Jeśli stadion, to tylko w centrum
(Zam: 15.10.2014 r., godz. 17.17)– Koncepcja umieszczenia kompleksu sportowego w okolicy ul. Pułtuskiej na obrzeżach miasta jest szkodliwa z punktu widzenia interesów mieszkańców i dlatego trzeba się z nią w sposób zdecydowany rozstać – powiedział Marek Głowacki i razem z przedstawicielami komitetu Masz Wybór podarł wizualizację koncepcji burmistrza i wrzucił do kosza.
W ten sposób kandydaci pokazali swój stosunek do propozycji Grzegorza Nowosielskiego i zaprezentowali własną wizję infrastruktury sportowej w mieście.
3 października w Urzędzie Miejskim burmistrz Grzegorz Nowosielski omówił swoje koncepcje, wśród których rozważa albo modernizację obecnego stadionu przy ul. Kościuszki, albo budowę nowego przy ul. Pułtuskiej (stary miałby być wtedy sprzedany ewentualnemu deweloperowi, który chciałby pobudować bloki). W przypadku hali sportowej przy ul. Geodetów burmistrz proponuje podniesienie jej dachu (z ewentualną dobudową sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół) lub budowę nowej przy ul. Matejki (w tym przypadku wspólnie ze Starostwem) albo przy ul. Pułtuskiej.
9 października w miejskiej bibliotece przedstawiciele komitetu Masz Wybór opowiedzieli, jak według nich powinna wyglądać infrastruktura sportowa. Podstawowy warunek, jaki postawili to pozostawienie stadionu przy ul. Kościuszki.
– Temat stał się gorący, bo w swoim czasie pan burmistrz Grzegorz Nowosielski ogłosił koncepcję sprzedaży stadionu i budowy kompleksu sportowego na obrzeżach miasta. Ogłoszona została około dwa lata temu – mówił kandydat na burmistrza komitetu Masz Wybór Marek Głowacki. – Praca nad koncepcją toczy się konsekwentnie od około trzech lat. Były scalone grunty w rejonie ul. Pułtuskiej, przeznaczenie ich zostało zmienione na funkcje rekreacyjno-sportowe. Rada Miejska zatwierdziła przystąpienie do zmiany planu zagospodarowania przestrzennego terenu, gdzie jest obecny stadion, by w przyszłości w tym miejscu móc stawiać budynki mieszkalne.
M. Głowacki podkreślał, że stadion przy ul. Kościuszki jest w dogodnym miejscu zarówno dla uczniów okolicznych szkół, jak i mieszkańców.
– Powstało wiele protestów (wobec planów sprzedaży stadionu – przyp. red.) – w szczególności publicyści gazety „Wyszkowiak” podjęli kilkakrotnie próbę naświetlenia tego problemu, ożywiły się fora internetowe, rada pedagogiczna liceum zaprotestowała przeciw temu rozwiązaniu – zwracał uwagę M. Głowacki. – Te protesty nie doprowadziły do zmiany koncepcji. Kiedy na początku kampanii nasz komitet stanowczo sprzeciwił się jej, doszło do próby wycofania się pana burmistrza z pomysłu, ogłosił, że bierze pod uwagę także możliwość modernizacji stadionu. To działanie spóźnione. Wycofywanie się z tego tematu związane jest, tak sądzimy, tylko z wyborami. Chcemy powiedzieć wyraźnie – stadion musi zostać w miejscu, w którym jest, bo takie są oczekiwania i potrzeby wyszkowian. Dopuszczenie możliwości innych koncepcji to jest zdecydowanie za mało. Panie burmistrzu, z koncepcji likwidacji stadionu trzeba się wycofać. Prosimy wszystkich liderów wyborczych partii politycznych, żeby taki apel wystosowali.
Adam Szczerba w imieniu komitetu przedstawił wizję dotyczącą stadionu.
– Jeśli chodzi o koncepcję burmistrza dotyczącą modernizacji stadionu, to jest zbliżona do tej, którą my chcielibyśmy zaproponować mieszkańcom – mówił.
Podkreślił, że priorytetem dla komitetu Masz Wybór jest budowa pełnowymiarowego boiska ze sztucznej nawierzchni na płycie bocznej boiska. Skrytykował za to pomysł przesunięcia płyty głównej.
– Nie ma potrzeby wymiany tej płyty – to wiązałoby się z większym kosztem i wyłączeniem możliwości rozgrywania tam spotkań – podkreślił.
Jego zdaniem, powinna powstać bieżnia ze sztucznej nawierzchni zamiast obecnej żużlowej. Adam Szczerba uważa, że na obecnym stadionie można wygospodarować dodatkową przestrzeń na parkingi. Boisko wielofunkcyjne, zaproponowane przez burmistrza, jest jego zdaniem, w tej chwili niepotrzebne na stadionie, ale można by je zrobić przy Szkole Podstawowej nr 1. Lodowisko też proponuje zbudować z innym miejscu, a wolne miejsce wykorzystać na miejsca postojowe dla samochodów.
– Przez cztery lata będąc radnym, kiedy mówiliśmy o budowie lodowiska, mówiło się, że to kosztowne, niepotrzebne, a najlepiej jak panowie strażacy wyleją wodę w parku – stwierdził. – Co zdobić z budynkiem WOSiR? Na ten moment można by było zlikwidować budynek hotelowy, trudny do przebudowania, który nie znalazł chętnych do jego zagospodarowania. W ten sposób pojawiłby się kolejny teren pod miejsca parkingowe – informował.
Długofalowo A. Szczerba proponuje zbudować zadaszoną trybunę z pomieszczeniem administracyjnym dla pracowników WOSiR. Zasugerował też stworzenie ścieżki do biegów wokół stadionu i zadbanie o zieleń na tym terenie.
Kandydat do Rady Miejskiej Grzegorz Gajewski mówił z kolei o konieczności budowy hali sportowej przy ul. Matejki przez Urząd Miejski i Starostwo Powiatowe. Według niego, z obiektu mogliby korzystać uczniowie Zespołu Szkół nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 2. Obiekt byłby dostosowany do parametrów wymaganych dla gry w PlusLidz, o którą mógłby się ubiegać Camper Wyszków (w tej chwili hala przy ul. Geodetów wymogów PlusLigi nie spełnia). Zdaniem G. Gajewskiego parking przy hali sportowej byłby przeznaczony dla autokarów drużyn, zaś kibice mieliby parkować na miejskiej targowicy przy ul. Dworcowej. Hala sportowa przy ul. Geodetów, według przedstawiciela komitetu, miałaby być do dyspozycji Zespołu Szkół, mieszkańców zainteresowanych dbaniem o kondycję fizyczną.
– Mamy na względzie także budowę sali gimnastycznej w Leszczydole Starym i Rybnie, modernizację tych istniejących w Leszczydole Nowinach i Gimnazjum nr 2 – podkreślił.
Piotr Głowacki z kolei mówił o potrzebie budowy strzelnicy. To miałaby być możliwość nie tylko uprawiania sportu, ale wkład w obronność kraju – mieszkańcy w razie zagrożenia umieliby strzelać.
– Chcielibyśmy, żeby strzelnica była otwartym obiektem dla uczniów, zwykłych mieszkańców, i być może dla myśliwych – podkreślał P. Głowacki. – Takich strzelnic w Polsce jest mnóstwo. Jeśli chodzi o miasta powiatowe, jesteśmy czarnym punktem na mapie Polski.
J.P.
3 października w Urzędzie Miejskim burmistrz Grzegorz Nowosielski omówił swoje koncepcje, wśród których rozważa albo modernizację obecnego stadionu przy ul. Kościuszki, albo budowę nowego przy ul. Pułtuskiej (stary miałby być wtedy sprzedany ewentualnemu deweloperowi, który chciałby pobudować bloki). W przypadku hali sportowej przy ul. Geodetów burmistrz proponuje podniesienie jej dachu (z ewentualną dobudową sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół) lub budowę nowej przy ul. Matejki (w tym przypadku wspólnie ze Starostwem) albo przy ul. Pułtuskiej.
9 października w miejskiej bibliotece przedstawiciele komitetu Masz Wybór opowiedzieli, jak według nich powinna wyglądać infrastruktura sportowa. Podstawowy warunek, jaki postawili to pozostawienie stadionu przy ul. Kościuszki.
– Temat stał się gorący, bo w swoim czasie pan burmistrz Grzegorz Nowosielski ogłosił koncepcję sprzedaży stadionu i budowy kompleksu sportowego na obrzeżach miasta. Ogłoszona została około dwa lata temu – mówił kandydat na burmistrza komitetu Masz Wybór Marek Głowacki. – Praca nad koncepcją toczy się konsekwentnie od około trzech lat. Były scalone grunty w rejonie ul. Pułtuskiej, przeznaczenie ich zostało zmienione na funkcje rekreacyjno-sportowe. Rada Miejska zatwierdziła przystąpienie do zmiany planu zagospodarowania przestrzennego terenu, gdzie jest obecny stadion, by w przyszłości w tym miejscu móc stawiać budynki mieszkalne.
M. Głowacki podkreślał, że stadion przy ul. Kościuszki jest w dogodnym miejscu zarówno dla uczniów okolicznych szkół, jak i mieszkańców.
– Powstało wiele protestów (wobec planów sprzedaży stadionu – przyp. red.) – w szczególności publicyści gazety „Wyszkowiak” podjęli kilkakrotnie próbę naświetlenia tego problemu, ożywiły się fora internetowe, rada pedagogiczna liceum zaprotestowała przeciw temu rozwiązaniu – zwracał uwagę M. Głowacki. – Te protesty nie doprowadziły do zmiany koncepcji. Kiedy na początku kampanii nasz komitet stanowczo sprzeciwił się jej, doszło do próby wycofania się pana burmistrza z pomysłu, ogłosił, że bierze pod uwagę także możliwość modernizacji stadionu. To działanie spóźnione. Wycofywanie się z tego tematu związane jest, tak sądzimy, tylko z wyborami. Chcemy powiedzieć wyraźnie – stadion musi zostać w miejscu, w którym jest, bo takie są oczekiwania i potrzeby wyszkowian. Dopuszczenie możliwości innych koncepcji to jest zdecydowanie za mało. Panie burmistrzu, z koncepcji likwidacji stadionu trzeba się wycofać. Prosimy wszystkich liderów wyborczych partii politycznych, żeby taki apel wystosowali.
Adam Szczerba w imieniu komitetu przedstawił wizję dotyczącą stadionu.
– Jeśli chodzi o koncepcję burmistrza dotyczącą modernizacji stadionu, to jest zbliżona do tej, którą my chcielibyśmy zaproponować mieszkańcom – mówił.
Podkreślił, że priorytetem dla komitetu Masz Wybór jest budowa pełnowymiarowego boiska ze sztucznej nawierzchni na płycie bocznej boiska. Skrytykował za to pomysł przesunięcia płyty głównej.
– Nie ma potrzeby wymiany tej płyty – to wiązałoby się z większym kosztem i wyłączeniem możliwości rozgrywania tam spotkań – podkreślił.
Jego zdaniem, powinna powstać bieżnia ze sztucznej nawierzchni zamiast obecnej żużlowej. Adam Szczerba uważa, że na obecnym stadionie można wygospodarować dodatkową przestrzeń na parkingi. Boisko wielofunkcyjne, zaproponowane przez burmistrza, jest jego zdaniem, w tej chwili niepotrzebne na stadionie, ale można by je zrobić przy Szkole Podstawowej nr 1. Lodowisko też proponuje zbudować z innym miejscu, a wolne miejsce wykorzystać na miejsca postojowe dla samochodów.
– Przez cztery lata będąc radnym, kiedy mówiliśmy o budowie lodowiska, mówiło się, że to kosztowne, niepotrzebne, a najlepiej jak panowie strażacy wyleją wodę w parku – stwierdził. – Co zdobić z budynkiem WOSiR? Na ten moment można by było zlikwidować budynek hotelowy, trudny do przebudowania, który nie znalazł chętnych do jego zagospodarowania. W ten sposób pojawiłby się kolejny teren pod miejsca parkingowe – informował.
Długofalowo A. Szczerba proponuje zbudować zadaszoną trybunę z pomieszczeniem administracyjnym dla pracowników WOSiR. Zasugerował też stworzenie ścieżki do biegów wokół stadionu i zadbanie o zieleń na tym terenie.
Kandydat do Rady Miejskiej Grzegorz Gajewski mówił z kolei o konieczności budowy hali sportowej przy ul. Matejki przez Urząd Miejski i Starostwo Powiatowe. Według niego, z obiektu mogliby korzystać uczniowie Zespołu Szkół nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 2. Obiekt byłby dostosowany do parametrów wymaganych dla gry w PlusLidz, o którą mógłby się ubiegać Camper Wyszków (w tej chwili hala przy ul. Geodetów wymogów PlusLigi nie spełnia). Zdaniem G. Gajewskiego parking przy hali sportowej byłby przeznaczony dla autokarów drużyn, zaś kibice mieliby parkować na miejskiej targowicy przy ul. Dworcowej. Hala sportowa przy ul. Geodetów, według przedstawiciela komitetu, miałaby być do dyspozycji Zespołu Szkół, mieszkańców zainteresowanych dbaniem o kondycję fizyczną.
– Mamy na względzie także budowę sali gimnastycznej w Leszczydole Starym i Rybnie, modernizację tych istniejących w Leszczydole Nowinach i Gimnazjum nr 2 – podkreślił.
Piotr Głowacki z kolei mówił o potrzebie budowy strzelnicy. To miałaby być możliwość nie tylko uprawiania sportu, ale wkład w obronność kraju – mieszkańcy w razie zagrożenia umieliby strzelać.
– Chcielibyśmy, żeby strzelnica była otwartym obiektem dla uczniów, zwykłych mieszkańców, i być może dla myśliwych – podkreślał P. Głowacki. – Takich strzelnic w Polsce jest mnóstwo. Jeśli chodzi o miasta powiatowe, jesteśmy czarnym punktem na mapie Polski.
J.P.
Komentarze
Mamy wybór i jest na kogo głosować
Dodane przez Mieszkaniec/wyborca, w dniu 15.10.2014 r., godz. 17.26
Tak mocnej i spektakularnej akcji jeszcze w tym mieście nie widzieliśmy! Nowosielski i szałajda przypupasów mają się czego obawiać. Dobrze, ze my mieszkańcy przywiązani do obecnej lokalizacji stadionu mamy reprezentację silnych ludzi podzielających nasze zdanie. Po wielu latach marazmu w lokalnej polityce, coś się zmieniło. Mamy wybór i jest na kogo głosować.
Dodane przez Mieszkaniec/wyborca, w dniu 15.10.2014 r., godz. 17.26
Tak mocnej i spektakularnej akcji jeszcze w tym mieście nie widzieliśmy! Nowosielski i szałajda przypupasów mają się czego obawiać. Dobrze, ze my mieszkańcy przywiązani do obecnej lokalizacji stadionu mamy reprezentację silnych ludzi podzielających nasze zdanie. Po wielu latach marazmu w lokalnej polityce, coś się zmieniło. Mamy wybór i jest na kogo głosować.
popieram
Dodane przez Anonim, w dniu 15.10.2014 r., godz. 19.20
Oby tylko innym się otworzyly oczy bo juz mam dosyc obecnej władzy.
Dodane przez Anonim, w dniu 15.10.2014 r., godz. 19.20
Oby tylko innym się otworzyly oczy bo juz mam dosyc obecnej władzy.
a kto za to zapłaci?
Dodane przez Michał, w dniu 15.10.2014 r., godz. 19.24
widzę, że jeszcze nie dostaliście się do władzy a już chcecie wybudować 3 hale sportowe i sprzelnice oraz zmodernizować stadion. Skoro przed wyboromi obiecujecie wydanie minimum kilkudziesieciu milionów na sport, to co będzie po wyborach? W Wyszkowie trzeba zająć się pracą, to tego nam brakuje, szczególnie dla młodych i kobiet, na to przeznaczcie pieniądze, a jak już ludzie będą mieli pracę to zajmijmy się sportem!
Dodane przez Michał, w dniu 15.10.2014 r., godz. 19.24
widzę, że jeszcze nie dostaliście się do władzy a już chcecie wybudować 3 hale sportowe i sprzelnice oraz zmodernizować stadion. Skoro przed wyboromi obiecujecie wydanie minimum kilkudziesieciu milionów na sport, to co będzie po wyborach? W Wyszkowie trzeba zająć się pracą, to tego nam brakuje, szczególnie dla młodych i kobiet, na to przeznaczcie pieniądze, a jak już ludzie będą mieli pracę to zajmijmy się sportem!
Dodane przez ccc, w dniu 15.10.2014 r., godz. 21.17
Grzesiu. Hala do Plusligi przy SP2 to chory pomysł. Gdzie tam wepchnąć taki duży obiekt. Nie zapominaj że tam są zaraz obok domy mieszkalne. Jedyne miejsce jakie jest sensowne to teren SP5 na Polonezie. Tam można jeszcze 2 hale pobudować.
Grzesiu. Hala do Plusligi przy SP2 to chory pomysł. Gdzie tam wepchnąć taki duży obiekt. Nie zapominaj że tam są zaraz obok domy mieszkalne. Jedyne miejsce jakie jest sensowne to teren SP5 na Polonezie. Tam można jeszcze 2 hale pobudować.
Dodane przez Zonk, w dniu 15.10.2014 r., godz. 22.23
Michałku, na razie to armia paracuje w WOSiR (50-60 osób) i co z tego masz? Pożegnanie lata? Trochę mało jak na taki ciężar...
Michałku, na razie to armia paracuje w WOSiR (50-60 osób) i co z tego masz? Pożegnanie lata? Trochę mało jak na taki ciężar...
Dodane przez on, w dniu 15.10.2014 r., godz. 22.27
Marek Głowacki jest szkodliwy z punktu widzenia interesów mieszkańców i dlatego trzeba się z nim w sposób zdecydowany rozstać...
Marek Głowacki jest szkodliwy z punktu widzenia interesów mieszkańców i dlatego trzeba się z nim w sposób zdecydowany rozstać...
Pajac
Dodane przez O.N.A., w dniu 16.10.2014 r., godz. 00.22
on, tfoje argumenty (a właściwie ich brak), sa żenujące. Przypominają mi bezstyl Mroza (może to "on" osobiście to pisze?) w stylu: jesteśmy liderem (bo tak i już) a komu się nie podoba to go w mordę. Ja dopiero ci wykażę jak szkodliwy z punktu widzenia interesów mieszkańców jest wywleczony na lewą stronę różowy balonik Nowosielski. zaprzepaścił na szkodliwy punkt widzenia mieszkańców 24 mln zł!!! Przez co stoimy w codziennych korkach! Wybudował za 2 mln zł ul Stolarską, nie dla mieszkańców, a dla wąskiej grupy interesów. Zwolnił kobiety ze szkół, a trzyma i tuczy *,5 tyś zł pensją wieprza w PWiK Wiśniewskiego, wymieniać dalej?
Dodane przez O.N.A., w dniu 16.10.2014 r., godz. 00.22
on, tfoje argumenty (a właściwie ich brak), sa żenujące. Przypominają mi bezstyl Mroza (może to "on" osobiście to pisze?) w stylu: jesteśmy liderem (bo tak i już) a komu się nie podoba to go w mordę. Ja dopiero ci wykażę jak szkodliwy z punktu widzenia interesów mieszkańców jest wywleczony na lewą stronę różowy balonik Nowosielski. zaprzepaścił na szkodliwy punkt widzenia mieszkańców 24 mln zł!!! Przez co stoimy w codziennych korkach! Wybudował za 2 mln zł ul Stolarską, nie dla mieszkańców, a dla wąskiej grupy interesów. Zwolnił kobiety ze szkół, a trzyma i tuczy *,5 tyś zł pensją wieprza w PWiK Wiśniewskiego, wymieniać dalej?
Dodane przez Samson, w dniu 16.10.2014 r., godz. 05.53
Pokazaliści panowie jak z Nowosielskim i tą jego grandą korytowców należy rozmawiać. Ich chora koncepcja przeniesienia stadionu wylądowała podarta w koszu na śmieci, oni niech wylądują poza samorządową burtą. Brawo tak trzynać.
Pokazaliści panowie jak z Nowosielskim i tą jego grandą korytowców należy rozmawiać. Ich chora koncepcja przeniesienia stadionu wylądowała podarta w koszu na śmieci, oni niech wylądują poza samorządową burtą. Brawo tak trzynać.
W mordę mówisz :)
Dodane przez do O.N.A., w dniu 16.10.2014 r., godz. 09.42
od razu się przypomina kultura Głowackiego, który uczestniczył w burdach na Nowym Świecie. A jak traciliśmy te 24 mln to nie on przypadkiem był przewodniczącym rady miejskiej? no proszę Cię, zero wiarygodności ma ten człowiek.
Dodane przez do O.N.A., w dniu 16.10.2014 r., godz. 09.42
od razu się przypomina kultura Głowackiego, który uczestniczył w burdach na Nowym Świecie. A jak traciliśmy te 24 mln to nie on przypadkiem był przewodniczącym rady miejskiej? no proszę Cię, zero wiarygodności ma ten człowiek.
Kultura Nowosielskiego, Warpasa i Mroza
Dodane przez Sprzątaczka z dzieckiem, w dniu 16.10.2014 r., godz. 10.47
Od razu zaleciała hołotą z Pułtuskiej, idę o zakład, że zostanie pupilem ludu i wygra dla Mroza mandat. Kultura szałajdy, to wywalić hołotę ze szkół a pielęgnować Wiśniewskiego w PWiK (u boku niewydolnej krążeniowo i nie tylko Jastrzębskiej) z pensje 8,5 tysiąca zł. i cynicznie nazwać to - racjonalizacją zatrudnienia.
Dodane przez Sprzątaczka z dzieckiem, w dniu 16.10.2014 r., godz. 10.47
Od razu zaleciała hołotą z Pułtuskiej, idę o zakład, że zostanie pupilem ludu i wygra dla Mroza mandat. Kultura szałajdy, to wywalić hołotę ze szkół a pielęgnować Wiśniewskiego w PWiK (u boku niewydolnej krążeniowo i nie tylko Jastrzębskiej) z pensje 8,5 tysiąca zł. i cynicznie nazwać to - racjonalizacją zatrudnienia.
Dodane przez wyborca, w dniu 16.10.2014 r., godz. 11.20
on trzymaj się faktów. Informacja o kasie na obwodnice śródmiejską na III i IV etap ukazała się w 2009 r czyli Głowacki już nie był przewodniczącym. Informacja o stracie 24 milionów tego dofinansowania ukazała się publicznie po wyborach w 2010 roku, wiec można teraz rozliczać z tego burmistrza.
on trzymaj się faktów. Informacja o kasie na obwodnice śródmiejską na III i IV etap ukazała się w 2009 r czyli Głowacki już nie był przewodniczącym. Informacja o stracie 24 milionów tego dofinansowania ukazała się publicznie po wyborach w 2010 roku, wiec można teraz rozliczać z tego burmistrza.
Wizje Głowackiego i spółki
Dodane przez Pan z naprzeciwka, w dniu 16.10.2014 r., godz. 11.43
Pan Marek Głowacki i spółka mają wizję - modernizację stadionu, budowy hali sportowej (i to niejednej!), lodowiska itd. A czy mają wizję ile to wszystko będzie kosztować? Czy aby na pewno jest to rentowna inwestycja? I czy wszyscy mieszkańcy mają ochotę się na to zrzucać w podatkach? Jak dla mnie to wygląda na wyścig "kto efektowniej wyda lub rozda pieniądze uprzednio nam zabrane" pod płaszczykiem chojności i dobroczynności. To jest właśnie sposób myślenia obecnego systemu. Chyba nie takiej alternatywy potrzebujemy...
Dodane przez Pan z naprzeciwka, w dniu 16.10.2014 r., godz. 11.43
Pan Marek Głowacki i spółka mają wizję - modernizację stadionu, budowy hali sportowej (i to niejednej!), lodowiska itd. A czy mają wizję ile to wszystko będzie kosztować? Czy aby na pewno jest to rentowna inwestycja? I czy wszyscy mieszkańcy mają ochotę się na to zrzucać w podatkach? Jak dla mnie to wygląda na wyścig "kto efektowniej wyda lub rozda pieniądze uprzednio nam zabrane" pod płaszczykiem chojności i dobroczynności. To jest właśnie sposób myślenia obecnego systemu. Chyba nie takiej alternatywy potrzebujemy...
Dodane przez pies, w dniu 16.10.2014 r., godz. 11.46
No i znowu "hołota z Pułtuskiej" chciał dobrze zrobić swoim panom, ale jak to z hołatą bywa, znów mu nie wyszło. Mało, że stracił, to dresik w garniturze nie potrafił się do tego przyznać i złożył winę na powiat.
No i znowu "hołota z Pułtuskiej" chciał dobrze zrobić swoim panom, ale jak to z hołatą bywa, znów mu nie wyszło. Mało, że stracił, to dresik w garniturze nie potrafił się do tego przyznać i złożył winę na powiat.
Dodane przez wyborca, w dniu 16.10.2014 r., godz. 13.46
Na szczęście mamy demokrację i teraz mają szansę szałajdy wydolne sprzątaczki
Na szczęście mamy demokrację i teraz mają szansę szałajdy wydolne sprzątaczki
Dodane przez kiki, w dniu 16.10.2014 r., godz. 16.03
TAk, bo dość już mamy rządów dresiarzy, co swoje ulubione ubranie zamienili na garnitury.
TAk, bo dość już mamy rządów dresiarzy, co swoje ulubione ubranie zamienili na garnitury.
Dodane przez DOŚĆ, w dniu 16.10.2014 r., godz. 17.14
Dość mamy też tych co w narodowe święto podpalają samochody, tęcze, wszczynają burdy na ulicach i po meczach, a wszystko to w imię np. obrony krzyży, "wartości chrześcijańskich" czy narodowej dumy, jak to określają. Dość mamy plecenia głupot o gender, badaniach prenatalnych czy in vitro. Dość mamy mydlenia oczu tymi wymyślonymi bzdurami osobom starszym, robienia im wody z mózgów, żeby wzbudzić w nich poczucie zagrożenia, osaczenia, w celu dojścia do władzy żerując na ich naiwności. DOŚĆ !!!
Dość mamy też tych co w narodowe święto podpalają samochody, tęcze, wszczynają burdy na ulicach i po meczach, a wszystko to w imię np. obrony krzyży, "wartości chrześcijańskich" czy narodowej dumy, jak to określają. Dość mamy plecenia głupot o gender, badaniach prenatalnych czy in vitro. Dość mamy mydlenia oczu tymi wymyślonymi bzdurami osobom starszym, robienia im wody z mózgów, żeby wzbudzić w nich poczucie zagrożenia, osaczenia, w celu dojścia do władzy żerując na ich naiwności. DOŚĆ !!!
Dodane przez Klient, w dniu 16.10.2014 r., godz. 22.25
Czego broni dresik w garniturze, jak nie swojego zagrzybionego przez 12 lat stołka? Czym może się dresik pochwalić? Najdroższymi opłatami w okolicy, kiepskim wynikiem w pozyskiwaniu funduszy zewnetrznych, zagrzybionymi stołkami w PWiK?
Czego broni dresik w garniturze, jak nie swojego zagrzybionego przez 12 lat stołka? Czym może się dresik pochwalić? Najdroższymi opłatami w okolicy, kiepskim wynikiem w pozyskiwaniu funduszy zewnetrznych, zagrzybionymi stołkami w PWiK?
Kup słownik
Dodane przez do O.N.A., w dniu 16.10.2014 r., godz. 22.34
"tfoje" błagam Cie, to podstawa języka polskiego. Już widzę jaki poziom prezentują wyborcy Masz Wybór :D
Dodane przez do O.N.A., w dniu 16.10.2014 r., godz. 22.34
"tfoje" błagam Cie, to podstawa języka polskiego. Już widzę jaki poziom prezentują wyborcy Masz Wybór :D
tfu - tfój, pogarda
Dodane przez O.N.A., w dniu 17.10.2014 r., godz. 10.12
"Tfój" fujaro, to gra słowna, colowe nawiązanie do tfu! Wyraz mojej POgardy do żenującego PAJACA, nie posługującego się rzeczowymi argumentami, a jedynie plujacego. Tfu go mać!
Dodane przez O.N.A., w dniu 17.10.2014 r., godz. 10.12
"Tfój" fujaro, to gra słowna, colowe nawiązanie do tfu! Wyraz mojej POgardy do żenującego PAJACA, nie posługującego się rzeczowymi argumentami, a jedynie plujacego. Tfu go mać!
Dodane przez wwy, w dniu 17.10.2014 r., godz. 12.33
Żebym chociaż jednego z nich na stadionie widział, przed wyborami wielcy kibice.
Żebym chociaż jednego z nich na stadionie widział, przed wyborami wielcy kibice.
Stadion za Wiśniewskiego i Nowosielskiego jest martwy
Dodane przez Listonosz, w dniu 17.10.2014 r., godz. 15.05
A niby gdzie miałeś ich widzieć, na martwych kortach tenisowych, na bieżni, która grozi kalectwem, na skoczni w dal, która tam kiedyś była?, Skoczni w zwyż i o tyczce, na rzucie kulą? To wszystko za Nowosielskiego padło. Kibicowanie piłkarzom, to tylko jedna niewielka możliwość uczestnictwa w życiu stadionu.
Dodane przez Listonosz, w dniu 17.10.2014 r., godz. 15.05
A niby gdzie miałeś ich widzieć, na martwych kortach tenisowych, na bieżni, która grozi kalectwem, na skoczni w dal, która tam kiedyś była?, Skoczni w zwyż i o tyczce, na rzucie kulą? To wszystko za Nowosielskiego padło. Kibicowanie piłkarzom, to tylko jedna niewielka możliwość uczestnictwa w życiu stadionu.
Dodane przez Kibic, w dniu 17.10.2014 r., godz. 15.50
Nie o kibicowanie chodzi, dziś nawet sam Klub Kibica Bugu Wyszków bojkotuje wyszkowskie kibicowanie i nie pokazują się chłopaki na stadionie. Taką atmosferę sprowokował Nowosielski z Mrozem i Warpasem. Podziękujemy im.
Nie o kibicowanie chodzi, dziś nawet sam Klub Kibica Bugu Wyszków bojkotuje wyszkowskie kibicowanie i nie pokazują się chłopaki na stadionie. Taką atmosferę sprowokował Nowosielski z Mrozem i Warpasem. Podziękujemy im.
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 17.10.2014 r., godz. 17.03
Przepraszam, mimo, że w sobotę pracuję to na stadionie "bywam". Ostatnio byłem na meczu z Łomiankami.
Przepraszam, mimo, że w sobotę pracuję to na stadionie "bywam". Ostatnio byłem na meczu z Łomiankami.
Dodane przez Jątek, w dniu 17.10.2014 r., godz. 17.05
Nasz stadion to dziś ruina. Trzeba to zmienić, musi on powstać jak Feniks z popiołów. Trzeba odsunąć nieudacznych od władzy i przywrócić go społeczeństwu.
Nasz stadion to dziś ruina. Trzeba to zmienić, musi on powstać jak Feniks z popiołów. Trzeba odsunąć nieudacznych od władzy i przywrócić go społeczeństwu.
Dodane przez Grześ, w dniu 17.10.2014 r., godz. 17.45
Jestem za referendum w sprawie stadionu, Nowosielski niech z honorem podda się do dymisji. Co słychać jego sprawie?
Jestem za referendum w sprawie stadionu, Nowosielski niech z honorem podda się do dymisji. Co słychać jego sprawie?
pustostan do przeniesienia
Dodane przez wawa, w dniu 17.10.2014 r., godz. 20.54
Jle to imprez odbyło się na tym super obiekcie w tym roku ????? Zapewne wszystkie wysokiej rangi.Ten stadion jest jak przedłużenie parku miejskiego.Jego niezaprzeczalnym walorem jest TRAWA,która daje trochę tlenu dla miasta.HEKTARY,PUSTOSTANU po których wiatr hula przez 300 dni w roku.
Dodane przez wawa, w dniu 17.10.2014 r., godz. 20.54
Jle to imprez odbyło się na tym super obiekcie w tym roku ????? Zapewne wszystkie wysokiej rangi.Ten stadion jest jak przedłużenie parku miejskiego.Jego niezaprzeczalnym walorem jest TRAWA,która daje trochę tlenu dla miasta.HEKTARY,PUSTOSTANU po których wiatr hula przez 300 dni w roku.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 17.10.2014 r., godz. 21.11
Komitet Masz Wybór stawia sprawę jasno. Stadion musi pozostać tam, gdzie jest. To sprzeczne z interesem wyszkowian, żeby go przenosić. Wynoszenie stadionu pod cmentarz to błędna koncepcja burmistrza Nowosielskiego, nad którą pracuje już od ok. trzech lat. Powinien dziś zadeklarować, że z niej rezygnuje.
Komitet Masz Wybór stawia sprawę jasno. Stadion musi pozostać tam, gdzie jest. To sprzeczne z interesem wyszkowian, żeby go przenosić. Wynoszenie stadionu pod cmentarz to błędna koncepcja burmistrza Nowosielskiego, nad którą pracuje już od ok. trzech lat. Powinien dziś zadeklarować, że z niej rezygnuje.
Dodane przez ccc, w dniu 17.10.2014 r., godz. 23.07
jak tak dalej pójdzie to murawę trzeba będzie zaorać, trybun już nie ma a tych nowych nie będzie. Zostanie plac jak wiele innych w mieście. Co wtedy?
jak tak dalej pójdzie to murawę trzeba będzie zaorać, trybun już nie ma a tych nowych nie będzie. Zostanie plac jak wiele innych w mieście. Co wtedy?
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 18.10.2014 r., godz. 00.30
Ostrożnie z tymi przenosinami. To, że nie ma obecnie gospodarza zajmującego się obiektami sportowymi to nie znaczy, że będzie tak zawsze. To, że zamiast trybuny ustawiono niebezpieczny dziwoląg to świadczy o lekceważeniu tej ekipy wyszkowskiego sportu. Popatrzyłem na ceny- stadion w Siedlcach na 2900 kibiców z zadaszoną trybuną z jednej strony -29 mln zł. Hala widowiskowo- sportowa w Ostrowcu- dla 2600 kibiców siatkówki lub ok. 5 tys. na koncertach -54 mln zł. Radom przy budżecie dziesięć razy wyższym chce wbudować centrum sportowe- hala sportowa(5 tys. miejsc) i stadion piłkarski na 15 tys. miejsc - ma problemy z zebraniem kasy. Jeśli jeszcze doliczymy 3 hale dla innych sportów, korty tenisowe, budynek klubowy, kawiarenkę, może hotelik dla chcących korzystać z obiektu z innych miast, zagospodarowanie terenu, uzbrojenie terenu to mówimy już o sumach dużych. To jest utopijny projekcik rzucony nam dla zabicia czasu i traktujący nas niepoważnie. Nie ma na to zgody bo Wyszków spowolni swój rozwój.
Ostrożnie z tymi przenosinami. To, że nie ma obecnie gospodarza zajmującego się obiektami sportowymi to nie znaczy, że będzie tak zawsze. To, że zamiast trybuny ustawiono niebezpieczny dziwoląg to świadczy o lekceważeniu tej ekipy wyszkowskiego sportu. Popatrzyłem na ceny- stadion w Siedlcach na 2900 kibiców z zadaszoną trybuną z jednej strony -29 mln zł. Hala widowiskowo- sportowa w Ostrowcu- dla 2600 kibiców siatkówki lub ok. 5 tys. na koncertach -54 mln zł. Radom przy budżecie dziesięć razy wyższym chce wbudować centrum sportowe- hala sportowa(5 tys. miejsc) i stadion piłkarski na 15 tys. miejsc - ma problemy z zebraniem kasy. Jeśli jeszcze doliczymy 3 hale dla innych sportów, korty tenisowe, budynek klubowy, kawiarenkę, może hotelik dla chcących korzystać z obiektu z innych miast, zagospodarowanie terenu, uzbrojenie terenu to mówimy już o sumach dużych. To jest utopijny projekcik rzucony nam dla zabicia czasu i traktujący nas niepoważnie. Nie ma na to zgody bo Wyszków spowolni swój rozwój.
Zostanie plac jak wiele innych w mieście. Co wtedy?
Dodane przez Stadionowi Zombie, w dniu 18.10.2014 r., godz. 01.42
Tak będzie jak zostanie Nowosielski. Stadion jest martwy, bo jego dyrektor to żywy trup, bez własnej woli i pomysłów. Głosy mówiące, że nic się tam nie dzieje tylko tę tezę potwierdzają. Jaki dyrektor i jego zwierzchnik, takie jest stadionowe życie. Wszystko trupy. Stadion musi żyć, nie można go dalej utrzymywać dla tak nikłego wykorzystania.
Dodane przez Stadionowi Zombie, w dniu 18.10.2014 r., godz. 01.42
Tak będzie jak zostanie Nowosielski. Stadion jest martwy, bo jego dyrektor to żywy trup, bez własnej woli i pomysłów. Głosy mówiące, że nic się tam nie dzieje tylko tę tezę potwierdzają. Jaki dyrektor i jego zwierzchnik, takie jest stadionowe życie. Wszystko trupy. Stadion musi żyć, nie można go dalej utrzymywać dla tak nikłego wykorzystania.
Dodane przez do wawa, w dniu 18.10.2014 r., godz. 10.28
No właśnie ile? Kto jest za to winny? Zarządca stadionu. Kto utrzymuje ten obiekt? My wszyscy. Dobry zarządca utrzymałby ten stadion z imprez, najmów itp. Kiedy byly robione jakieś inwestycje ? Nigdy, może poza boiskiem ale to za pieniadze gminy. Czy ktoś występował o jakieś dotacje, robił jakieś projekty? Czyja to wina? Ile zarabia zarządca stadionu? I czym się na co dzień zajmuje? Należy się przyjrzeć innym obiektom WOSiR. W jakim są stanie i jak zarabiają oraz jakie inwestycje były na nich przeprowadzane.
No właśnie ile? Kto jest za to winny? Zarządca stadionu. Kto utrzymuje ten obiekt? My wszyscy. Dobry zarządca utrzymałby ten stadion z imprez, najmów itp. Kiedy byly robione jakieś inwestycje ? Nigdy, może poza boiskiem ale to za pieniadze gminy. Czy ktoś występował o jakieś dotacje, robił jakieś projekty? Czyja to wina? Ile zarabia zarządca stadionu? I czym się na co dzień zajmuje? Należy się przyjrzeć innym obiektom WOSiR. W jakim są stanie i jak zarabiają oraz jakie inwestycje były na nich przeprowadzane.
do Michała
Dodane przez Nas się najbardziej obciąża, w dniu 18.10.2014 r., godz. 11.29
będą sobie budować hale za olbrzymie pieniądze,a właściciele pustych lokali handlowo-usługowych będą wbijać zęby w ścianę i płacić 18 zł za metr.Niech nam dadzą wreszcie żyć
Dodane przez Nas się najbardziej obciąża, w dniu 18.10.2014 r., godz. 11.29
będą sobie budować hale za olbrzymie pieniądze,a właściciele pustych lokali handlowo-usługowych będą wbijać zęby w ścianę i płacić 18 zł za metr.Niech nam dadzą wreszcie żyć
To nie stadion jest trupem, a rządząca nim ekipa
Dodane przez knom, w dniu 18.10.2014 r., godz. 13.33
Dobre: ...jego dyrektor, to żywy trup, bez woli... Nic dodać nic ująć. POgnać tych dresiarzy, pseudo sportowców.
Dodane przez knom, w dniu 18.10.2014 r., godz. 13.33
Dobre: ...jego dyrektor, to żywy trup, bez woli... Nic dodać nic ująć. POgnać tych dresiarzy, pseudo sportowców.
Miasto tyłem do rzeki, stadion tyłem do mieszkańców.
Dodane przez Antybox, w dniu 18.10.2014 r., godz. 14.50
Może Poszukacie sobie nieroby innej pracy, wykażecie się np. w biznesie prywatnym u p. Borka. Ciekawe czy byłby z tego rady.
Dodane przez Antybox, w dniu 18.10.2014 r., godz. 14.50
Może Poszukacie sobie nieroby innej pracy, wykażecie się np. w biznesie prywatnym u p. Borka. Ciekawe czy byłby z tego rady.
Dodane przez Przydatny, w dniu 18.10.2014 r., godz. 18.21
Trupek z WOSiR byłby przydatny, a jakże. Jak Borek kupi boiska, to trupek będzie mu mógł malować linnie wapnem. Przed meczem dla przyjaciół.
Trupek z WOSiR byłby przydatny, a jakże. Jak Borek kupi boiska, to trupek będzie mu mógł malować linnie wapnem. Przed meczem dla przyjaciół.
kto kogo szefem?
Dodane przez oko, w dniu 18.10.2014 r., godz. 22.16
Się zastanawiam który odgrywa glowna rolę Nowosieski czy Mróz? Z moich obserwacji wynika ze ten drugi bo za każdym razem gdy są obydwaj to Mróz nie dopuszcza Burmistrza do głosu. Mam wrażenie jakby się bał mu podaść
Dodane przez oko, w dniu 18.10.2014 r., godz. 22.16
Się zastanawiam który odgrywa glowna rolę Nowosieski czy Mróz? Z moich obserwacji wynika ze ten drugi bo za każdym razem gdy są obydwaj to Mróz nie dopuszcza Burmistrza do głosu. Mam wrażenie jakby się bał mu podaść
Dodane przez ..., w dniu 19.10.2014 r., godz. 01.35
Obaj są kundelkami, i mągą mnie za tą opinię podać jak warpasiątko do prokuratury.
Obaj są kundelkami, i mągą mnie za tą opinię podać jak warpasiątko do prokuratury.
Dodane przez Anonim, w dniu 19.10.2014 r., godz. 01.42
Mróz i Nowosielski, obaj są skończeni!
Mróz i Nowosielski, obaj są skończeni!
Mosiek Giziński
Dodane przez Letnik, w dniu 19.10.2014 r., godz. 09.34
I tak jednym i drugim steruje siwek z piwnicy z robakami na ryby przy AWP.
Dodane przez Letnik, w dniu 19.10.2014 r., godz. 09.34
I tak jednym i drugim steruje siwek z piwnicy z robakami na ryby przy AWP.
Dodane przez Grzegorz Gajewski, w dniu 19.10.2014 r., godz. 14.18
Jeśli miałbym się odnosić do projektu centrum sportu, które chce niby budować obecny burmistrz przy Pułtuskiej. W/g mnie to jest mydlenie ludziom oczu i odbiłoby się to negatywnie na rozwoju naszego miasta i gminy. Po pierwsze to nie widzę nic w programie burmistrza Nowosielskiego i jego komitetów co zwiększyłoby wielkość przychodów budżetu. Twierdzę, że nadal będzie stagnacja, złoży się na to wiele czynników w tym większe upolitycznienie urzędów i spółek komunalnych. Po drugie nie widać wielkich pieniędzy zewnętrznych na horyzoncie, wielkie już były na budowę stadionów na EURO, na aquaparki, orliki itp czy inne elementy w kończącej się perspektywie. Jeśli burmistrz chciałby to centrum realizować to trzeba byłoby w budżecie na 2015 rok zarezerwować już ok. 30 mln zł na projekty, uzbrojenie terenu, względne zagospodarowanie, początek budowy hali sportowej dla Campera ewentualnie rozpoczęcie innych obiektów. Oczywiście odbiłoby się to także boleśnie na normalnym funkcjonowaniu sportu w Wyszkowie, zaczęto by ciąć wydatki na sport m.in. na stypendia na sportowców w tym podopiecznych pana Delugi, ograniczyliby dofinansowanie Bugu Wyszków, które i teraz nie jest wysokie i na akademie Campera. Bug mógłby nie doczekać gry na nowym stadionie. Co do Campera Wyszków sytuacja jest bardziej skomplikowana. Plus Liga jest zamknięta, wejść do niej można po spełnieniu wielu warunków ale musi także po spełnieniu tych warunków być zgoda klubów PLPS. Wiemy, że już poprzednim sezonie było wiele dyskusji aby nie przyjmować następnych klubów z I ligi bo będzie bardzo dużo meczów w serii zasadniczej, Pucharze Polski, rozgrywkach zagranicznych, Liga Światowa, itp, przyjęto Cuprum Lubin i klub z Będzina, jest już 14 drużyn, w tym 4 mocne a pozostałe słabsze. Co będzie po tym sezonie, skoro jeszcze nie rozpoczęto dyskusji to znaczy, że po tym sezonie nie będzie przyjmowania nowych drużyn, ewentualnie wyrzucą drużynę z Plusligi co może być wątpliwe. Zdobycie drugiego czy trzeciego zwycięstwa I ligi na pewno pomoże. My jako Masz Wybór przedstawiliśmy swoje rozwiązania, sport jest ważnym elementem naszego programu, więcej też czasu poświecimy na rekreację, biegi masowe średniodystansowe, coraz więcej osób biega, chodzi z kijkami, dba o swoje zdrowie. Głosujcie na nasz komitet Masz Wybór i naszego kandydata na burmistrza Marka Głowackiego.
Jeśli miałbym się odnosić do projektu centrum sportu, które chce niby budować obecny burmistrz przy Pułtuskiej. W/g mnie to jest mydlenie ludziom oczu i odbiłoby się to negatywnie na rozwoju naszego miasta i gminy. Po pierwsze to nie widzę nic w programie burmistrza Nowosielskiego i jego komitetów co zwiększyłoby wielkość przychodów budżetu. Twierdzę, że nadal będzie stagnacja, złoży się na to wiele czynników w tym większe upolitycznienie urzędów i spółek komunalnych. Po drugie nie widać wielkich pieniędzy zewnętrznych na horyzoncie, wielkie już były na budowę stadionów na EURO, na aquaparki, orliki itp czy inne elementy w kończącej się perspektywie. Jeśli burmistrz chciałby to centrum realizować to trzeba byłoby w budżecie na 2015 rok zarezerwować już ok. 30 mln zł na projekty, uzbrojenie terenu, względne zagospodarowanie, początek budowy hali sportowej dla Campera ewentualnie rozpoczęcie innych obiektów. Oczywiście odbiłoby się to także boleśnie na normalnym funkcjonowaniu sportu w Wyszkowie, zaczęto by ciąć wydatki na sport m.in. na stypendia na sportowców w tym podopiecznych pana Delugi, ograniczyliby dofinansowanie Bugu Wyszków, które i teraz nie jest wysokie i na akademie Campera. Bug mógłby nie doczekać gry na nowym stadionie. Co do Campera Wyszków sytuacja jest bardziej skomplikowana. Plus Liga jest zamknięta, wejść do niej można po spełnieniu wielu warunków ale musi także po spełnieniu tych warunków być zgoda klubów PLPS. Wiemy, że już poprzednim sezonie było wiele dyskusji aby nie przyjmować następnych klubów z I ligi bo będzie bardzo dużo meczów w serii zasadniczej, Pucharze Polski, rozgrywkach zagranicznych, Liga Światowa, itp, przyjęto Cuprum Lubin i klub z Będzina, jest już 14 drużyn, w tym 4 mocne a pozostałe słabsze. Co będzie po tym sezonie, skoro jeszcze nie rozpoczęto dyskusji to znaczy, że po tym sezonie nie będzie przyjmowania nowych drużyn, ewentualnie wyrzucą drużynę z Plusligi co może być wątpliwe. Zdobycie drugiego czy trzeciego zwycięstwa I ligi na pewno pomoże. My jako Masz Wybór przedstawiliśmy swoje rozwiązania, sport jest ważnym elementem naszego programu, więcej też czasu poświecimy na rekreację, biegi masowe średniodystansowe, coraz więcej osób biega, chodzi z kijkami, dba o swoje zdrowie. Głosujcie na nasz komitet Masz Wybór i naszego kandydata na burmistrza Marka Głowackiego.
obiekty sportowe
Dodane przez Zbigniew, w dniu 20.10.2014 r., godz. 15.10
Polityka mnie w tym momencie nie obchodzi. Budowa stadionu obszernego nowoczesnego na Polonezie jest dobrym rozwizaniem. Kazdy kto ma pojecie o sporcie bedzie takiego zdania, kazdy kto nie, bedzie za rozbudowa obecnego stadionu a i tak nie bedzie z niego korzystal. Kazdy sportowiec bedzie uciekal od smoga przyulicznego, ja i tak bede wolal podjechac autem do lasu nawet 6-7 km niz biegac na wspanialej nawierzchni przy serockiej. Poza tym na obozy sportowe jedziemy tam gdzie sa usytuowane obiekty sportowe na obrzezach miasta najlepiej jednoczesniue przy lesie, centrum miast zupelnie odpada. Znam nowoczesna hale 10 km od Poznania jest najbardziej oblegana hala mozna powiedziec w Poznaniu.
Dodane przez Zbigniew, w dniu 20.10.2014 r., godz. 15.10
Polityka mnie w tym momencie nie obchodzi. Budowa stadionu obszernego nowoczesnego na Polonezie jest dobrym rozwizaniem. Kazdy kto ma pojecie o sporcie bedzie takiego zdania, kazdy kto nie, bedzie za rozbudowa obecnego stadionu a i tak nie bedzie z niego korzystal. Kazdy sportowiec bedzie uciekal od smoga przyulicznego, ja i tak bede wolal podjechac autem do lasu nawet 6-7 km niz biegac na wspanialej nawierzchni przy serockiej. Poza tym na obozy sportowe jedziemy tam gdzie sa usytuowane obiekty sportowe na obrzezach miasta najlepiej jednoczesniue przy lesie, centrum miast zupelnie odpada. Znam nowoczesna hale 10 km od Poznania jest najbardziej oblegana hala mozna powiedziec w Poznaniu.
Referendum stadionowe!
Dodane przez www.szalajda.pl, w dniu 20.10.2014 r., godz. 16.25
Poznań to sobie porównuj np. z Bydgoszczą albo Wrocławiem specjalisto. Nie ma różnicy czy Serocka czy Pułtuska jeśli chodzi o ruch. A jeśli dojdzie do dokończenie obwodnicy, stadion w centrum będzie jest korzystniej położony niż projektowany przy Pułtuskiej, którego obwodnica nie obejmie. Zapomniał kolega dodać, urokliwe sąsiedztwo Lasu (ale grobowców) i Ciechocinka w POstaci krematorium ludzkich zwłok. Nieodległej cynkowni i drukarni. Ile przez tyle lat "trupek" z WOSiR POzyskał środków zewnętrznych na modernizację stadionu? Niech Mróz odPOwie na to pytanie, może będzie merytorycznie.
Dodane przez www.szalajda.pl, w dniu 20.10.2014 r., godz. 16.25
Poznań to sobie porównuj np. z Bydgoszczą albo Wrocławiem specjalisto. Nie ma różnicy czy Serocka czy Pułtuska jeśli chodzi o ruch. A jeśli dojdzie do dokończenie obwodnicy, stadion w centrum będzie jest korzystniej położony niż projektowany przy Pułtuskiej, którego obwodnica nie obejmie. Zapomniał kolega dodać, urokliwe sąsiedztwo Lasu (ale grobowców) i Ciechocinka w POstaci krematorium ludzkich zwłok. Nieodległej cynkowni i drukarni. Ile przez tyle lat "trupek" z WOSiR POzyskał środków zewnętrznych na modernizację stadionu? Niech Mróz odPOwie na to pytanie, może będzie merytorycznie.
Ciechocinek POd krematorium
Dodane przez Sąsiad, w dniu 20.10.2014 r., godz. 19.33
To dopiero rewelacja Pomysł!
Dodane przez Sąsiad, w dniu 20.10.2014 r., godz. 19.33
To dopiero rewelacja Pomysł!
szalajda niech będzie
Dodane przez Zbigniew, w dniu 20.10.2014 r., godz. 20.42
nie na Polonezie, w takim razie trzeba rozpatrzyć inne miejsce, ale nie róbmy kolejnej głupoty jak z budową tak śmiesznej hali na Polonezie (obecna WOSiR). Część obecnego stadionu zamieńmy na np. amfiteatr, fontanny jakieś piękne miejsce dla odpoczynku ludzi, można podejrzeć Grodzisk Mazowiecki. Zachęćmy innych mieszkańców do odwiedzania Wyszkowa. Centrum sportu przy naturze, takie miejsca są oblegane przez sportowców, na remont obecnego stadionu szkoda wysiłku i kasy. A na koniec cię zmartwię - po twojej wypowiedzi twierdzę, ze nie masz dużo wspólnego ze sportem.
Dodane przez Zbigniew, w dniu 20.10.2014 r., godz. 20.42
nie na Polonezie, w takim razie trzeba rozpatrzyć inne miejsce, ale nie róbmy kolejnej głupoty jak z budową tak śmiesznej hali na Polonezie (obecna WOSiR). Część obecnego stadionu zamieńmy na np. amfiteatr, fontanny jakieś piękne miejsce dla odpoczynku ludzi, można podejrzeć Grodzisk Mazowiecki. Zachęćmy innych mieszkańców do odwiedzania Wyszkowa. Centrum sportu przy naturze, takie miejsca są oblegane przez sportowców, na remont obecnego stadionu szkoda wysiłku i kasy. A na koniec cię zmartwię - po twojej wypowiedzi twierdzę, ze nie masz dużo wspólnego ze sportem.
Dodane przez www.szałajda.pl, w dniu 20.10.2014 r., godz. 21.09
Ty Zbysiu, (kacyk, brat trupka?) mądrzysz się o stadionie, a powiedz nam gdzie ty ten sport tam widziałeś? Piłka się nie liczy. Stadion jest dziś ruiną. Nic nie trzeba rozpatrywać. Należy zorganizować referendum, zmienić władzę z zarząd WOSiR. Amfiteatr wybuduj sobie na Polonezie.
Ty Zbysiu, (kacyk, brat trupka?) mądrzysz się o stadionie, a powiedz nam gdzie ty ten sport tam widziałeś? Piłka się nie liczy. Stadion jest dziś ruiną. Nic nie trzeba rozpatrywać. Należy zorganizować referendum, zmienić władzę z zarząd WOSiR. Amfiteatr wybuduj sobie na Polonezie.
nawet zmiana władzy nic nie da
Dodane przez Zbigniew, w dniu 20.10.2014 r., godz. 21.36
bez wizji zwiększenia miasta do minimum 50 tys mieszkańców (bo tylko takie miasta w miarę normalnie funkcjonują) Dlatego krótkowzroczne plany mnie nie interesują, ciekawi i mądrzy ludzie stąd uciekają, w naszym mieście zawsze będzie pod górkę, myślenie zrobię sobie zaścianek dla siebie pogrzebie to miasto, zaraz zaczną padać galerie itp. już widać jedna zaczęła funkcjonować druga upada teraz druga zaczyna walczyć z tą poprzednią
Dodane przez Zbigniew, w dniu 20.10.2014 r., godz. 21.36
bez wizji zwiększenia miasta do minimum 50 tys mieszkańców (bo tylko takie miasta w miarę normalnie funkcjonują) Dlatego krótkowzroczne plany mnie nie interesują, ciekawi i mądrzy ludzie stąd uciekają, w naszym mieście zawsze będzie pod górkę, myślenie zrobię sobie zaścianek dla siebie pogrzebie to miasto, zaraz zaczną padać galerie itp. już widać jedna zaczęła funkcjonować druga upada teraz druga zaczyna walczyć z tą poprzednią
Nowa władza, nowa energia. Stara się wypaliła do cna
Dodane przez osevatorre, w dniu 20.10.2014 r., godz. 22.33
Galeriami to niech się przejmuje ich właściciel, wystarczająco juz zrobiły złego zabijając drobny handel. Drobny i ten nieco większy jak "Biały Dom". Chodkowskiego, którego POwskie rządy uczyniły z Polski prawdziwe Eldorado dla zachodnich sieci handlowych. Szuka winnego? Jesteśmy pipidówkiem, któremu przez ostatnie 12 lat, nie udało się zwiększyć liczby mieszkańców z 26 do 30. Mamy 28 z hakiem. O czym więc tu mowa? 50 tyś wam się śni. Nie stać nas na kolejne hale, stadiony, nie mamy po prostu potencjału, ani kapitałowego żeby go później utrzymać, ani społecznego, a także przez 12 lat nie doczekaliśmy się zarządcy obiektów sportowych z prawdziwego zdarzenia. Wyszków nie ma dobrego gospodarza, to jest jego największą bolączką. Obecny jest cynicznym cwaniaczkiem, który dla osiągnięcia osobistych celów nie cofnie się przed niczym. Ty Zbysiu, (kacyk, brat trupka?) mądrzysz się o stadionie, a powiedz nam gdzie ty ten sport tam widziałeś? Piłka się nie liczy. Stadion jest dziś ruiną. Jeśli chodzi o stadion, to nic nie trzeba rozpatrywać. Należy zorganizować referendum, zmienić władzę z zarząd WOSiR. Amfiteatr wybuduj sobie na Polonezie.
Dodane przez osevatorre, w dniu 20.10.2014 r., godz. 22.33
Galeriami to niech się przejmuje ich właściciel, wystarczająco juz zrobiły złego zabijając drobny handel. Drobny i ten nieco większy jak "Biały Dom". Chodkowskiego, którego POwskie rządy uczyniły z Polski prawdziwe Eldorado dla zachodnich sieci handlowych. Szuka winnego? Jesteśmy pipidówkiem, któremu przez ostatnie 12 lat, nie udało się zwiększyć liczby mieszkańców z 26 do 30. Mamy 28 z hakiem. O czym więc tu mowa? 50 tyś wam się śni. Nie stać nas na kolejne hale, stadiony, nie mamy po prostu potencjału, ani kapitałowego żeby go później utrzymać, ani społecznego, a także przez 12 lat nie doczekaliśmy się zarządcy obiektów sportowych z prawdziwego zdarzenia. Wyszków nie ma dobrego gospodarza, to jest jego największą bolączką. Obecny jest cynicznym cwaniaczkiem, który dla osiągnięcia osobistych celów nie cofnie się przed niczym. Ty Zbysiu, (kacyk, brat trupka?) mądrzysz się o stadionie, a powiedz nam gdzie ty ten sport tam widziałeś? Piłka się nie liczy. Stadion jest dziś ruiną. Jeśli chodzi o stadion, to nic nie trzeba rozpatrywać. Należy zorganizować referendum, zmienić władzę z zarząd WOSiR. Amfiteatr wybuduj sobie na Polonezie.
Czarna wizja marazmu
Dodane przez hajke, w dniu 20.10.2014 r., godz. 22.51
Żeby się miasto rozwijało trzeba było te 8-10 lat temu postawić na specjalistów od pozyskiwania środków zewnętrznych. Całkowicie tego zaniechano, a na stołki specjalistów (narzędzia i pensja były profesjonalne) powsadzał Nowosielski kolesi z zaocznym kursikiem zrobionym na koszt obywateli. Jesteśmy z ręką w nocniku. Zadnym tam liderem, bez przyszłości na lepsze czasy. A żeby dalej utrzymać kolesiostwo w posadach coraz bardziej będą nam sięgać do kieszeni. Przykład macie z cenami za odbiór śmieci.
Dodane przez hajke, w dniu 20.10.2014 r., godz. 22.51
Żeby się miasto rozwijało trzeba było te 8-10 lat temu postawić na specjalistów od pozyskiwania środków zewnętrznych. Całkowicie tego zaniechano, a na stołki specjalistów (narzędzia i pensja były profesjonalne) powsadzał Nowosielski kolesi z zaocznym kursikiem zrobionym na koszt obywateli. Jesteśmy z ręką w nocniku. Zadnym tam liderem, bez przyszłości na lepsze czasy. A żeby dalej utrzymać kolesiostwo w posadach coraz bardziej będą nam sięgać do kieszeni. Przykład macie z cenami za odbiór śmieci.
Dodane przez Jacek, w dniu 21.10.2014 r., godz. 09.28
- Nawet zmiana władzy nic nie da - to tym bardziej trzeba tę władzę zmienić. Jak tacy światli mieszkańcy jak Zbigniew stracili wiarę, to nie najlepiej o tej władzy świadczy.
- Nawet zmiana władzy nic nie da - to tym bardziej trzeba tę władzę zmienić. Jak tacy światli mieszkańcy jak Zbigniew stracili wiarę, to nie najlepiej o tej władzy świadczy.
Jeśli stadion
Dodane przez obs, w dniu 21.10.2014 r., godz. 09.28
Czytając komentarze zastanawiam się skąd w narodzie przepojonym miłością bliźniego i innymi "wartościami" bierze się tyle nienawiści i kłamstwa. Stadion zaś niech będzie taki i tam jakie będzie zapotrzebowanie wyszkowskich podatników. Jeśli ma być mały to niech zostanie na Kościuszki, jeśli większy to trzeba znaleźć nową lokalizację.
Dodane przez obs, w dniu 21.10.2014 r., godz. 09.28
Czytając komentarze zastanawiam się skąd w narodzie przepojonym miłością bliźniego i innymi "wartościami" bierze się tyle nienawiści i kłamstwa. Stadion zaś niech będzie taki i tam jakie będzie zapotrzebowanie wyszkowskich podatników. Jeśli ma być mały to niech zostanie na Kościuszki, jeśli większy to trzeba znaleźć nową lokalizację.
Dodane przez Wyb, w dniu 21.10.2014 r., godz. 13.20
Dobrze, że teraz będzie mogła rządzić szałajda wydolna sprzątaczka
Dobrze, że teraz będzie mogła rządzić szałajda wydolna sprzątaczka
Dodane przez hajke, w dniu 21.10.2014 r., godz. 13.36
Boisk szkolnych coraz wicej, tylko należy zadbać o ich udostępnienie. Nie potrzeba budować nowego kompleksu obok krematorium ludzkich zwłok. Do rozgrywek wystarczy stary, ale odpowiednio zmodernizowany obiekt. Wiedzą to nawet kobiety.
Boisk szkolnych coraz wicej, tylko należy zadbać o ich udostępnienie. Nie potrzeba budować nowego kompleksu obok krematorium ludzkich zwłok. Do rozgrywek wystarczy stary, ale odpowiednio zmodernizowany obiekt. Wiedzą to nawet kobiety.
Dodane przez Stok, w dniu 21.10.2014 r., godz. 16.00
do Wyjeb. Zbysio Wiśniewski król królów, pączek w maśle. Może powiesz czym ten kacyk się zajmuje w tym PWiK?
do Wyjeb. Zbysio Wiśniewski król królów, pączek w maśle. Może powiesz czym ten kacyk się zajmuje w tym PWiK?
Apel POległych-kabaret dla ubogich intelektualnie
Dodane przez Zołza, w dniu 21.10.2014 r., godz. 22.14
Zastępco Mróz (panie Mróz nie przechodzi przez gardło), proszę nie o reprymendę, ale o merytoryczne uzasadnienie PO co w PWiK zastępca POkroju Zbyla Wiśniewskiego? Czy ten człowiek trzyma was za przysłowiowe jaja?
Dodane przez Zołza, w dniu 21.10.2014 r., godz. 22.14
Zastępco Mróz (panie Mróz nie przechodzi przez gardło), proszę nie o reprymendę, ale o merytoryczne uzasadnienie PO co w PWiK zastępca POkroju Zbyla Wiśniewskiego? Czy ten człowiek trzyma was za przysłowiowe jaja?
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl