Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Teodora



SLD namawia Justynę Garbarczyk do kandydowania na burmistrza

(Zam: 23.04.2014 r., godz. 18.02)

Wyszkowskie SLD zaproponowało Justynie Garbarczyk ponowne ubieganie się o funkcję burmistrza. 12 kwietnia odbyła się rada powiatowa Sojuszu w siedzibie przy ul. Ratuszowej 21, której głównym punktem obrad były zbliżające się wybory samorządowe.

 
Justyna Garbarczyk
Uczestnicy omawiali kandydatury na wójtów gmin, jakie SLD ma zamiar wystawić w powiecie wyszkowskim oraz kandydatów do rad gmin i powiatu wyszkowskiego. Ponadto rada powiatowa SLD w Wyszkowie zaproponowała, aby o funkcję burmistrza Wyszkowa ubiegała się ponownie Justyna Garbarczyk. To była radna gminna, następnie wicestarosta, starosta, obecnie przewodnicząca Rady Powiatu wyszkowskiego i zastępca dyrektora ds. realizacji projektów unijnych w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Justyna Garbarczyk ma propozycję rozważyć i w odpowiednim czasie podać do publicznej wiadomości ewentualny ponowny start w wyborach na burmistrza Wyszkowa.
Natomiast w czwartek 17 kwietnia do Wyszkowa przybyła Anna Kalata, która jest kandydatką z koalicyjnego komitetu wyborczego SLD-UP do Parlamentu Europejskiego z okręgu wyborczego nr 5. W 1993 ukończyła studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest też absolwentką studiów doktoranckich w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Anna Kalata była ministrem pracy i polityki społecznej zarówno w rządzie premiera Kazimierza Marcinkiewicza, a następnie w rządzie premiera Jarosława Kaczyńskiego. Zdobywając mandat do PE chciałaby zadbać o sprawy związane głownie z polityką społeczną, bezrobociem i polityką prorodzinną. To za czasów Anny Kalaty wprowadzono coroczną waloryzację rent i emerytur. Chce zaakcentować problem bezrobocia wśród ludzi młodych, którzy kończą szkoły średnie i uczelnie wyższe, i nie mogą znaleźć pracy.
Przewodniczący SLD
W powiecie wyszkowskim
Radosław Oleksiak
Oprac. J.P.

Komentarze

Dodane przez adam, w dniu 23.04.2014 r., godz. 18.36
Też mówię Justyna dasz radę. Ty z lewej, Głowacki z prawej i pogonicie tą nowosielską ekipę z PO-PiS. 12 lat tego bałaganu starczy.
Dodane przez Adam, w dniu 23.04.2014 r., godz. 20.42
Popieram. Dobić watahę.
Dodane przez Adelajda, w dniu 23.04.2014 r., godz. 21.01
Czytajcie ze zrozumieniem, pani Garbarczyk będzie, czy też jest, namawiana. Decyzja chyba jeszcze nie zapadła?
rodzina na swoim
Dodane przez batman, w dniu 23.04.2014 r., godz. 21.17
Brat zaproponował siostrze, fajnie.
Dodane przez Anonim, w dniu 23.04.2014 r., godz. 21.25
byłaby miła odmiana i w końcu jakiś wybór
Ad batman
Dodane przez O.N.A., w dniu 23.04.2014 r., godz. 21.26
"Rodzina na budżetowym", jak w przypadku innej "zaradnej rodziny", burmistrza i pani dyrektor. O kogo chodzi?
chyba wiem...
Dodane przez ..., w dniu 23.04.2014 r., godz. 21.43
o niedosżłego europosła...
W samorządzie i w rządzie
Dodane przez Grzegorz G, w dniu 23.04.2014 r., godz. 22.14
Chyba nikt Pani Justynie Garbarczyk nie odmówi doświadczenia?
Lepiej niż teraz
Dodane przez Bezstronne, w dniu 23.04.2014 r., godz. 23.00
Nieważne kto zaproponował. Bedzie lepiej niż za kadencji Nowosielskiego. Tyle w temacie. Pani Justyna za czasów bycia wice-starostą i starostą zrobiła wiecej niż Nowosielski.
Dodane przez farmazony, w dniu 23.04.2014 r., godz. 23.03
Na mszę dam aby J.G. Została tam gdzie się teraz obraca.
Dodane przez Nocka, w dniu 24.04.2014 r., godz. 01.49
Od mszy to mamy św. Franciszka na składaczku.
Czekamy na kandydata PiS
Dodane przez SEd, w dniu 24.04.2014 r., godz. 08.16
A kogo wystawi ten hipokryta na składaczku? Sobczak za twoje poczynania na rzecz społeczeńtwa wyszkowskiego - nepotyzm, hipokryzja, niszczenie innych ludzi w moich oczach jesteś wart mniej niż zero i tyleż samo każdy kandydat wystawiony w Wyszkowie przez PiS. Mówiąc Sobczak myślimy jednocześnie Zaremba, Warpas,Sobieski, Cabaj, Tauter. Wszyscy tacy sami. Nowotwór na tkance społecznej. W wyszkowskim środowisku przypomina to zwierzęcy folwark.
Dodane przez G7, w dniu 24.04.2014 r., godz. 10.04
Wierzą, że p. Justyna G. jako burmistrz uniknie tak rażących błędów, jak Grzesio ze Stolarską, gdzie obok komunalna z produkcją spożywczą mleka i mąki stoi w błocie, albo kurzu. Ma p. szans wygrać z Grzesiem już w pierwszej turze. Nawet elektorat typowo pisowski jest nim znużony i zagłosuje na pania wbrew zaklęciom mamhaka.
Dodane przez Wielokąty, w dniu 24.04.2014 r., godz. 11.10
Samym SLD pani Garbarczyk niewiele zdziała, ale po bardzo dobrej pracy w samorządzie nadal cieszy się sporym szacunkiem i uznaniem, i tu można upatrywać dla niej szansy. Przypomnijcie sobie ile zabiegów kosztowało Nowosielskiego pokonanie jej przed ośmiu laty. Przeciw tej jednej kobiecie sprzysiężyło się w II turze aż czterech facetów. Pakieła z PO, Łysik z folkloru i niestety naiwny Głowacki Marek. Widzicie jak na tym poparciu wyszli?
Dodane przez M., w dniu 24.04.2014 r., godz. 20.31
PiS pana Waldka leży i kwiczy. Jego działalność przypomina mi strojenie dobrych min do kiepskiej gry. Ten domek z kart rozsypie się mu w proch i pył.
Dodane przez Anonim, w dniu 24.04.2014 r., godz. 22.22
Szałajda zwiera szyki ponad podziałami. Układ określony przez Kaczyńskiego ma do stracenia kilkadziesiąt bardziej lub mniej tłustych stołków. Kiedy przyjdą namawiać mnie na oddanie głosów, zapytam kogo tak naprawdę reprezentują, komu ma sie poprawić, mnie czy im i ich szałajdzie? Wspomnieć tylko oświadczenia majątkowe pewnych bardzo "zatroskanych" o dobro społeczne osób.
Dodane przez Kapelan, w dniu 25.04.2014 r., godz. 07.03
Do farmazony, ja mogę ja odprawić
Meandry lokalnej polityki
Dodane przez Kidman, w dniu 25.04.2014 r., godz. 07.09
PiS w Wyszkowie jest potrzebny. PiS w Wyszkowie mógłby być poważną siłą polityczna na szczeblu lokalnym. Problem w tym, że Zarząd wyszkowskiego PiS to ludzie pojmujący dobro społeczne na opak. Sobczak i cała ta szałajda uważa, że dobro społeczne to dobro ich samych, ich rodzin i kolesi z Zarządu. (od czegoś zawsze trzeba zacząć) Nie da się juz dłużej "jechać" na polityce krajowego PiS nie mając nic do powiedzenia w sprawach lokalnych, w sprawach dla nas najbliższych. Panie Sobczak nepotyzm to wielka pokusa, ukladziki lokalne w których pan uczestniczsz tak namiętnie jeszcze większa ale straciłeś pan z oczu najważniejszy cel istnienia PiS w Wyszkowie. Żniwo tego zbierze wyszkowski PiS w najbliższych wyborach samorządowych. To będzie pana zasługa panie Sobczak jak również zasługą pan współpracowników takich jak Warpas, Zaręba, Sobieski, Tauter, Cabaj. Pamiętajmy o tym przy najbliższych wyborach. Co zaś tyczy kandydowania Pani Garbarczyk to wypuszczono tu balon próbny w niewątpliwym uzgodnieniu z Panią Garbarczyk w oczekiwaniu jak przyjmie taką wiadomość społeczeństwo. Z wypowiedzi internautów można by wnioskować, że przyjęto to przychylnie ale chyba to ułuda i zasługa ludzi którym marzy się powrót do władzy u boku Pani Garbarczyk. Każdy kto chce zobaczyć prawdziwe oblicze Pani Garbarczyk( z domu OLEKSIAK co ważne ze względu na nazwisko osoby rekomendujacej) niech sięgnie do czasopism z okresu jej dwóch kadencji a zobaczy obraz jej licznych posunięć stjących w sprzeczności zarówno z dobrem społecznym jak i z dobrze pojętym obyczjem. Zaślepiony jest ten kto mówi "Ona wiele po sobie zostawiła". Rzeczywiści zostawiła po swoim okresie władzy również wiele złego i dlatego przegrała wybory. Niestety pamiętamy znacznie gorsze rozgrywki personalne inicjowane przez Panią Garbarczyk niż czyni to Sobczak z całym PiS-em razem wziętym, pamiętamy wiele poważnych krzywd wyrządzonych ludziom którzy mieli inne poglady ( skrzywdzeni i ich rodziny pani Garbarczyk nigdy nie wybaczą i na nic zda się zaklinanie rzeczywistości), pamiętamy również wiele zachowań sprzecznych z dobrym obyczajem. Pani Garbarczyk wiele kontrowersyjnych posunięć dokonała będąc tylko zastępcą Stanisława Jastrzębskiego ale jeszcze więcej gdy zarządzała w powiecie samodzielnie. W tym momencie warto wspomnieć w jak częstym użyciu były wówczas usłużne organa ścigania i tak się dziwnie składało, że zawsze dotyczyło to przeciwników politycznych z wyjątkiem uciekającego przez okno w łazience "będącego pod wpływem" wicestarosty pana Jana S.. Tworzono również nowe tytuły prasowe nazywajac je niezależnymi a tylko po to aby móc w nich do woli negatywnie opisywać inaczej myslących. Tak można by bez końca. Wyraźnie widać, że marzy się Pani powrót na eksponowane stanowiska w Wyszkowie ale dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki jak mówiono już w Starożytności. Argumentem również ważnym, będzie - w sytuacji kandydowania - publiczne przypominanie Pani "osiągnięć" z przeszłości. Pan Oleksy to już nie ten sam Oleksy co dawniej i nie ma już takich wpływów jakie miał dawniej. Jeszcze jeden argument - doskonale Pani wie, że to co Pani obecnie znaczy jest zwiazane z PSL - to również może przestać działać. Balon próbny wysłany przez Panią może przynieść Pani nawet pozytywne wyniki ale będą to badania mylne zafałszowane przez tych którzy liczą na powrót razem z Panią na wcześniej zajmowane stanowiska. Można by tu jeszcze długo i "namiętnie" ale póki co dam sobie na spokój. Przepraszm jeżeli poczuje się Pani czymś urażona ale tak to pamiętam i tak to postrzegam. Jestem przekonany że lepsza jest nawet niezbyt przychylna prawda niż zafałszowane kadzidło, które obok Pani roztoczą nie zawsze szczerzy przyjaciele. Mimo wszystko życzliwy Pani czytelnik.
Nowe twarze w samorządach?
Dodane przez Poszukiwacz, w dniu 25.04.2014 r., godz. 07.18
Jak szybko zapominamy jak działała Pani Justyna. Ona nie uprawiała nepotyzmu, ona nie zatrudniała swoich: patrz Curuł, ona nie wyznawała zasady dziel i rządź. To były lepsze czasy - dla wybranych. Dla mnie taka sama jak obecnie rządząca ekipa. Szukajmy nowych twarzy. Wiadomo, że obecni radni z lewej strony bojąc się przegranej obecnego burmistrza szukają azylu, bo gdzie im będzie lepiej niż na wikcie samorządowym. Całą tą ekipę pogonić.
Dodane przez Janda, w dniu 25.04.2014 r., godz. 08.35
Zniechęcił mnie SLD swoim zachowaniem w sejmie w sprawie kanonizacji Jana Pawła II. Takie rzeczy rzutują na całokształt, także tu na prowincji.
Dodane przez olek, w dniu 25.04.2014 r., godz. 11.16
Popatrzcie na Obamę. Był jak nasi, elastyczny i pragmatyczny. Nawet pokojowego Nobla dostał. Teraz w niesławie kończy swoją drugą kadencję przy rechocie swojego przyjaciela, Władimira Władimirowicza. Czym nasi chcą nas zmanipulować? Chcą wybudować nam nowiuśką halę sportową i nowiuśki stadion piłkarski abyśmy się poczuli, że Wyszków też się zmienił o lata świetlne. Kto nie wytrzyma emocjonalnie ma blisko ....
Dodane przez pracownik, w dniu 25.04.2014 r., godz. 11.43
post szanownego/szanownej/Kidmana w moiej pamięci również zapisał się podobnymi stwierdzeniami i w całym opisie jest rzetelny i prawdziwy.dzięki.
Dodane przez Pirx, w dniu 25.04.2014 r., godz. 12.26
Ale nie miała szalonych pomysłów na nowe stadiony i hale. Obecna hala jest na miarę naszych możliwości finansowych i sportowych. Nowosielskiemu nie zapominajcie schowanego tymczasowo pomysłu zlokalizowania tu spalarni śmieci z połowy Mazowsza.
Dodane przez hajke, w dniu 25.04.2014 r., godz. 16.20
Czytając Kidmana można by pomyśleć, że jedynymi sprawiedliwymi w samorządzie są Mróz z Nowosielskim. Nic bardziej mylnego. Może warto pofatygować się o wstępna analizę poczynań tych dwóch panów. Warpasa jako kandydata nie warto już brać pod uwagę. Odpowiedzmy na pytanie jak działa tu szałajda zbudowana przez obecnie rządzących. Jakie są jej osiągnięcia, czy to prawda, że jesteśmy liderem w pozyskiwaniu środków? Nie można zapomnieć również o akcji związanej z rewolucją śmieciową. Od początku zafundowali nam jedne z najwyższych stawek na Mazowszu. Kogo więc mam się obawiać?
Co z przegraną Nowosielskiego z Osęka?
Dodane przez Iza, w dniu 25.04.2014 r., godz. 17.24
Zgadzam się z h. 8 lat temu była wielka mobilizacja niedopuszczenia do stołka p. Garbarczykowej. Miało być o niebo lepiej i co z tego wyszło? Nowosielskiemu też dziś można wiele zarzucić. Proszę tylko przypomnieć nam przegraną sprawę z p. Osęką. Czy zapłacił mu odszkodowanie, i czy były to jego pieniadze własne, czy złożyliśmy się na to wszyscy?
Dodane przez WWY, w dniu 25.04.2014 r., godz. 20.33
Czekam na innych kandydatów - Garbarczyk i Nowosielski już się przejedli
Dodane przez bibi, w dniu 25.04.2014 r., godz. 22.04
bede głosowac tak by wybrac nowego burmistrza, czas na zmiany, tj by ktos miał wreszcie pomysł na to miasto
Dodane przez Cieć, w dniu 26.04.2014 r., godz. 00.19
Nowosielski niech zmieni nazwisko na Starosielski. Znudził mi się różowy balonik.
Do "hajke"
Dodane przez Kidman, w dniu 26.04.2014 r., godz. 07.17
"Hajke" nie jest to prawdą co piszesz o uczciwości Nowosielskiego i Mroza i rzekomym moim poparcia dla tych panów. Jestem bardzo daleko od takiej oceny. Trodno jednak pisać o Nowosielskim i Mrozie gdy sprawa dotyczy Pani Justyny Garbarczyk. Nie porównuje nikogo ze sobą bo ludzie są nieporównywalni. Porównuje ich czyny ich zachowanie. a gdy przyjdzie czas na Nowosielskiego i Mroza może też zdołam coś napisać. Jak pewnie zauważyłeś kiedyś przyglądałem się bardzo blisko lokalnej polityce i nie ukrywam, że bardzo aktywnie popierałem Nowosielskiego licząc na zmiany, licząc na lepsze. Jakież bylo moje rozczarowanie tym Panem kiedy dostrzegłem, że mój "uczciwy burmistrz" 9tak uważałem) w przeciągu pół roku swojego urzędowania obrósł w układziki bardziej niż jego poprzednik w przeciągu swoich dwóch kadencji. Myślisz, że nie dostrzegam tego jak znalaza się pani Teresa J. na tym stanowisku na który znajduje się obecnie. dlaczego Moroczek jest tam gdzie jest, dlaczego Wiśniewski pełni funkcję prawie nieformalnego burmistrza. Myslisz, żę nie dostrzegam jak pozbywano się ludzi, którzy buntowali się przeciwko 'obrastaniu w układy z bogatymi" miłościwie nam panujacego, myślisz że nie dostrzegam manipulacji przy stadionie, Przedszkolu Nr 4 i ul. Kościelnej i kto ma być beneficjentem tych poczynań. Myślicz, że nie dostrzegam nepootyzmu chyba największego w histrii wyszkowskiego samorządu. Można by tak wspomnieć o pewnym piśmie znalezionym przez pewnego pana w pewnej szufladzie w pewnym momencie co umożliwiło umorzenie sprawy nadużyć przy budowie hali sportowej. Dostrzegam i wstd mi, bardzo mi wstyd bo niestety Nowosielski został burmistrzem również przy moim aktywnym wsparciu. Jedynym sensownym wyjściem z tej "układowej sytuacji "jest wybranie burmistrza z poza układów. Aktywnie będę wspierał każdego od lewa do prawa byleby z poza powiazań i układzików. A swoja drogą mimo mojego negatywnego wpisu o Pani Justynie Garbarczyk darzę ja szacunkiem i gdybym miał obecnie wybierać z obecnych kandydatów swój głos mimo wszystko oddałbym go na Panią Justynę Garbarczyk. Mam jednak nadzieję, że pojawi się nowy kandydat taki nieuwikłany, taki do którego nazajutrz po wyborach nie przyjdą pewni panowie i nie zarzadaja spłaty długu wyborczego, na którego będzie można oddać swój głoś z nadzieja na lepsze jutro Wyszkowa. Tego życzę temu Mistu.
Dodane przez Obywatel podatnik, w dniu 26.04.2014 r., godz. 21.12
Dla dobra demokracji ważne jest aby dobrych kandydatów było jak najwięcej. Nie wyobrażam sobie żeby nowy burmistrz wybrany został w pierwszej turze.
Dodane przez Anonim, w dniu 26.04.2014 r., godz. 21.41
Nowosielski niech zmieni nazwisko na Stolarski.
Dodane przez wawa, w dniu 26.04.2014 r., godz. 21.45
To jest BARDZO poważna kandydatka do obięcia fotela burmistrza w mieście Wyszków.
Dodane przez Staś, w dniu 27.04.2014 r., godz. 01.13
Albo na BORkowski :)
Dodane przez Kalkulator, w dniu 27.04.2014 r., godz. 04.02
Policzcie pisarze ile trzeba lat, żeby zapomnieć o cudach Garbarczykowej? Ó
Dodane przez Czytelnik, w dniu 27.04.2014 r., godz. 10.06
A ile lat żeby POznać się na "świętoszkowatości" Nowosielskiego? Opłaty śmieciowe, Stolarska, Spalarnia, Wiatraki, Kościelna, Stadion, Hala, Ratusz, Kiepskie nowe chodniki z kostki, Słupy betonowe na IAWP, Nepotyzm, Kowalski w Hutniku (elyta), Cyrk z PiT, Brak marki w turystyce, gospodarce..... Arogancja, Niekompetencja, Manipulacje
Dodane przez Zielony?, w dniu 27.04.2014 r., godz. 10.51
Jeśli Pani Garbarczyk zdecyduje się kandydować na burmistrza, to nie można zapomnieć o Pani Agnieszce Londzin. Wszyscy wiedzą, że to uczciwa i nadzwyczaj kompetentna osoba, mająca sympatyków po każdej stronie.
Dodane przez Anonim, w dniu 27.04.2014 r., godz. 21.36
Nowosielskiego nada na taczce wywieżć i głowe ogolić już za samą Strolarską.
Dodane przez Ja pamiętam, w dniu 28.04.2014 r., godz. 15.22
Szukajmy nowych twarzy. Nie zapominajmy tego zła, które spadło na nas, zarówno ze strony tych co rządzą, jak i samej "Pani kandydatki". Układy i interesowność to ich prawdziwe hasła powyborcze.
Dodane przez knom, w dniu 28.04.2014 r., godz. 16.32
Dobrze, ale najpierw zajmijmy się tymi co rządzą. Zdetronizujmy ich! Pani Justyna jest niezbędna!!!
SLD namawia Justynę Garbarczyk do kandydowania na burmistrza
Dodane przez Ja, w dniu 28.04.2014 r., godz. 16.59
Ja - ja też namawiam do głosowania na Panią Justynę Garbarczyk.
tragedia
Dodane przez bolek, w dniu 28.04.2014 r., godz. 20.56
Ja namawiam do nie głosowania wyrafinowana cwaniara, obłudna fałszywa i bez skrupułów idzie do koryta.
Dodane przez klemens, w dniu 28.04.2014 r., godz. 21.55
Same stare gęby. Czy jest ktoś nowy i z jajami?
Dodane przez knom, w dniu 28.04.2014 r., godz. 23.10
Pani Londzin, jeśli tylko zechce dostanie się do Rady jakiej tylko zechce. Potrzbna jest Radzie, bo na pis nie ma co liczyć.
Dodane przez Cieć, w dniu 29.04.2014 r., godz. 00.11
Nic chyba nie przebije obecnej ekipy.
w POzyskiwaniu... :)
Dodane przez :), w dniu 29.04.2014 r., godz. 09.35
Ekipy "Liderów" w POzyskiwaniu... :)
Dodane przez Ważne!, w dniu 29.04.2014 r., godz. 11.31
POdobno PO brała kasę od Niemców. Skandal nad skandale! Teraz wiem dlaczego polskie stocznie PO zlikwidowała a niemieckie z dawnego NRD mają sie wyśmienicie i mozna je dotować z budżetu państwa. Głos oddany na PO to przykładanie ręku do zdrady!
Dodane przez K.L., w dniu 29.04.2014 r., godz. 13.30
A to zdjęcie pani Garbarczyk to z przed ilu lat? Jeżeli się nie mylę to chyba z przed osmiu a może nawet więcej. Dajcie zdjęcie aktualne bo nie rozpoznamy na ulicy naszej kandydatki.
Trochę kultury, nie mówisz przecież o żonie...
Dodane przez Jankiel, w dniu 29.04.2014 r., godz. 16.44
Chyba jednak nie twojej kandydatki, bo POziom przejawiasz właściwy swojej partii różowych chłoptasi.
do K.L
Dodane przez CZYTELNICZKA, w dniu 29.04.2014 r., godz. 21.25
TO ZDJĘCIE LICZY SOBIE 12 WIOSENEK.
Dodane przez Klasa, w dniu 29.04.2014 r., godz. 21.41
Świetne zdjęcie. Od razu widać, że taka kobieta bez względu na wiek będzie piękna.
To do wypowiedzi "klasa"
Dodane przez K.L., w dniu 30.04.2014 r., godz. 06.45
Dwanście lat temu tak wyglądała pani Garbarczyk a jak wyglada teraz. Czyżby się wstydziła swojego obecnego wyglądu bo inaczej byłoby zdjęcie aktualne. Dwanaście lat to ponad dekada a dla "kobiety z przejściami" to cała wieczność a z takimi przejściami szczególnie cała wieczność. Co do wypowiedzi przedmówcy "klasa"abstrachując od pani Garbarczyk. Jeżeli podobają ci się staruszki no to masz problem, ale spokojnie to się podobno nawet da wyleczyć. Bądź dobrej myśli medycyna czyni cuda - myśl z "Klasą"
Dodane przez ..., w dniu 30.04.2014 r., godz. 09.02
A co niby ma znaczyć te podliczanie lat kobiecie. Widać ewidentny brak kultury. Słuszna sugestia co do kiepskich rzadów nieopierzonych żółtodziobów, którzy są niczym jak marionetkami w rękach kilku "skromnych" osób.
Dodane przez Kaliope, w dniu 30.04.2014 r., godz. 11.33
Czyżby Nowosielski z Mrozem na podkreślaniu wieku kobiety, która jeśli zechce wysiuda go bez problemu z siodła, miało być głównym argumentem ich kampanii? Rzeczywiście bezklasowe to. 10 razy bardziej wolę doświadczenie pięknej kobiety od zgubnej polityki "liderów" (tylko czy wie ktoś w czym?), którzy z powodu braku doświadczenia rządzą metodą prób i błędów. Nie stać nas na to. Kim byliby panowie gdyby nie tuczące koryto? Mróz miejskim strażnikiem a Nowosielski zapewne robiłby karierę w kancelarii prawniczej w Niemczech. Na potatusiowej cykliniarce. Otwórzcie państwo oczy na tę smarkatą i arogancką "młodość".
Dodane przez !, w dniu 30.04.2014 r., godz. 12.02
bez urazy ale lecz się na mózg Kaliope,
Dodane przez A.G., w dniu 30.04.2014 r., godz. 12.18
Jeżeli piękna, młoda, madra i bez moralnych skaz to ja pokażcie. Czego się wstydzicie. A może napiszcie - promotorzy pani Garbarczyk - jak to było z tym Jasiem W. Waszak piszecie wiele o innych napiszcie o poczynaniach moralno-towarzyskich promowanej pani. Kandydat na burmistrza powinien być jak żona Cezara poza wszelkimi pdejrzeniamia wstydzicie się pokazać ją w pelnej krasie. Też jest czyjąś żoną - chyba nie Cezara.
Dodane przez Lalka, w dniu 30.04.2014 r., godz. 15.15
Mamy tu domorosłego lekarza, raczej POkatnego znachora. Wszystkich by leczył. Bujaj worki konowale! :) Hahaha
Dodane przez SS, w dniu 30.04.2014 r., godz. 16.41
POkażcie "różowego balonika" z óry. Taki młody a na czubku lądowisko dla helikopterków...

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta