska odejdą w odbyt niebytu.
Do Ed.
Dodane przez Antek, w dniu 06.07.2018 r., godz. 12.41
Możesz rozwinąć myśl ,, poplecznicy z wyszkowskiego PiS" . A z tego co widzę i obserwuje to jest tam wiele wartościowych osób, które mają właściwe PiS-wi przekonania, ale sami nic nie mogą. Mam nadzieję że te wybory co niektórym pokażą czerwoną kartkę.
Dodane przez Mieszkanka wioski, w dniu 06.07.2018 r., godz. 12.50
Ed też tak myślę.
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 12.56
Co kogo obchodzi nazwa, ważni są ludzie. Burków z różnych bud już mieliśmy u władzy. Aby dorwać gnata, nic ich więcej nie obchdzi
biedne miasto
Dodane przez niezadowolony, w dniu 06.07.2018 r., godz. 15.18
Dlaczego tylu wartościowych, młodych, zdolnych,wyksztaconych na dobrych uczelniach, nie chce pracować dla dobra swojego miasta. Uciekają do Warszawy lub innych miast. Widać to szczególnie po poziomie naszych radnych.
prawda jest taka
Dodane przez huligan, w dniu 06.07.2018 r., godz. 15.50
Darek z Grzegorzem wypili razem sporo wódeczki. Darek nie dorasta Grześkowi do kolan. Znowu zagrywka ale dogrywki nie będzie bo nie ma szans.
Do niezadowolonego
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 17.49
Zgadzam się z Tobą.Ale 4 lata temu wystartowalo kilku młodych ,wartościowych ludzi i co?niestety, nie dostali od wyborców szansy wykazania się.W tym roku będzie to samo.Lepiej głosować na starych(o kandencyjnosc chodzi),znudzonych,bez energii radnych, niż młodych z pomysłami.
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 20.02
Stare wygi wiedzą ile wódy postawić. Przed wyboramy to dopiero stają się aktywni
Do huligan
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 20.30
Jak Grzesiu otacza się huliganami to faktycznie Darek może mieć kłopoty,by go pokonanać😉I wszystko w temacie...
Masz Wybór do Eda i nie tylko
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 06.07.2018 r., godz. 22.27
P. premier Morawiecki jeszcze nie ogłosił terminu wyborów, więc oficjalnie kampanii nie ma. Osoby związane z "Masz wybór" na razie pracują nad programem wyborczym. Zostanie on ogłoszony w trakcie kampanii, jak również zostaną zaprezentowane listy wyborcze. Co do współpracy to zapraszam. Proszę dzwonić do osób zaangażowanych w tworzenie komitetu, lub poprzez facebook. "Masz wybór"
Dodane przez Anonim, w dniu 06.07.2018 r., godz. 23.03
Wystartowało kilku wartościowych to fakt, ale niestety nic za darmo, trzeba ciężko popracować. Trzeba dotrzeć do wyborców, zainteresować. Jeśli obecny burmistrz taki mocny to tylko dla siebie a nie dla miasta i mieszkańców. Trzeba młodych pracowitych ale i starszych- niezależnych, którzy też są potrzebni. 4 lata temu Masz Wybór to była fajna sprawa a teraz z Andrzejewskim to też dobra propozycja.
Do "Antek"
Dodane przez Ed., w dniu 07.07.2018 r., godz. 08.00
Co do określenia "poplecznicy z wyszkowskiego PiS" myślę podobnie jak Ty. Wiem, jestem przekonany, że w wyszkowskim PiS jest dużo wartościowych ludzi - lecz czy nic nie mogą?? Może nie podejmują takich prób?? Sobczak wyrzucił z PiS wszystkich ludzi którzy choć trochę go przerastali intelektualnie lub organizacyjnie, którzy choć trochę myśleli niezależnie. Spotkania społeczeństwa z politykami - jedyna widoczna działalność wyszkowskiego PiS - jest ciekawa ale promuje tylko tych polityków i za to oni cenią Sobczaka nie wnikając w jego poczynania na arenie Wyszkowa a w Wyszkowie działalności społecznej PiS nie widać no może trochę z zakresu pamięci historycznej. Jeśli "Antek"zadasz sobie trochę trudu i prześledzisz działalność społeczną pana Sobczak od kolejarza w Tłuszczu - gdzie rzekomo był prześladowany przez SB - do polityka w Wyszkowie natrafisz na pewne sprawy trudne do wyjaśnienia a to moim będzie tłumaczyło obecna jego postawę. Na mój własny użytek określam Sobczaka jako tzw "cwaną gapę" i jestem przekonany, ze gra pewna rolę niekoniecznie tą którą reprezentuje publicznie. Może bliżej wyborów napiszę to bardziej otwartym tekstem. Obecnie nie chcę być ciągany po sądach przez - jak niektórzy określają i słusznie "grabarza wyszkowskiego PiS.
Dodane przez roms, w dniu 07.07.2018 r., godz. 10.45
Komitetowi proponuję nazwę "PIS BIS".
Dodane przez Wyznanie pasjonata sportu., w dniu 07.07.2018 r., godz. 12.32
Bertus Servaas: miasto musi zdecydować, czy nadal chce mieć silną drużynę. PGE Vive ma finansowe kłopoty, w efekcie czego Bertus Servaas poprosił kieleckich radnych o dofinansowanie w wysokości 4,5 miliona złotych. - Jeśli nie dostaniemy tych pieniędzy, będziemy musieli obniżyć poziom sportowy. Temat nie jest nowy, istnieje od dwóch, trzech lat. Od dłuższego czasu wnioskujemy, by miasto zwiększyło dotację z 2,5 mln brutto do pięciu milionów. To konieczne, jeśli chcemy utrzymać poziom sportowy. Pytanie, czy miasto jest w stanie dać nam taką pomoc. W tym roku poprosiliśmy o 4,5 mln, by zapłacić dług. Jeśli miasto się nie zgodzi, nie będę miał do nikogo pretensji. Po prostu obniżymy poziom sportowy i nie będziemy bić się o Final Four, tylko o mistrzostwo Polski. Nie stać nas na to, by bez większego dofinansowania nadal walczyć w Europie o najwyższe cele.Jestem szczęśliwy, że udało się zbudować taką drużynę, praca w klubie ciągle sprawia mi wielką frajdę. Czuję dumę. Ale kiedy słyszę krytyczne głosy, zaczynam zastanawiać się, czy ciągnąć to dalej. Cóż, takie jest życie, kibice mają prawo do własnej opinii. Gdy wszystko idzie dobrze, chwalą cię, gdy trochę powinie się noga, chcą cię zdeptać. Staram się być ponad tym wszystkim.Moja firma nie jest w stanie przekazać większych pieniędzy na klub, nie widzę też innych sposobów na znaczące powiększenie budżetu.Strategia budowy drużyny się nie zmienia, jesteśmy polskim klubem i chcemy stawiać na polskich zawodników, właśnie dlatego zakontraktowaliśmy m.in. Morytę. Druga strona medalu jest jednak taka, że na rynku muszą pojawić się zawodnicy z naszego kraju gwarantujący odpowiedni poziom. Gdy miasto nie da dodatkowych pieniędzy, zaczniemy intensywniejsze poszukiwania na krajowym rynku, bo ściąganie do Kielc zagranicznych średniaków jest bez sensu.Boję się efektu kuli śnieżnej. Jeśli nie otrzymamy większego dofinansowania, obniżymy poziom sportowy. Możliwe, że w takim przypadku sponsorzy nie będą chcieli przedłużyć umowy z klubem. A jeśli z klubu "odpłyną" kolejne pieniądze, pozostanie walka o czwarte, piąte miejsce w Polsce, a nie o pierwszą trójkę w Europie. Jestem pasjonatem piłki ręcznej, kocham ten klub i to miasto. Ale jestem też przedsiębiorcą. Jeśli usłyszę od miasta: "nie chcemy mieć już klubu na tym poziomie", będę musiał to zaakceptować.
Dodane przez Anonim, w dniu 07.07.2018 r., godz. 16.15
Działających spolecznie jest mało ludzi bo każdy liczy na zysk,ale komitet "Masz wybór" takie osoby ma
Dodane przez Hulk, w dniu 07.07.2018 r., godz. 18.53
J###c komunę pis
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 07.07.2018 r., godz. 19.18
Niezgrabna prowokacja, romsie, ale tak z wami liberałami bywa. Proponujesz powrót przez ciemny las, droga może ciekawa ale to słowo "powrót". Bardziej ekscytujące jest jednak to co przed nami. Zawsze można przystanąć i poczekać na innych a nie być maruderem. Szkoda romsie, że nie byłeś w tym roku na GRAND OFF Najlepsze Niezależne Krótkie Filmy Świata w Wyszkowie. Kilka filmów, trochę innych niż "oskarowe" ale dostarczyło wielu wrażeń.
Dodane przez Trzeżwo myślący, w dniu 08.07.2018 r., godz. 00.01
Na nic te komentarze. Jak nie będzie zjednoczonej prawicy to Nowosielski ma następną kadencję, Tyle i aż tyle
Dodane przez Anonim, w dniu 08.07.2018 r., godz. 07.00
Radni powinni działać społecznie i nie powinni brać pieniędzy za udział w komisjach i spółkach. Do poliryki nie idie się dla pieniędzy. Powinni mieć zrekompensowany stracony czas realną dietą.
Dodane przez Anonim, w dniu 08.07.2018 r., godz. 20.28
Kaczyński mówił, że ci co dorabiają w spółkach to nie mają być na listach samorządowych. Jak zobaczę Sobczaka na liście to pierwszy lecę do Kaczyńskiego za te jego 42 tysiące złotych w radzie nadzorczej WARSu i 23 tysiące od platformersa Nowosielskiego.
???
Dodane przez Anonim, w dniu 08.07.2018 r., godz. 23.42
A obecny burmistrz ma w ogóle zamiar kandydować?
Dodane przez Anonim, w dniu 09.07.2018 r., godz. 07.35
Co za pytanie ? Pewnie ze będzie kandydował tylko ogłosi to w ostatniej chwili aby teraz z całym „magistratem” mógł robić kampanie mówiąc ze wykonuje tylko swoje obowiązki.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.07.2018 r., godz. 08.59
Pewnie,ze będzie kandydował.A gdzie by teraz poszedł do pracy?jeszcze 2 kadencje i mało zabraknie do emerytury.Pensja obniżona ale to nie szkodzi,bo przecież są i inne dochody. A co do kampani,to ona juz od kilku miesięcy trwa.Dba o to dzial promocji,który nic innego nie potrafi
Do Ed
Dodane przez Antek, w dniu 09.07.2018 r., godz. 09.37
Coraz ciekawiej się robi, myślę, że są osoby, które stawiają się, ale jak zwykle przegrywają z tzw. pieskami. Dlatego między innymi Andrzejewski zrobił taki ruch, bo nic nie mógł wskurać. Mam tylko nadzieję w wyborcach. Ciekawi mnie co zrobi w związku z ogłoszonym przez Kaczyńskiego zakazie kandydowania osobom zasiadających w spółkach. Masz rację jest on dobrym graczem, niekoniecznie dla słusznej sprawy.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.07.2018 r., godz. 11.27
PiS zajmuje się synekurami, co ich obchodzą sprawy ludzi.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.07.2018 r., godz. 12.26
Wyszkow potrzebuje zmian! Jeżeli zostanie panujący układ,tzn.,że ludzie nie potrafią samodzielnie myśleć!wystarczy zrobić galę disco polo na stadionie,rozpruć pół miasta,postawić pare flaszek gorzałki(radni) i głosy zapewnione. I to ma być dobrze?ludzie ocknijcie się!przeciez tu wszędzie panują układy
Dodane przez Jacek, w dniu 11.07.2018 r., godz. 08.09
Wystarczy, że oba komitety (MW i PiS) zgarną po jakieś 35% i nowosielski jest obes..ny. Siedzi jak cieć na pakamerze i robi to, co nowa Rada każe. Teraz jest odwrotnie, dlatego nie głosujemy już na manekiny w osobach Piórkowskiej, Kukwiny, Abramczyka, Nasiadki, Gryza, Wyszyńskiego, Turka, Sosnowskiej, Białkowej, Rojka itp.
Dodane przez sceptyk, w dniu 11.07.2018 r., godz. 09.28
Bardziej zanosi się na to, że zgarną po 5
Dodane przez 1 maja 1, w dniu 11.07.2018 r., godz. 13.06
Myślisz, że po 5? A co POwiesz o "dwie lewe" ręce Mrozie i jego POstkomunistycznej szajce?

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta