W elektronicznym kontakcie z mieszkańcami
(Zam: 07.04.2020 r., godz. 12.47)Nawet ok. 50 proc. więcej spraw dziennie niż w poprzednich miesiącach wpływa teraz do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem maila, czy telefonu. Magistrat od niemal dwóch tygodni pracuje w trybie wewnętrznym.
„Bardzo dziękujemy mieszkańcom za zrozumienie tej trudnej sytuacji. Przypominamy, że Urząd Miejski cały czas pracuje, na bieżąco załatwiane są sprawy istotne dla codziennego życia mieszkańców, a urzędnicy chętnie służą radą i pomocą w niecierpiących zwłoki sprawach.” – zapewnia magistrat. „Wyszkowianie szybko dostosowują się do zaistniałych zmian. Odnotowujemy duży wzrost kontaktu telefonicznego, mailowego (nawet ok. 50 % dziennie więcej niż w poprzednich miesiącach), czy poprzez platformę EPUAP. W ostatnich dniach odnotowaliśmy wzrost ilości załatwianych spraw związanych z podatkami. Wpływa do nas również więcej wniosków o wydanie aktu urodzenia. W bardzo krótkim czasie musieliśmy przeorganizować pracę wielu wydziałów, w tym tak kluczowych dla mieszkańców jak: Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji czy Urząd Stanu Cywilnego.”.
J.P.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl