Poseł z Wyszkowa?
(Zam: 16.09.2015 r., godz. 12.59)Przykłady wielu miast i regionów świadczą, że dobrze jest mieć „własnego” posła. Co prawda Wyszków miał już posłów – nawet ważnych – z których nie miał większego pożytku, a nawet czasem musiał się za nich wstydzić, ale przy nagromadzeniu nierozwiązanych problemów miasta byłoby dobrze mieć kogoś na Wiejskiej.
Czy mamy na to szanse po odkryciu kart przez działające u nas partie? Kandydatów z Wyszkowa jest jak zwykle cała masa, choć skład list nie powala. Ale czy ktoś z nich ma realne szanse? Zacznijmy od partii rządzących.
Wyszkowska Platforma dostosowała się do kierownictwa PO lekceważąc nas totalnie. Nie mam nic do Witka Składanowskiego, którego znam od dziecka, ani do p. Hanny Szymborskiej, której nie znam wcale, ale wystawienie tej dwójki do walki o mandaty poselskie zakrawa na kpinę. Jeśli pani Hanna uzyskała w wyborach samorządowych jeden – dosłownie – głos, to ile może uzyskać teraz? Dwadzieścia? Pięćdziesiąt? A Witek, którego nie znam jako działacza czy społecznika ma przeszkodzić swojemu bratu, którego można lubić lub nie, ale który coś sobą reprezentuje? A gdzie te ambitne „tuzy” Platformy? Czego się boją, bo ambicji, o ile wiem, nie stracili? Gdzie wicestarosta „widmo”, jak nazywają go ludzie władzy? Gdzie jego polityczni zastępcy? Uciekają z tonącego okrętu jak poseł Kania?
Druga z partii rządzących wyborców już nie lekceważy wystawiając do boju swego powiatowego szefa, byłego starostę S. Jastrzębskiego. Zawsze miałem do Staszka słabość uważając za działacza formatu ponadregionalnego, ale nie jest to poważny kandydat na posła. To zdanie szefostwa PSL, które umieściło go dopiero na 7 miejscu (opieram się na informacjach NW). Jeśli PSL walczy o przetrwanie i jeśli nawet pokona próg wyborczy i zdobędzie jeden, góra dwa mandaty, to kandydat z siódemki nie ma żadnych szans. Tym bardziej, że Staszek – jak go znam – nie będzie o to walczył jak lew. A PSL szczycący się ponad stuletnią historią zachowuje się jak sterany życiem stulatek, którego wnuki typu Janek Bury robią co chcą uważając społeczeństwo za kompletnych frajerów. Nie zmieni tego Janusz kaznodzieja Piechociński, który nie radzi sobie nie tylko z Burym.
Piotrkowi Głowackiemu, którego też znam od maleńkiego, życzę dobrze, ale sam Kukiz i jego przedstawiciele w Wyszkowie zrobili wiele, aby roztrwonić wielki kapitał z wyborów prezydenckich, a trudno głosować na ruch bez programu.
Lewica bardzo tajemnicza, bo do dziś nie wiadomo (przynajmniej, gdy piszę te słowa) kto z Wyszkowa wystartuje. Do tego jej sytuacja nie odbiega od losu PSL, więc bez względu na kandydata Wyszków nie zdobędzie tutaj posła.
I wreszcie jest realna szansa. Przypuszczam, że PIS w naszym okręgu „rozbije bank” zdobywając co najmniej 5-6 mandatów. Czy jest w tym miejsce dla wyszkowianina? Jest! O p. Darku, z którym spotykam się w przedszkolu już pisałem. Na konferencji mówił, że w razie wygranej będzie się słuchał wyborców. Zobaczymy. Jak mówi Biblia po „owocach ich poznacie”.
O drugiej kandydatce nie wiedziałem prawie nic, więc z obowiązku dziennikarskiego musiałem to nadrobić, skoro PIS może dać miastu posła. I duże pozytywne zaskoczenie. Pani Joanna, matka piątki dzieci jest absolwentką najlepszej uczelni w kraju. Chociaż bardzo skromna i dlatego mijałem ją na korytarzu Starostwa bez większego zainteresowania, to ma na koncie wiele sukcesów zawodowych i społecznych, w tym udany debiut w wyborach do Sejmiku Mazowieckiego, w których zdobyła ponad 3 tys. głosów, a więc znacznie więcej niż wielu dużo bardziej znanych wyszkowskich działaczy. Mamy jeszcze cały miesiąc, aby przyjrzeć się kandydatce i zdecydować, co zrobić ze swoim głosem. A te wybory to ostatnia szansa na przegonienie ekipy zadufanych nieudaczników.
Jerzy Osęka
Wyszkowska Platforma dostosowała się do kierownictwa PO lekceważąc nas totalnie. Nie mam nic do Witka Składanowskiego, którego znam od dziecka, ani do p. Hanny Szymborskiej, której nie znam wcale, ale wystawienie tej dwójki do walki o mandaty poselskie zakrawa na kpinę. Jeśli pani Hanna uzyskała w wyborach samorządowych jeden – dosłownie – głos, to ile może uzyskać teraz? Dwadzieścia? Pięćdziesiąt? A Witek, którego nie znam jako działacza czy społecznika ma przeszkodzić swojemu bratu, którego można lubić lub nie, ale który coś sobą reprezentuje? A gdzie te ambitne „tuzy” Platformy? Czego się boją, bo ambicji, o ile wiem, nie stracili? Gdzie wicestarosta „widmo”, jak nazywają go ludzie władzy? Gdzie jego polityczni zastępcy? Uciekają z tonącego okrętu jak poseł Kania?
Druga z partii rządzących wyborców już nie lekceważy wystawiając do boju swego powiatowego szefa, byłego starostę S. Jastrzębskiego. Zawsze miałem do Staszka słabość uważając za działacza formatu ponadregionalnego, ale nie jest to poważny kandydat na posła. To zdanie szefostwa PSL, które umieściło go dopiero na 7 miejscu (opieram się na informacjach NW). Jeśli PSL walczy o przetrwanie i jeśli nawet pokona próg wyborczy i zdobędzie jeden, góra dwa mandaty, to kandydat z siódemki nie ma żadnych szans. Tym bardziej, że Staszek – jak go znam – nie będzie o to walczył jak lew. A PSL szczycący się ponad stuletnią historią zachowuje się jak sterany życiem stulatek, którego wnuki typu Janek Bury robią co chcą uważając społeczeństwo za kompletnych frajerów. Nie zmieni tego Janusz kaznodzieja Piechociński, który nie radzi sobie nie tylko z Burym.
Piotrkowi Głowackiemu, którego też znam od maleńkiego, życzę dobrze, ale sam Kukiz i jego przedstawiciele w Wyszkowie zrobili wiele, aby roztrwonić wielki kapitał z wyborów prezydenckich, a trudno głosować na ruch bez programu.
Lewica bardzo tajemnicza, bo do dziś nie wiadomo (przynajmniej, gdy piszę te słowa) kto z Wyszkowa wystartuje. Do tego jej sytuacja nie odbiega od losu PSL, więc bez względu na kandydata Wyszków nie zdobędzie tutaj posła.
I wreszcie jest realna szansa. Przypuszczam, że PIS w naszym okręgu „rozbije bank” zdobywając co najmniej 5-6 mandatów. Czy jest w tym miejsce dla wyszkowianina? Jest! O p. Darku, z którym spotykam się w przedszkolu już pisałem. Na konferencji mówił, że w razie wygranej będzie się słuchał wyborców. Zobaczymy. Jak mówi Biblia po „owocach ich poznacie”.
O drugiej kandydatce nie wiedziałem prawie nic, więc z obowiązku dziennikarskiego musiałem to nadrobić, skoro PIS może dać miastu posła. I duże pozytywne zaskoczenie. Pani Joanna, matka piątki dzieci jest absolwentką najlepszej uczelni w kraju. Chociaż bardzo skromna i dlatego mijałem ją na korytarzu Starostwa bez większego zainteresowania, to ma na koncie wiele sukcesów zawodowych i społecznych, w tym udany debiut w wyborach do Sejmiku Mazowieckiego, w których zdobyła ponad 3 tys. głosów, a więc znacznie więcej niż wielu dużo bardziej znanych wyszkowskich działaczy. Mamy jeszcze cały miesiąc, aby przyjrzeć się kandydatce i zdecydować, co zrobić ze swoim głosem. A te wybory to ostatnia szansa na przegonienie ekipy zadufanych nieudaczników.
Jerzy Osęka
Komentarze
Dodane przez Kazik z Sowińskiego, w dniu 16.09.2015 r., godz. 14.22
Ja uważam, że dzisiejszy wyszkowski PiS nie jest jednak w stanie "dać miastu posła". Na dzień dzisiejszy jest to zbyt zacietrzewione środowisko.
Ja uważam, że dzisiejszy wyszkowski PiS nie jest jednak w stanie "dać miastu posła". Na dzień dzisiejszy jest to zbyt zacietrzewione środowisko.
Dodane przez PiS, w dniu 16.09.2015 r., godz. 15.21
Zacietrzewiony to Kaziu ty jesteś.
Zacietrzewiony to Kaziu ty jesteś.
Te nici już się prują
Dodane przez Żenada, w dniu 16.09.2015 r., godz. 15.40
Czytając wypowiedzi p. Piotra Głowackiego uważam, że na przestrzeni jednej kadencji lub nawet kilku, nie wstydziłabym się za swojego posła. Pomimo wszystko w tym przypadku, żal ,że wpadł w tak gówniany ruch. Uciekający piraci będą się wymłaniać wtedy jak im sie opłaci. Przez kilka jeszcze lat wcześniejszym wybrańcom losu będzie można jeszcze się spóźniać i wyspać ,przekręcać jak sie da a inni będą zmuszeni przyglądać się temu nieudactwu, można by jeszcze wiele.Co zrobisz nic nie zrobisz. Później żeby móc trzeba będzie naprawdę umić, a nie tylko jakby sie wydawać swoich mogło i uważać, że to wystarczy . Ludzie wiedzą jak mawiał klasyk.
Dodane przez Żenada, w dniu 16.09.2015 r., godz. 15.40
Czytając wypowiedzi p. Piotra Głowackiego uważam, że na przestrzeni jednej kadencji lub nawet kilku, nie wstydziłabym się za swojego posła. Pomimo wszystko w tym przypadku, żal ,że wpadł w tak gówniany ruch. Uciekający piraci będą się wymłaniać wtedy jak im sie opłaci. Przez kilka jeszcze lat wcześniejszym wybrańcom losu będzie można jeszcze się spóźniać i wyspać ,przekręcać jak sie da a inni będą zmuszeni przyglądać się temu nieudactwu, można by jeszcze wiele.Co zrobisz nic nie zrobisz. Później żeby móc trzeba będzie naprawdę umić, a nie tylko jakby sie wydawać swoich mogło i uważać, że to wystarczy . Ludzie wiedzą jak mawiał klasyk.
Jak jest z tą prawicą?
Dodane przez ela, w dniu 16.09.2015 r., godz. 16.39
A podpisujący się tagiem "PiS" to kto, oficjalny rzecznik tej partii na Wyszków, czy to jakaś samowolka?
Dodane przez ela, w dniu 16.09.2015 r., godz. 16.39
A podpisujący się tagiem "PiS" to kto, oficjalny rzecznik tej partii na Wyszków, czy to jakaś samowolka?
Dodane przez wyszkowianin, w dniu 16.09.2015 r., godz. 21.37
wg mnie największe szanse na mandat posła z wyszkowskich kandydatów ma Roman Składanowski - doświadczony, inteligentny, bardzo rozważny, o jasnym umyśle. Nie mamy lepszego kandydata.
wg mnie największe szanse na mandat posła z wyszkowskich kandydatów ma Roman Składanowski - doświadczony, inteligentny, bardzo rozważny, o jasnym umyśle. Nie mamy lepszego kandydata.
Dodane przez ;), w dniu 16.09.2015 r., godz. 21.42
Raczej nie zobaczymy owoców parlamentarnej pracy pana Darka. A dlatego, bo wydaje mi się, że on sam i jego towarzystwo w to nie wierzy. Jak można mysleć o kandydowaniu nie mając facebooka? Przeciez każde małe dziecko, również przedszkolak, wie, że kto nie ma fb ten nie istnieje.
Raczej nie zobaczymy owoców parlamentarnej pracy pana Darka. A dlatego, bo wydaje mi się, że on sam i jego towarzystwo w to nie wierzy. Jak można mysleć o kandydowaniu nie mając facebooka? Przeciez każde małe dziecko, również przedszkolak, wie, że kto nie ma fb ten nie istnieje.
Do posła z Wyszkowa.
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 16.09.2015 r., godz. 22.28
W trakcie kampanii przedreferendalnej jakoś pana nie widziałem aby pan "poseł" był aktywny. W Wyszkowie zaledwie kilka osób starało się przypomnieć mieszkańcom miasta i powiatu o referendum(Ruch KUKIZA'15). Proszę nie dzielić skóry na niedźwiedziu. Wybory są dopiero 25 października. Czas pokaże, czy będzie poseł z Wyszkowa. Pozdrawiam Michał Czajka Kandydat na posła do Sejmu RP z ramienia KWW KUKIZ'15
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 16.09.2015 r., godz. 22.28
W trakcie kampanii przedreferendalnej jakoś pana nie widziałem aby pan "poseł" był aktywny. W Wyszkowie zaledwie kilka osób starało się przypomnieć mieszkańcom miasta i powiatu o referendum(Ruch KUKIZA'15). Proszę nie dzielić skóry na niedźwiedziu. Wybory są dopiero 25 października. Czas pokaże, czy będzie poseł z Wyszkowa. Pozdrawiam Michał Czajka Kandydat na posła do Sejmu RP z ramienia KWW KUKIZ'15
Pytanie do Michała Czajki
Dodane przez Sympa, w dniu 16.09.2015 r., godz. 22.45
Czy w celu osiągnięcia lepszego wyniku w przedwyborczej kampanii zamierza pan współpracować z innym kandydatem listy KWW KUKIZ'15 Piotrem Głowackim?
Dodane przez Sympa, w dniu 16.09.2015 r., godz. 22.45
Czy w celu osiągnięcia lepszego wyniku w przedwyborczej kampanii zamierza pan współpracować z innym kandydatem listy KWW KUKIZ'15 Piotrem Głowackim?
Dodane przez analityk wyborczy, w dniu 16.09.2015 r., godz. 22.54
Analiza zacznę od innej strony niż redaktor Osęka, od strony mandatów poselskich, których w naszym okręgu jest 12. Kogo na pewno nie będzie. to dwóch posłów z PO (Kania z Ostrołęki i Kozaczyński), posłanki Stanisławy Prządki z SLD i Posła Bodio z Ruchu Palikota zamienionego w zieloną moc. Jeśli by rozpatrzyć wariant sensacyjny to niedostanie się PSL do Sejmu i brak mandatu dla kandydata z koalicji zjednoczonej lewicy bo jedynką jest osoba z po za okręgu, Wówczas rozkład mandatów - 9 PiS. 2 PO i 1 KUKIZ'15 lub KORWIN lub NowoczesnaPL. Kiedy to może nastąpić gdy PiS opanuje kompletnie wieś a Kowalczyk czy Zagórski zdobędą po kilkadziesiąt tysięcy. PO w ostrołęckim to potężna przegrana. Ale jest i wariant konserwatywny czyli 7 PiS, 2 PO, 1 lub 2 PSL i 1 Zjednoczona Lewica i ew. 1 KUKIZ'15 lub KORWIN lub NowoczesnaPL. Co do kandydatów z naszego okręgu to politykiem z prawdziwego zdarzenia jest Jastrzębski z PSL ale jak mówi redaktor Osęka nie będzie walczył ostro więc jego szanse maleją chociaż dużo osób mogło go zapamiętać jak startował na senatora 4 lata temu. Jakby popracował to kto wie, chyba, że będzie sensacja i PSL nie dostanie się do Sejmu co po ostatnich wydarzeniach wcale nie jest wykluczone. Co do KUKIZ'15 to były to duże nadzieje, że Kukiz da pstryczka w nos partyjniakom, szanse są ale niewielkie. Z naszej gromadki z wyszkowskiego sukcesów nie będzie, przyzwoity wynik może dostać Michał Czajka, Głowacki kandydat dobry ale wyborców narodowców brak. Narodowcy kompromitowali się w kolejnych wyborach. I na koniec PiS, powinni odnieść bezapelacyjne zwycięstwo. Sprzyja im wszystko, prezydent Duda, który jest wielkim wsparciem, kompromitacja premier Kopacz, waśnie we własnej partii, zabawne nabytki, niedopracowany program, imigranci itp. Tylko się mobilizować. Czy ma szanse D. Andrzejewski ? Nie sądzę żeby duże , musiałby gryźć trawę do 25 października. Jest nierozpoznawalny, musiałby rozwiesić z 100, 200 banerów, przejść z ulotkami przez cały powiat i to nie tak, że wrzucić do skrzynki pocztowej, dać do ręki przez niego lub jego z dwudziestu zaufanych ludzi. Jego a nie pisowskich działaczy. Reklamy w mediach, w Kurierze W, który ma duży zasięg, w innych lokalnych w Wyszkowie i sąsiednich powiatach, ostrołęckim, ostrowskim, węgrowskim. Aktywny na fejsie, tam gdzie są kibole klubów z naszego okręgu. Zaprzyjaźnieni kibole, Z tysiąc głosów zabierze mu Bala. Wyszkowska Wspólnota może na niego głosować. Z 7-8 tysięcy starczy. Nie wiadomo ile dostanie Pawłowicz, głosy Wargockiej i Milewskiego z Mińska Maz. mogą się rozłożyć. Najwięcej dostanie pewnie Kowalczyk współpracujący z Szydło, dużo Czartoryski, Tchórzewski więc lokomotywy są. Do roboty panie Andrzejewski, Sobczak nie pomoże.
Analiza zacznę od innej strony niż redaktor Osęka, od strony mandatów poselskich, których w naszym okręgu jest 12. Kogo na pewno nie będzie. to dwóch posłów z PO (Kania z Ostrołęki i Kozaczyński), posłanki Stanisławy Prządki z SLD i Posła Bodio z Ruchu Palikota zamienionego w zieloną moc. Jeśli by rozpatrzyć wariant sensacyjny to niedostanie się PSL do Sejmu i brak mandatu dla kandydata z koalicji zjednoczonej lewicy bo jedynką jest osoba z po za okręgu, Wówczas rozkład mandatów - 9 PiS. 2 PO i 1 KUKIZ'15 lub KORWIN lub NowoczesnaPL. Kiedy to może nastąpić gdy PiS opanuje kompletnie wieś a Kowalczyk czy Zagórski zdobędą po kilkadziesiąt tysięcy. PO w ostrołęckim to potężna przegrana. Ale jest i wariant konserwatywny czyli 7 PiS, 2 PO, 1 lub 2 PSL i 1 Zjednoczona Lewica i ew. 1 KUKIZ'15 lub KORWIN lub NowoczesnaPL. Co do kandydatów z naszego okręgu to politykiem z prawdziwego zdarzenia jest Jastrzębski z PSL ale jak mówi redaktor Osęka nie będzie walczył ostro więc jego szanse maleją chociaż dużo osób mogło go zapamiętać jak startował na senatora 4 lata temu. Jakby popracował to kto wie, chyba, że będzie sensacja i PSL nie dostanie się do Sejmu co po ostatnich wydarzeniach wcale nie jest wykluczone. Co do KUKIZ'15 to były to duże nadzieje, że Kukiz da pstryczka w nos partyjniakom, szanse są ale niewielkie. Z naszej gromadki z wyszkowskiego sukcesów nie będzie, przyzwoity wynik może dostać Michał Czajka, Głowacki kandydat dobry ale wyborców narodowców brak. Narodowcy kompromitowali się w kolejnych wyborach. I na koniec PiS, powinni odnieść bezapelacyjne zwycięstwo. Sprzyja im wszystko, prezydent Duda, który jest wielkim wsparciem, kompromitacja premier Kopacz, waśnie we własnej partii, zabawne nabytki, niedopracowany program, imigranci itp. Tylko się mobilizować. Czy ma szanse D. Andrzejewski ? Nie sądzę żeby duże , musiałby gryźć trawę do 25 października. Jest nierozpoznawalny, musiałby rozwiesić z 100, 200 banerów, przejść z ulotkami przez cały powiat i to nie tak, że wrzucić do skrzynki pocztowej, dać do ręki przez niego lub jego z dwudziestu zaufanych ludzi. Jego a nie pisowskich działaczy. Reklamy w mediach, w Kurierze W, który ma duży zasięg, w innych lokalnych w Wyszkowie i sąsiednich powiatach, ostrołęckim, ostrowskim, węgrowskim. Aktywny na fejsie, tam gdzie są kibole klubów z naszego okręgu. Zaprzyjaźnieni kibole, Z tysiąc głosów zabierze mu Bala. Wyszkowska Wspólnota może na niego głosować. Z 7-8 tysięcy starczy. Nie wiadomo ile dostanie Pawłowicz, głosy Wargockiej i Milewskiego z Mińska Maz. mogą się rozłożyć. Najwięcej dostanie pewnie Kowalczyk współpracujący z Szydło, dużo Czartoryski, Tchórzewski więc lokomotywy są. Do roboty panie Andrzejewski, Sobczak nie pomoże.
Kibole? Chyba Narwii Ostrołęka i Czarnych Węgrów
Dodane przez Czytelnik, w dniu 17.09.2015 r., godz. 00.56
Nie lekceważyłbym dużo bardziej poważnej kandydatki z PiS, pani Bala. Wątpię w poparcie zaprzyjaźnionych kiboli. Kiedy rozbierali i handlowali stadionem, Andrzejewski nie potrafił na nerwowy czas skutecznie się temu przeciwstawić. Kibole bojkotują też mecze na własnym stadionie. Jest to m.in. spowodowane pernamentną inwigilacją policyjną i nagrywaniem każdgo spotkania dopingujących kibiców. Przez ponad pół roku Andrzejewski nie zrobił nic w tej sprawie. A poza tym, odpowiedzmy sobie szczerze czy jest z niego materiał na posła? I co znaczy to dystansowanie się do przewodniczącego Sobczaka? Każdy wie, że Andrzejewski jest na widelcu, tylko dlatego, że tak właśnie chce Sobczak.
Dodane przez Czytelnik, w dniu 17.09.2015 r., godz. 00.56
Nie lekceważyłbym dużo bardziej poważnej kandydatki z PiS, pani Bala. Wątpię w poparcie zaprzyjaźnionych kiboli. Kiedy rozbierali i handlowali stadionem, Andrzejewski nie potrafił na nerwowy czas skutecznie się temu przeciwstawić. Kibole bojkotują też mecze na własnym stadionie. Jest to m.in. spowodowane pernamentną inwigilacją policyjną i nagrywaniem każdgo spotkania dopingujących kibiców. Przez ponad pół roku Andrzejewski nie zrobił nic w tej sprawie. A poza tym, odpowiedzmy sobie szczerze czy jest z niego materiał na posła? I co znaczy to dystansowanie się do przewodniczącego Sobczaka? Każdy wie, że Andrzejewski jest na widelcu, tylko dlatego, że tak właśnie chce Sobczak.
Nowo fundlanczyk
Dodane przez GALANTY, w dniu 17.09.2015 r., godz. 09.20
W posłowaniu liczy się też reprezantatywność. Jeżeli w kolejnych wyborach przyszli kandydaci nie wezmą tego pod uwagę, niedoczekanie ,żeby mieli miejscowego posła. Poseł musi być wysoki, przystojny, umieć się stosownie ubrać, mieć gadane, nie mieć w czubie po jednej lampce wina , jednym słowem facet z jajami, z klasą, tak żeby miasto się nie powstydziło.
Dodane przez GALANTY, w dniu 17.09.2015 r., godz. 09.20
W posłowaniu liczy się też reprezantatywność. Jeżeli w kolejnych wyborach przyszli kandydaci nie wezmą tego pod uwagę, niedoczekanie ,żeby mieli miejscowego posła. Poseł musi być wysoki, przystojny, umieć się stosownie ubrać, mieć gadane, nie mieć w czubie po jednej lampce wina , jednym słowem facet z jajami, z klasą, tak żeby miasto się nie powstydziło.
Dodane przez rety, w dniu 17.09.2015 r., godz. 10.15
Widzieliśmy co pokazała kandydatka PiS podczas debaty kandydatów na burmistrza Wyszkowa, a czy ktoś słyszał wypowiedzi Bali. W PiS w Wyszkowie kobiety niewiele mają do powiedzenia. są trochę jak hostessy, które towarzyszą dziadkom z PiS przy wręczaniu czy składaniu kwiatów. A dziadkowie chcą rządzić do końca i jeszcze jeden dzień więcej.
Widzieliśmy co pokazała kandydatka PiS podczas debaty kandydatów na burmistrza Wyszkowa, a czy ktoś słyszał wypowiedzi Bali. W PiS w Wyszkowie kobiety niewiele mają do powiedzenia. są trochę jak hostessy, które towarzyszą dziadkom z PiS przy wręczaniu czy składaniu kwiatów. A dziadkowie chcą rządzić do końca i jeszcze jeden dzień więcej.
Ad Galanty
Dodane przez Anonim, w dniu 17.09.2015 r., godz. 10.34
No to myślę, że takie oczekiwania spełnia... no?
Dodane przez Anonim, w dniu 17.09.2015 r., godz. 10.34
No to myślę, że takie oczekiwania spełnia... no?
Do późniejszego Galantego
Dodane przez PIOTR, w dniu 17.09.2015 r., godz. 11.29
Bez podteksów... Zamieszczony powyżej rekwizyt nie wróży dobrze. Zarzadzające poważnymi instytucjami kobiety już się sprawdziły.
Dodane przez PIOTR, w dniu 17.09.2015 r., godz. 11.29
Bez podteksów... Zamieszczony powyżej rekwizyt nie wróży dobrze. Zarzadzające poważnymi instytucjami kobiety już się sprawdziły.
Do rety
Dodane przez Xy, w dniu 17.09.2015 r., godz. 12.20
A znasz osobiście byłą kandydatkę? Ja tak i mógłbym z tobą polemizować co do jej osoby. Krytykować łatwo, trudniej coś zrobić. Jak się nie wie do końca wszystkiego, to kulturalniej byłoby nic w tym temacie nie wypowiadać się. Musisz być bardzo sfrustrowany, oj coś ci nie poszło.....
Dodane przez Xy, w dniu 17.09.2015 r., godz. 12.20
A znasz osobiście byłą kandydatkę? Ja tak i mógłbym z tobą polemizować co do jej osoby. Krytykować łatwo, trudniej coś zrobić. Jak się nie wie do końca wszystkiego, to kulturalniej byłoby nic w tym temacie nie wypowiadać się. Musisz być bardzo sfrustrowany, oj coś ci nie poszło.....
Dodane przez kibic, w dniu 17.09.2015 r., godz. 12.24
jak ktoś jest zaineresowany , to wie, że Andrzejewski w Bug Wyszków przez 6 lat zrobił kawał roboty. Jestem przekonany, że będzie miał spore poparcie i da radę. We wszystkich wpisach tylko na niego. Darek wiesz, że masz wiele osób za tobą, pokaż jak można bez obrażania i merytorycznie prowadzić kampanię.
jak ktoś jest zaineresowany , to wie, że Andrzejewski w Bug Wyszków przez 6 lat zrobił kawał roboty. Jestem przekonany, że będzie miał spore poparcie i da radę. We wszystkich wpisach tylko na niego. Darek wiesz, że masz wiele osób za tobą, pokaż jak można bez obrażania i merytorycznie prowadzić kampanię.
Do Xy
Dodane przez Rety, w dniu 17.09.2015 r., godz. 13.48
Tobie to dopiero nie pójdzie
Dodane przez Rety, w dniu 17.09.2015 r., godz. 13.48
Tobie to dopiero nie pójdzie
Dodane przez Też kibic, w dniu 17.09.2015 r., godz. 14.22
Bug, spływa i niedługo taplać się bedzie w okręgówce. Tyle zrobił dobrego.
Bug, spływa i niedługo taplać się bedzie w okręgówce. Tyle zrobił dobrego.
Do Xy
Dodane przez buc, w dniu 17.09.2015 r., godz. 15.10
Co do porusznego przez Ciebie tematu kultury . Nie znam Cię Xy , wiem natomiast , że kultura jest genealogiczna, poprzez to genetyczna. Bywa np. po mamusi a i po tatusiu można a w życiu, nie dopuścić, wyśmiać. Później mieć wisielczy humor i zapytać - co robić? Z punktu widzenia medycznego pochodzi i przechodzi genetycznie nawet z okresu trójpolówki. Przyznasz, że to już liczny, genealogiczny zbytek jakiejś tam klasy. Nikt przed nią nie ucieka, wszyscy ją podziwiają, taka kultura. Czego oni chcą , bo i skąd mam wiedzieć czego chcą, to peszy.Zamieszczona metodologia formułowania, obstawiania się , zarządzania chociażby tekstem o kulturze , z czymś się kojarzy. Wielu osobom nie odpowiada. Morał z powyżej widocznej bajeczki o wysokiej kulturze : nie wchodź po palcu ... bo łoj i tak niestety... jak to w robocie i wszędzie ludzie swoje wiedząa i to potwierdzone , że głupich nie sieją sami się rodzą. Każdego mgli, od takiej kultury ucieka, już przerobione. - Co radzisz robić ? - Nie słuchać opinii osób którym z powodu niezrównoważonej , zdiagnozowanej współcześnie , z resztą genaologii, niedającej sie ukryć w innych pokoleniach, inaczej się wydaje, że mogą wszystko. Oby się nie przejechali. Mówiąc krótko chłop żywemu nie przepuści, Dlaczego a dlatego itd. Sama HATA JOGA nie pomoże.
Dodane przez buc, w dniu 17.09.2015 r., godz. 15.10
Co do porusznego przez Ciebie tematu kultury . Nie znam Cię Xy , wiem natomiast , że kultura jest genealogiczna, poprzez to genetyczna. Bywa np. po mamusi a i po tatusiu można a w życiu, nie dopuścić, wyśmiać. Później mieć wisielczy humor i zapytać - co robić? Z punktu widzenia medycznego pochodzi i przechodzi genetycznie nawet z okresu trójpolówki. Przyznasz, że to już liczny, genealogiczny zbytek jakiejś tam klasy. Nikt przed nią nie ucieka, wszyscy ją podziwiają, taka kultura. Czego oni chcą , bo i skąd mam wiedzieć czego chcą, to peszy.Zamieszczona metodologia formułowania, obstawiania się , zarządzania chociażby tekstem o kulturze , z czymś się kojarzy. Wielu osobom nie odpowiada. Morał z powyżej widocznej bajeczki o wysokiej kulturze : nie wchodź po palcu ... bo łoj i tak niestety... jak to w robocie i wszędzie ludzie swoje wiedząa i to potwierdzone , że głupich nie sieją sami się rodzą. Każdego mgli, od takiej kultury ucieka, już przerobione. - Co radzisz robić ? - Nie słuchać opinii osób którym z powodu niezrównoważonej , zdiagnozowanej współcześnie , z resztą genaologii, niedającej sie ukryć w innych pokoleniach, inaczej się wydaje, że mogą wszystko. Oby się nie przejechali. Mówiąc krótko chłop żywemu nie przepuści, Dlaczego a dlatego itd. Sama HATA JOGA nie pomoże.
Do rety
Dodane przez Xy, w dniu 17.09.2015 r., godz. 16.14
Narazie idzie.
Dodane przez Xy, w dniu 17.09.2015 r., godz. 16.14
Narazie idzie.
Dodane przez Do buc, w dniu 17.09.2015 r., godz. 20.48
Fajnie mieć schizofrenię?
Fajnie mieć schizofrenię?
Do buc
Dodane przez Xy, w dniu 17.09.2015 r., godz. 21.13
No cóż najlepiej nie słuchać takich opinii, nie ulegać i nie reagować na komentarze, ale bywa różnie. Kultura jest cechą, którą się nabywa w wyniku ciągłej pracy nad sobą. Najważniejszym wyróżnikiem osoby kulturalnej jest stosunek do drugiego człowieka. Życzliwość, poszanowanie godności własnej i otoczenia. Teraz rzeczywiście wszystkich mgli od kultury, wolą żywić się sensacją, niepowodzeniem innych itd. porównywać do siebie i w ten sposób dowartościowywać się. Trudno być po prostu normalnym.
Dodane przez Xy, w dniu 17.09.2015 r., godz. 21.13
No cóż najlepiej nie słuchać takich opinii, nie ulegać i nie reagować na komentarze, ale bywa różnie. Kultura jest cechą, którą się nabywa w wyniku ciągłej pracy nad sobą. Najważniejszym wyróżnikiem osoby kulturalnej jest stosunek do drugiego człowieka. Życzliwość, poszanowanie godności własnej i otoczenia. Teraz rzeczywiście wszystkich mgli od kultury, wolą żywić się sensacją, niepowodzeniem innych itd. porównywać do siebie i w ten sposób dowartościowywać się. Trudno być po prostu normalnym.
Bala
Dodane przez :), w dniu 18.09.2015 r., godz. 08.39
Nie dość, że ładna jest, to i b. wysoka. Zaskoczył mnie pan Sobczak, że przełknął tę różnicę poziomów ;)
Dodane przez :), w dniu 18.09.2015 r., godz. 08.39
Nie dość, że ładna jest, to i b. wysoka. Zaskoczył mnie pan Sobczak, że przełknął tę różnicę poziomów ;)
do Xy z g, 17...
Dodane przez Anonim, w dniu 18.09.2015 r., godz. 08.51
Zgoda, takie czasy jak nie dokopiesz nie przeżyjesz ! Psylochologia jak widać budzi zainteresowanie i dobrze, 6runt to podstawa.
Dodane przez Anonim, w dniu 18.09.2015 r., godz. 08.51
Zgoda, takie czasy jak nie dokopiesz nie przeżyjesz ! Psylochologia jak widać budzi zainteresowanie i dobrze, 6runt to podstawa.
sami swoi
Dodane przez Kryteria, w dniu 18.09.2015 r., godz. 10.33
ważne , że zgrabna i zdrowy ze zdrowymi. Żyd tego poziomu też nie zniósł i wyrzucił, politycznie rzecz ustawiając.
Dodane przez Kryteria, w dniu 18.09.2015 r., godz. 10.33
ważne , że zgrabna i zdrowy ze zdrowymi. Żyd tego poziomu też nie zniósł i wyrzucił, politycznie rzecz ustawiając.
;)
Dodane przez Listonosz, w dniu 18.09.2015 r., godz. 14.15
W Wyszkowie głosujemy na PiS, czy to się Waldkowi Sobczakowi podoba czy nie!
Dodane przez Listonosz, w dniu 18.09.2015 r., godz. 14.15
W Wyszkowie głosujemy na PiS, czy to się Waldkowi Sobczakowi podoba czy nie!
ad Listonosz
Dodane przez Zołza, w dniu 18.09.2015 r., godz. 16.00
Na takie postawienie sprawy, pan Waldemar chyba raczej przystanie. Co ma mu się nie podobać. Wiadomo, że czytelnicy Wyszkowiak zdecydwanie lubią PiS, tolerują SLD i doceniają lokalne PSL. Słabiej jest jedynie z Platformą i Palikociarnią. Jak namawiają do głosowania na PiS, to tylko pan Sobczak może się cieszyć.
Dodane przez Zołza, w dniu 18.09.2015 r., godz. 16.00
Na takie postawienie sprawy, pan Waldemar chyba raczej przystanie. Co ma mu się nie podobać. Wiadomo, że czytelnicy Wyszkowiak zdecydwanie lubią PiS, tolerują SLD i doceniają lokalne PSL. Słabiej jest jedynie z Platformą i Palikociarnią. Jak namawiają do głosowania na PiS, to tylko pan Sobczak może się cieszyć.
do Sympa
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 18.09.2015 r., godz. 22.49
KWW KUKIZ' to jedna drużyna. Pozdrawiam
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 18.09.2015 r., godz. 22.49
KWW KUKIZ' to jedna drużyna. Pozdrawiam
Do M. Czajki
Dodane przez Jacek, w dniu 18.09.2015 r., godz. 23.27
Jak na tak prostą odpowiedź, dużo czasu to panu zajęło. Ale kupuję :)
Dodane przez Jacek, w dniu 18.09.2015 r., godz. 23.27
Jak na tak prostą odpowiedź, dużo czasu to panu zajęło. Ale kupuję :)
Dodane przez Anonim, w dniu 19.09.2015 r., godz. 07.26
PiS ale nie wyszkowski, dlatego wolę postawić na Kukiza.
PiS ale nie wyszkowski, dlatego wolę postawić na Kukiza.
@Michał Czajka godz.22.49
Dodane przez roms, w dniu 19.09.2015 r., godz. 09.06
Odpowiadając Sympowi /dn.16.09 godz.22.45/ w taki kolektywistyczny sposób zaprzecza Pan idei okręgów jednomandatowych. "Jednostka niczym, jednostka zerem" - liczy się kolektyw? Pozdrawiam Kontrkandydata.
Dodane przez roms, w dniu 19.09.2015 r., godz. 09.06
Odpowiadając Sympowi /dn.16.09 godz.22.45/ w taki kolektywistyczny sposób zaprzecza Pan idei okręgów jednomandatowych. "Jednostka niczym, jednostka zerem" - liczy się kolektyw? Pozdrawiam Kontrkandydata.
Dodane przez Ozon, w dniu 19.09.2015 r., godz. 10.13
Do romsa - pomyliły się panu wybory, ani Czajka ani Głowacki nie startują do senatu. Obu Panów z jednej listy dotyczy konieczność przekroczenia 5% progu wyborczego, dlatego współpraca jest po prostu wskazana. Najważniejszy jest teraz próg, trzeba go przekroczyć żeby mieć reprezentację w Sejmie, żeby móc z innego poziomu propagować ideę JOW.
Do romsa - pomyliły się panu wybory, ani Czajka ani Głowacki nie startują do senatu. Obu Panów z jednej listy dotyczy konieczność przekroczenia 5% progu wyborczego, dlatego współpraca jest po prostu wskazana. Najważniejszy jest teraz próg, trzeba go przekroczyć żeby mieć reprezentację w Sejmie, żeby móc z innego poziomu propagować ideę JOW.
do roms i sympa
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 20.09.2015 r., godz. 00.19
Startujemy razem jako KWW KUKIZ'15, więc to oczywiste, że razem prowadzimy kampanię aby komitet uzyskał jak najlepszy wynik ( na podium), dzięki temu, ktoś z naszej list może zdobyć mandat, może ktoś z Wyszkowa. Odpowiedz, uzyskałaś/eś po tym jak zobaczyłem i zapoznałem się z pytaniem. Kontrkandydatko/cie szkoda, że jesteś anonimowy. Pozdrawiam
Dodane przez Michał Czajka, w dniu 20.09.2015 r., godz. 00.19
Startujemy razem jako KWW KUKIZ'15, więc to oczywiste, że razem prowadzimy kampanię aby komitet uzyskał jak najlepszy wynik ( na podium), dzięki temu, ktoś z naszej list może zdobyć mandat, może ktoś z Wyszkowa. Odpowiedz, uzyskałaś/eś po tym jak zobaczyłem i zapoznałem się z pytaniem. Kontrkandydatko/cie szkoda, że jesteś anonimowy. Pozdrawiam
Bodio z Katowic
Dodane przez alutka, w dniu 20.09.2015 r., godz. 01.27
Dlaczego PSL wystawił Bodio? To facet z Katowic , nie od nas z Mazowsza.
Dodane przez alutka, w dniu 20.09.2015 r., godz. 01.27
Dlaczego PSL wystawił Bodio? To facet z Katowic , nie od nas z Mazowsza.
Do Michała
Dodane przez Na uwadze, w dniu 20.09.2015 r., godz. 09.31
Czego Ci szkoda? Mnie nie szkoda, pytanie było konkretne, wiele osób mogłoby się pod nim podpisać.
Dodane przez Na uwadze, w dniu 20.09.2015 r., godz. 09.31
Czego Ci szkoda? Mnie nie szkoda, pytanie było konkretne, wiele osób mogłoby się pod nim podpisać.
Przepraszam czy tu biją ?
Dodane przez Anonim, w dniu 21.09.2015 r., godz. 12.09
Sam nic nie zrobię, JOW - górom. HELLO !
Dodane przez Anonim, w dniu 21.09.2015 r., godz. 12.09
Sam nic nie zrobię, JOW - górom. HELLO !
do Zołzy - 18.09.2015 r., godz. 16.00
Dodane przez ja brzoza, w dniu 21.09.2015 r., godz. 12.30
Zołza, mów proszę za siebie i nie uogólniaj swoich preferencji na wszystkich. Nie wszyscy, którzy popieramy PIS mamy interes w tym żeby sprzyjać starostwu i wcale nie "doceniamy lokalnego PSL". Myślę nawet, że w większości wyborcy PISu ( i nie tylko PISu) mają ochotę powieźć lokalne PSL na taczkach. Na temat tej obrzydliwie rozpasanej, zielonej nomenklatury krytycznie wypowiada się przede wszystkim Paweł Kukiz. Jeśli "jego" ludzie w Wyszkowie nie kręcą swoich lodów i rzeczywiście popierają jego stanowisko to front sprzeciwu wobec pslowskiego kolesiostwa będzie szeroki i być może w końcu utrzemy chłopkom nosa
Dodane przez ja brzoza, w dniu 21.09.2015 r., godz. 12.30
Zołza, mów proszę za siebie i nie uogólniaj swoich preferencji na wszystkich. Nie wszyscy, którzy popieramy PIS mamy interes w tym żeby sprzyjać starostwu i wcale nie "doceniamy lokalnego PSL". Myślę nawet, że w większości wyborcy PISu ( i nie tylko PISu) mają ochotę powieźć lokalne PSL na taczkach. Na temat tej obrzydliwie rozpasanej, zielonej nomenklatury krytycznie wypowiada się przede wszystkim Paweł Kukiz. Jeśli "jego" ludzie w Wyszkowie nie kręcą swoich lodów i rzeczywiście popierają jego stanowisko to front sprzeciwu wobec pslowskiego kolesiostwa będzie szeroki i być może w końcu utrzemy chłopkom nosa
Lody to dopiero będą
Dodane przez Maja, w dniu 21.09.2015 r., godz. 12.57
zatkało kakao ?
Dodane przez Maja, w dniu 21.09.2015 r., godz. 12.57
zatkało kakao ?
Dodane przez Jeleń, w dniu 21.09.2015 r., godz. 13.01
Szeroki front z Mrozem na czele!
Szeroki front z Mrozem na czele!
do Jelenia
Dodane przez ja brzoza, w dniu 21.09.2015 r., godz. 13.13
Z każdym, byle skutecznie, tak jak alianci w czasie II Wojny Światowej. Najpierw wspólnie pokonali wroga, potem się podzielili ale to już inna bajka :)
Dodane przez ja brzoza, w dniu 21.09.2015 r., godz. 13.13
Z każdym, byle skutecznie, tak jak alianci w czasie II Wojny Światowej. Najpierw wspólnie pokonali wroga, potem się podzielili ale to już inna bajka :)
Biały jeleń nie na czasie !
Dodane przez Rudy, w dniu 21.09.2015 r., godz. 13.35
e, kolesiostwo kolesiostwem ale chyba jakaś zmiana, chociażby dla przyzwoitości z rodziny mydełka FA lub innych bombelkowo - pieniących , będzie ?
Dodane przez Rudy, w dniu 21.09.2015 r., godz. 13.35
e, kolesiostwo kolesiostwem ale chyba jakaś zmiana, chociażby dla przyzwoitości z rodziny mydełka FA lub innych bombelkowo - pieniących , będzie ?
Pokrętna , chamska metodyka zarządzania jest też
Dodane przez Anonim, w dniu 21.09.2015 r., godz. 14.34
przenoszona do instytucji w innych miejscowościach. Jest źle przyjmowana , do podważenia na każdym kroku, swoim przynosi duże korzyści. Brak na to bata? Ile jeszcze głupio - cwane rodzinne kolesiostwo będzie w chamski sposób zbierać żniwo ?
Dodane przez Anonim, w dniu 21.09.2015 r., godz. 14.34
przenoszona do instytucji w innych miejscowościach. Jest źle przyjmowana , do podważenia na każdym kroku, swoim przynosi duże korzyści. Brak na to bata? Ile jeszcze głupio - cwane rodzinne kolesiostwo będzie w chamski sposób zbierać żniwo ?
Dodane przez osevatorre, w dniu 22.09.2015 r., godz. 09.29
Naturalnym jest, że w małych partyjnym okręgach kandydatem do parlamentu jest jej lider. W Wyszkowie kandydatem jest Dariusz Andrzejewski, który powinien zostać naturalnym liderem tej partii w naszym mieście.
Naturalnym jest, że w małych partyjnym okręgach kandydatem do parlamentu jest jej lider. W Wyszkowie kandydatem jest Dariusz Andrzejewski, który powinien zostać naturalnym liderem tej partii w naszym mieście.
Dodane przez ela, w dniu 22.09.2015 r., godz. 10.45
Naturalnie :) że tak. Skoro pan Sobczak uchyla się od odpowiedzialności i nie kandyduje, to sam przyznaje, że pora ustapić tym co mają chęci i odwagę. Taka jest kolej rzeczy.
Naturalnie :) że tak. Skoro pan Sobczak uchyla się od odpowiedzialności i nie kandyduje, to sam przyznaje, że pora ustapić tym co mają chęci i odwagę. Taka jest kolej rzeczy.
Dodane przez ?, w dniu 22.09.2015 r., godz. 11.41
już kilku samozwańców Liderów było ....Każdy miał chęć na władzę.
już kilku samozwańców Liderów było ....Każdy miał chęć na władzę.
Dodane przez wyborca, w dniu 22.09.2015 r., godz. 11.50
Cechą charakterystyczną lidera jest to, że ludzie lub organizacje same chcą go naśladować oraz łatwo poddają się jego przywództwu. liderem moze być osoba która: posiada osobisty autorytet lub prestiż, jest wpływowa i z tego tytułu spełnia określone funkcje społeczne..........zajmuje eksponowane......Jedną z ważnych cech lidera jest również zdolności do dobrego kontaktu z ludźmi... Szukajmy!!!!!
Cechą charakterystyczną lidera jest to, że ludzie lub organizacje same chcą go naśladować oraz łatwo poddają się jego przywództwu. liderem moze być osoba która: posiada osobisty autorytet lub prestiż, jest wpływowa i z tego tytułu spełnia określone funkcje społeczne..........zajmuje eksponowane......Jedną z ważnych cech lidera jest również zdolności do dobrego kontaktu z ludźmi... Szukajmy!!!!!
Dodane przez ela, w dniu 22.09.2015 r., godz. 13.11
Pan Dariusz Andrzejewski doskonale się na lidera nadaje. Nadrobi szybko wszystkie niedomagania obecnego przewodniczącego, który z racji swoich niemałych zasług mógłby zostać honorowym prezesem seniorem, czy jakoś tak.
Pan Dariusz Andrzejewski doskonale się na lidera nadaje. Nadrobi szybko wszystkie niedomagania obecnego przewodniczącego, który z racji swoich niemałych zasług mógłby zostać honorowym prezesem seniorem, czy jakoś tak.
co Ty na to?
Dodane przez DoN KICHOT, w dniu 22.09.2015 r., godz. 13.14
Bidermayer toto nie jest. Smród maleje w miarę zacieśniania stosunków emecjonalnych ze środowiskiem naturalnym.
Dodane przez DoN KICHOT, w dniu 22.09.2015 r., godz. 13.14
Bidermayer toto nie jest. Smród maleje w miarę zacieśniania stosunków emecjonalnych ze środowiskiem naturalnym.
Dodane przez Za, w dniu 22.09.2015 r., godz. 17.53
Nie, ten pan przewodniczący pomimo, że PiS wystawił Andrzejewskiego jako kandydata, będzie chcaił za wszelką cene trzymać władzę. Ale niech pamięta, że również za porażkę pana Darka w zbliżających się wyborach powinien odpowiadać. Za porażkę uważam nie dostanie się naszego kandydata do Sejmu.
Nie, ten pan przewodniczący pomimo, że PiS wystawił Andrzejewskiego jako kandydata, będzie chcaił za wszelką cene trzymać władzę. Ale niech pamięta, że również za porażkę pana Darka w zbliżających się wyborach powinien odpowiadać. Za porażkę uważam nie dostanie się naszego kandydata do Sejmu.
Dodane przez ???, w dniu 22.09.2015 r., godz. 21.01
Pan A. za bardzo kojarzony jest z Nowosielskim. Zastąpiono nim Warpasa, też kolegę burmistrza z PO. I Jak tu ufać politykom.
Pan A. za bardzo kojarzony jest z Nowosielskim. Zastąpiono nim Warpasa, też kolegę burmistrza z PO. I Jak tu ufać politykom.
Dodane przez wyszkowiak, w dniu 22.09.2015 r., godz. 21.13
Plujcie dalej, tylko kandydat z list PiS ma szansę dostać się w wyborach. Ale wy wolicie opluwać biadolić. Radzę popatrzeć na siebie co sami prezentujecie i co zrobiliście dla innych. Ja głosuję na wyszkowiaczka.
Plujcie dalej, tylko kandydat z list PiS ma szansę dostać się w wyborach. Ale wy wolicie opluwać biadolić. Radzę popatrzeć na siebie co sami prezentujecie i co zrobiliście dla innych. Ja głosuję na wyszkowiaczka.
O kim mowa, bo w tym Mieście wszyscy plują na wszystkich?
Dodane przez Jacek, w dniu 22.09.2015 r., godz. 22.22
A wszystko zaczęło się od aroganckiej władzy. Wyszkowiaczek głosujący na wyszkowiaczka też nie zachęca swoim poziomem do przyłączenia się do tego wyboru. Nie wiem jak inni, ale ja zanim podejmę decyzję chciałbym zapoznać się bliżej z programem kandydata, z jego życiorysem, dokonaniami, bo stawiam na jakość. Wcale nie wykluczam wyszkowiaczka, ale jest to dla mnie sprawa drugorzędna. Myślę, że sam kandydat mnie rozumie. Przecież obaj wiemy, że dla niego ostatecznie liczy się głos oddany na PiS, a jeśli tych głosów przybędzie również dzięki jego zaangażowaniu, będzie miał dodatkową satysfakcję. Pozostaje jeszcze kwestia pani Bali, nie jest powiedziane, że w wewnetrznej konfrontacji z panem Dariuszem jest na przegranej pozycji. Co wtedy?
Dodane przez Jacek, w dniu 22.09.2015 r., godz. 22.22
A wszystko zaczęło się od aroganckiej władzy. Wyszkowiaczek głosujący na wyszkowiaczka też nie zachęca swoim poziomem do przyłączenia się do tego wyboru. Nie wiem jak inni, ale ja zanim podejmę decyzję chciałbym zapoznać się bliżej z programem kandydata, z jego życiorysem, dokonaniami, bo stawiam na jakość. Wcale nie wykluczam wyszkowiaczka, ale jest to dla mnie sprawa drugorzędna. Myślę, że sam kandydat mnie rozumie. Przecież obaj wiemy, że dla niego ostatecznie liczy się głos oddany na PiS, a jeśli tych głosów przybędzie również dzięki jego zaangażowaniu, będzie miał dodatkową satysfakcję. Pozostaje jeszcze kwestia pani Bali, nie jest powiedziane, że w wewnetrznej konfrontacji z panem Dariuszem jest na przegranej pozycji. Co wtedy?
Odpowiedź - różnie można
Dodane przez Anonim, w dniu 23.09.2015 r., godz. 10.57
Kolesie wycieli kolejny numer pod postacią np. opóźnienia, przerobienia, nie wpuszczenia, obgadania - vel czytaj - skomentawonia tekstu po uważaniu itp., fakt! Poczucie bezpieczeństwa, kultura, poziom bez porównania jak na ten moment
Dodane przez Anonim, w dniu 23.09.2015 r., godz. 10.57
Kolesie wycieli kolejny numer pod postacią np. opóźnienia, przerobienia, nie wpuszczenia, obgadania - vel czytaj - skomentawonia tekstu po uważaniu itp., fakt! Poczucie bezpieczeństwa, kultura, poziom bez porównania jak na ten moment
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl