ARiMR szuka siedziby
(Zam: 13.08.2014 r., godz. 17.05)Po dziesięciu latach wynajmowania lokalu od Zakładu Doskonalenia Zawodowego Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje nowego lokum.
Tak jak ostatnio, jest zainteresowane wyłącznie zawarciem długoletniej umowy.
Obecnie wyszkowska placówka Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa mieści się przy ulicy 3 Maja 24. Jednak, jak informuje jej kierownik, biuro potrzebuje większego metrażu. Obecna lokalizacja liczy 530 m kw., ale potrzebne jest większe archiwum i dodatkowe miejsce na skład artykułów biurowych. Docelowo ma to być około 650-750 m kw.
– Chcemy wejść w nową umowę na kolejne lata. Żeby to zrobić, będziemy też wymagać nowych, lepszych warunków. Niewykluczone, że zdarzy się tak, że pozostaniemy w tym samym miejscu – mówi Krystian Pędzich. – Jednak to wymaga rozpoznania rynku, sprawdzenia jakie są na nim oferty i za ile. Może się okazać, że lepszych niż w obecnym obiekcie nie znajdziemy.
Jak podkreśla K. Pędzich, gdyby ZDZ złożył ofertę, a ta okazała się najkorzystniejsza, budynek trzeba będzie dostosować do nowych wymagań, w tym zmodernizować stare, niepraktyczne elementy, by spełniały swoją rolę przez kolejną dekadę, w tym dostosować sieć grzewczą, wykończyć klatkę schodową, zwiększyć ilości sanitariatów. Większej przestrzeni wymaga też sala obsługi interesantów. Średnio w ciągu dnia pracownicy biura obsługują kilkadziesiąt osób. W czasie składania wniosków o dopłaty ta liczba zwiększa się, dochodząc nawet do 400-500 osób dziennie.
– Wtedy to jest duży kłopot, bo sala obsługi musi być drożna, a miejsca jest trochę za mało – wyjaśnia kierownik.
Agencja oczekuje, że koszt dostosowania lokalu, czy to nowego, czy obecnego do wymaganych standardów biurowych pokryje podmiot, który lokal udostępni.
A.B.
Obecnie wyszkowska placówka Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa mieści się przy ulicy 3 Maja 24. Jednak, jak informuje jej kierownik, biuro potrzebuje większego metrażu. Obecna lokalizacja liczy 530 m kw., ale potrzebne jest większe archiwum i dodatkowe miejsce na skład artykułów biurowych. Docelowo ma to być około 650-750 m kw.
– Chcemy wejść w nową umowę na kolejne lata. Żeby to zrobić, będziemy też wymagać nowych, lepszych warunków. Niewykluczone, że zdarzy się tak, że pozostaniemy w tym samym miejscu – mówi Krystian Pędzich. – Jednak to wymaga rozpoznania rynku, sprawdzenia jakie są na nim oferty i za ile. Może się okazać, że lepszych niż w obecnym obiekcie nie znajdziemy.
Jak podkreśla K. Pędzich, gdyby ZDZ złożył ofertę, a ta okazała się najkorzystniejsza, budynek trzeba będzie dostosować do nowych wymagań, w tym zmodernizować stare, niepraktyczne elementy, by spełniały swoją rolę przez kolejną dekadę, w tym dostosować sieć grzewczą, wykończyć klatkę schodową, zwiększyć ilości sanitariatów. Większej przestrzeni wymaga też sala obsługi interesantów. Średnio w ciągu dnia pracownicy biura obsługują kilkadziesiąt osób. W czasie składania wniosków o dopłaty ta liczba zwiększa się, dochodząc nawet do 400-500 osób dziennie.
– Wtedy to jest duży kłopot, bo sala obsługi musi być drożna, a miejsca jest trochę za mało – wyjaśnia kierownik.
Agencja oczekuje, że koszt dostosowania lokalu, czy to nowego, czy obecnego do wymaganych standardów biurowych pokryje podmiot, który lokal udostępni.
A.B.
Komentarze
Najlepsza lokalizacja
Dodane przez Dębinki, w dniu 13.08.2014 r., godz. 20.36
Może pałac w Dębinkach?
Dodane przez Dębinki, w dniu 13.08.2014 r., godz. 20.36
Może pałac w Dębinkach?
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl