Dodatkowe numery telefonów i nowe linie tematyczne
(Zam: 31.03.2020 r., godz. 10.58)ZUS uruchamia 3 nowe linie tematyczne. Chodzi o porady dla świadczeniobiorców i przedsiębiorców związane z koronawirusem.
18 marca ZUS uruchomił dla swoich klientów 3 nowe linie tematyczne. Porad mogą zasięgnąć m.in. osoby poddane kwarantannie lub izolacji, opiekujące się dziećmi w czasie zamknięcia placówek edukacyjnych i przedsiębiorcy.
Nowe numery telefonów:
22 290 87 01 – obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły,
22 290 87 02 – obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców,
22 290 87 03 – obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Konsultanci są dostępni pod tymi numerami od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.
Zakład przypomina, że równolegle działa także ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00.
Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
2 – Renty i emerytury,
3 – Zasiłki,
4 – Informacje dla ubezpieczonych,
5 – Informacje dla płatników,
7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.
Oprac. J.P.
Nowe numery telefonów:
22 290 87 01 – obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły,
22 290 87 02 – obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców,
22 290 87 03 – obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Konsultanci są dostępni pod tymi numerami od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.
Zakład przypomina, że równolegle działa także ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00.
Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
2 – Renty i emerytury,
3 – Zasiłki,
4 – Informacje dla ubezpieczonych,
5 – Informacje dla płatników,
7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.
Oprac. J.P.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl