Nowy stadion – czas na debatę
(Zam: 02.04.2014 r., godz. 17.26)Radni przeznaczyli dodatkowe 1 000 000 zł na wykupy gruntów, w tym tych pod przyszły stadion przy ul. Pułtuskiej. Dali też dodatkowe 150 000 zł na modernizację trybun obecnego obiektu przy ul. Kościuszki, która łącznie ma kosztować ok. 380 000 zł. Burmistrz tymczasem obiecuje debatę na temat infrastruktury sportowej.
Nowy stadion – czas na debatę |
Wydatki w obu przypadkach to zdaniem burmistrza konieczność. Scalenie działek przy ul. Pułtuskiej pozwoli samorządowi na dysponowanie jednolitą nieruchomością, niezależnie o jakim jej zagospodarowaniu ostatecznie zdecydują władze.
– Czy ten plac zostanie przeznaczony pod usługi sportu czy budownictwo wielorodzinne, jednorodzinne dobrze by było, żeby gmina Wyszków została właścicielem całego tego terenu, który jest uzbrojony i znajduje się przy drodze wojewódzkiej – powiedział podczas sesji 27 marca burmistrz Grzegorz Nowosielski. – Trzeba scalić teren, żeby stanowił całość, którą można przedstawić jako ofertę w postaci sprzedaży gruntu, czy też budowy bazy sportowej.
Według skarbnika gminy Dariusza Korczakowskiego, rozbiórka starych i wykonanie nowych trybun na obecnym stadionie przy ul. Kościuszki pochłonie ok. 380 000 zł, na samą dokumentację samorząd będzie musiał dać ok. 20 000 zł.
– Chcemy mieć ok. 50 000 zł rezerwy, bo nie wiemy co zastaną na miejscu firmy remontujące – powiedział.
Przypomnijmy, że znaczna część trybuny głównej jest zamknięta dla kibiców z powodu złego stanu technicznego obiektu.
– Czy nie można było tak remontować stadionu, żeby nie trzeba było go za tyle środków modernizować – zastanawiał się Adam Szczerba. – Tak naprawdę nie odbyła się duża dyskusja na temat tego, czy mamy ten stadion przenosić.
– Jak trybuna pęka, to nie da jej się z wierzchu niczym pokleić – mówił Grzegorz Nowosielski. – Propozycja postawienia tam gotowych skręcanych trybun o tyle jest uniwersalna, że można je przenieść w każde miejsce, bądź przesunąć. Mogą być one później wykorzystane.
Jan Dziubłowski powołał się na bliższej niesprecyzowane opinie mieszkańców dotyczące planów miasta wobec infrastruktury sportowej.
– My jesteśmy od tego, żeby podejmować odpowiednie decyzje. Trzeba słuchać, co mieszkańcy mówią, a na temat tego stadionu źle mówią – powiedział. – Setki rozmów było na ten temat, proszę się nad nim zastanowić, bo na stadionie wychowały się tysiące młodych ludzi i powiedzieli, że użyją argumentu tego stadionu przy wyborach. Są gotowi na zorganizowanie, zarejestrowanie się i będą protestować – mówił. – Słyszę, że my robimy pod jakieś nazwisko pewne rzeczy, tego argumentu też używają.
– Kto tak mówi? – przerywał Wojciech Rojek, radny ze Skuszewa.
– Mieszkańcy, ale nie ze Skuszewa, bo od was mało grało – odparł podnosząc głos Jan Dziubłowski sugerując, że miasto zamierza najpierw zburzyć stary stadion, a potem stawiać nowy.
– My chyba bywamy na różnych posiedzeniach komisji i sesji albo jestem głuchy i muszę iść do laryngologa, bo jeszcze nie słyszałem, że burzymy stadion, a potem budujemy nowy. Pan tak twierdzi pewnikiem i wprowadza opinię publiczną w błąd za pomocą mediów. Nigdy to nie było mówione – zaznaczył. W Rojek. – A skoro personalnie wyjechał pan do mnie o Skuszewie, to panu powiem: Bug Wyszków stoi Skuszewem, pan zobaczy, kto gra w pierwszej drużynie.
– Zarząd Bugu Wyszków i Campera opowiadają sie za tym, by budować stadion gdzie indziej – podkreślił burmistrz. – Podstawowym argumentem, żeby stawiać trybuny tymczasowe było to, że nawet jeśli gmina zacznie budować stadion, to przecież gdzieś Bug Wyszków musi grać.
Takie rozwiązanie zapewniłoby, jego zdaniem, możliwość trenowania Bugu u siebie.
– Co prawda, drużyna z Rząśnika mogła przyjeżdżać do Wyszkowa, ale w czwartej lidzie, a być może i w trzeciej, do której mamy szansę awansować, na pewno nie będziemy mogli płacić i grać gdzieś daleko. Są i dziesiątki innych argumentów, które w odpowiednim czasie zostaną przedstawione opinii publicznej – zaznaczył. – Natomiast co do pana wiary w różne plotki, pomówienia, które anonimowo pojawiają się w komentarzach internetowych, to ja już nie poradzę. Jeśli pan jest wrażliwy, to radzę po prostu nie czytać.
Według naczelnik wydziału strategii i rozwoju gminy Urzędu Miejskiego Urszuli Fijałkowskiej, nie ma możliwości rozbudowy obecnego stadionu.
– Nie ma w którym kierunku tego robić. Jeśli byśmy zakładali przebudowę, to musimy zapewnić wystarczającą ilość miejsc parkingowych, a na dziś nie ma na to przestrzeni – powiedziała.
Burmistrz z kolei zaproponował debatę na temat nowego kształtu infrastruktury sportowej w Wyszkowie. Zasugerował też, że temat stadionu może być kwestią na nadchodzące wybory samorządowe.
– Trudne tematy są również rozstrzygane przez społeczeństwo w wyborach, które będą jesienią tego roku. Mieszkańcy będą musieli postawić na pewne rozwiązania i pewne programy – powiedział. – Wtedy trzeba będzie nie pod osłoną nicka komentować w Internecie rzucając fałszywe oskarżenia, ale stanąć i powiedzieć głośno: uważam, że powinno być tak a nie inaczej, z pełnymi tego konsekwencjami, również finansowymi. Wydaje nam się, że rozwiązanie, które pokazujemy jest kompletne, zawiera szereg gospodarczych pozytywów. Nie chcemy się jednak zamykać na argumenty przeciwne.
– Uważam, że działania burmistrza w kierunku budowy stadionu i zabezpieczenia tego, który jest, są prawidłowe– oświadczył Jan Abramczyk. – Zakupienie tymczasowych trybun, które w każdej chwili będzie można potem odsprzedać, jest jak najbardziej zasadne. J.P.
Komentarze
Dodane przez osevatorre, w dniu 02.04.2014 r., godz. 20.27
Stadion w nowym miejscu i stary dyrektor - to śmierć kultury fizycznej w naszym mieście. Pasuje to panu burmistrzu? Pan ze sportami to był chyba na bakier...
Stadion w nowym miejscu i stary dyrektor - to śmierć kultury fizycznej w naszym mieście. Pasuje to panu burmistrzu? Pan ze sportami to był chyba na bakier...
NIE DLA STADIONU NA POLONEZIE
Dodane przez kibic, w dniu 02.04.2014 r., godz. 20.29
W nadchodzących wyborach takim ludziom jak Nowosielski,Abramczyk,Fijałkowska - wyborcy powiedzą "NIE".Czy stadion na obrzeżach miasta i w sąsiedztwie spalarni zwłok ma jakiś sens Panie Nowosielski? Nie ma możliwości rozbudowy stadionu Pani Fijałkowska? - a tereny między stadionem a blokami na Okrzei to starczyłyby i na boisko pełnowymiarowe i na halę do siatkowki i na parking samochodowy. A Pan Abramczyk to niech lepiej nie zabiera głosu w sprawach sportowych bo zna sie na nich tak samo jak na dyrektorowaniu w Waspolu.
Dodane przez kibic, w dniu 02.04.2014 r., godz. 20.29
W nadchodzących wyborach takim ludziom jak Nowosielski,Abramczyk,Fijałkowska - wyborcy powiedzą "NIE".Czy stadion na obrzeżach miasta i w sąsiedztwie spalarni zwłok ma jakiś sens Panie Nowosielski? Nie ma możliwości rozbudowy stadionu Pani Fijałkowska? - a tereny między stadionem a blokami na Okrzei to starczyłyby i na boisko pełnowymiarowe i na halę do siatkowki i na parking samochodowy. A Pan Abramczyk to niech lepiej nie zabiera głosu w sprawach sportowych bo zna sie na nich tak samo jak na dyrektorowaniu w Waspolu.
Dodane przez Arek, w dniu 02.04.2014 r., godz. 21.14
Coś am uprawiał za młodu. Szpagat nawet robił.
Coś am uprawiał za młodu. Szpagat nawet robił.
Dodane przez Trzeba wyciągać wnioski., w dniu 02.04.2014 r., godz. 22.09
....Zarząd Bugu Wyszków i Campera opowiadają się za tym, by budować stadion gdzie indziej ..... To niedorzeczna wypowiedź. Zarząd Bugu ma niewiele do powiedzenia a Camper to przecież drużyna siatkarska. Ktoś za stan stadionu odpowiada, za złą konserwację, brak remontu i modernizacji. Pytanie kiedy ostatnio był remontowany stadion Bugu? Czy w obecnych, trudnych czasach stać Wyszków na wyłożenie kilkudziesięciu milionów na budowę nowego stadionu i hali sportowej jak nie było pieniędzy na coroczne remonty? Czy jesteśmy tak bogatym miastem? Czy stać gminę będzie na utrzymanie dwóch hal sportowych(tej na Polonezie nie rozwalą), boiska piłkarskiego, drużyny piłkarskiej Bugu i drużyny siatkarskiej Campera gdyby obecna ekipa zrezygnowała? Jeśli prezes Campera chce do plusligi to niech sam halę sportową wybuduje. Gmina trochę pomoże, może Lotto, może Quad/Winkowski bo firmę ma po drugiej stronie drogi. Obecnego stadionu niech nie tykają. Już przedszkole przenoszą kilka lat, ratusz wybudowali,
....Zarząd Bugu Wyszków i Campera opowiadają się za tym, by budować stadion gdzie indziej ..... To niedorzeczna wypowiedź. Zarząd Bugu ma niewiele do powiedzenia a Camper to przecież drużyna siatkarska. Ktoś za stan stadionu odpowiada, za złą konserwację, brak remontu i modernizacji. Pytanie kiedy ostatnio był remontowany stadion Bugu? Czy w obecnych, trudnych czasach stać Wyszków na wyłożenie kilkudziesięciu milionów na budowę nowego stadionu i hali sportowej jak nie było pieniędzy na coroczne remonty? Czy jesteśmy tak bogatym miastem? Czy stać gminę będzie na utrzymanie dwóch hal sportowych(tej na Polonezie nie rozwalą), boiska piłkarskiego, drużyny piłkarskiej Bugu i drużyny siatkarskiej Campera gdyby obecna ekipa zrezygnowała? Jeśli prezes Campera chce do plusligi to niech sam halę sportową wybuduje. Gmina trochę pomoże, może Lotto, może Quad/Winkowski bo firmę ma po drugiej stronie drogi. Obecnego stadionu niech nie tykają. Już przedszkole przenoszą kilka lat, ratusz wybudowali,
Dodane przez Ostra, w dniu 02.04.2014 r., godz. 23.37
Nowosielski nie kompromituj się tymi wypowiedziami, bo uznam, że znów manipulujesz ludzmi. Co ma camper do stadionu?
Nowosielski nie kompromituj się tymi wypowiedziami, bo uznam, że znów manipulujesz ludzmi. Co ma camper do stadionu?
Dodane przez CR7, w dniu 03.04.2014 r., godz. 10.10
Jak zaczną mocniej mówić o stadionie przy cmentarzu to drżyjcie właściciele ogródków działkowych. Zrobi się atrakcyjny teren i będą zmieniać plany i będziecie w nerwach. Zlikwidowanie stadionu też się niewinnie zaczynało a teraz Burmistrz coraz bardziej nerwowy. Dobrze, że panowie Dziubłowski i Szczerba wyłamali się z poprawności politycznej i stoją po stronie Wyszkowian.
Jak zaczną mocniej mówić o stadionie przy cmentarzu to drżyjcie właściciele ogródków działkowych. Zrobi się atrakcyjny teren i będą zmieniać plany i będziecie w nerwach. Zlikwidowanie stadionu też się niewinnie zaczynało a teraz Burmistrz coraz bardziej nerwowy. Dobrze, że panowie Dziubłowski i Szczerba wyłamali się z poprawności politycznej i stoją po stronie Wyszkowian.
Dodane przez k, w dniu 03.04.2014 r., godz. 11.39
pewnie caly czas jest chetny na teren ma ktorym jest stadion , kto bedzie chodzil 3 km na mecz czy jakas impreze na stadionie a wlascicielom ogrodkow to mozna wspolczuc zwlaszcza jak mlodziez bedzie wracala po meczu :-)
pewnie caly czas jest chetny na teren ma ktorym jest stadion , kto bedzie chodzil 3 km na mecz czy jakas impreze na stadionie a wlascicielom ogrodkow to mozna wspolczuc zwlaszcza jak mlodziez bedzie wracala po meczu :-)
Dodane przez Zico, w dniu 03.04.2014 r., godz. 14.29
Kiedyś Pan Dziubłowski był Prezesem MZKS Bug WYSZKÓW i mimo że jest politykiem lewicowym to na sprawy sportowe wyszkowskie ma zdrowe podejście. I jest prawdą,że zwłaszcza mlodzi mieszkańcy naszego miasta mowią zle na temat stadionu. Niech władze naszego miasta pojeżdżą po miastach porównywalnych Wyszkowowi /Legionowo,Wołomin,Przasnysz,Ciechanów,Ostrołęka,Kobyłka,/i niech porównają nasz stadion i boiska sportowe. I nie zdziwię się jak temat stadionu będzie ważny przy wyborach samorządowych.
Kiedyś Pan Dziubłowski był Prezesem MZKS Bug WYSZKÓW i mimo że jest politykiem lewicowym to na sprawy sportowe wyszkowskie ma zdrowe podejście. I jest prawdą,że zwłaszcza mlodzi mieszkańcy naszego miasta mowią zle na temat stadionu. Niech władze naszego miasta pojeżdżą po miastach porównywalnych Wyszkowowi /Legionowo,Wołomin,Przasnysz,Ciechanów,Ostrołęka,Kobyłka,/i niech porównają nasz stadion i boiska sportowe. I nie zdziwię się jak temat stadionu będzie ważny przy wyborach samorządowych.
Dodane przez O.N.A., w dniu 03.04.2014 r., godz. 19.10
Obecne miejsce stadionu jest idealne. Pan gburmistrz manipuluje różnymi wyssanymi z palca wymogami.
Obecne miejsce stadionu jest idealne. Pan gburmistrz manipuluje różnymi wyssanymi z palca wymogami.
Dodane przez Lolo, w dniu 03.04.2014 r., godz. 22.03
Lata zaniedbań. Ktoś zasłużył sobie na miano grabarza stadionu. Ciekawe jakie to uczucie przejść tak do historii?
Lata zaniedbań. Ktoś zasłużył sobie na miano grabarza stadionu. Ciekawe jakie to uczucie przejść tak do historii?
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 04.04.2014 r., godz. 07.47
Zginął gdzieś tajemniczy developer, który był jeszcze nie tak dawno elementem, a kto wie czy nie inicjatorem całej koncepcji. A przecież pan burmistrz podjął działania w celu zmiany przeznaczenia terenu na którym znajduje się stadion. Rada skwapliwie je zaakceptowała. Koncepcja się więc nie zmieniła. Wynika więc z tego, że tajemniczy developer "zniknął" jedynie podczas dyskusji na sesji. Czeka na swój czas.
Zginął gdzieś tajemniczy developer, który był jeszcze nie tak dawno elementem, a kto wie czy nie inicjatorem całej koncepcji. A przecież pan burmistrz podjął działania w celu zmiany przeznaczenia terenu na którym znajduje się stadion. Rada skwapliwie je zaakceptowała. Koncepcja się więc nie zmieniła. Wynika więc z tego, że tajemniczy developer "zniknął" jedynie podczas dyskusji na sesji. Czeka na swój czas.
Dodane przez knom, w dniu 04.04.2014 r., godz. 08.51
W sadach od starej mleczarni i os. Norwida planowano rozbudowę infrastruktury sportowej. Miał powstać basen i hala. Można było?
W sadach od starej mleczarni i os. Norwida planowano rozbudowę infrastruktury sportowej. Miał powstać basen i hala. Można było?
Dodane przez Prawy, w dniu 04.04.2014 r., godz. 10.14
Mam pan rację z developerem. Cieszy przebudzenie Dziubłowskiego (starego lisa wykiwanego przez żółtodziba), dlaczego tak późno. Czerwona kartka dla szałajdy spod znaku PiS. Sobieski, Tauter, Zaręba, Warpas!
Mam pan rację z developerem. Cieszy przebudzenie Dziubłowskiego (starego lisa wykiwanego przez żółtodziba), dlaczego tak późno. Czerwona kartka dla szałajdy spod znaku PiS. Sobieski, Tauter, Zaręba, Warpas!
Dodane przez olo, w dniu 04.04.2014 r., godz. 11.55
Jeśli przyjrzymy się dokładniej to ani gmina ani powiat nie prowadzi żadnej polityki sportowej. Nie ma tu żadnej koncepcji, żadnej strategii. Dają trochę kasy z budżetu ale ani tego nie kontrolują, ani nie ma wyznaczonych celów.Klasy sportowe kończą się na gimnazjum. Uśmiechnięty zrobił klasę sportową u Popławskiego ale słuch o niej zaginął. Siatkarze wybrali Warszawę lub Norwida ale tam klasy sportowej nie ma. Jedyną jaskółką jest Bug Wyszków, który trenuje młodych piłkarzy i pojawiają się pierwsze efekty. Chwała tu dla Andrzejewskiego, Szklarskiego i pozostałych, którzy aktywnie zaangażowali się w piłkę. A chcą wydawać kosmiczne pieniądze na nowe obiekty - stadion i halę sportową. Obecny dyrektor WOSiRu powinien zostać zwolniony dyscyplinarnie za zaniedbania na stadionie.
Jeśli przyjrzymy się dokładniej to ani gmina ani powiat nie prowadzi żadnej polityki sportowej. Nie ma tu żadnej koncepcji, żadnej strategii. Dają trochę kasy z budżetu ale ani tego nie kontrolują, ani nie ma wyznaczonych celów.Klasy sportowe kończą się na gimnazjum. Uśmiechnięty zrobił klasę sportową u Popławskiego ale słuch o niej zaginął. Siatkarze wybrali Warszawę lub Norwida ale tam klasy sportowej nie ma. Jedyną jaskółką jest Bug Wyszków, który trenuje młodych piłkarzy i pojawiają się pierwsze efekty. Chwała tu dla Andrzejewskiego, Szklarskiego i pozostałych, którzy aktywnie zaangażowali się w piłkę. A chcą wydawać kosmiczne pieniądze na nowe obiekty - stadion i halę sportową. Obecny dyrektor WOSiRu powinien zostać zwolniony dyscyplinarnie za zaniedbania na stadionie.
Dodane przez Sylwester A., w dniu 04.04.2014 r., godz. 12.58
Panie Nowosielski po co panu nowy stadion, na tym przez ostatnie 10 lat niewiele się dzieje. Parę festyników, dożynki i niewiele poza tym. Korty świecą pustkami, bieżnia zagraża zdrowiu. Urządzenia lekkoatletyczne to historia. Nam nie trzeba nowego stadionu, ale nowego burmistrza i wymiany całej świty nieudaczników z pańskiego powołania.
Panie Nowosielski po co panu nowy stadion, na tym przez ostatnie 10 lat niewiele się dzieje. Parę festyników, dożynki i niewiele poza tym. Korty świecą pustkami, bieżnia zagraża zdrowiu. Urządzenia lekkoatletyczne to historia. Nam nie trzeba nowego stadionu, ale nowego burmistrza i wymiany całej świty nieudaczników z pańskiego powołania.
Dodane przez kibic, w dniu 04.04.2014 r., godz. 13.40
Stadion w pierwszej kolejności ma być obiektem do rozgrywania zawodów sportowych a nie jakiś festyników,dożynek i innych mało znaczących imprez. W naszym mieście cztery drużyny Bugu rozgrywają mecze na głównym boisku. Problemem głównym jest brak pełnowymiarowego całorocznego boiska treningowego. Treningi przeprowadzane są na małych orlikach a mecze na boisku głównym. Dyrektor Wiśniewski nie jest głównym winowajcą bo bez kasy z gminy nic nie jest w stanie zrobic. Potrzeba równiez nowego burmistrza bo obecny w tym temacie to zwykły nieudacznik.
Stadion w pierwszej kolejności ma być obiektem do rozgrywania zawodów sportowych a nie jakiś festyników,dożynek i innych mało znaczących imprez. W naszym mieście cztery drużyny Bugu rozgrywają mecze na głównym boisku. Problemem głównym jest brak pełnowymiarowego całorocznego boiska treningowego. Treningi przeprowadzane są na małych orlikach a mecze na boisku głównym. Dyrektor Wiśniewski nie jest głównym winowajcą bo bez kasy z gminy nic nie jest w stanie zrobic. Potrzeba równiez nowego burmistrza bo obecny w tym temacie to zwykły nieudacznik.
Niegospodarność zarządzających mieniem stadionu
Dodane przez Zenek, w dniu 04.04.2014 r., godz. 17.26
Moim zdaniem zarówno Burmistrz Nowosielski jak i Wiśniewski ponoszą wspólną odpowiedzialność za doprowadzenie stadionu do dzisiejszego stanu. Jest to ewidentny przykład braku gospodarności i nie dbania o majątek gminy. Uważam, że specjalnie doprowadzono stadion do takiego stanu by móc później łatwiej uzasadnić konieczność wybudowania nowego na przedmieściach miasta a zarazem by móc łatwiej i taniej sprzedać teren zajmowany przez obecny stadion. Pomyślcie. Koncepcja budowy nowego stadionu pojawiła się ok 2 lat temu. Natomiast żadnych inwestycji w obecny stadion nie czyniono od lat. Obecny burmistrz i dyrektor WOSiR zajmują swoje stanowiska już ponad 10 lat. Jedyne co, to zrobiono zupełnie nikomu niepotrzebne ogrodzenie trybun za 150000,-zł. w sytuacji gdy nie było i nie ma takiego wymogu. Nie pozyskano żadnych środków finansowych na budowę czy też renowację i unowocześnienie stadionu, chcociażby budowę bieżni taratanowej. Przez lata nie podejmowano żadnych działań zmierzających do takiego utrzymania stadionu by mogli z niego korzystać i sportowcy i widzowie i inni użytkownicy.
Dodane przez Zenek, w dniu 04.04.2014 r., godz. 17.26
Moim zdaniem zarówno Burmistrz Nowosielski jak i Wiśniewski ponoszą wspólną odpowiedzialność za doprowadzenie stadionu do dzisiejszego stanu. Jest to ewidentny przykład braku gospodarności i nie dbania o majątek gminy. Uważam, że specjalnie doprowadzono stadion do takiego stanu by móc później łatwiej uzasadnić konieczność wybudowania nowego na przedmieściach miasta a zarazem by móc łatwiej i taniej sprzedać teren zajmowany przez obecny stadion. Pomyślcie. Koncepcja budowy nowego stadionu pojawiła się ok 2 lat temu. Natomiast żadnych inwestycji w obecny stadion nie czyniono od lat. Obecny burmistrz i dyrektor WOSiR zajmują swoje stanowiska już ponad 10 lat. Jedyne co, to zrobiono zupełnie nikomu niepotrzebne ogrodzenie trybun za 150000,-zł. w sytuacji gdy nie było i nie ma takiego wymogu. Nie pozyskano żadnych środków finansowych na budowę czy też renowację i unowocześnienie stadionu, chcociażby budowę bieżni taratanowej. Przez lata nie podejmowano żadnych działań zmierzających do takiego utrzymania stadionu by mogli z niego korzystać i sportowcy i widzowie i inni użytkownicy.
Dodane przez Maro, w dniu 04.04.2014 r., godz. 18.26
Wszystkie komentarze internautów dotyczące stadionu mają jeden mianownik - nam mieszkańcom Wyszkowa i okolic zależy na utrzymaniu stadionu miejskiego wyłącznie na ulicy Kościuszki, jego przebudowie,unowocześnieniu i doprowadzeniu do całościowej użyteczności. Nikt z internautów ani wcześniej ani obecnie nie jest za budową nowego stadionu gdzieś na Polonezie.Jeżeli wladze miasta są przeciwni mieszkańcom - to niech sobie poszukają nowej pracy od listopada. Chcialbym dowiedzieć się również kto jest obecnie właścicielem budynku Wosiru wraz z hotelem. Mowiło się że jest nim wyszkowski development,ktory był zainteresowany terenami stadionu. Ale nie wiem jaka jest prawda-może ktoś wie.
Wszystkie komentarze internautów dotyczące stadionu mają jeden mianownik - nam mieszkańcom Wyszkowa i okolic zależy na utrzymaniu stadionu miejskiego wyłącznie na ulicy Kościuszki, jego przebudowie,unowocześnieniu i doprowadzeniu do całościowej użyteczności. Nikt z internautów ani wcześniej ani obecnie nie jest za budową nowego stadionu gdzieś na Polonezie.Jeżeli wladze miasta są przeciwni mieszkańcom - to niech sobie poszukają nowej pracy od listopada. Chcialbym dowiedzieć się również kto jest obecnie właścicielem budynku Wosiru wraz z hotelem. Mowiło się że jest nim wyszkowski development,ktory był zainteresowany terenami stadionu. Ale nie wiem jaka jest prawda-może ktoś wie.
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 05.04.2014 r., godz. 07.07
Pan burmistrz ma jak twierdzi "dziesiątki innych argumentów" za przenoszeniem stadionu. Ho, hooo. Czyżby uaktywnił się znany w Wyszkowie pijarowiec, który w okresie przedwyborczym od dawna wchodzi do akcjii ? Ale dlaczego te argumenty nie padają ? Wygląda na to, że jest jakiś harmonogram akcjii i argumenty padną na innym etapie. Chyba, że to tylko taka figura retoryczna. Mieliśmy już bowiem opowieści o ściąganiu funduszy zewnętrznych - nic nie słychać o złożonych wnioskach. Pojawiali się przedstawiciele PZPN-u - nic nie wiadomo opozytywnych skutkach tych wizyt. Pan burmistrz opowaiadał również o partnerstwie publiczno-prywatnym - czy jakieś podmioty tego partnerstwa zostały określone ? Nic o tym nie wiadomo. Sprawa toczy się co najmniej od półtora roku, bo pod koniec 2012 nasz wspaniały burmistrz ogłosił swoją koncepcję. A nadal tyle niewiadomych i "dzisiątki argumentów" jest jeszcze nadal doszlifowywanych przez pijarowców.
Pan burmistrz ma jak twierdzi "dziesiątki innych argumentów" za przenoszeniem stadionu. Ho, hooo. Czyżby uaktywnił się znany w Wyszkowie pijarowiec, który w okresie przedwyborczym od dawna wchodzi do akcjii ? Ale dlaczego te argumenty nie padają ? Wygląda na to, że jest jakiś harmonogram akcjii i argumenty padną na innym etapie. Chyba, że to tylko taka figura retoryczna. Mieliśmy już bowiem opowieści o ściąganiu funduszy zewnętrznych - nic nie słychać o złożonych wnioskach. Pojawiali się przedstawiciele PZPN-u - nic nie wiadomo opozytywnych skutkach tych wizyt. Pan burmistrz opowaiadał również o partnerstwie publiczno-prywatnym - czy jakieś podmioty tego partnerstwa zostały określone ? Nic o tym nie wiadomo. Sprawa toczy się co najmniej od półtora roku, bo pod koniec 2012 nasz wspaniały burmistrz ogłosił swoją koncepcję. A nadal tyle niewiadomych i "dzisiątki argumentów" jest jeszcze nadal doszlifowywanych przez pijarowców.
Dodane przez Giza, w dniu 05.04.2014 r., godz. 09.27
Ciekawe czy za tem pijar burmistrz zapłaci z własnej czy podatników kieszeni. Kto też zapłacił za takie doradztwo w przeranym procesie Nowosielski vs Osęka?
Ciekawe czy za tem pijar burmistrz zapłaci z własnej czy podatników kieszeni. Kto też zapłacił za takie doradztwo w przeranym procesie Nowosielski vs Osęka?
Dodane przez Adam Kępka, w dniu 05.04.2014 r., godz. 14.15
Zarówno budowa nowego stadionu jak i modernizacja obecnego pociągnie za sobą kolejne wydatki z budżetu miasta. Argumentów za przeniesieniem stadionu nie ma, a jedynym zainteresowanym budową nowego stadionu jest obecny burmistrz i wspomniany wyżej developer. Kim jest developer?
Zarówno budowa nowego stadionu jak i modernizacja obecnego pociągnie za sobą kolejne wydatki z budżetu miasta. Argumentów za przeniesieniem stadionu nie ma, a jedynym zainteresowanym budową nowego stadionu jest obecny burmistrz i wspomniany wyżej developer. Kim jest developer?
Dodane przez ii, w dniu 05.04.2014 r., godz. 14.38
Stadion zawsze tam był i powinien tam pozostać. Narodowy też jest w centrum Warszawy.
Stadion zawsze tam był i powinien tam pozostać. Narodowy też jest w centrum Warszawy.
Dodane przez bibi, w dniu 05.04.2014 r., godz. 15.14
mam nadzieje, ze nowy burmistrz bedzie miał pomysł na to miasto
mam nadzieje, ze nowy burmistrz bedzie miał pomysł na to miasto
Dodane przez Ja, w dniu 05.04.2014 r., godz. 16.38
Wystarczy, że nowy burmistrz będzie otwarty na społeczeństwo Wyszkowa. Ten jest skrępowany kilkoma biznesmenami i niewiele samodzielnie może zrobić.
Wystarczy, że nowy burmistrz będzie otwarty na społeczeństwo Wyszkowa. Ten jest skrępowany kilkoma biznesmenami i niewiele samodzielnie może zrobić.
Fałszywy przyjaciel gorszy od AIDS
Dodane przez POkłosie, w dniu 05.04.2014 r., godz. 18.53
Sobieski, tauter, Zaręba, Warpas, Wyszyński - w wyborach POminąć!
Dodane przez POkłosie, w dniu 05.04.2014 r., godz. 18.53
Sobieski, tauter, Zaręba, Warpas, Wyszyński - w wyborach POminąć!
Dodane przez Na wagony do roboty!, w dniu 05.04.2014 r., godz. 20.20
Nowy stadion i hala są w Wyszkowie bez sensu, przecież nie stać nas nawet na bieżącą konserwację istniejących obiektów. A życie POkazuje, że jak na fanaberie Nowosielskiego i szałajdy nie starcza pieniędzy, POdnosi się POdatki wszystkim równo, również tym co nie korzystają z tych dobrodziejstw. Ta szałajda nie ma już dobrych POmysłów.
Nowy stadion i hala są w Wyszkowie bez sensu, przecież nie stać nas nawet na bieżącą konserwację istniejących obiektów. A życie POkazuje, że jak na fanaberie Nowosielskiego i szałajdy nie starcza pieniędzy, POdnosi się POdatki wszystkim równo, również tym co nie korzystają z tych dobrodziejstw. Ta szałajda nie ma już dobrych POmysłów.
Dodane przez Pies, w dniu 06.04.2014 r., godz. 09.49
Jaki POmysł na stadion ma wyszkowski PiS? Jaki POmysł na nowa halę ma wyszkowski PiS?
Jaki POmysł na stadion ma wyszkowski PiS? Jaki POmysł na nowa halę ma wyszkowski PiS?
Zawiedziony wyszkowskim PiS
Dodane przez Wielopolski Adam., w dniu 06.04.2014 r., godz. 15.01
Od wyszkowskiego PiS nie należy niczego dobrego oczekiwać bo i ludzie tworzący trzon kierowniczy tego ugrupowania nie nadają się do zadań społecznych. Każdy sznujący się obywatel Wyszkowa trzyma się z daleka od poczynań wyszkowskiego PiS. Obecni "wodzowie" z Sobczakiem i Zarębą na czele doprowadzili w Wyszkowie PiS do absolutnego upadku. To wyszkowski PiS firmował wszystkie antyspołeczne decyzje wyszkowskiego samorządu takie jak likwidacja szkół, zwolniena obsługi szkół, nepotyzm (praca dla swoich - rodzin i kolesi partyjnych poza konkurasami, wiedzą, umiejętnościami i kompetencjami) O rozrubach personalnych wszczynanych przez Sobczaka nawet nie warto wspominać a jest ich bez liku i wszystkie podszyte nepotyzmem. Czy w Polsce jeszcze gdzieś PiS tak się popisał?- chyba nie. Dlatego też w najbliższych wyborach samorzadowych należy pamiętać o Sobczaku, Zarębie, Warpasie, Tauterze, Sobieskim i jeszcze kilku innych i podziękować im za wszystko co uczynili dla społeczności Wyszkowa i okolic. Mam nadzieję, że tak się i stanie czego również im szczrze życzę.
Dodane przez Wielopolski Adam., w dniu 06.04.2014 r., godz. 15.01
Od wyszkowskiego PiS nie należy niczego dobrego oczekiwać bo i ludzie tworzący trzon kierowniczy tego ugrupowania nie nadają się do zadań społecznych. Każdy sznujący się obywatel Wyszkowa trzyma się z daleka od poczynań wyszkowskiego PiS. Obecni "wodzowie" z Sobczakiem i Zarębą na czele doprowadzili w Wyszkowie PiS do absolutnego upadku. To wyszkowski PiS firmował wszystkie antyspołeczne decyzje wyszkowskiego samorządu takie jak likwidacja szkół, zwolniena obsługi szkół, nepotyzm (praca dla swoich - rodzin i kolesi partyjnych poza konkurasami, wiedzą, umiejętnościami i kompetencjami) O rozrubach personalnych wszczynanych przez Sobczaka nawet nie warto wspominać a jest ich bez liku i wszystkie podszyte nepotyzmem. Czy w Polsce jeszcze gdzieś PiS tak się popisał?- chyba nie. Dlatego też w najbliższych wyborach samorzadowych należy pamiętać o Sobczaku, Zarębie, Warpasie, Tauterze, Sobieskim i jeszcze kilku innych i podziękować im za wszystko co uczynili dla społeczności Wyszkowa i okolic. Mam nadzieję, że tak się i stanie czego również im szczrze życzę.
Nowy stadion na tak
Dodane przez czytacz, w dniu 06.04.2014 r., godz. 19.07
Jestem mieszkacem osiedla Polonez i jestem na tak nowego stadionu przy Pułtuskiej. Nowy kompleks sportowy w proponowanym miejscu to dla miasta i osiedla, ze wszech miar, korzystne rozwiązanie. Kwestia zasadnicza to pieniądze-o ile są to budować.
Dodane przez czytacz, w dniu 06.04.2014 r., godz. 19.07
Jestem mieszkacem osiedla Polonez i jestem na tak nowego stadionu przy Pułtuskiej. Nowy kompleks sportowy w proponowanym miejscu to dla miasta i osiedla, ze wszech miar, korzystne rozwiązanie. Kwestia zasadnicza to pieniądze-o ile są to budować.
Dodane przez As, w dniu 06.04.2014 r., godz. 20.12
Za wojenki na prawicy pan Sobczak powinien pożegnać się z mandatem. Jak już tak się stanie, niech dalej odgrywa rolę św. Franciszka na składaczku i juz całkowicie społeczne niech poświęca się dla społeczeństwa
Za wojenki na prawicy pan Sobczak powinien pożegnać się z mandatem. Jak już tak się stanie, niech dalej odgrywa rolę św. Franciszka na składaczku i juz całkowicie społeczne niech poświęca się dla społeczeństwa
Kto nie buduje ten nie ukradnie, dlatego mamy takie parcie na budowanie...
Dodane przez Jawiśniewski, w dniu 06.04.2014 r., godz. 21.33
Budować to nie sztuka. Są juz obiekty na os. Polonez, które mimo młodego wieku już się sypią. W Wyszkowie nie potrafi się inwestować bez złodziejstwa. Ze wszech miar, na takich inwestycjach wszyscy chcą ukręcić lody, od inwestora po wykonawcę. w Wyszkowie nie ma pieniędzy na remonty tego co mamy, skąd weźmiemy ie na utrzymanie nowych obiektów. Zastanawiał się ktoś dlaczego nasze korty przy stadionie zawsze świecą pustkami? Nie ma pieniedzy na nic. Wydaliśmy pieniądze na remont Hutnika i musieliśmy dzieci Joli Wiśniewskiej wyrzucić na bruk z tego przybytku. Przyczyna? brak pieniędzy. Śmieszne jest to populistyczne hasełko "czytelnika": "...o ile są to budować". Jeśli nie ma, to zawsze można przecież się zadłużyć, podnieść i tak już bardzo wysokie podatki, na spłatę złożymy się wszyscy. I na nową świtę kolejnych nieudacznych dyrektorów. Reasumując, to parcie wynika z chęci dorobienia się kilku osób na kilku związanych z tymi inwestycjami wałkach. Co na to pisowska szałajda? (podobno prawa i sprawiedliwa).
Dodane przez Jawiśniewski, w dniu 06.04.2014 r., godz. 21.33
Budować to nie sztuka. Są juz obiekty na os. Polonez, które mimo młodego wieku już się sypią. W Wyszkowie nie potrafi się inwestować bez złodziejstwa. Ze wszech miar, na takich inwestycjach wszyscy chcą ukręcić lody, od inwestora po wykonawcę. w Wyszkowie nie ma pieniędzy na remonty tego co mamy, skąd weźmiemy ie na utrzymanie nowych obiektów. Zastanawiał się ktoś dlaczego nasze korty przy stadionie zawsze świecą pustkami? Nie ma pieniedzy na nic. Wydaliśmy pieniądze na remont Hutnika i musieliśmy dzieci Joli Wiśniewskiej wyrzucić na bruk z tego przybytku. Przyczyna? brak pieniędzy. Śmieszne jest to populistyczne hasełko "czytelnika": "...o ile są to budować". Jeśli nie ma, to zawsze można przecież się zadłużyć, podnieść i tak już bardzo wysokie podatki, na spłatę złożymy się wszyscy. I na nową świtę kolejnych nieudacznych dyrektorów. Reasumując, to parcie wynika z chęci dorobienia się kilku osób na kilku związanych z tymi inwestycjami wałkach. Co na to pisowska szałajda? (podobno prawa i sprawiedliwa).
Dodane przez knom, w dniu 07.04.2014 r., godz. 08.56
Na pewno wezmę pod uwagę, kto jaki miał stosunek do likwidacji stadionu, kiedy przyjdzie zagłosować. Dziesięć osób jeszcze przekonam.
Na pewno wezmę pod uwagę, kto jaki miał stosunek do likwidacji stadionu, kiedy przyjdzie zagłosować. Dziesięć osób jeszcze przekonam.
ZS2 Wyszków
Dodane przez Rodzic, w dniu 08.04.2014 r., godz. 19.01
A ja mam pytanie do tak prężnie działającej Pani Dyrektor Kalinowskiej. W jakim celu utworzyła Pani zajęcia fakultatywne z wychowania fizycznego ?( piłka siatkowa, koszykowa, nożna, siłownia, tenis stołowy nie wiem co jeszcze), skoro nie ma fizycznych właściwości do prowadzenia tych zajęć . Nadmieniam że ZS2 dysponuje malutką salką. Młodzież czuje się oszukana ponieważ to co Pani wyprawia to czysta kpina z uczniów i ich rodziców. Pierwszeństwo w treningach mają uczniowie trenujący sporty walk tzw. mundurowi ( reszta się nie liczy i siedzi na malutkim korytarzyku). W moich oczach to czysty lans. Jeśli tak nie jest to proszę o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiam.
Dodane przez Rodzic, w dniu 08.04.2014 r., godz. 19.01
A ja mam pytanie do tak prężnie działającej Pani Dyrektor Kalinowskiej. W jakim celu utworzyła Pani zajęcia fakultatywne z wychowania fizycznego ?( piłka siatkowa, koszykowa, nożna, siłownia, tenis stołowy nie wiem co jeszcze), skoro nie ma fizycznych właściwości do prowadzenia tych zajęć . Nadmieniam że ZS2 dysponuje malutką salką. Młodzież czuje się oszukana ponieważ to co Pani wyprawia to czysta kpina z uczniów i ich rodziców. Pierwszeństwo w treningach mają uczniowie trenujący sporty walk tzw. mundurowi ( reszta się nie liczy i siedzi na malutkim korytarzyku). W moich oczach to czysty lans. Jeśli tak nie jest to proszę o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiam.
ZS2
Dodane przez Też Rodzic, w dniu 08.04.2014 r., godz. 21.07
Popieram rodzica. To tylko lans. A tylko mundury się liczą. Przecież obiecywała Pani przed konkursem nową halę.
Dodane przez Też Rodzic, w dniu 08.04.2014 r., godz. 21.07
Popieram rodzica. To tylko lans. A tylko mundury się liczą. Przecież obiecywała Pani przed konkursem nową halę.
Tylko dla swoich.
Dodane przez Antoni, w dniu 09.04.2014 r., godz. 07.03
Widocznie szwagier z Jackowa syn Witka trochę się spónił. Cała ta Kalinowska to nie tylko lans to jedna z form działalności rzekomo społecznej PSL w Wyszkowie na czele z jej przedastawicielem do Brukseli Jarosławem Kalinowskim. Swoi, wszedzie swoi, byle jak , byle z kim aby urzadzić swoich. Popierajmy nadal PSL i hrabiego Kalinowskiego syna Witka z Jackowa Donego.
Dodane przez Antoni, w dniu 09.04.2014 r., godz. 07.03
Widocznie szwagier z Jackowa syn Witka trochę się spónił. Cała ta Kalinowska to nie tylko lans to jedna z form działalności rzekomo społecznej PSL w Wyszkowie na czele z jej przedastawicielem do Brukseli Jarosławem Kalinowskim. Swoi, wszedzie swoi, byle jak , byle z kim aby urzadzić swoich. Popierajmy nadal PSL i hrabiego Kalinowskiego syna Witka z Jackowa Donego.
Dodane przez ZS2 - były uczeń, w dniu 09.04.2014 r., godz. 08.14
Pani Kalinowska dopóki powiatem Wyszkowa rządzi PSL może wszystko obiecać i nic nie zrobić. Przecież to bratowa europosła Kalinowskiego i żona byłego nauczyciela tej szkoły Jacka - brata Jarosława. Nie od dziś wiadomo że konkurs na dyrektora nie mógł nikt inny wygrać. Czy mam rację?
Pani Kalinowska dopóki powiatem Wyszkowa rządzi PSL może wszystko obiecać i nic nie zrobić. Przecież to bratowa europosła Kalinowskiego i żona byłego nauczyciela tej szkoły Jacka - brata Jarosława. Nie od dziś wiadomo że konkurs na dyrektora nie mógł nikt inny wygrać. Czy mam rację?
Dodane przez Rodzic przeciw głupotom, w dniu 09.04.2014 r., godz. 10.30
A ja myslę, że nie hala nowa potrzebna a wielofunkcyjne nowoczesne boisko z bieżnią. Nikt nie pomyslał? Bez przesady, dzieci coraz mniej w tych szkołach. Brak miejsca jest efektem złej polityk. Widać to po boisku szkolnym. Są pogodne dni gdzie zywego ducha nie ma na boiskach szkolnych, ale i takie kiedy kilka klas cwiczy na słoneczku. Podpowiadam sprawdzić dokładnie rozplanowanie zajęć z WF, bo wydaje się, że mamy z celowa manipulacją gdzie tak układa się te godziny żeby jednego dnia załatwić w ciasnocie wszystkie klasy, a w pozostałe sala jast niewykorzystana. Może to wynik zatrudniania wuefistów na ułamki etatu, gdzie w jeden-dwa dni nauczyciel wyrabia swoja normę. Warto wziąc to pod uwagę. Szczególnie przed wyborami.
A ja myslę, że nie hala nowa potrzebna a wielofunkcyjne nowoczesne boisko z bieżnią. Nikt nie pomyslał? Bez przesady, dzieci coraz mniej w tych szkołach. Brak miejsca jest efektem złej polityk. Widać to po boisku szkolnym. Są pogodne dni gdzie zywego ducha nie ma na boiskach szkolnych, ale i takie kiedy kilka klas cwiczy na słoneczku. Podpowiadam sprawdzić dokładnie rozplanowanie zajęć z WF, bo wydaje się, że mamy z celowa manipulacją gdzie tak układa się te godziny żeby jednego dnia załatwić w ciasnocie wszystkie klasy, a w pozostałe sala jast niewykorzystana. Może to wynik zatrudniania wuefistów na ułamki etatu, gdzie w jeden-dwa dni nauczyciel wyrabia swoja normę. Warto wziąc to pod uwagę. Szczególnie przed wyborami.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.04.2014 r., godz. 15.01
Ktoś chyba dobrze powiedział, że jak się nic (hal, stadionów) nie buduje, to niema z czego ukraść.
Ktoś chyba dobrze powiedział, że jak się nic (hal, stadionów) nie buduje, to niema z czego ukraść.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl