List otwarty nauczycieli Gimnazjum nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie do mieszkańców Wyszkowa w sprawie likwidacji szkoły
(Zam: 14.09.2016 r., godz. 13.58)Wszyscy wiemy, że już od roku szkolnego 2017/18 będzie przeprowadzana kolejna reforma oświaty. Jednym z jej elementów jest likwidacja gimnazjów i przywrócenie ośmioletniej szkoły podstawowej.
Nie jest naszym zamiarem dyskusja o celowości reformy. Tym listem pragniemy zwrócić uwagę mieszkańcom gminy i miasta Wyszkowa na efekt, jaki przyniesie sposób wdrażania tej reformy przez Radę Miejską i Burmistrza Wyszkowa.
Otóż, według zapowiedzi włodarzy naszego miasta, nie przewidują oni, aby w budynku, w którym obecnie znajduje się Gimnazjum nr 2, od 1 września 2017 roku funkcjonowała jakakolwiek nowa szkoła. Burmistrz Aneta Kowalewska na łamach „Nowego Wyszkowiaka” nr 31/2016 („Gimnazjum do likwidacji. Co dalej?”) mówi: „Obawy nauczycieli są absolutnie słuszne, przestaje istnieć szkoła, w której uczą”.
Na dziś organ prowadzący nie widzi szans kontynuowania działalności szkoły, nawet jako szkoły podstawowej. Według zapowiadanych zmian w edukacji, uczniowie po klasie VI w Szkole Podstawowej nr 1 i nr 2 pozostaną w swoich placówkach jako uczniowie klas VII, a potem VIII. Jeśli założenie reformy o zmniejszeniu liczby uczniów w klasie okaże się prawdziwe, to niewykluczone, że zaplecze lokalowe tych szkół będzie już w przyszłym roku niewystarczające. Sprawa wygląda jeszcze gorzej, jeśli spojrzy się na nią przez pryzmat kolejnych lat. Już w następnym roku do tych szkół dojdą nowi uczniowie. W roku 2019 wszyscy uczniowie wygaszanych gimnazjów wyszkowskich trafią do zreformowanych szkół. Jednocześnie cały czas będzie prowadzony normalny nabór uczniów do klas pierwszych.
Rodzi to szereg obaw i pytań, istotnych z punktu widzenia dobra dziecka. Te pytania zapewne stawiać będą ich rodzice, dziadkowie i krewni. Czy zwiększona liczba dzieci w dwóch mających pozostać szkołach nie wymusi pracy tych szkół na dwie zmiany? Liczby są nieubłagane i mówią, że tak. W programie „Jeden na Jeden” w TVN24 minister edukacji Anna Zalewska zaznaczyła, że w żadnym kraju europejskim nie ma dwuzmianowości i nie taki też jest cel reformy w Polsce. Z tego może wynikać, że uczniom w Wyszkowie, Włodarze miasta nie chcą stworzyć warunków do nauki na poziomie europejskim. Chcą upchnąć dzieci w dwóch budynkach, a trzeci jako szkołę zamknąć. Protestujemy przeciwko takiemu przyjęciu wartości, żeby dobro dzieci, uczniów i rodziców przegrało z rachunkiem ekonomicznym gminy. Doraźnie, z pewnością likwidacja szkoły w centrum Wyszkowa i sprzedaż atrakcyjnej działki przyniesie finansową korzyść Gminie. Ale co będzie za kilka lat, kiedy dzieci zacznie przybywać? Przecież trzeba będzie uruchomić dodatkową placówkę, czyli pobudować nową szkołę. To przecież rodzi dużo większe koszty niż utrzymanie obecnego budynku szkoły, nawet w niepełnym wykorzystaniu jego pojemności przez pewien okres przejściowy. Skoro koszt budowy nowego przedszkola jaki ponosi nasze miasto wynosi 5,7 mln zł to można założyć, że budowa szkoły z większą ilością sal dydaktycznych może kosztować ponad 20 mln zł.
Nie można zapominać, że budynek likwidowanej szkoły ma doskonałą, przez lata udoskonalaną bazę dydaktyczną. W obecnym Gimnazjum nr 2 mamy najlepiej wyposażoną, nowoczesną, gminną pracownię fizyczną, sale terminalowo-internetowe, szatnię (nie wszystkie szkoły ją posiadają) oraz pracownie przedmiotowe wyposażone w pomoce dydaktyczne. Obok szkoły działa wybudowany ze środków unijnych kompleks „Orlik”. Funkcjonuje świetlica i biblioteka. Szkoła posiada własną salę gimnastyczną. Likwidacja szkoły oznacza utratę tego cennego zaplecza, bez możliwości jego pełnowartościowego wykorzystania przez inne placówki.
Od 33 lat w zmodernizowanym budynku przy ul. Sowińskiego 55 funkcjonuje szkoła pozytywnie postrzegana i oceniana przez uczniów, rodziców, władze miasta, środowisko lokalne i inne instytucje.
Dlatego rodzą się kolejne pytania. Czy kadra pedagogiczna w pozostałych szkołach, w obecnej liczbie pracujących tam nauczycieli, jest w stanie nauczać w zwiększonej ilości godzin, przy zwiększonej ilości uczniów? Jeśli nawet jest w stanie to zrobić, to zapewne przy konieczności wykorzystania dużej ilości godzin nadliczbowych. Czy jest to sprawiedliwe w sytuacji jednoczesnego zwalniania kadry pedagogicznej naszej szkoły?
Według zapewnień MEN likwidacja gimnazjów ma się odbyć w sposób gwarantujący zatrudnienie dla pracujących w nich nauczycieli. Likwidacja szkoły w tym budynku, który przez 33 lata zajmowała byłaby zaprzeczeniem tego założenia i wbrew intencjom ministerstwa, oznaczać będzie także zwolnienie nas z pracy. Jaki jest koszt finansowy i społeczny utraty pracy przez wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną? W jaki sposób zmieni to w Gminie Wyszków statystykę dotyczącą bezrobocia? Jaki będzie koszt przekwalifikowania bezrobotnego nauczyciela? Ministerstwo edukacji wskazuje również na pięcioletni okres przejściowy. My jesteśmy w stanie zacisnąć pasa i w tym czasie pracować w niepełnym wymiarze czasu pracy, uzupełniać etaty w innych placówkach wierząc, że w budynku, w którym obecnie funkcjonuje Gimnazjum nr 2, od 1 września 2017 roku znów po 18 latach rozpocznie działalność Szkoła Podstawowa nr 4 im. Obrońców Westerplatte.
Nasza determinacja z każdym dniem, z każdą nową wiadomością płynącą od minister edukacji i od władz gminy rośnie. W lipcu skierowaliśmy nasze obawy do przewodniczącej Rady Gminy Elżbiety Piórkowskiej. W sierpniu podzieliliśmy się nimi również, szukając wsparcia i pomocy, u posłów i nauczycielskich związków zawodowych. Na tym nie poprzestaniemy.
Głośno mówimy:
• NIE – PRZECIW LIKWIDACJI SZKOŁY W BUDYNKU PRZY UL. SOWIŃSKIEGO 55
• TAK – ZA PRZYWRÓCENIEM W BUDUNKU SZKOŁY PRZY UL. SOWIŃSKIEGO 55 SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Oczekujemy dobrej woli Organu Prowadzącego w rozwiązaniu rodzącego się konfliktu.
Liczymy na wsparcie Rodziców, ale też całej Społeczności naszego miasta, dla których dobro naszych dzieci i wnuków jest wartością.
Nauczyciele Gimnazjum nr 2 im. Obrońców Westerplatte
w Wyszkowie
Komentarze
Dodane przez Pani, w dniu 14.09.2016 r., godz. 14.51
Nauczyciele (ZNP) się upolitycznili i obstawili nie tego konia co trzeba.
Nauczyciele (ZNP) się upolitycznili i obstawili nie tego konia co trzeba.
Dodane przez Anonim, w dniu 14.09.2016 r., godz. 21.10
Naczelnik Jarosłaff Polskę zbaw chodził do szkoły podstawowej nawet siedmioklasowej i pisał z kałamarza atramentem stalówką.W kącie sidział na przerwach jako czarna owca do czasu "kariery filmowej".Obecnie nakazuje rudej i innym poddanym co mają robić w oświacie.Ten facet nie ma pojęcia ani o oświacie ani o gospodarce.
Naczelnik Jarosłaff Polskę zbaw chodził do szkoły podstawowej nawet siedmioklasowej i pisał z kałamarza atramentem stalówką.W kącie sidział na przerwach jako czarna owca do czasu "kariery filmowej".Obecnie nakazuje rudej i innym poddanym co mają robić w oświacie.Ten facet nie ma pojęcia ani o oświacie ani o gospodarce.
wrócić
Dodane przez bolek, w dniu 14.09.2016 r., godz. 21.18
jak najszybciej likwidujcie gimnazja dzieki
Dodane przez bolek, w dniu 14.09.2016 r., godz. 21.18
jak najszybciej likwidujcie gimnazja dzieki
Dodane przez Nieuk, w dniu 14.09.2016 r., godz. 22.12
Spokojnie nikt nie zostanie na lodzie.
Spokojnie nikt nie zostanie na lodzie.
Dodane przez szanujcie burmistrza Nowosielskiego i jego zastępczynię, w dniu 14.09.2016 r., godz. 22.13
I po co protestujecie, burmistrz i władza wie dobrze, co trzeba zrobić. Jest z nami Wójcik i ZNP, jest Sobczak i PiS, jest Hryniewicz i inni. Jest dużo nauczycieli, jest niż demograficzny i trzeba kontynuować likwidację szkół. Kto nie będzie protestował znajdzie pracę w innych szkołach. Zobaczycie, że burmistrz i pani Kowalewska rozegra tak wizerunkowo, że jeszcze na ty wygrają. że likwidują niepotrzebną szkołę.Jeszce szkoły zarządzane przez stowarzyszenia będą pewnie likwidowane wcześniej czy później. Chcecie mieć pracę to protestujcie przeciw likwidacji gimnazjów.
I po co protestujecie, burmistrz i władza wie dobrze, co trzeba zrobić. Jest z nami Wójcik i ZNP, jest Sobczak i PiS, jest Hryniewicz i inni. Jest dużo nauczycieli, jest niż demograficzny i trzeba kontynuować likwidację szkół. Kto nie będzie protestował znajdzie pracę w innych szkołach. Zobaczycie, że burmistrz i pani Kowalewska rozegra tak wizerunkowo, że jeszcze na ty wygrają. że likwidują niepotrzebną szkołę.Jeszce szkoły zarządzane przez stowarzyszenia będą pewnie likwidowane wcześniej czy później. Chcecie mieć pracę to protestujcie przeciw likwidacji gimnazjów.
Dodane przez bell, w dniu 14.09.2016 r., godz. 22.40
Zlikwidować to getto natychmiast! Nauczycielom, skoro tacy są świetni, pracy nie zabraknie, a gimbaza do nauki do podstawówki.
Zlikwidować to getto natychmiast! Nauczycielom, skoro tacy są świetni, pracy nie zabraknie, a gimbaza do nauki do podstawówki.
Dodane przez ja, w dniu 14.09.2016 r., godz. 23.16
to nie nauczyciele się upolitycznili tylko szefowie związku są za PełO ( zarówno Wójcik jak i Broniarz )
to nie nauczyciele się upolitycznili tylko szefowie związku są za PełO ( zarówno Wójcik jak i Broniarz )
Dodane przez ola, w dniu 15.09.2016 r., godz. 07.49
czemu nikt nie pisze o tym, że w jednym z budynków szkoły na Sowińskiego 55, w planach jest umieszczenie nowego tworu ministra obrony do obrony terytorialnej - co tam szkoła podstawowa! rozdać karabiny, granaty i hajda na wroga! - "dobra zmiana" musi się umieć bić o swoje
czemu nikt nie pisze o tym, że w jednym z budynków szkoły na Sowińskiego 55, w planach jest umieszczenie nowego tworu ministra obrony do obrony terytorialnej - co tam szkoła podstawowa! rozdać karabiny, granaty i hajda na wroga! - "dobra zmiana" musi się umieć bić o swoje
Dodane przez Anonim, w dniu 15.09.2016 r., godz. 10.52
Szkół ci u nas dostatek. Za to wojsko rozpuszczone jak dziadowski bicz po poprzednich rządach.
Szkół ci u nas dostatek. Za to wojsko rozpuszczone jak dziadowski bicz po poprzednich rządach.
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 15.09.2016 r., godz. 11.07
Skoro nauczyciele uznali, że warto bronić szkoły to warto zainteresować tym ogół społeczeństwa, rozpocząć zbierać listy poparcia za pozostawieniem szkoły. Jeśli dobrze słyszałem to w ciągu określonego czasu, niektóre gimnazja, które nie są zespołami szkół, można przekształcić w szkoły podstawowe 8-letnie. Z informacji w gazecie lokalnej wynika, że 28 września, w środę, będzie w Wyszkowie, na zaproszenie PiS, pani wiceminister edukacji Teresa Wargocka. Warto niektóre informacje co do nowej reformy uzupełnić. Nie da się też ukryć, że 500+ spowodowało już widoczny wzrost liczy urodzeń. Dlatego warto się zastanowić nad przyszłością tej szkoły, którą pewnie część można przekształcić na przedszkole lub żłobek.
Skoro nauczyciele uznali, że warto bronić szkoły to warto zainteresować tym ogół społeczeństwa, rozpocząć zbierać listy poparcia za pozostawieniem szkoły. Jeśli dobrze słyszałem to w ciągu określonego czasu, niektóre gimnazja, które nie są zespołami szkół, można przekształcić w szkoły podstawowe 8-letnie. Z informacji w gazecie lokalnej wynika, że 28 września, w środę, będzie w Wyszkowie, na zaproszenie PiS, pani wiceminister edukacji Teresa Wargocka. Warto niektóre informacje co do nowej reformy uzupełnić. Nie da się też ukryć, że 500+ spowodowało już widoczny wzrost liczy urodzeń. Dlatego warto się zastanowić nad przyszłością tej szkoły, którą pewnie część można przekształcić na przedszkole lub żłobek.
Dodane przez obserwator, w dniu 15.09.2016 r., godz. 11.27
Wiele szkól zostało zlikwidowanych i jakoś nikt się nie martwił co stanie się z nauczycielami, a dzieci zostały przeniesione do innych szkół. Niektórzy do dziś borykają się ze znalezieniem pracy.
Wiele szkól zostało zlikwidowanych i jakoś nikt się nie martwił co stanie się z nauczycielami, a dzieci zostały przeniesione do innych szkół. Niektórzy do dziś borykają się ze znalezieniem pracy.
mądry wybór
Dodane przez xyz, w dniu 15.09.2016 r., godz. 11.28
Zamknięcie ginmazjum nr 2 to słuszna decyzja. Jeśłi jakaś szkoła ma zostac zamknięta to myślę, ze jest to dobra i przemyślana decyzja. Nauczyciele, no cóż ... może powinni pomyśleć nad otwarciem własnej działalności, np. prywatne gimnazjum. Z taką opinią jak przdstawiona przez nich samych o nich samych - chętnych nie zabraknie. a Jakiż to przykład dla młodzieży - prywatna inicjatywa, brać swój los w swoje ręce. A nie straszyć kosztami przekwalifikowania. Rynek wyszkowski potrzebuje rąk do pracy, tyle ogłoszeń rubryce "zatrudnię" w każdej z lokalnych gazet i nie tylko. I to bez konieczności posiadania jakichkolwiek kwalifikacji.
Dodane przez xyz, w dniu 15.09.2016 r., godz. 11.28
Zamknięcie ginmazjum nr 2 to słuszna decyzja. Jeśłi jakaś szkoła ma zostac zamknięta to myślę, ze jest to dobra i przemyślana decyzja. Nauczyciele, no cóż ... może powinni pomyśleć nad otwarciem własnej działalności, np. prywatne gimnazjum. Z taką opinią jak przdstawiona przez nich samych o nich samych - chętnych nie zabraknie. a Jakiż to przykład dla młodzieży - prywatna inicjatywa, brać swój los w swoje ręce. A nie straszyć kosztami przekwalifikowania. Rynek wyszkowski potrzebuje rąk do pracy, tyle ogłoszeń rubryce "zatrudnię" w każdej z lokalnych gazet i nie tylko. I to bez konieczności posiadania jakichkolwiek kwalifikacji.
Ten nasz burmistrz to nieporozumienie
Dodane przez Raptor, w dniu 15.09.2016 r., godz. 11.28
Rozwalił dużą trybunę na stadionie, bo komuś się przyśniło przenoszenie stadionu i budowanie tam bloków. Teraz chce szkole likwidować, a dzieci upychać na dwie zmiany do SP1 i SP2. Ciekawe jak liczne będą klasy. Może po 38 osób w klasie (a są już takie przypadki w Wyszkowie). Tak rządzi burmistrz i starosta... Mało tego teraz słyszę, że burmistrz ma kolejny świetny pomysł będzie drzewa w parku wycinał. Co z tego, że park ma status zabytku, będzie wycinka. Pozostaje pytanie czy w miejscu parku powstaną bloki?!? Przecież to tak atrakcyjne tereny dla deweloperów, szkoda żeby się marnowały... Ja to już słów nie mam na te władze lokalne z burmistrzem na czele. Widzę, że tu trzeba się organizować, zrobić referendum i odwołać szkodnika!
Dodane przez Raptor, w dniu 15.09.2016 r., godz. 11.28
Rozwalił dużą trybunę na stadionie, bo komuś się przyśniło przenoszenie stadionu i budowanie tam bloków. Teraz chce szkole likwidować, a dzieci upychać na dwie zmiany do SP1 i SP2. Ciekawe jak liczne będą klasy. Może po 38 osób w klasie (a są już takie przypadki w Wyszkowie). Tak rządzi burmistrz i starosta... Mało tego teraz słyszę, że burmistrz ma kolejny świetny pomysł będzie drzewa w parku wycinał. Co z tego, że park ma status zabytku, będzie wycinka. Pozostaje pytanie czy w miejscu parku powstaną bloki?!? Przecież to tak atrakcyjne tereny dla deweloperów, szkoda żeby się marnowały... Ja to już słów nie mam na te władze lokalne z burmistrzem na czele. Widzę, że tu trzeba się organizować, zrobić referendum i odwołać szkodnika!
Czy na pewno chodzi o dobro dzieci?
Dodane przez aśka, w dniu 15.09.2016 r., godz. 13.07
"Z danych przekazanych nam przez resort edukacji wynika, że w 2015 r. przeciętne wynagrodzenie nauczyciela gimnazjum wynosiło 4478 zł brutto, a nauczyciela szkoły podstawowej 4362 zł. Główny Urząd Statystyczny wyliczył, że w październiku 2014 r. godzinowa stawka nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych wynosiła 44,6 zł, czyli blisko 195 proc. przeciętnego wynagrodzenia, które w tym czasie wynosiło 22,9 zł. Jeżeli chodzi o nauczycieli szkół podstawowych, było to 39 zł, czyli 170 proc. przeciętnej godzinowej stawki. W przeliczeniu na godzinę pracy nauczyciele w tym czasie zarabiali lepiej niż lekarze (36,3 zł), architekci (23,8 zł) czy programiści (38,9 zł)".
Dodane przez aśka, w dniu 15.09.2016 r., godz. 13.07
"Z danych przekazanych nam przez resort edukacji wynika, że w 2015 r. przeciętne wynagrodzenie nauczyciela gimnazjum wynosiło 4478 zł brutto, a nauczyciela szkoły podstawowej 4362 zł. Główny Urząd Statystyczny wyliczył, że w październiku 2014 r. godzinowa stawka nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych wynosiła 44,6 zł, czyli blisko 195 proc. przeciętnego wynagrodzenia, które w tym czasie wynosiło 22,9 zł. Jeżeli chodzi o nauczycieli szkół podstawowych, było to 39 zł, czyli 170 proc. przeciętnej godzinowej stawki. W przeliczeniu na godzinę pracy nauczyciele w tym czasie zarabiali lepiej niż lekarze (36,3 zł), architekci (23,8 zł) czy programiści (38,9 zł)".
Dodane przez Andzia, w dniu 15.09.2016 r., godz. 13.50
Ja to bym chciała żeby stawki godzinowe nauczycieli były zależne od wyników osiąganych przez ich uczniów. Widzimy przecież, że ztymi wynikami nie jest najlepiej.
Ja to bym chciała żeby stawki godzinowe nauczycieli były zależne od wyników osiąganych przez ich uczniów. Widzimy przecież, że ztymi wynikami nie jest najlepiej.
Hobbysta czy biolog, oby nie turysta
Dodane przez Anonim, w dniu 15.09.2016 r., godz. 16.42
W Urzędzie teraz wzięli się za zieleń miejską pod postacią parku zabytkowego. Planują mniej wsadzić więcej wyciąć !.
Dodane przez Anonim, w dniu 15.09.2016 r., godz. 16.42
W Urzędzie teraz wzięli się za zieleń miejską pod postacią parku zabytkowego. Planują mniej wsadzić więcej wyciąć !.
za lakwidacją gimnazjów
Dodane przez aaa, w dniu 15.09.2016 r., godz. 19.26
"W lipcu skierowaliśmy nasze obawy do przewodniczącej Rady Gminy Elżbiety Piórkowskiej. W sierpniu podzieliliśmy się nimi również, szukając wsparcia i pomocy, u posłów i nauczycielskich związków zawodowych. Na tym nie poprzestaniemy. " - uwaga, uwaga!!! Potwierdza się o czym pisano w 2012 w polityce " „ Nauczyciele (i ich związek) to silna grupa nacisku: jedna piąta wszystkich pracujących. I zdeterminowana, by szukać poparcia u polityków, rodziców, może nawet – jak w Krakowie – u kibiców piłkarskich” , :)
Dodane przez aaa, w dniu 15.09.2016 r., godz. 19.26
"W lipcu skierowaliśmy nasze obawy do przewodniczącej Rady Gminy Elżbiety Piórkowskiej. W sierpniu podzieliliśmy się nimi również, szukając wsparcia i pomocy, u posłów i nauczycielskich związków zawodowych. Na tym nie poprzestaniemy. " - uwaga, uwaga!!! Potwierdza się o czym pisano w 2012 w polityce " „ Nauczyciele (i ich związek) to silna grupa nacisku: jedna piąta wszystkich pracujących. I zdeterminowana, by szukać poparcia u polityków, rodziców, może nawet – jak w Krakowie – u kibiców piłkarskich” , :)
Dodane przez ola, w dniu 15.09.2016 r., godz. 20.59
panie Gajewski - proszę się skontaktować z krajowym konsultantem ds położnictwa, który powinien mieć wiedzę dotyczącą długości ciąży u kobiety, no chyba, że "widoczny" wzrost urodzeń jako efekt programu 500+ jest pokłosiem obietnic wyborczych...
panie Gajewski - proszę się skontaktować z krajowym konsultantem ds położnictwa, który powinien mieć wiedzę dotyczącą długości ciąży u kobiety, no chyba, że "widoczny" wzrost urodzeń jako efekt programu 500+ jest pokłosiem obietnic wyborczych...
Nowosielski do zmiany, bo wszystko zniszczy-zlikwiduje.
Dodane przez Jarek, w dniu 15.09.2016 r., godz. 22.15
Nowosielski już rozwalił trybunę główną stadionu, bo ktospotrzebował kruszec, ziemię i zarobić przy rozbiórce. Nowosielski zlikwidował już szkoły w Gulczewie i w Kamieńczyku (wyremontowana kompleksowo i bogato wyposażona, pieknie położona- super lokalizacja - był biznes-deal, teraz kto ma tam dom opieki dla starców ? Szkoła Podstawowa nr 4 musi powstać, nie dajmy Nowosielskiemu zrobić kolejny biznes. Zbyt dużo państwowych pieniędzy zostało wydanych na tę szkołę. By kolejny cwaniak przejął ją za grosze. Koniec okradania Polski ! Można ewentualnie przenieść Szkołę Podstawową Nr 1 na miejsce Gimnazjum Nr2 na ul. Sowińskiego 55, a miejsce po Jedynce przekazać i powiekszyć Liceum o inne profile, może Szkołe Muzyczną, na która były zapędy w Wyszkowie, że niby w parku miała powstać...............
Dodane przez Jarek, w dniu 15.09.2016 r., godz. 22.15
Nowosielski już rozwalił trybunę główną stadionu, bo ktospotrzebował kruszec, ziemię i zarobić przy rozbiórce. Nowosielski zlikwidował już szkoły w Gulczewie i w Kamieńczyku (wyremontowana kompleksowo i bogato wyposażona, pieknie położona- super lokalizacja - był biznes-deal, teraz kto ma tam dom opieki dla starców ? Szkoła Podstawowa nr 4 musi powstać, nie dajmy Nowosielskiemu zrobić kolejny biznes. Zbyt dużo państwowych pieniędzy zostało wydanych na tę szkołę. By kolejny cwaniak przejął ją za grosze. Koniec okradania Polski ! Można ewentualnie przenieść Szkołę Podstawową Nr 1 na miejsce Gimnazjum Nr2 na ul. Sowińskiego 55, a miejsce po Jedynce przekazać i powiekszyć Liceum o inne profile, może Szkołe Muzyczną, na która były zapędy w Wyszkowie, że niby w parku miała powstać...............
Dodane przez Jarek, w dniu 15.09.2016 r., godz. 22.17
Pan Gajewski wie co mówi. Dziękuję Panu i życzę powodzenia.
Pan Gajewski wie co mówi. Dziękuję Panu i życzę powodzenia.
Dodane przez ziw, w dniu 15.09.2016 r., godz. 22.24
Zmiana z obecnego systemu (6+3+3) na wcześniejszy (8+4) wcale nie będzie bezbolesna i tania. Budynki, w który były same gimnazja, nie są dostosowane dla dzieci 6- 8 letnich (ubikacje, inny rozmiar ławek). Szkoły podstawowe zaś (poza tymi w zespołach z gimnazjami) nie mają na ten moment żadnych pracowni i pomocy dydaktycznych do fizyki, biologii, chemii, geografii oraz odpowiednich lektur w bibliotekach. Zmiana organizacji zaowocuje kilkoma latami bałaganu i na pewno nie podniesie poziomu edukacji.
Zmiana z obecnego systemu (6+3+3) na wcześniejszy (8+4) wcale nie będzie bezbolesna i tania. Budynki, w który były same gimnazja, nie są dostosowane dla dzieci 6- 8 letnich (ubikacje, inny rozmiar ławek). Szkoły podstawowe zaś (poza tymi w zespołach z gimnazjami) nie mają na ten moment żadnych pracowni i pomocy dydaktycznych do fizyki, biologii, chemii, geografii oraz odpowiednich lektur w bibliotekach. Zmiana organizacji zaowocuje kilkoma latami bałaganu i na pewno nie podniesie poziomu edukacji.
Dodane przez Kaśka, w dniu 15.09.2016 r., godz. 22.24
Tak, obietnic. Pogubiliście się zupełnie z odczytywaniem ludzkich potrzeb. A wystarczyło obiecać.
Tak, obietnic. Pogubiliście się zupełnie z odczytywaniem ludzkich potrzeb. A wystarczyło obiecać.
Dodane przez Jan4P, w dniu 15.09.2016 r., godz. 23.03
A w których to budynkach wyszkowskich gimnazjów nie było wcześniej podstawówek? Kilka lat bałaganu (ok.10) to z pewnością zajęłoby, ale ekipie PO-PSL.
A w których to budynkach wyszkowskich gimnazjów nie było wcześniej podstawówek? Kilka lat bałaganu (ok.10) to z pewnością zajęłoby, ale ekipie PO-PSL.
Dodane przez ha,ha,ha, w dniu 16.09.2016 r., godz. 08.55
Tylko tak dalej,całe to towarzystwo szkolne powinno się wziąć za łby,ważniejsze sprawy leża i nic się z nimi nie robi.Szkoła padnie i tak dzieci pójdą do innych gimnazjów. Wy nie martwicie się o dzieci ich wykształcenie tylko o swoje stołki ,dobrze się dzieje w państwie wyszkowskim tylko tak dalej. HA HA HA
Tylko tak dalej,całe to towarzystwo szkolne powinno się wziąć za łby,ważniejsze sprawy leża i nic się z nimi nie robi.Szkoła padnie i tak dzieci pójdą do innych gimnazjów. Wy nie martwicie się o dzieci ich wykształcenie tylko o swoje stołki ,dobrze się dzieje w państwie wyszkowskim tylko tak dalej. HA HA HA
Dodane przez Experience, w dniu 16.09.2016 r., godz. 09.31
Chyba ziw dawno nie był w podstawówce. Dla przykładu kilka lat temu SP2 wyczyściła pracownie z pomocy dydaktycznych, gablot i eksponatów. Z pół kontenera tego było. Nikt nie robi już doświadczeń, bo korzysta się z tego co jest w sieci it.
Chyba ziw dawno nie był w podstawówce. Dla przykładu kilka lat temu SP2 wyczyściła pracownie z pomocy dydaktycznych, gablot i eksponatów. Z pół kontenera tego było. Nikt nie robi już doświadczeń, bo korzysta się z tego co jest w sieci it.
Nie! Za sprzedażą szkoły.
Dodane przez Mama, w dniu 16.09.2016 r., godz. 09.35
Najpierw ktoś zgarnął kasę za przekształcenie szkół podstawowych w gimnazja a teraz ktoś chce zgarnąć kase za przeksztalcenie jej spowrotem. Ja osobiście jestem za podstawówką jest to piekna nowoczesna szkoła w bardzo dobrej lokalizacji. A niewyobrażalne jest dla mnie to by tworzono 40 osobowe klasy bo do tego sie to sprowadza przy likwidacji szkoły. Niech mi ktoś powie jaka uwaga i przekaz wiedzy bedzie skierowane na jednego ucznia? Scisk w klasach i na korytarzach. Dramat!
Dodane przez Mama, w dniu 16.09.2016 r., godz. 09.35
Najpierw ktoś zgarnął kasę za przekształcenie szkół podstawowych w gimnazja a teraz ktoś chce zgarnąć kase za przeksztalcenie jej spowrotem. Ja osobiście jestem za podstawówką jest to piekna nowoczesna szkoła w bardzo dobrej lokalizacji. A niewyobrażalne jest dla mnie to by tworzono 40 osobowe klasy bo do tego sie to sprowadza przy likwidacji szkoły. Niech mi ktoś powie jaka uwaga i przekaz wiedzy bedzie skierowane na jednego ucznia? Scisk w klasach i na korytarzach. Dramat!
Dodane przez Anonim, w dniu 16.09.2016 r., godz. 10.34
Trzymamy za Was kciuki drodzy Państwo.
Trzymamy za Was kciuki drodzy Państwo.
liczby są bezlitosne
Dodane przez polok, w dniu 16.09.2016 r., godz. 11.35
Wyniki egzaminów gimnazjalnych 2016 Gim. nr 1: j.pol. - 75,5; hist./WoS - 60,2; mat. - 51,7; przyr. - 55,5; j.ang. podst. - 66,3; j.ang. rozsz. - 49,3 Gim. nr 2: j.pol. - 68,6; hist./WoS - 58,0; mat. - 45,2; przyr. - 51,3; j.ang. podst. - 61,2; j.ang. rozsz. - 39,5; j.niem. - 47,7 Gim. nr 3: j.pol. - 74,9; hist./WoS - 56,9; mat. - 50,1; przyr. - 52,7; j.ang. podst. - 64,7; j.ang. rozsz. - 43,9; j.niem. - 49,3 Jesli wziąc pod uwagę wyniki tego egzaminu uczniów gimnazjum nr 2, który podsumowuje trzy lata pracy ucznia i tym samym nauczycieli, to list powyższy jest moim zdaniem, nieco groteskowy. Co zaważyło na takim wyiku: nowoczesna zaplecze dydaktyczne czy nauczyciele? :)
Dodane przez polok, w dniu 16.09.2016 r., godz. 11.35
Wyniki egzaminów gimnazjalnych 2016 Gim. nr 1: j.pol. - 75,5; hist./WoS - 60,2; mat. - 51,7; przyr. - 55,5; j.ang. podst. - 66,3; j.ang. rozsz. - 49,3 Gim. nr 2: j.pol. - 68,6; hist./WoS - 58,0; mat. - 45,2; przyr. - 51,3; j.ang. podst. - 61,2; j.ang. rozsz. - 39,5; j.niem. - 47,7 Gim. nr 3: j.pol. - 74,9; hist./WoS - 56,9; mat. - 50,1; przyr. - 52,7; j.ang. podst. - 64,7; j.ang. rozsz. - 43,9; j.niem. - 49,3 Jesli wziąc pod uwagę wyniki tego egzaminu uczniów gimnazjum nr 2, który podsumowuje trzy lata pracy ucznia i tym samym nauczycieli, to list powyższy jest moim zdaniem, nieco groteskowy. Co zaważyło na takim wyiku: nowoczesna zaplecze dydaktyczne czy nauczyciele? :)
Witamy w XXI wieku
Dodane przez Daniel, w dniu 16.09.2016 r., godz. 11.38
Kto powiedział ,że raz wybrany zawód nauczyciela trzeba bez względu na wszystko wykonywać do końca życia.
Dodane przez Daniel, w dniu 16.09.2016 r., godz. 11.38
Kto powiedział ,że raz wybrany zawód nauczyciela trzeba bez względu na wszystko wykonywać do końca życia.
nauczycielom chodzi tylko o etaty o nic innego
Dodane przez psycholożka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 12.20
polecam artykuł "Fatalne wyniki nauczycieli matematyki. Nie potrafią rozwiązać zadań dla uczniów podstawówek" wystarczy wkleić tytuł w googla. "My jesteśmy w stanie zacisnąć pasa i w tym czasie pracować w niepełnym wymiarze czasu pracy,....." - cóż za zmiana frontu, a zdaje się w kwietniu 2015 mogliśmy przeczytac, że „Nauczyciele z pow. wyszkowskiego protestowali wczoraj w Warszawie.” Kilkudziesięcioosobowa grupa nauczycieli z powiatu wyszkowskiego wzięła udział w Marszu Gwiaździstym, który 18 kwietnia 2015 odbył się w Warszawie. Pedagodzy pojechali do Warszawy, ponieważ żądają m.in.: ..... zwiększenia nakładów na edukację, poszanowania zawodu nauczyciela, podwyżek płac...... I jak tu wierzyć nauczycielom? co za maniery? Strajk, jaki to przykład dla młodzieży? Krzyczeć, tupać nogami i żądać tylko żadzać. A gmina to nie Alladyn na usługach nauczycieli. Ma inne wydatki, a nie utrzymywanie zbędnych nauczycielskich eteatów i tworzenie sztucznych półetacików.
Dodane przez psycholożka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 12.20
polecam artykuł "Fatalne wyniki nauczycieli matematyki. Nie potrafią rozwiązać zadań dla uczniów podstawówek" wystarczy wkleić tytuł w googla. "My jesteśmy w stanie zacisnąć pasa i w tym czasie pracować w niepełnym wymiarze czasu pracy,....." - cóż za zmiana frontu, a zdaje się w kwietniu 2015 mogliśmy przeczytac, że „Nauczyciele z pow. wyszkowskiego protestowali wczoraj w Warszawie.” Kilkudziesięcioosobowa grupa nauczycieli z powiatu wyszkowskiego wzięła udział w Marszu Gwiaździstym, który 18 kwietnia 2015 odbył się w Warszawie. Pedagodzy pojechali do Warszawy, ponieważ żądają m.in.: ..... zwiększenia nakładów na edukację, poszanowania zawodu nauczyciela, podwyżek płac...... I jak tu wierzyć nauczycielom? co za maniery? Strajk, jaki to przykład dla młodzieży? Krzyczeć, tupać nogami i żądać tylko żadzać. A gmina to nie Alladyn na usługach nauczycieli. Ma inne wydatki, a nie utrzymywanie zbędnych nauczycielskich eteatów i tworzenie sztucznych półetacików.
Siostry
Dodane przez Magda, w dniu 16.09.2016 r., godz. 13.34
Wskazana rola jest dobra w każdym zawodzie i o każdym czasie. Jak gównie przecież z powodów wychowawczych zachować nawet wysoki poziom nauczania? To trudne pytanie. W ogóle to jest straszne ,że mieli całą litanię żądań i nic nie wywalczyli !
Dodane przez Magda, w dniu 16.09.2016 r., godz. 13.34
Wskazana rola jest dobra w każdym zawodzie i o każdym czasie. Jak gównie przecież z powodów wychowawczych zachować nawet wysoki poziom nauczania? To trudne pytanie. W ogóle to jest straszne ,że mieli całą litanię żądań i nic nie wywalczyli !
Dodane przez ziw, w dniu 16.09.2016 r., godz. 16.42
Gimnazja stały się dzisiaj kozłem ofiarnym dla wszystkich narzekających na oświatę. Gdy ich zabraknie, to kto będzie następnym chłopcem do bicia - podstawówki czy licea? Problemem oświaty nie jest obecny podział i na pewno nie rozwiążą go proponowane zmiany. Problem leży w narzucanym odgórnie od ponad 10 lat podejściu do oceniania i egzekwowania wiedzy w szkole. Kiedyś brak wiedzy oznaczał powtarzanie klasy i konieczność nadrobienia braków. Obecnie wszyscy w podstawówkach (i gimnazjach) zdają. Problemy rozwiązuje się 2 godzinną wizytą w poradni psychologiczno - pedagogicznej i świstkiem ze schematycznym tekstem o czymś zaczynającym się na dys... . Trudno oczekiwać, że wypchnięty z podstawówki uczeń nie umiejący dobrze czytać i pisać (o matematyce nie wspominając nawet) nagle nadrobi braki w gimnazjum. Nie będzie się nawet starał nadrobić bo co go zmotywuje do tego? Zdać musi (bo tak wymuszają na szkołach kuratoria) a do liceum i tak go przyjmą (w samym naszym powiecie było ponad 100 miejsc w liceach więcej niż absolwentów gimnazjów). Powoli wracamy do analfabetyzmu i to nie wtórnego ale pierwotnego. Gimnazja to temat zastępczy.
Gimnazja stały się dzisiaj kozłem ofiarnym dla wszystkich narzekających na oświatę. Gdy ich zabraknie, to kto będzie następnym chłopcem do bicia - podstawówki czy licea? Problemem oświaty nie jest obecny podział i na pewno nie rozwiążą go proponowane zmiany. Problem leży w narzucanym odgórnie od ponad 10 lat podejściu do oceniania i egzekwowania wiedzy w szkole. Kiedyś brak wiedzy oznaczał powtarzanie klasy i konieczność nadrobienia braków. Obecnie wszyscy w podstawówkach (i gimnazjach) zdają. Problemy rozwiązuje się 2 godzinną wizytą w poradni psychologiczno - pedagogicznej i świstkiem ze schematycznym tekstem o czymś zaczynającym się na dys... . Trudno oczekiwać, że wypchnięty z podstawówki uczeń nie umiejący dobrze czytać i pisać (o matematyce nie wspominając nawet) nagle nadrobi braki w gimnazjum. Nie będzie się nawet starał nadrobić bo co go zmotywuje do tego? Zdać musi (bo tak wymuszają na szkołach kuratoria) a do liceum i tak go przyjmą (w samym naszym powiecie było ponad 100 miejsc w liceach więcej niż absolwentów gimnazjów). Powoli wracamy do analfabetyzmu i to nie wtórnego ale pierwotnego. Gimnazja to temat zastępczy.
:)
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 16.09.2016 r., godz. 17.06
Na pewno Ameryki nie odkryjemy stwierdzeniem, że nauczyciele walczą także o swoje etaty. Jakby likwidowano szpital to lekarze i pielęgniarki, firmy współpracujące z szpitalem walczyłyby o pozostawienie go. Nie chcemy także żeby Wyszków byłby pustynią intelektualną. To są nauczyciele gimnazjalni więc poziom nie reprezentują jeszcze najgorszy. Co do porównania gimnazjum 1 i 2 to nie przesadzajmy, poziom reprezentują podobny czyli nie najwyższy. Nie znam gimnazjum nr 2 ale dałby szanse tej szkole, centrum miasta, jeszcze do tego likwidowane przedszkole i przenoszone do nas na Meliorantów. Trochę energii odnawialnej aby obniżyć koszty użytkowania, trochę likwidacji etatów, trochę wykorzystania obiektów sportowych dla uczniów i dla mieszkańców i myślę, że może być dobrze i racjonalnie. Co do spraw położniczych, ha ha ha, to może mam ......, ale widzę dużo osób pchających wózki, w tym sporo mężczyzn. Może to kwestia pogody i "propagandy władzy w wiadomościach TVP". Dobra zmiana, dlaczego ma być nie dla wszystkich.
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 16.09.2016 r., godz. 17.06
Na pewno Ameryki nie odkryjemy stwierdzeniem, że nauczyciele walczą także o swoje etaty. Jakby likwidowano szpital to lekarze i pielęgniarki, firmy współpracujące z szpitalem walczyłyby o pozostawienie go. Nie chcemy także żeby Wyszków byłby pustynią intelektualną. To są nauczyciele gimnazjalni więc poziom nie reprezentują jeszcze najgorszy. Co do porównania gimnazjum 1 i 2 to nie przesadzajmy, poziom reprezentują podobny czyli nie najwyższy. Nie znam gimnazjum nr 2 ale dałby szanse tej szkole, centrum miasta, jeszcze do tego likwidowane przedszkole i przenoszone do nas na Meliorantów. Trochę energii odnawialnej aby obniżyć koszty użytkowania, trochę likwidacji etatów, trochę wykorzystania obiektów sportowych dla uczniów i dla mieszkańców i myślę, że może być dobrze i racjonalnie. Co do spraw położniczych, ha ha ha, to może mam ......, ale widzę dużo osób pchających wózki, w tym sporo mężczyzn. Może to kwestia pogody i "propagandy władzy w wiadomościach TVP". Dobra zmiana, dlaczego ma być nie dla wszystkich.
brakuje rąk do pracy
Dodane przez Anka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 18.25
w wyszkowskich sklepach i marketach na drzwiach wejściowych widujemy ogłoszenia: przyjmę do pracy. Tablica w PUP jest pełna ogłoszeń ZATRUDNIĘ. W czym problem mają wyszkowscy nauczyciele? Zgadzam się z Danielem. Dlaczego gmina ma wam zapewić pracę aż do emerytury?
Dodane przez Anka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 18.25
w wyszkowskich sklepach i marketach na drzwiach wejściowych widujemy ogłoszenia: przyjmę do pracy. Tablica w PUP jest pełna ogłoszeń ZATRUDNIĘ. W czym problem mają wyszkowscy nauczyciele? Zgadzam się z Danielem. Dlaczego gmina ma wam zapewić pracę aż do emerytury?
Zlikwidować
Dodane przez Mama, w dniu 16.09.2016 r., godz. 18.29
Zlikwidować gimnazjum i przenieśc w jego miejsce SP 1. Wtedy liceum mialoby swoja siedzibe i SP 1 mialoby bardzo dobre warunki☺
Dodane przez Mama, w dniu 16.09.2016 r., godz. 18.29
Zlikwidować gimnazjum i przenieśc w jego miejsce SP 1. Wtedy liceum mialoby swoja siedzibe i SP 1 mialoby bardzo dobre warunki☺
za dużo nauczycieli
Dodane przez mamuśka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 19.56
"w samym naszym powiecie było ponad 100 miejsc w liceach więcej niż absolwentów gimnazjów" - i nad czym tu deliberować? Mało uczniów a za dużo nauczycieli. Zwolnienia muszą być i tyle. Przecież nauczyciele zarabiają więcej niz pielęgniarki w Wyszkowie. A czas pracy i odpowiedzialność bez porównania. Porównać ilość urlopów, dni wolnych i przywileje w postaci urlopów dla podratowania zdrowia itd.. Jest się o co bić. Co do budynku to rzeczywiście dobrze sie z zewnątrz prezentuje.
Dodane przez mamuśka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 19.56
"w samym naszym powiecie było ponad 100 miejsc w liceach więcej niż absolwentów gimnazjów" - i nad czym tu deliberować? Mało uczniów a za dużo nauczycieli. Zwolnienia muszą być i tyle. Przecież nauczyciele zarabiają więcej niz pielęgniarki w Wyszkowie. A czas pracy i odpowiedzialność bez porównania. Porównać ilość urlopów, dni wolnych i przywileje w postaci urlopów dla podratowania zdrowia itd.. Jest się o co bić. Co do budynku to rzeczywiście dobrze sie z zewnątrz prezentuje.
nie zmarnować budynku szkoły
Dodane przez rodzic, w dniu 16.09.2016 r., godz. 20.37
W tej dyskusji jest dużo emocji. A trzeba spokojnie pomysleć, czy nie da się w budynku tej wielkiej szkoły zmieścić dzieciaków, którzy blisko mieszkają. Naprawdę by było niemądrze kazać się uczyć dzieciakom po południu, jak tu szkoła pusta stoi. Nasi gosspodarze to mądrzy ludzie, może coś wymyślą? Pomysł z SP 1 w tym budynku wydaje sie mądry.
Dodane przez rodzic, w dniu 16.09.2016 r., godz. 20.37
W tej dyskusji jest dużo emocji. A trzeba spokojnie pomysleć, czy nie da się w budynku tej wielkiej szkoły zmieścić dzieciaków, którzy blisko mieszkają. Naprawdę by było niemądrze kazać się uczyć dzieciakom po południu, jak tu szkoła pusta stoi. Nasi gosspodarze to mądrzy ludzie, może coś wymyślą? Pomysł z SP 1 w tym budynku wydaje sie mądry.
popieram post MAMY
Dodane przez Aśka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 20.50
Bardzo dobre i rozsądne rozwiązanie. A pracę zawsze można znaleźć, aby tylko była chęć do jej wykonywania.
Dodane przez Aśka, w dniu 16.09.2016 r., godz. 20.50
Bardzo dobre i rozsądne rozwiązanie. A pracę zawsze można znaleźć, aby tylko była chęć do jej wykonywania.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 16.09.2016 r., godz. 21.36
Nareszcie !!!! Bardzo rozsądny głos nauczycieli.Wyważony, ujmujący istotę sprawy. Obawiałem się na poważnie, że cudowne dziecko wyszkowskiej demokracji doprowadziło umiejętnymi działaniami do rozbicia tego środowiska. Zdecydowanie zbyt długi czas byliśmy już obrabiani na modłę bankierów !!! A tu chodzi przecież o szkołę, żywy organizm i nasze dzieci.
Nareszcie !!!! Bardzo rozsądny głos nauczycieli.Wyważony, ujmujący istotę sprawy. Obawiałem się na poważnie, że cudowne dziecko wyszkowskiej demokracji doprowadziło umiejętnymi działaniami do rozbicia tego środowiska. Zdecydowanie zbyt długi czas byliśmy już obrabiani na modłę bankierów !!! A tu chodzi przecież o szkołę, żywy organizm i nasze dzieci.
Dodane przez dawny uczeń, w dniu 16.09.2016 r., godz. 22.15
Ciemnym narodem łatwiej rządzić. Wszyscyci ktorzy są za likwidacją szkoły to zwykła ciemnota nie pojmująca konsekwencji tej decyzji. Pewnie wg was należałoby zburzyć szkołę i postawić pomink, wiadomo komu...No i obowiązkowo codziennie apel smoleński.
Ciemnym narodem łatwiej rządzić. Wszyscyci ktorzy są za likwidacją szkoły to zwykła ciemnota nie pojmująca konsekwencji tej decyzji. Pewnie wg was należałoby zburzyć szkołę i postawić pomink, wiadomo komu...No i obowiązkowo codziennie apel smoleński.
Dodane przez Anonim, w dniu 17.09.2016 r., godz. 06.45
Pewnie burmistrz Nowosielski miał kłopoty z nauką a teraz odgrywa się na nauczycielach. To typowy liberał, który szkołę w Kamieńczyku wynajął pod dom starców.Czy ludzie starsi, rodzice czy dziadkowie nie powinni być dochowywani w domu rodzinnym, tak jak dawniej.
Pewnie burmistrz Nowosielski miał kłopoty z nauką a teraz odgrywa się na nauczycielach. To typowy liberał, który szkołę w Kamieńczyku wynajął pod dom starców.Czy ludzie starsi, rodzice czy dziadkowie nie powinni być dochowywani w domu rodzinnym, tak jak dawniej.
Dodane przez anonim, w dniu 17.09.2016 r., godz. 07.31
Żeby wystąpić z apelem do społeczeństwa Wyszkowa to trzeba także zastanowić się nad sobą. Nauczyciele z Wójcikiem na czele poparli PO i Nowosielskiego, który teraz chce likwidować ich stanowiska pracy, bo pewnie wielu dyrektorów szkół jest z ZNP. Kilka miesięcy później razem z krajową ZNP protestowali przeciwko rządom PO-PSL. To jest demolka. Teraz nagle spostrzegli, że wybrana przez nich ekipa Nowosielskiego chce likwidować w całości gimnazjum nr2. A gdzie solidarność innych nauczycieli, waszych kolegów z innych szkół ? To przykre, że jesteście tak mało solidarni jako środowisko, nie ma akcji protestacyjnych w innych szkołach, nie lubią was albo rzucili was na pożarcie, licząc, że ich ten problem nie dotyczy.
Żeby wystąpić z apelem do społeczeństwa Wyszkowa to trzeba także zastanowić się nad sobą. Nauczyciele z Wójcikiem na czele poparli PO i Nowosielskiego, który teraz chce likwidować ich stanowiska pracy, bo pewnie wielu dyrektorów szkół jest z ZNP. Kilka miesięcy później razem z krajową ZNP protestowali przeciwko rządom PO-PSL. To jest demolka. Teraz nagle spostrzegli, że wybrana przez nich ekipa Nowosielskiego chce likwidować w całości gimnazjum nr2. A gdzie solidarność innych nauczycieli, waszych kolegów z innych szkół ? To przykre, że jesteście tak mało solidarni jako środowisko, nie ma akcji protestacyjnych w innych szkołach, nie lubią was albo rzucili was na pożarcie, licząc, że ich ten problem nie dotyczy.
Dodane przez Pała, w dniu 17.09.2016 r., godz. 09.34
Może KOD z Eychlerem wam POmoże? Adres do korespodencji Pułtuska. Znak rozPOznawczy żółta kamizelka susząca się na balkonie.
Może KOD z Eychlerem wam POmoże? Adres do korespodencji Pułtuska. Znak rozPOznawczy żółta kamizelka susząca się na balkonie.
za likwidacją gimnazjum
Dodane przez Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 11.06
Przeszłam przez to pożal się .... gimnazjum. Ma bardzo złą opinię. Jest kilku dobrych nauczycieli, ale są też kobiety, z którymi coś jest nie tak "niestabilne emocjonalnie". Niektóre są tak wypalone zawodowo i z takim „problemami” , że nie powinny nauczać. Czy w przypadku gdyby powstała tam nawet podstawówka, wyobrażacie sobie Państwo, aby wasze dzieciaczki uczyła starsza, sfrustrowana, wypalona zawodowo pani, która uważa, że jest nietykalna, bo jest nauczycielką. I jak coś to będzie strajkować, protestować?...... A żeby się pozbyć tych zasiedziałych Pań, które chroni Karta Nauczyciela to trzeba koniecznie zlikwidować to gimnazjum, bo nie ma innego wyjścia. Te, które dobrze nauczają, z pewnością znajdą pracę w zawodzie. SZKOŁA DLA UCZNIÓW A NIE DLA NAUCZYCIELI.
Dodane przez Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 11.06
Przeszłam przez to pożal się .... gimnazjum. Ma bardzo złą opinię. Jest kilku dobrych nauczycieli, ale są też kobiety, z którymi coś jest nie tak "niestabilne emocjonalnie". Niektóre są tak wypalone zawodowo i z takim „problemami” , że nie powinny nauczać. Czy w przypadku gdyby powstała tam nawet podstawówka, wyobrażacie sobie Państwo, aby wasze dzieciaczki uczyła starsza, sfrustrowana, wypalona zawodowo pani, która uważa, że jest nietykalna, bo jest nauczycielką. I jak coś to będzie strajkować, protestować?...... A żeby się pozbyć tych zasiedziałych Pań, które chroni Karta Nauczyciela to trzeba koniecznie zlikwidować to gimnazjum, bo nie ma innego wyjścia. Te, które dobrze nauczają, z pewnością znajdą pracę w zawodzie. SZKOŁA DLA UCZNIÓW A NIE DLA NAUCZYCIELI.
do Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 11.06
Dodane przez Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 19.40
nie podszywaj się pod kogoś
Dodane przez Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 19.40
nie podszywaj się pod kogoś
do aśka, w dniu 15.09.2016 r., godz. 13.07
Dodane przez Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 19.42
ciekawe ilu nauczycieli chciałoby takie lichel ekarskie pensje, może na to odpowiesz Aśko
Dodane przez Ja, w dniu 17.09.2016 r., godz. 19.42
ciekawe ilu nauczycieli chciałoby takie lichel ekarskie pensje, może na to odpowiesz Aśko
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 18.09.2016 r., godz. 08.52
Mam nadzieję na zdecydowany głos poparcia dla bardzo wyważonego i rozsądnego stanowiska nauczycieli gimnazjum w sprawie likwidacji ich szkoły ze strony nauczycielskich związków zawodowych, a także innych organizacji społecznych. O ile nie mam wątpliwości co do stanowiska Solidarności, o tyle bardzo jestem ciekaw postawy ZNP. No cóż, w najbliższym czasie przekonamy się.
Mam nadzieję na zdecydowany głos poparcia dla bardzo wyważonego i rozsądnego stanowiska nauczycieli gimnazjum w sprawie likwidacji ich szkoły ze strony nauczycielskich związków zawodowych, a także innych organizacji społecznych. O ile nie mam wątpliwości co do stanowiska Solidarności, o tyle bardzo jestem ciekaw postawy ZNP. No cóż, w najbliższym czasie przekonamy się.
Dodane przez ola, w dniu 18.09.2016 r., godz. 09.30
od czerwca 2016 roku dzieci w Polsce do 18 roku życia nie muszą chodzić do szkoły; w związku z programem 500+ matki, lub też ojcowie siedzą w domu, bo nie muszą zarabiać, niech chociaż zajmą się edukacją domową dzieci - dla Polaka "nowej zmiany" zmieni się kryteria wymagań na stanowisko, a nawet i ustawę jak będzie trzeba, dobry patriota zawsze stanowisko i medal w tym rządzie dostanie - na początek, jako egzamin wstępny wiadomy film, który nie powinien schodzić z ekranu, dla rozgrzewki bijatyki na stadionie z mówiącymi obcym językiem, dla "ducha" miesięcznice, praktyki z matematyki w "Skokach", przyroda przy wycince puszczy, śpiew na koncertach disko polo - po latach wzór pracownika wg ministra : lojalny, dyspozycyjny, wierny, jednym słowem głąb - a co ze szkołą jako budynkiem? plac jest duży, można oblepić budynek tablicami, boisko obstawić pomnikami i świętować, świętować, świętować...
od czerwca 2016 roku dzieci w Polsce do 18 roku życia nie muszą chodzić do szkoły; w związku z programem 500+ matki, lub też ojcowie siedzą w domu, bo nie muszą zarabiać, niech chociaż zajmą się edukacją domową dzieci - dla Polaka "nowej zmiany" zmieni się kryteria wymagań na stanowisko, a nawet i ustawę jak będzie trzeba, dobry patriota zawsze stanowisko i medal w tym rządzie dostanie - na początek, jako egzamin wstępny wiadomy film, który nie powinien schodzić z ekranu, dla rozgrzewki bijatyki na stadionie z mówiącymi obcym językiem, dla "ducha" miesięcznice, praktyki z matematyki w "Skokach", przyroda przy wycince puszczy, śpiew na koncertach disko polo - po latach wzór pracownika wg ministra : lojalny, dyspozycyjny, wierny, jednym słowem głąb - a co ze szkołą jako budynkiem? plac jest duży, można oblepić budynek tablicami, boisko obstawić pomnikami i świętować, świętować, świętować...
Dodane przez jaś-fas-ola, w dniu 18.09.2016 r., godz. 11.28
A mogłaś ola zostać nauczycielką. Może dorobiłabyś się szacunku.
A mogłaś ola zostać nauczycielką. Może dorobiłabyś się szacunku.
Wymagania na stanowisko?
Dodane przez ela, w dniu 18.09.2016 r., godz. 11.51
Niekoniecznie, bo np. można zostać viceburmistrzem po kilku latach praktyki bez etatu w podrzędnej gazetce i kilku latach na pół etatu w wydziale. Każda średnio rozgarnięta nauczycielka ma bogatrze CV.
Dodane przez ela, w dniu 18.09.2016 r., godz. 11.51
Niekoniecznie, bo np. można zostać viceburmistrzem po kilku latach praktyki bez etatu w podrzędnej gazetce i kilku latach na pół etatu w wydziale. Każda średnio rozgarnięta nauczycielka ma bogatrze CV.
Dodane przez przeciw likwidacji, w dniu 18.09.2016 r., godz. 14.57
Nowosielski z swoją Wspólnotą Samorządową, PO i PSL zależy na cichej likwidacji gimnazjum nr2. PiS siedzi cicho bo woli żeby inni zlikwidowali szkołę niż oni. Widać, że tylko prawicowemu komitetowi lokalnemu czy Głowackiemu, Szczerbie i Gajewskiemu zależy na nie zwijaniu państwa z Wyszkowa.
Nowosielski z swoją Wspólnotą Samorządową, PO i PSL zależy na cichej likwidacji gimnazjum nr2. PiS siedzi cicho bo woli żeby inni zlikwidowali szkołę niż oni. Widać, że tylko prawicowemu komitetowi lokalnemu czy Głowackiemu, Szczerbie i Gajewskiemu zależy na nie zwijaniu państwa z Wyszkowa.
oby nie zlikwidowali....
Dodane przez xxx, w dniu 18.09.2016 r., godz. 17.14
To chyba niemożliwe, żeby zlikwidować wielką szkołę w centrum miasta. Najwieksza szkoła, dużo klas, może coś trzeba tam wymyślić? Wynająć? Może trzeba zapytać dyrektora, co o tym myśli. Jaki ma pomysł na przyszłość? Czy rozmawia w tej sprawie z p. Burmistrz?
Dodane przez xxx, w dniu 18.09.2016 r., godz. 17.14
To chyba niemożliwe, żeby zlikwidować wielką szkołę w centrum miasta. Najwieksza szkoła, dużo klas, może coś trzeba tam wymyślić? Wynająć? Może trzeba zapytać dyrektora, co o tym myśli. Jaki ma pomysł na przyszłość? Czy rozmawia w tej sprawie z p. Burmistrz?
Dodane przez MM, w dniu 19.09.2016 r., godz. 09.52
Rozgarnięta ela od "bogatrzego" CV... Się popisałaś...
Rozgarnięta ela od "bogatrzego" CV... Się popisałaś...
upolityczniona szkoła
Dodane przez Na metr w głąb, w dniu 19.09.2016 r., godz. 10.10
Nauczycielki niech się zgłoszą do swojego partyjnego opiekuna Mroza, co to je stawia pod ścianą redukując pełne etaty. On stołek ma, a one na swoich siedzą jak na szpilkach.
Dodane przez Na metr w głąb, w dniu 19.09.2016 r., godz. 10.10
Nauczycielki niech się zgłoszą do swojego partyjnego opiekuna Mroza, co to je stawia pod ścianą redukując pełne etaty. On stołek ma, a one na swoich siedzą jak na szpilkach.
Dodane przez cwaniaki, w dniu 19.09.2016 r., godz. 10.32
To jest zmowa dyrektora Szczerby i byłego dyrektora "2" Hryniewicza oraz Nowosielskiego, Kowalewskiej i jego zaplecza. Jeszcze w gorszej sytuacji jest przecież szkoła na Polonezie. Teraz do gimnazjum dochodzą uczniowie z Olszanki, Łosinnego cz Leszczydołu Starego ale po reformie ci uczniowie zostaną w tych miejscowościach. Przecież nie po to walczyli, żeby teraz zlikwidować szkoły wiejskie. A przez to będzie o około 100 uczniów mniej na Polonezie czyli z 5 klas. Dlaczego redukcja ma nie dotyczyć nauczycieli z Poloneza. Podobnie w 2, nie ma hali sportowej, nie ma jak zaparkować. Nauczyciele z gimnzjum nr 2 niech walczą bo mają duże szanse. Przecież jak teraz poszli do I klasy gimnazjum to skończą w 2019 czyli sprawy będą się toczyć także podczas wyborów w 2018 roku. Dlatego tak Kowalewska się poci żeby szybko rozwiązać problem przed wyborami i nie stracić dodatkowego poparcia.
To jest zmowa dyrektora Szczerby i byłego dyrektora "2" Hryniewicza oraz Nowosielskiego, Kowalewskiej i jego zaplecza. Jeszcze w gorszej sytuacji jest przecież szkoła na Polonezie. Teraz do gimnazjum dochodzą uczniowie z Olszanki, Łosinnego cz Leszczydołu Starego ale po reformie ci uczniowie zostaną w tych miejscowościach. Przecież nie po to walczyli, żeby teraz zlikwidować szkoły wiejskie. A przez to będzie o około 100 uczniów mniej na Polonezie czyli z 5 klas. Dlaczego redukcja ma nie dotyczyć nauczycieli z Poloneza. Podobnie w 2, nie ma hali sportowej, nie ma jak zaparkować. Nauczyciele z gimnzjum nr 2 niech walczą bo mają duże szanse. Przecież jak teraz poszli do I klasy gimnazjum to skończą w 2019 czyli sprawy będą się toczyć także podczas wyborów w 2018 roku. Dlatego tak Kowalewska się poci żeby szybko rozwiązać problem przed wyborami i nie stracić dodatkowego poparcia.
Dodane przez cwaniaki, w dniu 19.09.2016 r., godz. 12.10
Może nie zmowa ale w ich interesie jest aby wygaszenie tego gimnazjum nastąpiło.
Może nie zmowa ale w ich interesie jest aby wygaszenie tego gimnazjum nastąpiło.
Dodane przez ZNPO, w dniu 19.09.2016 r., godz. 17.09
Warpas wyautowany, czyimi rekoma Nowosielski pozamyka resztę niewygodnych szkół. Kacprzyńskiej/Kowalewskiej rękoma? Przynajmniej zrobi to z pięknym uśmiechem na pięknej tarzy.
Warpas wyautowany, czyimi rekoma Nowosielski pozamyka resztę niewygodnych szkół. Kacprzyńskiej/Kowalewskiej rękoma? Przynajmniej zrobi to z pięknym uśmiechem na pięknej tarzy.
nie przesadzajcie
Dodane przez renia, w dniu 19.09.2016 r., godz. 17.44
miały powstrać gimnazja nauczyciele protestowali, likwidują gimnazja też protesują. Nauczyciele już tak mają. jeszcze maja trzy lata pracy, o co im chodzi? też bym chciała mieć taka pewność na 3 lata zatrudnienia widocnie im za dobrze.
Dodane przez renia, w dniu 19.09.2016 r., godz. 17.44
miały powstrać gimnazja nauczyciele protestowali, likwidują gimnazja też protesują. Nauczyciele już tak mają. jeszcze maja trzy lata pracy, o co im chodzi? też bym chciała mieć taka pewność na 3 lata zatrudnienia widocnie im za dobrze.
odpowiedź na pytanie Ja
Dodane przez aśka, w dniu 19.09.2016 r., godz. 18.03
"ciekawe ilu nauczycieli chciałoby takie lichel ekarskie pensje, może na to odpowiesz Aśko: - Dane z MZ za 2015r. Lekarz z II stopniem specjalizacji - brutto 4.342 zł, Lekarz z I stopniem specjalizacji - brutto3.648 zł, Lekarz bez specjalizacji - wynagrodzenie zasadnicze brutto 3.247 zł . A teraz liczba godzin pracy: nauczyciele kontra lekarze? Pamiętaj o wakacja, feriach itp dla nauczycieli. Owszem lekarz zarabia ale na własnej działalności, którą moga otworzyc też nauczyciele. W przypadku korepetycji nie obowiązuje przypadkiem nauczycieli otwarcie własnej działalności?
Dodane przez aśka, w dniu 19.09.2016 r., godz. 18.03
"ciekawe ilu nauczycieli chciałoby takie lichel ekarskie pensje, może na to odpowiesz Aśko: - Dane z MZ za 2015r. Lekarz z II stopniem specjalizacji - brutto 4.342 zł, Lekarz z I stopniem specjalizacji - brutto3.648 zł, Lekarz bez specjalizacji - wynagrodzenie zasadnicze brutto 3.247 zł . A teraz liczba godzin pracy: nauczyciele kontra lekarze? Pamiętaj o wakacja, feriach itp dla nauczycieli. Owszem lekarz zarabia ale na własnej działalności, którą moga otworzyc też nauczyciele. W przypadku korepetycji nie obowiązuje przypadkiem nauczycieli otwarcie własnej działalności?
Dodane przez Laska, w dniu 19.09.2016 r., godz. 19.45
Może Mrozowi zredukować do 3/5 etacik wicestarosty?
Może Mrozowi zredukować do 3/5 etacik wicestarosty?
Dodane przez Anonim, w dniu 19.09.2016 r., godz. 20.18
Namówcie żonę Borxa żeby została nauczycielką w waszej szkole :)
Namówcie żonę Borxa żeby została nauczycielką w waszej szkole :)
Aśka
Dodane przez Ja, w dniu 19.09.2016 r., godz. 22.46
a ja na to hahahahahah- i to powiedz lekarzu co trzymasz w garażu? (To jest najlepsze ) i jeszcze jeżeli ja jem kapustę a mój szef mięso to uśredniając jemy gołąbki. I jak Ci nauczyciele nie pasują to się zamień. Oni Tobie do kieszeni, domu nie zaglądają . Daj im urlop w czasie kiedy chcą a nie kiedy muszą (wakacje ferie). PAMIĘTAJ AŚKA RÓWNIEŻ O TYM ŻE NAUCZYCIELE TEŻ MAJĄ DZIECI . A Ty kiedy byłaś u swojego dziecka na zebraniu w szkole? Jeśli chodzi o korepetycje ucz sama nie posyłaj dziecka do szkoły masz takie prawo- szkoła w domu i uczenie przez rodziców. Ale nie Tobie wygodniej posłać dziecię do przedszkola, szkoły a samemu z koleżanką na kawkę , do knajpki posiedzieć i poplotkować , jakiś towar wyrwać bo chata wolna.
Dodane przez Ja, w dniu 19.09.2016 r., godz. 22.46
a ja na to hahahahahah- i to powiedz lekarzu co trzymasz w garażu? (To jest najlepsze ) i jeszcze jeżeli ja jem kapustę a mój szef mięso to uśredniając jemy gołąbki. I jak Ci nauczyciele nie pasują to się zamień. Oni Tobie do kieszeni, domu nie zaglądają . Daj im urlop w czasie kiedy chcą a nie kiedy muszą (wakacje ferie). PAMIĘTAJ AŚKA RÓWNIEŻ O TYM ŻE NAUCZYCIELE TEŻ MAJĄ DZIECI . A Ty kiedy byłaś u swojego dziecka na zebraniu w szkole? Jeśli chodzi o korepetycje ucz sama nie posyłaj dziecka do szkoły masz takie prawo- szkoła w domu i uczenie przez rodziców. Ale nie Tobie wygodniej posłać dziecię do przedszkola, szkoły a samemu z koleżanką na kawkę , do knajpki posiedzieć i poplotkować , jakiś towar wyrwać bo chata wolna.
do Ja
Dodane przez aska, w dniu 20.09.2016 r., godz. 09.58
jestem jak najbrdziej za nauką w domu. A coś Ty człowieku taki nerowy? Nauczyciel jesteś?
Dodane przez aska, w dniu 20.09.2016 r., godz. 09.58
jestem jak najbrdziej za nauką w domu. A coś Ty człowieku taki nerowy? Nauczyciel jesteś?
Dodane przez Głąb kapuściany, w dniu 20.09.2016 r., godz. 10.27
Biedacy, bo urlop maja i w zimę i w lato. Chetnie się zamienię. Tylko kiedy wyniki dzieci poszybują w górę? Nie zachowujcie się jak święte krowy, bo poziom waszego nauczania jest coraz marniejszy i odsetek dobrych uczniów coraz mniejszy.
Biedacy, bo urlop maja i w zimę i w lato. Chetnie się zamienię. Tylko kiedy wyniki dzieci poszybują w górę? Nie zachowujcie się jak święte krowy, bo poziom waszego nauczania jest coraz marniejszy i odsetek dobrych uczniów coraz mniejszy.
do zlikwidowac
Dodane przez Anula, w dniu 20.09.2016 r., godz. 14.07
Ręce od 1 z dala. Ta szkoła była, jest i powinna być. To historyczne miejsce Wyszkowa, które wychowało , nie tylko uczyło wiele pokoleń. pozdrawiam
Dodane przez Anula, w dniu 20.09.2016 r., godz. 14.07
Ręce od 1 z dala. Ta szkoła była, jest i powinna być. To historyczne miejsce Wyszkowa, które wychowało , nie tylko uczyło wiele pokoleń. pozdrawiam
Dodane przez Józek, w dniu 20.09.2016 r., godz. 15.55
Zabytkowa 1 to wspaniałe lokum na szkołę artystyczną.
Zabytkowa 1 to wspaniałe lokum na szkołę artystyczną.
Dodane przez Anonim, w dniu 20.09.2016 r., godz. 16.39
Precz z uprzywilejowanymi kastami zawodowymi w naszym państwie.
Precz z uprzywilejowanymi kastami zawodowymi w naszym państwie.
Dodane przez Zygmunt, w dniu 20.09.2016 r., godz. 16.58
Tak się zastanawiam dlaczego Głąb kapuściany nie został nauczycielem. Czy dlatego , że jest głąbem, czy może chciał więcej zarabiać ?
Tak się zastanawiam dlaczego Głąb kapuściany nie został nauczycielem. Czy dlatego , że jest głąbem, czy może chciał więcej zarabiać ?
Dodane przez zośka, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.39
Zlikwidować wszystkie szkoły. Tylko wtedy PIS nie straci władzy.
Zlikwidować wszystkie szkoły. Tylko wtedy PIS nie straci władzy.
Dodane przez marcin, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.41
PIS likwiduje wszystko, co najlepsze. Po Arabach z Janowa przyszedł czas na gimnazja.
PIS likwiduje wszystko, co najlepsze. Po Arabach z Janowa przyszedł czas na gimnazja.
Dodane przez mira, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.42
Zalewska wystraszyła się, że gimnazjaliści są mądrzejsi od niej i postanowiła zlikwidować gimnazja.
Zalewska wystraszyła się, że gimnazjaliści są mądrzejsi od niej i postanowiła zlikwidować gimnazja.
Dodane przez prezes, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.44
Nie widzę działania ZNP. Czy jesteście tylko do zbierania kasy od nauczycieli. Co zrobiliście, żeby nie dopuścić do tej hańbiącej reformy. Co robicie, żeby ratować gimnazjum nr 2. Nauczyciele powinni wystąpić z tego związku i nie utrzymywać darmozjadów.
Nie widzę działania ZNP. Czy jesteście tylko do zbierania kasy od nauczycieli. Co zrobiliście, żeby nie dopuścić do tej hańbiącej reformy. Co robicie, żeby ratować gimnazjum nr 2. Nauczyciele powinni wystąpić z tego związku i nie utrzymywać darmozjadów.
Dodane przez alina, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.48
Może obecny system edukacji nie jest idealny, ale ten proponowany przez dojną zmianę, na pewno nie jest lepszy. podstawówki już z uczniami klas VI sobie nie radzą, a co będzie jak będzie klasa VII i VIII. Strach pomyśleć. A młodzież mamy pomysłową. Podziwiam rodziców za ich spokój.
Może obecny system edukacji nie jest idealny, ale ten proponowany przez dojną zmianę, na pewno nie jest lepszy. podstawówki już z uczniami klas VI sobie nie radzą, a co będzie jak będzie klasa VII i VIII. Strach pomyśleć. A młodzież mamy pomysłową. Podziwiam rodziców za ich spokój.
Dodane przez jarek, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.51
Tak naprawdę tylko w gimnazjum czegoś ode mnie wymagali. W technikum wystarczyło, że od czasu do czasu pokazałem się w szkole. Na studia, co prawda zaoczne, też dostałem się bez problemu. Nie wiem, dlaczego likwidują gimnazja. Chyba naprawdę chcą, żebyśmy byli głupim społeczeństwem.
Tak naprawdę tylko w gimnazjum czegoś ode mnie wymagali. W technikum wystarczyło, że od czasu do czasu pokazałem się w szkole. Na studia, co prawda zaoczne, też dostałem się bez problemu. Nie wiem, dlaczego likwidują gimnazja. Chyba naprawdę chcą, żebyśmy byli głupim społeczeństwem.
Dodane przez bard, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.53
PiS zatrzymał się w czasie. Kilkanaście lat temu rzeczywiście było dużo narzekań na gimnazja, ale dzisiaj mówią o nich głupoty tylko ci, którzy w ogóle źle wyrażają się o szkołach albo ci, którzy wcale tych szkół nie znają.
PiS zatrzymał się w czasie. Kilkanaście lat temu rzeczywiście było dużo narzekań na gimnazja, ale dzisiaj mówią o nich głupoty tylko ci, którzy w ogóle źle wyrażają się o szkołach albo ci, którzy wcale tych szkół nie znają.
Dodane przez Grażyna, w dniu 20.09.2016 r., godz. 17.58
Jak mój syn miał pójśc do gimnazjum, nie spałam po nocach. Tyle złego mówiono na temat tych szkół, że włos się na głowie jeżył. W ubiegłym roku syn skończył gimnazjum, w tym roku do klasy pierwszej poszła córka. Najmłodszy syn jest w VI klasie i mam nadzieję, że ta reforma nie zostanie wprowadzona, bo z gimnazjum jestem bardzo zadowolona. A jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to w gimnazjum dzieci czuły się bezpieczniej niż w podstawówce.
Jak mój syn miał pójśc do gimnazjum, nie spałam po nocach. Tyle złego mówiono na temat tych szkół, że włos się na głowie jeżył. W ubiegłym roku syn skończył gimnazjum, w tym roku do klasy pierwszej poszła córka. Najmłodszy syn jest w VI klasie i mam nadzieję, że ta reforma nie zostanie wprowadzona, bo z gimnazjum jestem bardzo zadowolona. A jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to w gimnazjum dzieci czuły się bezpieczniej niż w podstawówce.
Dodane przez Jan, w dniu 20.09.2016 r., godz. 18.02
A ja to wszystko obserwuję. Na pewno w wyborach nie zagłosuję na tych, którzy dopuścili do takiego bałaganu w oświacie. PIS nie ma szans, ale i ci z poza PISu specjalnie nie podjęli działań, żeby do tych destrukcyjnych zmian nie dopuścić. To po co nam taka władza, co nic nie może. I siedzi cicho, żeby tylko stołka nie stracić.
A ja to wszystko obserwuję. Na pewno w wyborach nie zagłosuję na tych, którzy dopuścili do takiego bałaganu w oświacie. PIS nie ma szans, ale i ci z poza PISu specjalnie nie podjęli działań, żeby do tych destrukcyjnych zmian nie dopuścić. To po co nam taka władza, co nic nie może. I siedzi cicho, żeby tylko stołka nie stracić.
Dodane przez magda, w dniu 20.09.2016 r., godz. 18.03
Tym razem plują na nauczycieli. Ciekawe, kto będzie następny. PIS tylko to potrafi - skłócać wszystkich ze sobą.
Tym razem plują na nauczycieli. Ciekawe, kto będzie następny. PIS tylko to potrafi - skłócać wszystkich ze sobą.
Dodane przez JanBelfer, w dniu 20.09.2016 r., godz. 20.10
Nauczyciele z ZNP nie głosowali na PiS. Oni nadal wierzą, że jak państwo może być teoretyczne to i szkoła też może. Pozdrawiam nauczycielską "Solidarność"
Nauczyciele z ZNP nie głosowali na PiS. Oni nadal wierzą, że jak państwo może być teoretyczne to i szkoła też może. Pozdrawiam nauczycielską "Solidarność"
Dodane przez Hot, w dniu 20.09.2016 r., godz. 20.31
"Szkoła teoretyczna", dobre. Pozdrawiam autora.
"Szkoła teoretyczna", dobre. Pozdrawiam autora.
Dodane przez Pani, w dniu 20.09.2016 r., godz. 21.23
W aktualnym wydaniu Wyszkowiaka znajda Państwo kolejne, ciekawe wiesci na ten temat...
W aktualnym wydaniu Wyszkowiaka znajda Państwo kolejne, ciekawe wiesci na ten temat...
szkoła
Dodane przez Pippa, w dniu 21.09.2016 r., godz. 09.04
Chcieliście Pis to macie pis, kogo wybraliście na burmistrza tego macie!! Ha teraz burmistrz sie nie martwi a działka w dobrym miejscu można by było tam postawić w miejscu tej szkoły fajny blok mieszkalny a co?
Dodane przez Pippa, w dniu 21.09.2016 r., godz. 09.04
Chcieliście Pis to macie pis, kogo wybraliście na burmistrza tego macie!! Ha teraz burmistrz sie nie martwi a działka w dobrym miejscu można by było tam postawić w miejscu tej szkoły fajny blok mieszkalny a co?
Dodane przez MM, w dniu 21.09.2016 r., godz. 09.41
Tylko nikt nie zauważył, że to przede wszystkim efekt reformy edukacji made in PIS.... I tak to działa nie mając władzy na poziomie samorządowym zsyła takie kukułcze jaja jak reforma edukacji jak program 500+ licząc że się samorządy wyłożą a tu nic... Ci źli niedobrzy, niekompetentni burmistrzowie, wójtowie bardzo dobrze sobie z tym wszystkim radzą i to Pisiorów tak boli...
Tylko nikt nie zauważył, że to przede wszystkim efekt reformy edukacji made in PIS.... I tak to działa nie mając władzy na poziomie samorządowym zsyła takie kukułcze jaja jak reforma edukacji jak program 500+ licząc że się samorządy wyłożą a tu nic... Ci źli niedobrzy, niekompetentni burmistrzowie, wójtowie bardzo dobrze sobie z tym wszystkim radzą i to Pisiorów tak boli...
Dodane przez Ja, w dniu 21.09.2016 r., godz. 10.35
Jak sobie radzą, tak im mieszkańcy zapłacą.
Jak sobie radzą, tak im mieszkańcy zapłacą.
do Ja
Dodane przez MM, w dniu 21.09.2016 r., godz. 12.01
A to się jeszcze okaże ale nawet jeżeli podziękują za współpracę to wg Ciebie (Ja) będzie znaczyło że tak nie jest... Ot logika zresztą charakterystyczna dla PIS która przykładowo w kampanii tak głośno wytykała (słusznie) kolesiostwo i nepotyzm, załatwianie stanowisk a teraz jak si okazało, że jest jeszcze gorzej jedynym argumentem jest stwierdzenie że przecież oni też tak robili. jak dzieci w przedszkolu a miało być inaczej a nie jeszcze gorzej... itd.itd.itd.
Dodane przez MM, w dniu 21.09.2016 r., godz. 12.01
A to się jeszcze okaże ale nawet jeżeli podziękują za współpracę to wg Ciebie (Ja) będzie znaczyło że tak nie jest... Ot logika zresztą charakterystyczna dla PIS która przykładowo w kampanii tak głośno wytykała (słusznie) kolesiostwo i nepotyzm, załatwianie stanowisk a teraz jak si okazało, że jest jeszcze gorzej jedynym argumentem jest stwierdzenie że przecież oni też tak robili. jak dzieci w przedszkolu a miało być inaczej a nie jeszcze gorzej... itd.itd.itd.
Dodane przez aldona, w dniu 21.09.2016 r., godz. 13.29
Nauczyciele mogą spać spokojnie. Zawsze gdzieś sobie pracę znajdą. To inteligentni ludzie. Ale dziwię się rodzicom. sama mam dwójkę dzieci i bardzo martwię się o ich wykształcenie. Jestem jedną z pierwszych absolwentek gimnazjum nr 2. Nie wiem dlaczego PIS chce zniszczyć bardzo dobre szkoły i robi chaos. Nie czuję się bezpieczna pod rzAdami PIS-u i martwię się o przyszłość moich dzieci. Na PIS na pewno nie zagłosuję.
Nauczyciele mogą spać spokojnie. Zawsze gdzieś sobie pracę znajdą. To inteligentni ludzie. Ale dziwię się rodzicom. sama mam dwójkę dzieci i bardzo martwię się o ich wykształcenie. Jestem jedną z pierwszych absolwentek gimnazjum nr 2. Nie wiem dlaczego PIS chce zniszczyć bardzo dobre szkoły i robi chaos. Nie czuję się bezpieczna pod rzAdami PIS-u i martwię się o przyszłość moich dzieci. Na PIS na pewno nie zagłosuję.
Dodane przez irka, w dniu 21.09.2016 r., godz. 13.31
A gdzie nauczycielska ,,Solidarność". ZNP nic nie robi, ale Solidarność też się nie popisała. Utrzymujemy darmozjadów.
A gdzie nauczycielska ,,Solidarność". ZNP nic nie robi, ale Solidarność też się nie popisała. Utrzymujemy darmozjadów.
Dodane przez mietek, w dniu 21.09.2016 r., godz. 13.31
Trzeba szybko tę dojną zmianę pogonić.
Trzeba szybko tę dojną zmianę pogonić.
Dodane przez Anonim, w dniu 21.09.2016 r., godz. 14.17
Za rządów PO PSL likwidowali szkoły na wsiach: Olszanka, Kamięczyk, Gulczewo (serdeczne dzięki PSLowcom-baranom). Teraz pora na miasto. Czemu wcześniej nikt się nie interesował losem wiejskich maluchów? Sześciolatki z wiosek gdzie polikwidowali szkoły muszą kilka kilometrów pokonywać do nowych szkół, a tu taki lament jak 14 latki będą musiały pokonać ok kilometr dalej. Ja ukończyłam 8 klasową podstawówkę, moje dzieci gimnazja. Uważam, że bardzo niekorzystne są zmiany co 3 lata nauczycieli i wychowawców. To niektórzy nauczyciele nie przykładają się do roli nauczyciela, bo jakoś tam przeleci 3 latka i niech się ktoś inny martwi.
Za rządów PO PSL likwidowali szkoły na wsiach: Olszanka, Kamięczyk, Gulczewo (serdeczne dzięki PSLowcom-baranom). Teraz pora na miasto. Czemu wcześniej nikt się nie interesował losem wiejskich maluchów? Sześciolatki z wiosek gdzie polikwidowali szkoły muszą kilka kilometrów pokonywać do nowych szkół, a tu taki lament jak 14 latki będą musiały pokonać ok kilometr dalej. Ja ukończyłam 8 klasową podstawówkę, moje dzieci gimnazja. Uważam, że bardzo niekorzystne są zmiany co 3 lata nauczycieli i wychowawców. To niektórzy nauczyciele nie przykładają się do roli nauczyciela, bo jakoś tam przeleci 3 latka i niech się ktoś inny martwi.
Apel
Dodane przez Michal, w dniu 06.07.2020 r., godz. 19.35
Wielkie rzeczy zaczynaja sie zazwyczaj od małych czynów. Poziom nauczania w tej placówce jest nie do przyjęcia dla średnio rozgarniętego czlowieka. Aby niemiec, rusek, turek czy inny szwed nie wycierał nami podłogi w przyszlosci warto bardzo głęboko sie zastanowić nad tym jaki % z tych ludzi ktorzy sa nauczycielami rzeczywiscie nimi jest a ktorzy sa zwykłymi przebierańcami. Fundament silnego panstwa polskiego to solidna edukacja a ta coraz rzadziej jest wyniesiona z państwowej oświaty.
Dodane przez Michal, w dniu 06.07.2020 r., godz. 19.35
Wielkie rzeczy zaczynaja sie zazwyczaj od małych czynów. Poziom nauczania w tej placówce jest nie do przyjęcia dla średnio rozgarniętego czlowieka. Aby niemiec, rusek, turek czy inny szwed nie wycierał nami podłogi w przyszlosci warto bardzo głęboko sie zastanowić nad tym jaki % z tych ludzi ktorzy sa nauczycielami rzeczywiscie nimi jest a ktorzy sa zwykłymi przebierańcami. Fundament silnego panstwa polskiego to solidna edukacja a ta coraz rzadziej jest wyniesiona z państwowej oświaty.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl