Korwin-Mikke: Europa zdycha pod okupacją czerwonej hołoty
(Zam: 18.02.2015 r., godz. 17.19)– To skorumpowana, zdegenerowana i zdemoralizowana klasa – tak o Unii Europejskiej, jej politykach, strukturze mówił w Wyszkowie kandydat na prezydenta Janusz Korwin-Mikke, który spotkał się 16 lutego z sympatykami.
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Wchodzącego na salę widowiskową Wyszkowskiego Ośrodka Kultury „Hutnik” Janusza Korwin-Mikke widownia witała oklaskami. Niemal wszystkie miejsca były zajęte – wśród słuchaczy byli głównie ludzie młodzi. Podczas półtoragodzinnego wystąpienia kandydat na prezydenta mówił o swoim krytycznym podejściu do Unii Europejskiej, polityki, jak podkreślał, eurosocjalizmu. Towarzyszyli mu współpracownicy i koordynator partii KORWiN na powiat wyszkowski Arkadiusz Jarosz.
– Nam, niewolnikom nie wolno mieć broni. Człowiek wolny decyduje, czy posyłać dziecko do szkoły, czy nie, a dziś o tym decyduje nasz pan – mówił. – Nie wolno mi kupić lekarstwa bez recepty. Traktuje się nas jak idiotów. Jak to możliwe, że dorośli ludzie pozwalają się tak traktować.
Kandydat opowiedział się za karą śmierci.
– Breivik zamordował ponad siedemdziesiąt osób. Czy potraktowano go jak człowieka i rozstrzelano, czy jak bydle, małe dziecko, którego się nie karze, bo jest głupie. Jak może istnieć państwo bez kary śmierci? Mówi się o absolutnym dożywociu. Jeśli człowiek zabije w więzieniu, to ma dostać podwójne bezwzględne dożywocie? Tylko prymitywne plemiona nie znają kary śmierci.
Janusz Korwin-Mikke jest też za tradycyjnym modelem nauczania, w którym nie ma możliwości koedukacji.
– Postęp polega na różnicowaniu – podkreślił. – Kiedyś nie było koedukacji – chłopców uczyło się, że powinni być bitni. Dziś tępi się agresję w mężczyznach. Każda kobieta wie, że facet powinien być agresywny, bo ochroni ją i dziecko przed wrogiem. A dziś… negocjuje się. Prowadzi się dialog z islamem. To jest antycywilizacja. Dzieci się nie rodzą, bo po co niewolnik ma mieć dziecko. Ono nie jest potrzebne, ono jest zagrożeniem, bo jak poskarży się, że dostało paskiem, to ojciec pójdzie do więzienia.
Gość podkreślał wielokrotnie, że Europa chyli się ku upadkowi.
– Milton Friedman mawiał, że dekadencja, upadek to stan przyjemny – tak jak w samolocie, gdy spada. Tylko potem maszyna rozbija się o ziemię – mówił. – Eurosocjaliści cofają nas do wspólnoty pierwotnej. Jesteśmy dziczą. Europa jest za Afryką, to skansen, w Unii Europejskiej nie ma rozwoju. Europa zdycha pod okupacją czerwonej hołoty. Opiekują się nami jak małymi dziećmi, a dzieci nie budują przyszłości. Budują ją mężczyźni. Żyjemy w dziczy, byle plemię murzyńskie jest na wyższym poziomie od nas. U nich istnieje prawo moralne, a u nas „róbta co chceta”. Wszystkie zasady unijne są sprzeczne z europejskimi. W Europie dzieci należały do rodziców, w Unii Europejskiej należą do państwa, które może je zabrać, gdy są za chude, za biedne. Dziecko należy do pana, nie niewolnika. Kiedyś biały był bogiem, teraz śmieją się z nas wszyscy – podkreślił. – Możemy tak jeszcze pożyć 10-15 lat, bo przecież nikt nie umiera z głodu. Ale kiedyś nastąpi zderzenie z rzeczywistością.
Lider partii KORWiN opowiada się przeciw obciążeniom podatkowym niszczącym przedsiębiorczość.
– Jak to możliwe, żeby karać człowieka za to, że dobrze pracuje. Podatek dochodowy to dla niego grzywna za to, że jest pracowity – podkreślał. – My chcemy wrócić do normalności, przywrócimy karę śmierci, zlikwidujemy podatek dochodowy, zastosujemy zasadę, że „chcącemu nie dzieje się krzywda”.
Janusz Korwin-Mikke uważa, że w Unii Europejskiej panuje większy socjalizm niż w ZSRR.
– Sto lat temu nie było tak opiekuńczego państwa – przyrost naturalny był większy niż obecnie, ludzie się rozwijali i byli szczęśliwi. Dziś wielu lubi być niewolnikami, szczególnie kobiety lubią, gdy ktoś się nimi opiekuje. A cały postęp rodzi się z podejmowanego ryzyka. Rozwijamy się dzięki temu, że jest trudno. Trudności hartują. Rolą mężczyzny jest ryzykować. Musimy przywrócić zasadę, że człowiek odpowiada za swoje czyny, sytuację, w której jest wolny i odpowiedzialny.
Kandydat na prezydenta narzekał na przerost liczby urzędników, których, jak mówił, jest 4,5 razy więcej niż za komuny.
– Zamiast przerzucać papierki powinni przenosić cegły na budowach. Trzeba się brać do roboty – stwierdził.
Janusz Korwin-Mikke chce przeciwdziałać bezrobociu przede wszystkim likwidując podatki. Uważa też, że płaca minimalna to rozwiązanie, które szkodzi głównie ludziom najbiedniejszym. Wśród swoich postulatów ma też zniesienie przymusu emerytalnego i obniżenie wieku przechodzenia na emeryturę do 60 roku życia dla kobiet i 65 dla mężczyzn. Jako prezydent nie zamierza na tak dużą skalę ułaskawiać przestępców jak do tej pory robili to polscy prezydenci. Zamierza korzystać z prawa wnoszenia projektów ustaw, wetowania złych. W polityce międzynarodowej nie angażowałby się w konflikt rosyjsko-ukraiński.
– To nie jest nasz konflikt – stwierdził.
Uważa też, że nie należy się bać możliwości wykupu polskiej ziemi przez cudzoziemców.
Po spotkaniu w kuluarach J. Korwin-Mikke kontynuował dyskusję z wyszkowianami, a także podpisywał swoje książki.
J.P.
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Janusz Korwin-Mikke w Wyszkowie fot. Justyna Pochmara |
Komentarze
Dodane przez Kazik z Sowińskiego, w dniu 18.02.2015 r., godz. 19.27
Nuda, młodzi państwo.
Nuda, młodzi państwo.
Dodane przez Klon, w dniu 18.02.2015 r., godz. 20.15
Podobno porywa młodzież. Nic dodać nic ująć.
Podobno porywa młodzież. Nic dodać nic ująć.
Dodane przez Aga, w dniu 18.02.2015 r., godz. 20.53
Nie jestem zorientowana, ale co się stało z naszymi działaczami LPR Adlerem, Składanowskimi. Wyrośli?
Nie jestem zorientowana, ale co się stało z naszymi działaczami LPR Adlerem, Składanowskimi. Wyrośli?
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 18.02.2015 r., godz. 21.20
Zgadzam się z Korwinem w jednym, że Europa chyli się ku upadkowi, skoro z takimi debilami i ich wyznawcami robi się spotkania w domach ... kultury.
Zgadzam się z Korwinem w jednym, że Europa chyli się ku upadkowi, skoro z takimi debilami i ich wyznawcami robi się spotkania w domach ... kultury.
Dodane przez ola, w dniu 18.02.2015 r., godz. 21.47
Chołota wyszła z kulturalnego Eychlera :) Nie trzeba było długo czekać.
Chołota wyszła z kulturalnego Eychlera :) Nie trzeba było długo czekać.
...
Dodane przez gość, w dniu 19.02.2015 r., godz. 01.25
Marek Eychler sam jesteś debil i do tego który nie ma kultury... wracaj do Izraela, tam jest twoje miejsce...
Dodane przez gość, w dniu 19.02.2015 r., godz. 01.25
Marek Eychler sam jesteś debil i do tego który nie ma kultury... wracaj do Izraela, tam jest twoje miejsce...
"Jak się żyje w domu wariatów, to człowiek normalny uchodzi za wariata" Janusz Korwin-Mikke
Dodane przez Arek, w dniu 19.02.2015 r., godz. 02.23
WOLNOŚĆ WŁASNOŚĆ SPRAWIEDLIWOŚĆ Od ponad 40 lat pan Janusz Korwin-Mikke głosi niezmiennie te same poglądy wolnościowe, że podatki muszą być niskie, biurokracja mała, prawo proste, armia silna, ubezpieczenia dobrowolne, umowy dotrzymywane, a mordercy mają wisieć. Po prostu normalność, której brakuje na co dzień. Od nas już tylko zależy czy wrócimy do sprawdzonych zasad, dzięki którym rozwinęła się nasza cywilizacja, czy zginiemy w niebycie historii, popierając tych, którzy wyznają antyzasady, okradają nas z owoców naszej pracy wysokimi podatkami, utrudniają życie skomplikowanym prawem i biurokracją. Od nas zależy czy będziemy ludźmi wolnymi, którzy śmiało kroczą w przyszłość z podniesioną głową nie bojąc się ryzyka jakie niesie życie, ryzyka które jest motorem postępu, czy też pozostaniemy niewolnikami niezdolnymi do wybicia się na swoją własną niepodległość, powierzającymi swoje życie i mienie oszustom, którzy to pierwsze mają za nic, a tego drugiego ciągle im mało. Bardzo dziękuję wszystkim za przybycie na spotkanie z panem Januszem Korwin-Mikke. Pozdrawiam. Arkadiusz Jarosz koordynator partii KORWiN w powiecie wyszkowskim
Dodane przez Arek, w dniu 19.02.2015 r., godz. 02.23
WOLNOŚĆ WŁASNOŚĆ SPRAWIEDLIWOŚĆ Od ponad 40 lat pan Janusz Korwin-Mikke głosi niezmiennie te same poglądy wolnościowe, że podatki muszą być niskie, biurokracja mała, prawo proste, armia silna, ubezpieczenia dobrowolne, umowy dotrzymywane, a mordercy mają wisieć. Po prostu normalność, której brakuje na co dzień. Od nas już tylko zależy czy wrócimy do sprawdzonych zasad, dzięki którym rozwinęła się nasza cywilizacja, czy zginiemy w niebycie historii, popierając tych, którzy wyznają antyzasady, okradają nas z owoców naszej pracy wysokimi podatkami, utrudniają życie skomplikowanym prawem i biurokracją. Od nas zależy czy będziemy ludźmi wolnymi, którzy śmiało kroczą w przyszłość z podniesioną głową nie bojąc się ryzyka jakie niesie życie, ryzyka które jest motorem postępu, czy też pozostaniemy niewolnikami niezdolnymi do wybicia się na swoją własną niepodległość, powierzającymi swoje życie i mienie oszustom, którzy to pierwsze mają za nic, a tego drugiego ciągle im mało. Bardzo dziękuję wszystkim za przybycie na spotkanie z panem Januszem Korwin-Mikke. Pozdrawiam. Arkadiusz Jarosz koordynator partii KORWiN w powiecie wyszkowskim
Dodane przez liberał, w dniu 19.02.2015 r., godz. 08.27
Poglądy Korwina są słuszne, widzimy to teraz gdy lepiej opłaca się być urzędnikiem niż prowadzić własna działalność. Powinien odnieść sukces w tym roku w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Jedyny problem to rozpoznawalność tej partii i kandydatów. Nawet Wipler zrobił kilka numerów, w tym rozróba pijacka w nocy. Martwi też, że każda partia, która wygrywa, ma program, idee i wszystko po wyborach zostaje podobnie. Nowi wchodzą w buty starej władzy i dalej budują socjalizm. Lepiej głosować na KORWiNa niż na korytowców z PO, PSL czy SLD.
Poglądy Korwina są słuszne, widzimy to teraz gdy lepiej opłaca się być urzędnikiem niż prowadzić własna działalność. Powinien odnieść sukces w tym roku w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Jedyny problem to rozpoznawalność tej partii i kandydatów. Nawet Wipler zrobił kilka numerów, w tym rozróba pijacka w nocy. Martwi też, że każda partia, która wygrywa, ma program, idee i wszystko po wyborach zostaje podobnie. Nowi wchodzą w buty starej władzy i dalej budują socjalizm. Lepiej głosować na KORWiNa niż na korytowców z PO, PSL czy SLD.
Dodane przez knom, w dniu 19.02.2015 r., godz. 09.57
Dobry artykuł, streszczenie najważniejszego przekazu ze spotkania. Jak oglądałem video, to po 15 min wyłączyłem. Nie miałem po prostu cierpliwości do tego bełkotu. W kwestiach UE, dostępu do broni oraz kary śmierci zgadzam się z gościem.
Dobry artykuł, streszczenie najważniejszego przekazu ze spotkania. Jak oglądałem video, to po 15 min wyłączyłem. Nie miałem po prostu cierpliwości do tego bełkotu. W kwestiach UE, dostępu do broni oraz kary śmierci zgadzam się z gościem.
Dodane przez Ela, w dniu 19.02.2015 r., godz. 10.03
Jężeli Korwin potrafi porwać młodych, żeby poszli na głosowanie, to gratulacje. Widzę, że tylko on chce coś zrobić dla ludzi, a nie dla popierania układów i układzików. W Polsce jest źle, a będzie jeszcze gorzej, jak nic się nie zmieni. X
Jężeli Korwin potrafi porwać młodych, żeby poszli na głosowanie, to gratulacje. Widzę, że tylko on chce coś zrobić dla ludzi, a nie dla popierania układów i układzików. W Polsce jest źle, a będzie jeszcze gorzej, jak nic się nie zmieni. X
Dodane przez widz, w dniu 19.02.2015 r., godz. 11.59
Na sali był jakiś klakier, który co raz próbował "poderwać" młodzież do oklasków, ale mu sie to nie udawało. Trochę komicznie to brzmiało, taka próba wymuszenia. Trzeba było prztniesc magnetofon z nagranym aplauzem, ja to sie robi w tych glupawych komediach ze sztucznym śmiechem, kiedy nie ma się z czego śmiać. Słuszne oklaski pan Janusz otrzymał za przesiedlenie sali. Uznanie dla młodzieży, która nie dała się wciągnąć w klaskanie dla samego klaskania. Brawo.
Na sali był jakiś klakier, który co raz próbował "poderwać" młodzież do oklasków, ale mu sie to nie udawało. Trochę komicznie to brzmiało, taka próba wymuszenia. Trzeba było prztniesc magnetofon z nagranym aplauzem, ja to sie robi w tych glupawych komediach ze sztucznym śmiechem, kiedy nie ma się z czego śmiać. Słuszne oklaski pan Janusz otrzymał za przesiedlenie sali. Uznanie dla młodzieży, która nie dała się wciągnąć w klaskanie dla samego klaskania. Brawo.
Europejskie DNO
Dodane przez Adrian, w dniu 19.02.2015 r., godz. 13.07
Wartości o których mówi JKM to nie jest coś nowego . To już było . Była kara śmierci , niskie podatki , uregulowane prawo , mocna głowa Państwa Polskiego. Porównajmy jak kiedyś rozwijała się RP a jak teraz. Ludzie pod panowaniem króla mieli więcej swobody i wolnośćci niż w tfffu "eurosocjaliźmie". Ludzie przejrzyjcie na oczy i zobaczcie do czego zaprowadzi nas czerwony sztandar. Chcecie być niewolnikami i narzekać to głosujcie na PO,PIS i reszte bandytów. Ja jako obywatel (w moim mniemaniu obywatel to osoba płacąca podatki,a nie czerpiąca z podatków korzyść) nie mam zamiaru dzielić się swoimi pieniędzmi z Państwem i darmozjadami ,którzy nie chcą nawet podjąć pracy. Ja wiem co dla mnie dobre i sam chciałbym decydować o tym na co przeznaczam swoje pieniądze. Państwu wara od moich ciężko zarobionych pieniędzy. Nie korzystam z pomocy Państwa więc i też na tą pomoc nie chce płacić. Saldo wychodzi na ZERO. W naszym ustroju saldo jest DODATNIE , ale nie dla mnie (obywatela oddającego dużą część swojej pensji na darmozjadów i systemy emerytalne, zdrowotne które są niewydolne) tylko dla ludzi,którzy z tego korzystają.
Dodane przez Adrian, w dniu 19.02.2015 r., godz. 13.07
Wartości o których mówi JKM to nie jest coś nowego . To już było . Była kara śmierci , niskie podatki , uregulowane prawo , mocna głowa Państwa Polskiego. Porównajmy jak kiedyś rozwijała się RP a jak teraz. Ludzie pod panowaniem króla mieli więcej swobody i wolnośćci niż w tfffu "eurosocjaliźmie". Ludzie przejrzyjcie na oczy i zobaczcie do czego zaprowadzi nas czerwony sztandar. Chcecie być niewolnikami i narzekać to głosujcie na PO,PIS i reszte bandytów. Ja jako obywatel (w moim mniemaniu obywatel to osoba płacąca podatki,a nie czerpiąca z podatków korzyść) nie mam zamiaru dzielić się swoimi pieniędzmi z Państwem i darmozjadami ,którzy nie chcą nawet podjąć pracy. Ja wiem co dla mnie dobre i sam chciałbym decydować o tym na co przeznaczam swoje pieniądze. Państwu wara od moich ciężko zarobionych pieniędzy. Nie korzystam z pomocy Państwa więc i też na tą pomoc nie chce płacić. Saldo wychodzi na ZERO. W naszym ustroju saldo jest DODATNIE , ale nie dla mnie (obywatela oddającego dużą część swojej pensji na darmozjadów i systemy emerytalne, zdrowotne które są niewydolne) tylko dla ludzi,którzy z tego korzystają.
Co to za przechowalnia te PWiK?
Dodane przez Kowal własnego losu, w dniu 19.02.2015 r., godz. 13.49
Darmozjadów Ci u nas przesyt. Kłania się wiceprezes PWiK Zbyszko Wiśniewski.
Dodane przez Kowal własnego losu, w dniu 19.02.2015 r., godz. 13.49
Darmozjadów Ci u nas przesyt. Kłania się wiceprezes PWiK Zbyszko Wiśniewski.
Dodane przez Anonim, w dniu 19.02.2015 r., godz. 14.24
Zgadzam się z Adranem i 90% Polaków jest takiego samego zdania, bo tylko 10% Polaków utrzymuje się nie z pracy, tylko pasożytnictwa. Kiedyś nasi dziadowie walczyli o godziwe warunki pracy, wolne soboty i niedziele. Dziś się wszystko pracownikom zabiera. Wymusza się, aby rezygnowali z przywilejów w imię ogranicznia bezrobocia. Aby się sami utrzymali przy żlobach, to już ich nic nie obchodzi.
Zgadzam się z Adranem i 90% Polaków jest takiego samego zdania, bo tylko 10% Polaków utrzymuje się nie z pracy, tylko pasożytnictwa. Kiedyś nasi dziadowie walczyli o godziwe warunki pracy, wolne soboty i niedziele. Dziś się wszystko pracownikom zabiera. Wymusza się, aby rezygnowali z przywilejów w imię ogranicznia bezrobocia. Aby się sami utrzymali przy żlobach, to już ich nic nie obchodzi.
Dodane przez FRED, w dniu 19.02.2015 r., godz. 14.26
Wielkim osiągnięciem młodzieży jest to,że w wyborach do Parlamentu Europejskiego zapewniła Korwinowi duże dochody (za spanie podczas sesji) i póżniej emeryturę europoselską.
Wielkim osiągnięciem młodzieży jest to,że w wyborach do Parlamentu Europejskiego zapewniła Korwinowi duże dochody (za spanie podczas sesji) i póżniej emeryturę europoselską.
@Aga 18.02.2015 godz.20.53
Dodane przez roms, w dniu 19.02.2015 r., godz. 15.12
Gratuluję pamięci, ale wyszkowscy korwiniści /nie "działacze LPR"/ sprzed nastu lat nie "wyrośli", jak piszesz, lecz raczej rozpierzchli się. Poza wymienionymi przez Ciebie, było jeszcze 6 nazwisk formalnych członków UPR z Wyszkowa a w wyborach sejmowych 1997r uzyskaliśmy ponad 5%.
Dodane przez roms, w dniu 19.02.2015 r., godz. 15.12
Gratuluję pamięci, ale wyszkowscy korwiniści /nie "działacze LPR"/ sprzed nastu lat nie "wyrośli", jak piszesz, lecz raczej rozpierzchli się. Poza wymienionymi przez Ciebie, było jeszcze 6 nazwisk formalnych członków UPR z Wyszkowa a w wyborach sejmowych 1997r uzyskaliśmy ponad 5%.
Dodane przez Aga, w dniu 19.02.2015 r., godz. 16.36
Ale żeby nikogo z Was nie było na tak doniosłym spotkaniu? Nie czepiam się, ale zastanawiam. Pozdrawiam.
Ale żeby nikogo z Was nie było na tak doniosłym spotkaniu? Nie czepiam się, ale zastanawiam. Pozdrawiam.
"Ależ ja jestem za wejściem do strefy wolnego handlu! Tylko że Unia Europejska nie jest taką strefą, a strefą szalejącej biurokracji, która steruje każdym hektolitrem wina i każdą toną wołowiny." JKM
Dodane przez Arek, w dniu 19.02.2015 r., godz. 17.20
Wielkim osiągnięciem Polaków (tak twierdzi cały ten POPiS wraz z przystawkami, nieprawdaż?) jest to, że w referendum poparli integrację ze Wspólnotą Europejską, co zapewniło niektórym politykom duże dochody nie tylko z pensji europosła i późniejszej emerytury europoselskiej ale i z łapówek. Warto przypomnieć, że Janusz Korwin-Mikke wraz z całym środowiskiem wolnościowym opowiadał się przeciw wchodzeniu do eurokołchozu, a podczas eurowyborów zapowiedział rezygnację z mandatu europosła jeśli dostanie się do polskiego Sejmu, co w rezultacie nie pozwoli mu pobierać emerytury europoselskiej, gdyż nie będzie tam posłem przez całą pięcioletnią kadencję. I jeszcze jedna uwaga - ciekawostka - pan Janusz Korwin-Mikke nie pobiera (mimo przysługującej mu) emerytury z ZUS-u.
Dodane przez Arek, w dniu 19.02.2015 r., godz. 17.20
Wielkim osiągnięciem Polaków (tak twierdzi cały ten POPiS wraz z przystawkami, nieprawdaż?) jest to, że w referendum poparli integrację ze Wspólnotą Europejską, co zapewniło niektórym politykom duże dochody nie tylko z pensji europosła i późniejszej emerytury europoselskiej ale i z łapówek. Warto przypomnieć, że Janusz Korwin-Mikke wraz z całym środowiskiem wolnościowym opowiadał się przeciw wchodzeniu do eurokołchozu, a podczas eurowyborów zapowiedział rezygnację z mandatu europosła jeśli dostanie się do polskiego Sejmu, co w rezultacie nie pozwoli mu pobierać emerytury europoselskiej, gdyż nie będzie tam posłem przez całą pięcioletnią kadencję. I jeszcze jedna uwaga - ciekawostka - pan Janusz Korwin-Mikke nie pobiera (mimo przysługującej mu) emerytury z ZUS-u.
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 19.02.2015 r., godz. 18.02
Arek, normalnie święty ten twój idol jest, tu i tam nic nie pobiera! A od pana Putina też nic nie pobiera? Za friko robi w Polsce jemu reklamę i ruską propagandę? Z darmo pierdzieli o komuchach wszędzie w koło, będąc jednocześnie wykonawcą woli i polityki komuchów ze wschodu?
Arek, normalnie święty ten twój idol jest, tu i tam nic nie pobiera! A od pana Putina też nic nie pobiera? Za friko robi w Polsce jemu reklamę i ruską propagandę? Z darmo pierdzieli o komuchach wszędzie w koło, będąc jednocześnie wykonawcą woli i polityki komuchów ze wschodu?
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 19.02.2015 r., godz. 18.19
No to już widać, dlaczego Korświn-Mikke tak kadzi ludobójcy-Putinowi, nazywając go "Jego Ekscelencją", bo ma takie same poglądy na bicie żon i te same problemy psychiczne : Korwin-cytat :"Jeśli konfliktu z żoną nie potrafi Pan w żaden sposób rozstrzygnąć, nie potrafi Pan jej przekonać, to, niestety, musi Pan użyć siły fizycznej. Jest to przykre -- ale nie ma innego sposobu." ; "trzeba małżonkę po prostu... no, wśród prawników są spory, czy zgwałcenie własnej żony jest karalne... Po męsku trzeba: albo-albo. Przecież tego ona od Pana w gruncie rzeczy oczekuje", koniec cytatu. I taki pajac drwi sobie teraz z Polski i polaków siedząc w Europarlamencie, niczego kompletnie tam nie robiąc poza wygłupami, pajacowaniem, robieniem pośmiewiska i wstydu.
No to już widać, dlaczego Korświn-Mikke tak kadzi ludobójcy-Putinowi, nazywając go "Jego Ekscelencją", bo ma takie same poglądy na bicie żon i te same problemy psychiczne : Korwin-cytat :"Jeśli konfliktu z żoną nie potrafi Pan w żaden sposób rozstrzygnąć, nie potrafi Pan jej przekonać, to, niestety, musi Pan użyć siły fizycznej. Jest to przykre -- ale nie ma innego sposobu." ; "trzeba małżonkę po prostu... no, wśród prawników są spory, czy zgwałcenie własnej żony jest karalne... Po męsku trzeba: albo-albo. Przecież tego ona od Pana w gruncie rzeczy oczekuje", koniec cytatu. I taki pajac drwi sobie teraz z Polski i polaków siedząc w Europarlamencie, niczego kompletnie tam nie robiąc poza wygłupami, pajacowaniem, robieniem pośmiewiska i wstydu.
Dodane przez Ok, w dniu 19.02.2015 r., godz. 18.30
To jeszcze jako ciekawostkę prosze podać stan majątku prezesa i sposób na taki sukces
To jeszcze jako ciekawostkę prosze podać stan majątku prezesa i sposób na taki sukces
"Kiedyś karty były dla mnie głównym sposobem utrzymywania rodziny." Janusz Korwin-Mikke
Dodane przez Arek, w dniu 19.02.2015 r., godz. 19.46
"Ok" oświadczenia majątkowe europosłów są ogólnie dostępne (tiny.pl/q35jh), a o sposób na sukces proszę pytać samego JKM-a.
Dodane przez Arek, w dniu 19.02.2015 r., godz. 19.46
"Ok" oświadczenia majątkowe europosłów są ogólnie dostępne (tiny.pl/q35jh), a o sposób na sukces proszę pytać samego JKM-a.
Dodane przez Antybox, w dniu 19.02.2015 r., godz. 20.51
Ejchlej, a jak radzisz sobie z żoną. Jak jest niePOkorna, to urządzasz sobie wycieczki towarzysko-zapoznawcze na Ukropinę. Ale teraz Po temacie, bo Putin ciebie wystraszył.
Ejchlej, a jak radzisz sobie z żoną. Jak jest niePOkorna, to urządzasz sobie wycieczki towarzysko-zapoznawcze na Ukropinę. Ale teraz Po temacie, bo Putin ciebie wystraszył.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 19.02.2015 r., godz. 22.37
Sądząc z relacji to padały na spotkaniu dość ostre, charakterystyczne dla JKM sformułowania. Z wieloma trudno się nie zgodzić. JKM jest ciekawym prelegentem i dyskutantem. Nie jest jednak i chyba nie będzie politykiem. Nigdy bowiem nie potrafił zbudować organizacji zdolnej do stworzenia przyczółków, a potem przejęcia władzy. A jest przecież na scenie publicznej od 25 lat. Dlatego sądzę, że w tym roku wyborczym jego nowa partia znów niewiele osiągnie. Choć jakaś niewielka grupa Polaków będzie się z pewnością jego wystapieniami emocjonować.
Sądząc z relacji to padały na spotkaniu dość ostre, charakterystyczne dla JKM sformułowania. Z wieloma trudno się nie zgodzić. JKM jest ciekawym prelegentem i dyskutantem. Nie jest jednak i chyba nie będzie politykiem. Nigdy bowiem nie potrafił zbudować organizacji zdolnej do stworzenia przyczółków, a potem przejęcia władzy. A jest przecież na scenie publicznej od 25 lat. Dlatego sądzę, że w tym roku wyborczym jego nowa partia znów niewiele osiągnie. Choć jakaś niewielka grupa Polaków będzie się z pewnością jego wystapieniami emocjonować.
hahhahaha
Dodane przez baba, w dniu 20.02.2015 r., godz. 10.29
Dwie rzeczy : lubię czytać dyżurnego trola PO nijakiego M.E. Czekam zawsze z niecierpliwością na jego przemyślenia , na poziomie koła gospodyń wiejskich. Mając taki elektorat PO będzie rządzić dłużej niż KPZR w Związku Radzieckim. Po drugie Panie Marku ma Pan w 100% rację. JKM nie stworzy partii ponieważ , nie ma predyspozycji do bycia liderem
Dodane przez baba, w dniu 20.02.2015 r., godz. 10.29
Dwie rzeczy : lubię czytać dyżurnego trola PO nijakiego M.E. Czekam zawsze z niecierpliwością na jego przemyślenia , na poziomie koła gospodyń wiejskich. Mając taki elektorat PO będzie rządzić dłużej niż KPZR w Związku Radzieckim. Po drugie Panie Marku ma Pan w 100% rację. JKM nie stworzy partii ponieważ , nie ma predyspozycji do bycia liderem
Dodane przez Adam Kępka, w dniu 20.02.2015 r., godz. 13.41
Spotkanie z JKM było takie, jakiego każdy się spodziewał. Świetne wystąpienie, trafna analiza polityczna i tylko jednego szkoda. Szkoda, że pan Janusz tak rzadko odwiedza Wyszków. Odnosząc się do wspomnianych przyczółków i ich braku, to problemem nie jest brak pomysłu prezesa partii KORWiN. Problem leży w głowach niektórych lokalnych pryncypałów, oraz dużej części społeczeństwa. W myśl twierdzenia, że lepiej jest być za wszelką cenę w opozycji i nic nie robić, niż cokolwiek robić wspólnie. Pozdrawiam
Spotkanie z JKM było takie, jakiego każdy się spodziewał. Świetne wystąpienie, trafna analiza polityczna i tylko jednego szkoda. Szkoda, że pan Janusz tak rzadko odwiedza Wyszków. Odnosząc się do wspomnianych przyczółków i ich braku, to problemem nie jest brak pomysłu prezesa partii KORWiN. Problem leży w głowach niektórych lokalnych pryncypałów, oraz dużej części społeczeństwa. W myśl twierdzenia, że lepiej jest być za wszelką cenę w opozycji i nic nie robić, niż cokolwiek robić wspólnie. Pozdrawiam
Dodane przez Anonim, w dniu 20.02.2015 r., godz. 20.14
Polityk, który jest ubezpieczony w KRUS. Ale obciach.
Polityk, który jest ubezpieczony w KRUS. Ale obciach.
Do Pana Arka działacza KORWIN
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 20.02.2015 r., godz. 23.46
Panie Arku, mam do pana poważne pytania. Proszę o szczere i rzeczowe odpowiedzi. Niech Pan wybaczy taką testową formę. 1. Czy jest Pan za prywatyzacją Przedsiębiorstwa Lasy Państwowe? 2. Czy jest Pan za całkowitą prywatyzacją służby zdrowia, a ściślej ujmując te placówki które są państwowe, nowsze objekty i starsze (również te które zbudowali komuniści w PRL) przeszły w prywatne ręce? 3. Czy jest Pan za prywatyzacją sektora energetycznego w Polsce, chodzi o paliwa płynne. Jak Pan patrzy na sprawę płacenia emerytur funkcjonariuszom tajnych policji prl-owskich przez III RP, a może i kolejną RP gdyż JKM wiele razy mówił, że umów należy dotrzymywać. Zapewne wie Pan o jaką umowę chodziło Panu Korwinowi. Mam jeszcze kilka kolejnych pytań ale to w dalszej części. Dziękuję.
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 20.02.2015 r., godz. 23.46
Panie Arku, mam do pana poważne pytania. Proszę o szczere i rzeczowe odpowiedzi. Niech Pan wybaczy taką testową formę. 1. Czy jest Pan za prywatyzacją Przedsiębiorstwa Lasy Państwowe? 2. Czy jest Pan za całkowitą prywatyzacją służby zdrowia, a ściślej ujmując te placówki które są państwowe, nowsze objekty i starsze (również te które zbudowali komuniści w PRL) przeszły w prywatne ręce? 3. Czy jest Pan za prywatyzacją sektora energetycznego w Polsce, chodzi o paliwa płynne. Jak Pan patrzy na sprawę płacenia emerytur funkcjonariuszom tajnych policji prl-owskich przez III RP, a może i kolejną RP gdyż JKM wiele razy mówił, że umów należy dotrzymywać. Zapewne wie Pan o jaką umowę chodziło Panu Korwinowi. Mam jeszcze kilka kolejnych pytań ale to w dalszej części. Dziękuję.
"Bo nie o to chodzi by zmieniać świnie przy korycie, tylko koryto im zabrać." Janusz Korwin-Mikke
Dodane przez Arek, w dniu 21.02.2015 r., godz. 11.24
Ad 1. Jestem za prywatyzacją lasów. Ad 2. Jestem za prywatyzacją tzw. służby zdrowia. Ad 3. Jestem za prywatyzacją wszystkich przedsiębiorstw, które są jeszcze w rękach państwa, nie tylko tych z sektora energetycznego. Dlaczego prywatne a nie państwowe? Bo: 1. Prywatny właściciel lepiej zadba o swoje (będzie chciał zostawić swój majątek najbliższym) niż najemnik na państwowej posadzie, wiedzący, że to czym zarządza nie jest jego własnością i nikt po nim tego nie odziedziczy . 2. Skończy się wynagradzanie przez polityków państwowymi posadami, nastąpi racjonalizacja zatrudnienia. 3. Bo zgodnie z prawem Emanuela S. Savasa (amerykański ekonomista) własność w rękach prywatnych jest o ok. 50% efektywniej wykorzystywana. 4. Skończy się wyprowadzanie pieniędzy na rzecz polityków czy służb specjalnych. 5. Dzięki powyższym punktom i oczywiście konkurencji spadną ceny oferowanych towarów i usług. Co do wypłat emerytur to oczywistym jest, że umów należy dotrzymywać i nie tylko byłym bezpieczniakom, ale także wszystkim innym którzy pracowali za PRL czy obecnej RP. Jeśli raz złamie się zasadę o dotrzymywaniu umów, to kto lub co zabroni dalszych manipulacji? Proszę zauważyć, że stało się tak z wiekiem emerytalnym (został podniesiony) i nie ma pewności czy w przyszłości nie nastąpią kolejne manipulacje w tej kwestii, bo jak raz złamano zasadę, że umów należy dotrzymywać ... Co do emerytur dla bezpieczniaków to jest jeszcze jedna istotna sprawa, jeśli obniży się ją, bo służyli złemu ustrojowi, to jaką gwarancję mają obecni bezpieczniacy, że im ktoś w przyszłości nie obniży emerytur, bo dojdzie do wniosku, że obecnie także służyli złemu ustrojowi? Pozdrawiam.
Dodane przez Arek, w dniu 21.02.2015 r., godz. 11.24
Ad 1. Jestem za prywatyzacją lasów. Ad 2. Jestem za prywatyzacją tzw. służby zdrowia. Ad 3. Jestem za prywatyzacją wszystkich przedsiębiorstw, które są jeszcze w rękach państwa, nie tylko tych z sektora energetycznego. Dlaczego prywatne a nie państwowe? Bo: 1. Prywatny właściciel lepiej zadba o swoje (będzie chciał zostawić swój majątek najbliższym) niż najemnik na państwowej posadzie, wiedzący, że to czym zarządza nie jest jego własnością i nikt po nim tego nie odziedziczy . 2. Skończy się wynagradzanie przez polityków państwowymi posadami, nastąpi racjonalizacja zatrudnienia. 3. Bo zgodnie z prawem Emanuela S. Savasa (amerykański ekonomista) własność w rękach prywatnych jest o ok. 50% efektywniej wykorzystywana. 4. Skończy się wyprowadzanie pieniędzy na rzecz polityków czy służb specjalnych. 5. Dzięki powyższym punktom i oczywiście konkurencji spadną ceny oferowanych towarów i usług. Co do wypłat emerytur to oczywistym jest, że umów należy dotrzymywać i nie tylko byłym bezpieczniakom, ale także wszystkim innym którzy pracowali za PRL czy obecnej RP. Jeśli raz złamie się zasadę o dotrzymywaniu umów, to kto lub co zabroni dalszych manipulacji? Proszę zauważyć, że stało się tak z wiekiem emerytalnym (został podniesiony) i nie ma pewności czy w przyszłości nie nastąpią kolejne manipulacje w tej kwestii, bo jak raz złamano zasadę, że umów należy dotrzymywać ... Co do emerytur dla bezpieczniaków to jest jeszcze jedna istotna sprawa, jeśli obniży się ją, bo służyli złemu ustrojowi, to jaką gwarancję mają obecni bezpieczniacy, że im ktoś w przyszłości nie obniży emerytur, bo dojdzie do wniosku, że obecnie także służyli złemu ustrojowi? Pozdrawiam.
Proszę o przykłady, może z naszego podwórka?
Dodane przez Sąsiad, w dniu 21.02.2015 r., godz. 12.41
Bo: 1. Prywatny właściciel lepiej zadba o swoje (będzie chciał zostawić swój majątek najbliższym) niż najemnik na państwowej posadzie, wiedzący, że to czym zarządza nie jest jego własnością i nikt po nim tego nie odziedziczy. Co ze sprywatyzowanego tu zostało. Fabryka Mebli, Browar Wyszków?
Dodane przez Sąsiad, w dniu 21.02.2015 r., godz. 12.41
Bo: 1. Prywatny właściciel lepiej zadba o swoje (będzie chciał zostawić swój majątek najbliższym) niż najemnik na państwowej posadzie, wiedzący, że to czym zarządza nie jest jego własnością i nikt po nim tego nie odziedziczy. Co ze sprywatyzowanego tu zostało. Fabryka Mebli, Browar Wyszków?
"Jest tylko jeden sposób, by zabić kapitalizm: podatki, podatki i jeszcze raz podatki" Karol Marks
Dodane przez Arek, w dniu 21.02.2015 r., godz. 13.25
"A druga uwaga jest znacznie ważniejsza: te firmy tak naprawdę nie są „prywatne”. Prywatna jest firma mająca właściciela – lub kilku znających się osobiście współwłaścicieli. „Spółka akcyjna” to krok w stronę komunizmu zwanego „kapitalizmem społecznym”. Bo czym właściwie różniłaby się spółka, w której 38 mln ludzi miałoby po jednej akcji za 5 zł – od PRL-u?" Janusz Korwin-Mikke. Aby biznes mógł się rozwijać bez przeszkód należy jeszcze stworzyć do tego warunki: niskie podatki, proste prawo i brak ingerencji urzędników w to co się robi.
Dodane przez Arek, w dniu 21.02.2015 r., godz. 13.25
"A druga uwaga jest znacznie ważniejsza: te firmy tak naprawdę nie są „prywatne”. Prywatna jest firma mająca właściciela – lub kilku znających się osobiście współwłaścicieli. „Spółka akcyjna” to krok w stronę komunizmu zwanego „kapitalizmem społecznym”. Bo czym właściwie różniłaby się spółka, w której 38 mln ludzi miałoby po jednej akcji za 5 zł – od PRL-u?" Janusz Korwin-Mikke. Aby biznes mógł się rozwijać bez przeszkód należy jeszcze stworzyć do tego warunki: niskie podatki, proste prawo i brak ingerencji urzędników w to co się robi.
Dodane przez rozkmiń, w dniu 21.02.2015 r., godz. 14.51
Jak to sobie Pan wyobraża w przypadku Lasów Państwowych? Poległ Pan po całości. Więcej takich deklaracji, a zostaniecie marginesem marginesu.
Jak to sobie Pan wyobraża w przypadku Lasów Państwowych? Poległ Pan po całości. Więcej takich deklaracji, a zostaniecie marginesem marginesu.
Partyzant z wycietego lasu
Dodane przez hahahaha, w dniu 21.02.2015 r., godz. 16.32
A partyzanci z Młodzieży Wszechpolskiej w prywatnych Lasach też będą sprywatyzowani?
Dodane przez hahahaha, w dniu 21.02.2015 r., godz. 16.32
A partyzanci z Młodzieży Wszechpolskiej w prywatnych Lasach też będą sprywatyzowani?
Dodane przez Ala, w dniu 21.02.2015 r., godz. 17.42
Panie Arku, sprywatyzowac,to znaczy oddac za przyslowiowe pare groszy,ludziom,ktorzy najczesciej nie uczciwie dorobili sie ogromnych majatkow. Tacy cwaniacy beda zatrudnianiac ludzi na najnizszym wynagrodzeniu i traktowac nie zawsze zgodnie z prawem pracy. Czy nie mamy ogrom takich pryzypadkow? Czy logicznie jest oddac w rece majatek na ktory w pocie czola pracowali nasi,przodkowie. Wielu bogaczy to cwaniacy dla ktorych liczy sie tylko osobista korzysc. Polska ma wielu madrych,nie skorumpowanych,kochajacych swoj kraj obywateli,dla nich zarzadzanie to jest przede wszystkim troska o spoleczenstwo i dobro dla ich terazniejszosci i przyszlosci. Wkrotce wybory. To bardzo wazny czas dla nas. Zaglosujmy na tych co warto, wtedy nasze zycie bedzie malo sens. Nie jest tajemnica kto i jak zaciera rece oczekujac na sprywatyzowanie naszego szpitala ktory tak pospiesznie chce remontowac Domzalowa,by sprzedac za bezcen. Dlatego tak chojnie jest nagradzana za lojalnosc, a nie za wzorowa prace.
Panie Arku, sprywatyzowac,to znaczy oddac za przyslowiowe pare groszy,ludziom,ktorzy najczesciej nie uczciwie dorobili sie ogromnych majatkow. Tacy cwaniacy beda zatrudnianiac ludzi na najnizszym wynagrodzeniu i traktowac nie zawsze zgodnie z prawem pracy. Czy nie mamy ogrom takich pryzypadkow? Czy logicznie jest oddac w rece majatek na ktory w pocie czola pracowali nasi,przodkowie. Wielu bogaczy to cwaniacy dla ktorych liczy sie tylko osobista korzysc. Polska ma wielu madrych,nie skorumpowanych,kochajacych swoj kraj obywateli,dla nich zarzadzanie to jest przede wszystkim troska o spoleczenstwo i dobro dla ich terazniejszosci i przyszlosci. Wkrotce wybory. To bardzo wazny czas dla nas. Zaglosujmy na tych co warto, wtedy nasze zycie bedzie malo sens. Nie jest tajemnica kto i jak zaciera rece oczekujac na sprywatyzowanie naszego szpitala ktory tak pospiesznie chce remontowac Domzalowa,by sprzedac za bezcen. Dlatego tak chojnie jest nagradzana za lojalnosc, a nie za wzorowa prace.
Proszę o przykłady, może z naszego podwórka?
Dodane przez Sąsiad, w dniu 21.02.2015 r., godz. 19.16
Panie Arku, prosze o przykłady wyszkowskiej prywatyzacji. Starczy już cytatów z pańskiego guru.
Dodane przez Sąsiad, w dniu 21.02.2015 r., godz. 19.16
Panie Arku, prosze o przykłady wyszkowskiej prywatyzacji. Starczy już cytatów z pańskiego guru.
Dodane przez xxx, w dniu 21.02.2015 r., godz. 19.28
Takie prywatyzacje powinny być nadzorowane przez komitety obywatelskie i instytucje służące kontroli. Można je stworzyć z ludzi kochających ojczyznę. Co z tego, że mamy państwowe przedsiębiorstwa, jak zarządzają nmi ludzie bez kompetencji obsadzeni przez władzę , za zasługi lub po rodzinie. Tworzy się nadmiar stanowisk, które zżerają dochody
Takie prywatyzacje powinny być nadzorowane przez komitety obywatelskie i instytucje służące kontroli. Można je stworzyć z ludzi kochających ojczyznę. Co z tego, że mamy państwowe przedsiębiorstwa, jak zarządzają nmi ludzie bez kompetencji obsadzeni przez władzę , za zasługi lub po rodzinie. Tworzy się nadmiar stanowisk, które zżerają dochody
"Jeśli ktoś mówi, że dziś lasy są "państwowe, czyli nasze wspólne" to niech spróbuje w nich rozbić namiot! Właściciel, czyli III RP, na to nie pozwala." Janusz Korwin-Mikke
Dodane przez Arek, w dniu 22.02.2015 r., godz. 02.42
W Unii Europejskiej w rękach prywatnych jest ok. 60% lasów w Polsce jest to raptem niecałe 18%. W USA jest podobnie ok. 56% lasów jest w rękach prywatnych. Rząd Wielkiej Brytanii w 2010r. deklarował, że sprzeda wszystkie lasy będące w rękach państwa. Uważam, że lasy należałoby prywatyzować całymi kompleksami leśnymi a nie małymi działkami, ze względu na ochronę zwierzyny. Jakąkolwiek prywatyzację należy przeprowadzać z licytacji, czyli sprzedać temu kto da więcej. Pani Alu jeśli ktoś za mało będzie zarabiał, to albo zmieni pracodawcę, albo założy własną firmę, należy tylko stworzyć ku temu warunki: niskie podatki, brak przymusu ubezpieczeń, proste prawo i zabronić ingerencji państwa w działalność gospodarczą (koncesje, licencje, zezwolenia, itp.). Po prostu więcej wolności.
Dodane przez Arek, w dniu 22.02.2015 r., godz. 02.42
W Unii Europejskiej w rękach prywatnych jest ok. 60% lasów w Polsce jest to raptem niecałe 18%. W USA jest podobnie ok. 56% lasów jest w rękach prywatnych. Rząd Wielkiej Brytanii w 2010r. deklarował, że sprzeda wszystkie lasy będące w rękach państwa. Uważam, że lasy należałoby prywatyzować całymi kompleksami leśnymi a nie małymi działkami, ze względu na ochronę zwierzyny. Jakąkolwiek prywatyzację należy przeprowadzać z licytacji, czyli sprzedać temu kto da więcej. Pani Alu jeśli ktoś za mało będzie zarabiał, to albo zmieni pracodawcę, albo założy własną firmę, należy tylko stworzyć ku temu warunki: niskie podatki, brak przymusu ubezpieczeń, proste prawo i zabronić ingerencji państwa w działalność gospodarczą (koncesje, licencje, zezwolenia, itp.). Po prostu więcej wolności.
Dodane przez rolnik, w dniu 22.02.2015 r., godz. 10.08
Arek tak dużo rozpisuje się o prywatyzacji, tylko prywatne jest najważniejsze, a sam jest na utrzymaniu żony. Podobnie JKM, emeryt a wcześniej ubezpieczony w KRUSie. Panowie pokażcie co potraficie, załóżcie interesy i pokażcie wyniki a nie uprawiacie publicystykę. Co Korwin zrobił lub zrobi, żeby przepisy w UE były bardziej sensowne i było ich mniej. Czerwona hołota to slogan, wycofajcie UE z niektórych sfer życia europejskiego, niech zajmą sie porządnie wspólnym rynkiem. To dziwna sytuacja w polityce rolnej, ściągane jest do Polski bezwartościowe mięso z Zachodu,z fabryk mięsa z Danii, Holandii itp i robią z nich wyroby w polskich zakładach. Polskiego, dobrego mięsa będzie mniej, bo nie wytrzymają konkurencji cenowej. Z jakiego mięsa robi wyroby firmy z naszego powiatu?
Arek tak dużo rozpisuje się o prywatyzacji, tylko prywatne jest najważniejsze, a sam jest na utrzymaniu żony. Podobnie JKM, emeryt a wcześniej ubezpieczony w KRUSie. Panowie pokażcie co potraficie, załóżcie interesy i pokażcie wyniki a nie uprawiacie publicystykę. Co Korwin zrobił lub zrobi, żeby przepisy w UE były bardziej sensowne i było ich mniej. Czerwona hołota to slogan, wycofajcie UE z niektórych sfer życia europejskiego, niech zajmą sie porządnie wspólnym rynkiem. To dziwna sytuacja w polityce rolnej, ściągane jest do Polski bezwartościowe mięso z Zachodu,z fabryk mięsa z Danii, Holandii itp i robią z nich wyroby w polskich zakładach. Polskiego, dobrego mięsa będzie mniej, bo nie wytrzymają konkurencji cenowej. Z jakiego mięsa robi wyroby firmy z naszego powiatu?
Polskie Lasy Państwowe to unikat na skalę światową!
Dodane przez Zdzich, w dniu 22.02.2015 r., godz. 16.40
Człowieku, co ty porównujesz lasy europejskie do naszych? Ile jest tych lasów w UK? Byłeś tam kiedyś, widziałeś tabliczki, że zakaz wstępu bo prywatne. Prywatyzacja panie Arku będzie tylko raz, ten kto da więcej, da by w jak najkrótszym czasie wyciągnąc jeszcze więcej. Będzie chciał ten interes skonsumować za życia. Żal mi pana i całej tej zdezorientowanej młodzieży. Proponuję hasło: chcesz sprzedać cwaniakom Polskie Lasy Państwowe głosuj na J. Korwina-Mikke!
Dodane przez Zdzich, w dniu 22.02.2015 r., godz. 16.40
Człowieku, co ty porównujesz lasy europejskie do naszych? Ile jest tych lasów w UK? Byłeś tam kiedyś, widziałeś tabliczki, że zakaz wstępu bo prywatne. Prywatyzacja panie Arku będzie tylko raz, ten kto da więcej, da by w jak najkrótszym czasie wyciągnąc jeszcze więcej. Będzie chciał ten interes skonsumować za życia. Żal mi pana i całej tej zdezorientowanej młodzieży. Proponuję hasło: chcesz sprzedać cwaniakom Polskie Lasy Państwowe głosuj na J. Korwina-Mikke!
Dodane przez Anonim, w dniu 23.02.2015 r., godz. 06.41
Dobrowolny zus, śmieszne. Panie Arku czy pan jest ubezpieczony przy żonie, czy nie potrzebne panu ubezpieczenie. W razie choroby strzeli pan sobie w łeb. A kto będzie i z czego łożył na dzieci chore od dzieciństwa?
Dobrowolny zus, śmieszne. Panie Arku czy pan jest ubezpieczony przy żonie, czy nie potrzebne panu ubezpieczenie. W razie choroby strzeli pan sobie w łeb. A kto będzie i z czego łożył na dzieci chore od dzieciństwa?
Do xxx
Dodane przez Kocham Polskie Lasy Państwowe, w dniu 23.02.2015 r., godz. 08.00
Ludzie kochający Ojczyzną, nie powinni godzić się na prywatyzację Lasów Państwowych. Dziękuję tym (również od dziadka Korwina), którzy w imię tej "miłości" chcieliby te Lasy sprywatyzować. Jestem zawiedziony miłoscią Młodzieży Wszechpolskiej do tego Pana i proponowanych przez niego rozwiązań.
Dodane przez Kocham Polskie Lasy Państwowe, w dniu 23.02.2015 r., godz. 08.00
Ludzie kochający Ojczyzną, nie powinni godzić się na prywatyzację Lasów Państwowych. Dziękuję tym (również od dziadka Korwina), którzy w imię tej "miłości" chcieliby te Lasy sprywatyzować. Jestem zawiedziony miłoscią Młodzieży Wszechpolskiej do tego Pana i proponowanych przez niego rozwiązań.
Dodane przez Wiekszosc, w dniu 23.02.2015 r., godz. 11.41
Nie tylko Korwin - Mikke jako europosel nic nie zrobil,zeby przepisy unijne byly sensowne,ale tez pozostali polscy europoslowie w niczym sie nie zasluzyli. A co dobrego dla nas i naszych rolnikow wywalczyl Kalinowski,bedac od lat przy wladzy. Nie popierajmy ich bo nie mamy za co. Nalezy skupic sie na zblizajacych sie wyborach i uswiadamiac ludzi o dokonaniach wladzy.
Nie tylko Korwin - Mikke jako europosel nic nie zrobil,zeby przepisy unijne byly sensowne,ale tez pozostali polscy europoslowie w niczym sie nie zasluzyli. A co dobrego dla nas i naszych rolnikow wywalczyl Kalinowski,bedac od lat przy wladzy. Nie popierajmy ich bo nie mamy za co. Nalezy skupic sie na zblizajacych sie wyborach i uswiadamiac ludzi o dokonaniach wladzy.
do Anonim
Dodane przez Wolność i Własność, w dniu 23.02.2015 r., godz. 12.59
Dobrowolny Zus polega jak sama nazwa wskazuje na dobrowolności chcesz płacisz nie chcesz nie płacisz ,nikt nie zabrania Ci płacenia na chore dzieci , przynajmniej kwota jaką wpłacisz na chore dziecko trafi w 100 % do tego dziecka nikt po drodze nie przytuli połowy z tego za pośrednictwo
Dodane przez Wolność i Własność, w dniu 23.02.2015 r., godz. 12.59
Dobrowolny Zus polega jak sama nazwa wskazuje na dobrowolności chcesz płacisz nie chcesz nie płacisz ,nikt nie zabrania Ci płacenia na chore dzieci , przynajmniej kwota jaką wpłacisz na chore dziecko trafi w 100 % do tego dziecka nikt po drodze nie przytuli połowy z tego za pośrednictwo
Dodane przez S., w dniu 23.02.2015 r., godz. 16.24
Młodzież Wszechpolska w ogóle przejwia miłość do różnego rodzaju szałajdy. Np. W24
Młodzież Wszechpolska w ogóle przejwia miłość do różnego rodzaju szałajdy. Np. W24
Dodane przez Jacek, w dniu 23.02.2015 r., godz. 18.57
Są tak zorientowani, że burmistrza ruszyli obalać i zwrócili się z tym do nowokomucha. Nie zdziwie się jakby okazało się, że sa fanami GWna, łOnetu, WSI24
Są tak zorientowani, że burmistrza ruszyli obalać i zwrócili się z tym do nowokomucha. Nie zdziwie się jakby okazało się, że sa fanami GWna, łOnetu, WSI24
LUDZIE WYJMIJCIE GŁOWĘ Z D*PY
Dodane przez Marcin PE, w dniu 23.02.2015 r., godz. 19.04
Marek Eychler, odwiedzasz jakiegoś specjalistę? Jeśli nie, to lepiej zacznij. Skoro Korwin wychwala wg. ciebie putina, to co robią polskie władze w kontekście Ukrainy? Totalny brak obiektywizmu i bezwarunkowa afirmacja. Korwin patrzy na to po prostu trzeźwo i logicznie, i nazywa rzeczy po imieniu. Putin jest genialnym strategiem, jak inaczej można to nazwać? Wchłonięcie Krymu, konflikt na Ukrainie, bardzo, bardzo w jego interesie - a on sam ma ręce czyste. A rosjanie kochają go i tak, niezależnie od tego czy rubel jest w cenie złomu czy nie...
Dodane przez Marcin PE, w dniu 23.02.2015 r., godz. 19.04
Marek Eychler, odwiedzasz jakiegoś specjalistę? Jeśli nie, to lepiej zacznij. Skoro Korwin wychwala wg. ciebie putina, to co robią polskie władze w kontekście Ukrainy? Totalny brak obiektywizmu i bezwarunkowa afirmacja. Korwin patrzy na to po prostu trzeźwo i logicznie, i nazywa rzeczy po imieniu. Putin jest genialnym strategiem, jak inaczej można to nazwać? Wchłonięcie Krymu, konflikt na Ukrainie, bardzo, bardzo w jego interesie - a on sam ma ręce czyste. A rosjanie kochają go i tak, niezależnie od tego czy rubel jest w cenie złomu czy nie...
logiczniej się nie da
Dodane przez Kamillasama, w dniu 23.02.2015 r., godz. 19.06
Brawo, logicznie, prosto i zerojedynkowo. Tak powinno być. Bez politycznego dziadostwa, żeby nie powiedzieć ku... Jeszcze Polska nie zginęła!
Dodane przez Kamillasama, w dniu 23.02.2015 r., godz. 19.06
Brawo, logicznie, prosto i zerojedynkowo. Tak powinno być. Bez politycznego dziadostwa, żeby nie powiedzieć ku... Jeszcze Polska nie zginęła!
Do Pana Arka
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 23.02.2015 r., godz. 23.26
Panie Arku. Szkoda mi Pana i tej młodzieży co przyszła na spotkanie i w ogóle młodych co zauroczyli się Korwinem i całą tą liberalną ideologią. Panie Arku, Wasza ideologia którą jest skrajny liberalizm jest jest niebezpieczna dla bytu Państwa Polskiego. Nie ma żadnego kraju na świecie, powtarzam ŻADNEGO gdzie realizowana jest ta skrajna ideologia tzn wszystko jest w rękach prywatnych, wszystkie gałęzie, sfery gospodarki kraju są w ręku prywatnym. Proszę o podanie takiego kraju gdzie tak jest. Panie Arku Przedsiębiorstwo Lasy Państwowe to jeden z nielicznych podmiotów w naszym kraju, który finansował się i finansuje w całości z wypracowanych środków i w dodatku zostawała jeszcze nadwyżka czyli Przedsiębiorstwo to zarabiało. Dlatego sitwa napadła na Lasy i nałożyła haracz. Pytam: po co prywatyzować jeśli nie dokładamy do tego my podatnicy, jeśli jeszcze Lasy Państwowe dodatkowo zarabiają. Lasy Państwowe to BEZPIECZEŃSTWO TERYTORIALNE POLSKI. Lasy zajmują ok 1/4 powierzchni naszego kraju. Jeśli Pan chce i Korwin sprzedać Lasy Państwowe to zrobicie super prezencik własnie służbom specjalnym i sitwie PO-ZSL. Chcecie sprzedawać oby tylko wypełnić tą waszą zgubną ideologię. Oby wszystko było prywatne. Sprzedaj Pan swój dom, działkę ale łapy precz od naszego Narodowego Mienia.
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 23.02.2015 r., godz. 23.26
Panie Arku. Szkoda mi Pana i tej młodzieży co przyszła na spotkanie i w ogóle młodych co zauroczyli się Korwinem i całą tą liberalną ideologią. Panie Arku, Wasza ideologia którą jest skrajny liberalizm jest jest niebezpieczna dla bytu Państwa Polskiego. Nie ma żadnego kraju na świecie, powtarzam ŻADNEGO gdzie realizowana jest ta skrajna ideologia tzn wszystko jest w rękach prywatnych, wszystkie gałęzie, sfery gospodarki kraju są w ręku prywatnym. Proszę o podanie takiego kraju gdzie tak jest. Panie Arku Przedsiębiorstwo Lasy Państwowe to jeden z nielicznych podmiotów w naszym kraju, który finansował się i finansuje w całości z wypracowanych środków i w dodatku zostawała jeszcze nadwyżka czyli Przedsiębiorstwo to zarabiało. Dlatego sitwa napadła na Lasy i nałożyła haracz. Pytam: po co prywatyzować jeśli nie dokładamy do tego my podatnicy, jeśli jeszcze Lasy Państwowe dodatkowo zarabiają. Lasy Państwowe to BEZPIECZEŃSTWO TERYTORIALNE POLSKI. Lasy zajmują ok 1/4 powierzchni naszego kraju. Jeśli Pan chce i Korwin sprzedać Lasy Państwowe to zrobicie super prezencik własnie służbom specjalnym i sitwie PO-ZSL. Chcecie sprzedawać oby tylko wypełnić tą waszą zgubną ideologię. Oby wszystko było prywatne. Sprzedaj Pan swój dom, działkę ale łapy precz od naszego Narodowego Mienia.
tylko od nas zależy, jaki ma być
Dodane przez ojczyzna nasz dom, w dniu 24.02.2015 r., godz. 05.43
Jeżeli lasy przejdą w prywatne ręce, można się spodziewać, że będą wykupione przez dzisiejszą władzę , biznesmenów, lub Niemców ( tylko oni mają na to środki). Jestem osobą po 50 i zastanawiam się, co się dzieje z naszą ojczyzną. Moje pokolenie, albo jest bierne na politykę, albo nastawione na zysk za wszelką cenę. Szczerze zastanawiam się, jaki los czeka naszą młodzież. W jakim państwie mają żyć? Musicie się zjednoczyć i powiedzeć DOŚ. Należy zmienić system zarządzania mieniem państwawym, nie pozwolić zatrudniać na stanowismach kierowniczych osób po znajomościach. Ja myślę, że Polskę możecie uratować tylko WY. Pozdrawiam.
Dodane przez ojczyzna nasz dom, w dniu 24.02.2015 r., godz. 05.43
Jeżeli lasy przejdą w prywatne ręce, można się spodziewać, że będą wykupione przez dzisiejszą władzę , biznesmenów, lub Niemców ( tylko oni mają na to środki). Jestem osobą po 50 i zastanawiam się, co się dzieje z naszą ojczyzną. Moje pokolenie, albo jest bierne na politykę, albo nastawione na zysk za wszelką cenę. Szczerze zastanawiam się, jaki los czeka naszą młodzież. W jakim państwie mają żyć? Musicie się zjednoczyć i powiedzeć DOŚ. Należy zmienić system zarządzania mieniem państwawym, nie pozwolić zatrudniać na stanowismach kierowniczych osób po znajomościach. Ja myślę, że Polskę możecie uratować tylko WY. Pozdrawiam.
do Marcina PE
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 24.02.2015 r., godz. 06.58
Hitler też był genialnym strategiem. A doprowadził do totalnej klęski Niemiec i skończył samobójstwem. Wracając jednak do JKM. W sprawach Ukrainy Janusz Korwin Mikke plecie niewyobrażalne bzdury. Przykładowo jakieś pół roku temu twierdził, że amerykański lotniskowiec zbliża się do wybrzeży Ukrainy w celu agresji na to państwo. Czy zwolennicy partii Korwin potrafią wskazać miejsce desantu armii amerykańskiej na ukraińskiej ziemi ?
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 24.02.2015 r., godz. 06.58
Hitler też był genialnym strategiem. A doprowadził do totalnej klęski Niemiec i skończył samobójstwem. Wracając jednak do JKM. W sprawach Ukrainy Janusz Korwin Mikke plecie niewyobrażalne bzdury. Przykładowo jakieś pół roku temu twierdził, że amerykański lotniskowiec zbliża się do wybrzeży Ukrainy w celu agresji na to państwo. Czy zwolennicy partii Korwin potrafią wskazać miejsce desantu armii amerykańskiej na ukraińskiej ziemi ?
"Własność prywatna (...) dają każdemu przestrzeń koniecznie potrzebną dla autonomii osobistej i rodzinnej i należy je uważać za poszerzenie niejako wolności ludzkiej (...)." Sobór Watykański II
Dodane przez Arek, w dniu 24.02.2015 r., godz. 09.06
Wielki Szu przypominam, że byt Polski zniszczył śp. L. Kaczyński, a nie liberalizm gospodarczy. Ten zdrajca przysięgał jako prezydent bronić niepodległości Polski, a 10.10.2009r. podpisał Traktat lizboński, przez co 1.12.2009r. straciliśmy niepodległość na rzecz UE. To, że nie ma na świecie kraju idealnego pod kątem wolności gospodarczej, nie oznacza, że nie powinniśmy do takiego ideału dążyć ani nie zaprzecza temu, że wolność gospodarcza służy rozwojowi ludzi, którzy mogą się nią cieszyć. To że jakieś przedsiębiorstwo będące własnością państwa samofinansuje się, przynosi zysk, nie oznacza że będąc prywatne nie działałoby jeszcze lepiej i nie dawałoby większego zysku. Prawo Emanuela S. Savasa, mówi że działałoby o ok 50%. A po co prywatyzować, to wymieniłem we wcześniejszej odpowiedzi. Natomiast bezpieczeństwo terytorialne Polski to może zapewnić, ale powszechny dostęp do broni a nie lasy w rękach państwa.
Dodane przez Arek, w dniu 24.02.2015 r., godz. 09.06
Wielki Szu przypominam, że byt Polski zniszczył śp. L. Kaczyński, a nie liberalizm gospodarczy. Ten zdrajca przysięgał jako prezydent bronić niepodległości Polski, a 10.10.2009r. podpisał Traktat lizboński, przez co 1.12.2009r. straciliśmy niepodległość na rzecz UE. To, że nie ma na świecie kraju idealnego pod kątem wolności gospodarczej, nie oznacza, że nie powinniśmy do takiego ideału dążyć ani nie zaprzecza temu, że wolność gospodarcza służy rozwojowi ludzi, którzy mogą się nią cieszyć. To że jakieś przedsiębiorstwo będące własnością państwa samofinansuje się, przynosi zysk, nie oznacza że będąc prywatne nie działałoby jeszcze lepiej i nie dawałoby większego zysku. Prawo Emanuela S. Savasa, mówi że działałoby o ok 50%. A po co prywatyzować, to wymieniłem we wcześniejszej odpowiedzi. Natomiast bezpieczeństwo terytorialne Polski to może zapewnić, ale powszechny dostęp do broni a nie lasy w rękach państwa.
Dodane przez tik tak, w dniu 24.02.2015 r., godz. 11.29
nie oceniam cię za twoje przekonania gospodarcze ale trzymaj słowa na wodzy bo zmarły to osoba święta i do tego twój prezydent,twojego państwa, pozdrawiam
nie oceniam cię za twoje przekonania gospodarcze ale trzymaj słowa na wodzy bo zmarły to osoba święta i do tego twój prezydent,twojego państwa, pozdrawiam
do Arka
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 24.02.2015 r., godz. 11.41
Podpisanie Traktatu Lizbońskiego było jedną z niewielu mądrych rzeczy, które Lech K. zrobił podczas swojego "panowania". Podobnie jak Jan Paweł II, który w kulminacyjnym momencie jawnie i osobiście poprosił Polaków o zagłosowanie za wejściem Polski w struktury Unii Europejskiej, i za to mam do niego wielki szacunek.
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 24.02.2015 r., godz. 11.41
Podpisanie Traktatu Lizbońskiego było jedną z niewielu mądrych rzeczy, które Lech K. zrobił podczas swojego "panowania". Podobnie jak Jan Paweł II, który w kulminacyjnym momencie jawnie i osobiście poprosił Polaków o zagłosowanie za wejściem Polski w struktury Unii Europejskiej, i za to mam do niego wielki szacunek.
Dodane przez Anty głupota, w dniu 24.02.2015 r., godz. 13.57
Ideału wolności gospodarczej na świecie nie ma, a Pan Arek z Korwinem stworzaą nam ten ideał ?! Tylko patrząc panowie na Was, na Wasze dokonania mam wątpliwości czy jesteście w stanie czegokolwiek dokonać. Widzę też na czym polega Wasze podobieństwo. Obaj Panowie "rweolucjoniści" nic nie osiągnęliście. Wszystko co macie zawdzięczacie swoim żonom.
Ideału wolności gospodarczej na świecie nie ma, a Pan Arek z Korwinem stworzaą nam ten ideał ?! Tylko patrząc panowie na Was, na Wasze dokonania mam wątpliwości czy jesteście w stanie czegokolwiek dokonać. Widzę też na czym polega Wasze podobieństwo. Obaj Panowie "rweolucjoniści" nic nie osiągnęliście. Wszystko co macie zawdzięczacie swoim żonom.
Dodane przez Tak dalej, w dniu 24.02.2015 r., godz. 16.52
Ale działacze, dużo gadać , nic nie robić. Czekać na mannę z nieba. Powodzena.
Ale działacze, dużo gadać , nic nie robić. Czekać na mannę z nieba. Powodzena.
Żyjemy w diabolicznym kłamstwie porewolucyjnym
Dodane przez MTSZKNP, w dniu 24.02.2015 r., godz. 18.30
Nie szanuję prawa na zasadach zgniłych, rewolucyjnych i demokratycznych, gdzie w poniedziałek coś jest dobre a we wtorek już "większość" przegłosowała, że jednak jest złe. A jak nie przegłosuje we wtorek, to znowu podda się pod głosowanie za tydzień, aż do skutku. Proszę spojrzeć np. na referenda z 2008 i 2009 roku o przystąpieniu do Traktatu Lizbońskiego w Irlandii. Gdyby były czasy monarchii i król podporządkowany Najwyższemu Suwerenowi stałby na straży niezmiennych praw, to wtedy dobrowolnie poddałbym się każdej sprawiedliwej karze, nawet tej najwyższej. Niestety żyjemy w matrixie i totalitaryzmie (wprowadzanym teraz wg zasad Gramsciego), a procesy te zaczęły się wraz z odebraniem ludziom ich własności i rozbiciem więzi społecznych, przede wszystkim tych rodzinnych po rewolucjach luterańskiej i francuskiej. Niestety ogromna większość z nas dała się złapać na lep tego fałszywego frazesu demokratycznego, że przez wybory mamy wpływ na realną władzę. Hehe, śmiechu warte. Władza jest albo święta albo tajna, ale zawsze hierarchiczna i w demokracji jest tajna w postaci różnych układów służb specjalnych czy masonerii, które pod przykrywką poprawności politycznej i zmieniania znaczeń wyrazów, okradają ludzi z wolności, co za czasów monarchii katolickiej byłoby nie do pomyślenia. Obyśmy jak najszybciej stali się narodem i wytrzeźwieli z tego samooszustwa. Nadzieję daje to, że większość ludzi tęskni za autorytetem władzy, jaki był jeszcze w II RP np. w postaci średnio przeze mnie lubianego Piłsudskiego. Porównanie go do tych przypadkowych błaznów z rządu "polskojęzycznego", którzy w kampanii wyborczej robią upokarzające rzeczy, żeby się gawiedzi przypodobać daje jasny obraz w jakich podłych czasach żyjemy. Czy możemy sobie wyobrazić np. księcia Metternicha tańczącego przed chłopami do jakiegoś ówczesnego disco polo? Pożałowania godne czasy...
Dodane przez MTSZKNP, w dniu 24.02.2015 r., godz. 18.30
Nie szanuję prawa na zasadach zgniłych, rewolucyjnych i demokratycznych, gdzie w poniedziałek coś jest dobre a we wtorek już "większość" przegłosowała, że jednak jest złe. A jak nie przegłosuje we wtorek, to znowu podda się pod głosowanie za tydzień, aż do skutku. Proszę spojrzeć np. na referenda z 2008 i 2009 roku o przystąpieniu do Traktatu Lizbońskiego w Irlandii. Gdyby były czasy monarchii i król podporządkowany Najwyższemu Suwerenowi stałby na straży niezmiennych praw, to wtedy dobrowolnie poddałbym się każdej sprawiedliwej karze, nawet tej najwyższej. Niestety żyjemy w matrixie i totalitaryzmie (wprowadzanym teraz wg zasad Gramsciego), a procesy te zaczęły się wraz z odebraniem ludziom ich własności i rozbiciem więzi społecznych, przede wszystkim tych rodzinnych po rewolucjach luterańskiej i francuskiej. Niestety ogromna większość z nas dała się złapać na lep tego fałszywego frazesu demokratycznego, że przez wybory mamy wpływ na realną władzę. Hehe, śmiechu warte. Władza jest albo święta albo tajna, ale zawsze hierarchiczna i w demokracji jest tajna w postaci różnych układów służb specjalnych czy masonerii, które pod przykrywką poprawności politycznej i zmieniania znaczeń wyrazów, okradają ludzi z wolności, co za czasów monarchii katolickiej byłoby nie do pomyślenia. Obyśmy jak najszybciej stali się narodem i wytrzeźwieli z tego samooszustwa. Nadzieję daje to, że większość ludzi tęskni za autorytetem władzy, jaki był jeszcze w II RP np. w postaci średnio przeze mnie lubianego Piłsudskiego. Porównanie go do tych przypadkowych błaznów z rządu "polskojęzycznego", którzy w kampanii wyborczej robią upokarzające rzeczy, żeby się gawiedzi przypodobać daje jasny obraz w jakich podłych czasach żyjemy. Czy możemy sobie wyobrazić np. księcia Metternicha tańczącego przed chłopami do jakiegoś ówczesnego disco polo? Pożałowania godne czasy...
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 24.02.2015 r., godz. 19.12
Twierdzenie, że powszechny dostęp do broni zapewni bezpieczeństwo terytorialne Polsce jest po prostu dziecinne. Piszę to jako zwolennik powszechnego dostępu do broni. Jednak zarówno podstawowa wiedza z dziedziny wojskowości, jak i chociażby uważniejsza obserwacja toczącej się wojny Rosji z Ukrainą wskazują, że kluczowe w sukcesie militarnym są : wywiad ( w tym satelitarny), zaawansowana technika wojskowa każdego rodzaju wojsk, wysoko rozwinięte systemy dowodzenia, odpowiednie uzbrojenie i wyszkolenie wojska. Karabin i pistolet to zdecydowanie za mało. Każdą głupotę można jednak pleść do woli.
Twierdzenie, że powszechny dostęp do broni zapewni bezpieczeństwo terytorialne Polsce jest po prostu dziecinne. Piszę to jako zwolennik powszechnego dostępu do broni. Jednak zarówno podstawowa wiedza z dziedziny wojskowości, jak i chociażby uważniejsza obserwacja toczącej się wojny Rosji z Ukrainą wskazują, że kluczowe w sukcesie militarnym są : wywiad ( w tym satelitarny), zaawansowana technika wojskowa każdego rodzaju wojsk, wysoko rozwinięte systemy dowodzenia, odpowiednie uzbrojenie i wyszkolenie wojska. Karabin i pistolet to zdecydowanie za mało. Każdą głupotę można jednak pleść do woli.
Do Pana Arka
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 24.02.2015 r., godz. 22.46
Aspektów co do Lasów Państwowych jest wiele: bezpieczeństwo terytorialne ,bezpieczeństwo ekologiczne, dziedzictwo narodowe, również bogactwo minerałów i metali szlachetnych które znajdują si ę na obszarze lasów. Jeśli np w obecnej chwili byśmy sprzedali lasy to zostałyby podzielone na "małe państewka" między służbami, oligarchami polskimi i zagranicznymi. Obecna władza pieniądze ze sprzedaży i tak by rozkradła więc pożytku dla kasy publicznej nie byłoby żadnego. Także ani lasu ani kasy by już nie było. Byłaby zatem spełniona i wypełniona ideologia która jest sztandarem KORWIN. Błędnie Pan określa swą ideologię. To nie jest zwykły liberalizm gospodarczy, to jest skrajny liberalizm gospodarczy, który nigdzie na świecie nie występuję i mam nadzieję że nigdy się nie zrealizuje. Dla ścisłości jestem jak najbardziej za obniżeniem podatku, za likwidacją koncesji licencji itp, za likwidacją etatów urzędniczych które zajmują się działalnością opartą na koncesji czy licencji. Ale w sprawach strategicznych takich jak Lasy Państwowe, Przedsiębiorstwa energetyczne muszą być w rękach państwa. Jeśli jakiś "inwestor" kupiłby sektor paliwowy w Polsce i jeszcze zostałby monopolistą to za paliwo płacilibyśmy tyle ile on chce i nie byłoby wyjścia. W obecnych warunkach wyprzedaż to zguba. Hasła partii KORWIN służą nie Polsce tylko grubym oligarchom, którzy czyhają na resztki ale jakie smakowite naszego majątku narodowego.
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 24.02.2015 r., godz. 22.46
Aspektów co do Lasów Państwowych jest wiele: bezpieczeństwo terytorialne ,bezpieczeństwo ekologiczne, dziedzictwo narodowe, również bogactwo minerałów i metali szlachetnych które znajdują si ę na obszarze lasów. Jeśli np w obecnej chwili byśmy sprzedali lasy to zostałyby podzielone na "małe państewka" między służbami, oligarchami polskimi i zagranicznymi. Obecna władza pieniądze ze sprzedaży i tak by rozkradła więc pożytku dla kasy publicznej nie byłoby żadnego. Także ani lasu ani kasy by już nie było. Byłaby zatem spełniona i wypełniona ideologia która jest sztandarem KORWIN. Błędnie Pan określa swą ideologię. To nie jest zwykły liberalizm gospodarczy, to jest skrajny liberalizm gospodarczy, który nigdzie na świecie nie występuję i mam nadzieję że nigdy się nie zrealizuje. Dla ścisłości jestem jak najbardziej za obniżeniem podatku, za likwidacją koncesji licencji itp, za likwidacją etatów urzędniczych które zajmują się działalnością opartą na koncesji czy licencji. Ale w sprawach strategicznych takich jak Lasy Państwowe, Przedsiębiorstwa energetyczne muszą być w rękach państwa. Jeśli jakiś "inwestor" kupiłby sektor paliwowy w Polsce i jeszcze zostałby monopolistą to za paliwo płacilibyśmy tyle ile on chce i nie byłoby wyjścia. W obecnych warunkach wyprzedaż to zguba. Hasła partii KORWIN służą nie Polsce tylko grubym oligarchom, którzy czyhają na resztki ale jakie smakowite naszego majątku narodowego.
Ogólnie
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 24.02.2015 r., godz. 23.21
Pan JKM miał zamienić Parlament Europejski w burdel. Nic nie słychać o tym żeby chociaż żarówki zamienił na czerwone. Tylko dyskusja, ale pieniążki z Brukseli to ładnie śmierdzą, dobrze je brać. Taki mądry a w żadnej frakcji się nie znalazł. Taki mądry a w swoich partiach, które tworzył dochodziło do tarć, kłótni między liderami, co skutkowało zakładaniem nowych formacji. Pan Korwin chwali Putina, tak jakby był on jego guru. Jednego z największych patriotów tj. Antoniego Macierewicza nazywa paranoikiem i stawia hipotezę że to właśnie Macierewicz mógł koordynować całą akcję zamachu w smoleńsku. Ale Rosjanie dla JKM wszystko wyjaśnili, są czyści. JKM sam nadaje się do badań psychiatrycznych. Pięknym jest obrońcą Putina i jego działań. UBekom chce emerytury płacić bo tak się umówiono z nimi przy okrągłym stoliku. Ale przecież tak naprawdę strony prawdziwych patriotów,niepodległościowców tam nie było. Nie zawierali żadnej umowy. Okrągły stolik to przecież porozumienie tajnej służby prl -owskiej z jej agentami, więc żaden patriota by nie przystał na płacenie emerytury za zrywanie paznokci po '44 r. Takich haniebnych wypowiedzi jest znacznie więcej. Poczytajcie w necie. Przykre że są ludzie którzy hołdują Korwina Janusza.
Dodane przez Wielki Szu, w dniu 24.02.2015 r., godz. 23.21
Pan JKM miał zamienić Parlament Europejski w burdel. Nic nie słychać o tym żeby chociaż żarówki zamienił na czerwone. Tylko dyskusja, ale pieniążki z Brukseli to ładnie śmierdzą, dobrze je brać. Taki mądry a w żadnej frakcji się nie znalazł. Taki mądry a w swoich partiach, które tworzył dochodziło do tarć, kłótni między liderami, co skutkowało zakładaniem nowych formacji. Pan Korwin chwali Putina, tak jakby był on jego guru. Jednego z największych patriotów tj. Antoniego Macierewicza nazywa paranoikiem i stawia hipotezę że to właśnie Macierewicz mógł koordynować całą akcję zamachu w smoleńsku. Ale Rosjanie dla JKM wszystko wyjaśnili, są czyści. JKM sam nadaje się do badań psychiatrycznych. Pięknym jest obrońcą Putina i jego działań. UBekom chce emerytury płacić bo tak się umówiono z nimi przy okrągłym stoliku. Ale przecież tak naprawdę strony prawdziwych patriotów,niepodległościowców tam nie było. Nie zawierali żadnej umowy. Okrągły stolik to przecież porozumienie tajnej służby prl -owskiej z jej agentami, więc żaden patriota by nie przystał na płacenie emerytury za zrywanie paznokci po '44 r. Takich haniebnych wypowiedzi jest znacznie więcej. Poczytajcie w necie. Przykre że są ludzie którzy hołdują Korwina Janusza.
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 25.02.2015 r., godz. 00.30
Nie żadnym paranoikiem, ale psychopatą paranoidalnym jast zarówno Korwin jak i Maciarewicz. To stwierdzi każdy psychiatra, ba nawet student medycyny.
Nie żadnym paranoikiem, ale psychopatą paranoidalnym jast zarówno Korwin jak i Maciarewicz. To stwierdzi każdy psychiatra, ba nawet student medycyny.
do Wielkiego Szu
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 25.02.2015 r., godz. 06.15
Generalnie jestem za pozostawieniem obecnego statusu Lasów Państwowych i zgadzam się z Pańskimi uwagami na ten temat. Całe środowisko Klubu Gazety Polskiej zbierało podpisy w celu nie dopuszczenia do prywatyzacji lasów. Nie bardzo jednak rozumiem jeden aspekt tych uwag. W jaki sposób wg Pana obecny status lasów w Polsce zwiększa bezpieczeństwo terytorialne ? Dziękuję za zwrócenie uwagi na wypowiedzi JKM w sprawie Antoniego Macierewicza. Nie znałem ich. Niektóre wypowiedzi JKM dyskwalifikują go jako polityka i człowieka. Ta do nich należy.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 25.02.2015 r., godz. 06.15
Generalnie jestem za pozostawieniem obecnego statusu Lasów Państwowych i zgadzam się z Pańskimi uwagami na ten temat. Całe środowisko Klubu Gazety Polskiej zbierało podpisy w celu nie dopuszczenia do prywatyzacji lasów. Nie bardzo jednak rozumiem jeden aspekt tych uwag. W jaki sposób wg Pana obecny status lasów w Polsce zwiększa bezpieczeństwo terytorialne ? Dziękuję za zwrócenie uwagi na wypowiedzi JKM w sprawie Antoniego Macierewicza. Nie znałem ich. Niektóre wypowiedzi JKM dyskwalifikują go jako polityka i człowieka. Ta do nich należy.
do MTSZKNP
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 25.02.2015 r., godz. 06.36
To prawda, co Pan/Pani pisze. Jesteśmy również potwornie okłamywani. Przykładowo Platforma Obywatelska szła do wyborów w 2007 jako partia dość umiarkowana z odcieniem konserwatywnym. Dziś profil lewacko-liberalny dominuje i PO forsuje te diaboliczne ustawy wprowadzające zamęt ideologiczny i moralny. Ubole od dawna głosują częściej na PO niż na SLD. Ilu ludzi zostało oszukanych ?? Całe mnóstwo. Dziś przeważnie wstydzą się do tegpo przyznać. Można się jednak temu i trzeba przeciwstawiać. Aktywność prowadzi do zmian.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 25.02.2015 r., godz. 06.36
To prawda, co Pan/Pani pisze. Jesteśmy również potwornie okłamywani. Przykładowo Platforma Obywatelska szła do wyborów w 2007 jako partia dość umiarkowana z odcieniem konserwatywnym. Dziś profil lewacko-liberalny dominuje i PO forsuje te diaboliczne ustawy wprowadzające zamęt ideologiczny i moralny. Ubole od dawna głosują częściej na PO niż na SLD. Ilu ludzi zostało oszukanych ?? Całe mnóstwo. Dziś przeważnie wstydzą się do tegpo przyznać. Można się jednak temu i trzeba przeciwstawiać. Aktywność prowadzi do zmian.
Dodane przez ola, w dniu 25.02.2015 r., godz. 08.20
Żal mi tej młodzieży. Ale z drugiej strony dobrze, że interesują się czymkolwiek. Przyjdzie czas, że przewartościują swoje naiwnie dziecinne podejście do polityki.
Żal mi tej młodzieży. Ale z drugiej strony dobrze, że interesują się czymkolwiek. Przyjdzie czas, że przewartościują swoje naiwnie dziecinne podejście do polityki.
Dodane przez Lupa, w dniu 25.02.2015 r., godz. 09.24
Bazuka panie Głowacki bazuka! dla partyzantki i sprawa załatwiona. Mówił o tym pański gość na spotkaniu w bibliotece. Nie byle kto, bo profesor.
Bazuka panie Głowacki bazuka! dla partyzantki i sprawa załatwiona. Mówił o tym pański gość na spotkaniu w bibliotece. Nie byle kto, bo profesor.
Dodane przez AntyBox, w dniu 25.02.2015 r., godz. 13.20
A co u pana stwierdzili? Lekarze to jedno, a dawni koledzy? Panie Marku Eychler
A co u pana stwierdzili? Lekarze to jedno, a dawni koledzy? Panie Marku Eychler
"Jak się żyje w domu wariatów, to człowiek normalny uchodzi za wariata" Janusz Korwin-Mikke
Dodane przez Arek, w dniu 25.02.2015 r., godz. 16.39
Przypominam przeciwnikom powszechnego dostępu do broni, że Polaków rozbroili zaborcy. Dalej więc wciskajcie kit, że powszechny dostęp do broni nie zwiększa bezpieczeństwa kraju, a kolejni zaborcy będą mieli ułatwione zadanie! Fakt faktem, że można mieć powszechny dostęp do broni wojsko wyposażone najlepiej na świecie, a wystarczy jeden zdrajca na czele państwa, aby jednym podpisem przekreślić jego niepodległość. O co zakład, że bez wymieniania jego nazwiska każdy wie o kim mowa? Przeciwnikom prywatyzacji lasów, energetyki i innych przedsiębiorstw państwowych przypominam, że nie ma państwowych sklepów z żywnością. Dlaczego więc nie postulujecie ich nacjonalizacji? Nie boicie się, że przyjdzie jakiś bogaty obcy, wykupi je wszystkie i Polacy poumierają z głodu? Albo jeszcze gorzej, sprzeda im zatrutą żywność! P.S. Nie Parlament Europejski tylko siedzibę Komisji Europejskiej.
Dodane przez Arek, w dniu 25.02.2015 r., godz. 16.39
Przypominam przeciwnikom powszechnego dostępu do broni, że Polaków rozbroili zaborcy. Dalej więc wciskajcie kit, że powszechny dostęp do broni nie zwiększa bezpieczeństwa kraju, a kolejni zaborcy będą mieli ułatwione zadanie! Fakt faktem, że można mieć powszechny dostęp do broni wojsko wyposażone najlepiej na świecie, a wystarczy jeden zdrajca na czele państwa, aby jednym podpisem przekreślić jego niepodległość. O co zakład, że bez wymieniania jego nazwiska każdy wie o kim mowa? Przeciwnikom prywatyzacji lasów, energetyki i innych przedsiębiorstw państwowych przypominam, że nie ma państwowych sklepów z żywnością. Dlaczego więc nie postulujecie ich nacjonalizacji? Nie boicie się, że przyjdzie jakiś bogaty obcy, wykupi je wszystkie i Polacy poumierają z głodu? Albo jeszcze gorzej, sprzeda im zatrutą żywność! P.S. Nie Parlament Europejski tylko siedzibę Komisji Europejskiej.
do Lupy
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 25.02.2015 r., godz. 19.06
Jestem zdecydowanym zwolennikiem powołania Obrony Terytorialnej Kraju w Polsce. Pisałem o tym w dwóch felietonach sprzed ok. roku. Taki pluton, czy też batalion OT byłby wyposażony z pewnością w broń typu "bazuka". Jeszcze lepiej byłoby, gdyby został wyposażony w przeciwpancerne pociski rakietowe typu Spike, które są na wyposażeniu Polskich Sił Zbrojnych. W Pana/Pani wpisie zwróciłem jednak na następujący fragment - "bazuka i sprawa załatwiona". Otóż nie jest to prawda !!! Nic nie jest załatwione. Potrzebne jest jeszcze to, o czym pisałem we wpisie z 24 lutego godz. 19.12 - wywiad ( w tym satelitarny), zaawansowana technika wojskowa każdego rodzaju wojsk, wysoko rozwinięte systemy dowodzenia. Wówczas obrona terytorialna ma sens. Dziś na Ukrainie tzw. "separatyści" niewiele by zdziałali z bardzo słabą armią ukraińską, gdyby nie bezpośrednie zaangażowanie Rosji we wszystkich tych sprawach tzn. w postaci wsparcia wywiadu, samolotów, czołgów, wyrzutni rakietowych i zaawansowanych systemów dowodzenia.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 25.02.2015 r., godz. 19.06
Jestem zdecydowanym zwolennikiem powołania Obrony Terytorialnej Kraju w Polsce. Pisałem o tym w dwóch felietonach sprzed ok. roku. Taki pluton, czy też batalion OT byłby wyposażony z pewnością w broń typu "bazuka". Jeszcze lepiej byłoby, gdyby został wyposażony w przeciwpancerne pociski rakietowe typu Spike, które są na wyposażeniu Polskich Sił Zbrojnych. W Pana/Pani wpisie zwróciłem jednak na następujący fragment - "bazuka i sprawa załatwiona". Otóż nie jest to prawda !!! Nic nie jest załatwione. Potrzebne jest jeszcze to, o czym pisałem we wpisie z 24 lutego godz. 19.12 - wywiad ( w tym satelitarny), zaawansowana technika wojskowa każdego rodzaju wojsk, wysoko rozwinięte systemy dowodzenia. Wówczas obrona terytorialna ma sens. Dziś na Ukrainie tzw. "separatyści" niewiele by zdziałali z bardzo słabą armią ukraińską, gdyby nie bezpośrednie zaangażowanie Rosji we wszystkich tych sprawach tzn. w postaci wsparcia wywiadu, samolotów, czołgów, wyrzutni rakietowych i zaawansowanych systemów dowodzenia.
Dodane przez S., w dniu 25.02.2015 r., godz. 19.08
Kompromitujesz sie pan swoim poparciem sprzedaży LasówPaństwowych. Pańskie argumenty są na kiepskim poziomie. Idąc tym tokiem myślenia, zastanówmy się po co chłopu nosić portki? Można przecież chodzić bez portek jak i tak nie ma się jaj. Do wyborów ta młodzież wiele jeszcze zrozumie i otworzy oczy co niesie za sobą zgubnego ten skrajnie liberalny bełkot
Kompromitujesz sie pan swoim poparciem sprzedaży LasówPaństwowych. Pańskie argumenty są na kiepskim poziomie. Idąc tym tokiem myślenia, zastanówmy się po co chłopu nosić portki? Można przecież chodzić bez portek jak i tak nie ma się jaj. Do wyborów ta młodzież wiele jeszcze zrozumie i otworzy oczy co niesie za sobą zgubnego ten skrajnie liberalny bełkot
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl