Nie będzie referendum o odwołanie władz
(Zam: 26.06.2013 r., godz. 10.30)Około 300 podpisów mieszkańców zabrakło inicjatorom do przeprowadzenia referendum przeciwko burmistrzowi i Radzie Miejskiej.
- Niestety, nie udało się nam podpisów zebrać, co jest dla nas zaskoczeniem, bo dobrze nam szło. Po prostu napotykaliśmy parę problemów, których nie byliśmy w stanie przeskoczyć – podsumowuje pełnomocnik grupy, która zainicjowała akcję zbierania podpisów, Adam Kępka. – Pracowaliśmy na ile byliśmy w stanie, zabrakło niewiele. Wielu ludzi wyrażało niezadowolenie, ale często zdarzało się, że nie zastaliśmy ich w domach. Przez ostatnie dni, gdybyśmy tylko jedną osobę więcej spotykali w każdym z domów, minimum podpisów udałoby nam się zebrać – ocenia.
Zebranych 2 742 podpisów inicjatorzy do komisarza wyborczego więc nie zawiozą.
- W ostatnich dniach skutecznie zbierało je pięć osób, reszta przynosiła ich po dwadzieścia – mówi Adam Kępka. – Sporo osób zbierało, ale nie każdy się zaangażował w stu procentach. Ludzie pracują, więc nie można oceniać, że im nie zależało – zaznacza.
Mimo nieudanej inicjatywy, widzi pozytywne strony akcji.
- Do jej sukcesu zaliczamy fakt, że burmistrz zadeklarował, że obniży opłatę śmieciową. Trzymamy za słowo. Liczymy, że Rada Miejska ustosunkuje się do tego pozytywnie – twierdzi. – Poza tym, byliśmy w stanie spojrzeć na politykę lokalną i zauważyć, że grupa ludzi sprawujących władzę po prostu jest pod naciskiem burmistrza. Tak podejrzewamy. Być może dlatego żadna z partii politycznych działających lokalnie nie ustosunkowała się do inicjatywy zbierania podpisów.
Burmistrz Grzegorz Nowosielski podkreśla, że obniżenie opłat za śmieci nie miało nic wspólnego z inicjatywą referendalną.
- Deklaracja dotycząca obniżenia stawek wynika z kwoty, jaką uzyskaliśmy wynika przetargu na gospodarowanie odpadami – podkreśla. – Mogę podać przykłady innych samorządów, jak Pułtusk, Zabrodzie, Rząśnik, które będą musiały podnieść stawkę śmieciową, dlatego że za nisko oszacowały opłaty.
Burmistrz podkreśla, że ustawa zobligowała samorządy najpierw do uchwalenia opłat, a dopiero później ogłoszenia przetargów.
- Gdybyśmy najpierw mogli zrobić przetargi, rozstrzygnąć je, a później uchwalać stawkę, to nie byłoby tylu emocji. A tak wszystko opierało się na szacunkach – mówi. – Nasze opłaty nie były zawyżone, bo zmieściliśmy się mniej więcej w środku stawek zawartych w ofertach – najdroższa przekraczała kwotę, którą przyjęliśmy. Przetarg na punkt selektywnej zbiórki odpadów rozstrzygniemy prawdopodobnie również taniej, co też wpłynie na obniżenie opłat.
Burmistrz zaznacza, że ze spokojem podchodził do inicjatywy odwołania jego i Rady Miejskiej.
- Przewidywałem, że referendum nie dojdzie do skutku, ale nawet gdyby do niego doszło, to nie obawiałem się o jego wynik – zaznacza. – To jasne, że część osób podpisywała się przeciw regulacjom ustawy śmieciowej, a nie przeciw obecnej władzy. Przykładem tego może być Pułtusk pokazywany przez inicjatorów wyszkowskiego referendum jako przykład pozytywny, a tam prawdopodobnie referendum o odwołanie tamtejszych władz dojdzie do skutku. Tam też są zarzuty dotyczące ustawy śmieciowej.
Według Grzegorza Nowosielskiego, zbieranie podpisów pod referendum w Wyszkowie to inicjatywa polityczna.
- Za rok wybory. Radni i burmistrz nie unikną na pewno konfrontacji z innymi kandydatami. Będziemy się ścierali, przeniesiemy dobry styl z poprzedniej kampanii – merytorycznego sporu, a nie politycznych przepychanek – mówi. – Po prostu wybierzemy najlepszą władzę w Wyszkowie z oferty, która będzie dostępna.
Adam Kępka określił też plany aktywności jego grupy podczas najbliższych wyborów samorządowych.
- Z naszej strony to będzie działanie od zewnątrz, a nie od wewnątrz, czyli nie zamierzamy się angażować w struktury obecnych ruchów politycznych, bo uważamy to za niepotrzebne i szkodliwe – zaznacza. – Rafał Ziemkiewicz powiedział, że jedyna alternatywa to osoby, które są poza światem politycznym, ale angażujące się społecznie. My pod tym się podpisujemy – dodaje.
J.P.
Poniżej zamieszczamy oświadczenie Adama Kępki dotyczące zbierania podpisów.
***
Akcja referendalna zakończona została umiarkowanym sukcesem. Zostało zebranych 2 742 podpisów. Pomimo dużego zainteresowania ze strony mieszkańców Gminy Wyszków trudności, jakie napotkaliśmy w czasie zbierania podpisów to przede wszystkim brak dostępu do wszystkich zainteresowanych. Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach wielu z naszych mieszkańców tak jak w innych rejonach kraju wyjeżdża za pracą lub pracują w systemach pracy zmianowej, aby utrzymać rodziny. Mamy nadzieję, że akcja, którą przeprowadziliśmy na terenie Wyszkowa i okolic zwróci uwagę burmistrza i radnych Rady Miasta na potrzeby całej społeczności a nie tylko jej części.
Do sukcesu akcji możemy zaliczyć wstępną deklarację burmistrza w sprawie dotyczącej wysokości opłaty śmieciowej. Mamy też nadzieję, że decyzja burmistrza zostanie poparta przez radę gminy.
Niestety, akcja referendalna utwierdza nas również w przypuszczeniu, że lokalne partie polityczne niewiele się od siebie różnią. Prawdopodobnie są pod wpływem burmistrza. Żadna z nich do dnia dzisiejszego nie zajęła oficjalnego stanowiska w sprawie referendum.
Wierzymy, że środowiska niezwiązane z obecnym układem spróbują w przyszłości coś zmienić. Nawet lokalnie jest to możliwe. Przykładem może być nowo tworzony Ruch Narodowy, czy Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikke.
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w zbieranie podpisów oraz tym, którzy poparli akcję składając swój podpis.
W imieniu grupy inicjatywnej
Adam Kępka
Zebranych 2 742 podpisów inicjatorzy do komisarza wyborczego więc nie zawiozą.
- W ostatnich dniach skutecznie zbierało je pięć osób, reszta przynosiła ich po dwadzieścia – mówi Adam Kępka. – Sporo osób zbierało, ale nie każdy się zaangażował w stu procentach. Ludzie pracują, więc nie można oceniać, że im nie zależało – zaznacza.
Mimo nieudanej inicjatywy, widzi pozytywne strony akcji.
- Do jej sukcesu zaliczamy fakt, że burmistrz zadeklarował, że obniży opłatę śmieciową. Trzymamy za słowo. Liczymy, że Rada Miejska ustosunkuje się do tego pozytywnie – twierdzi. – Poza tym, byliśmy w stanie spojrzeć na politykę lokalną i zauważyć, że grupa ludzi sprawujących władzę po prostu jest pod naciskiem burmistrza. Tak podejrzewamy. Być może dlatego żadna z partii politycznych działających lokalnie nie ustosunkowała się do inicjatywy zbierania podpisów.
Burmistrz Grzegorz Nowosielski podkreśla, że obniżenie opłat za śmieci nie miało nic wspólnego z inicjatywą referendalną.
- Deklaracja dotycząca obniżenia stawek wynika z kwoty, jaką uzyskaliśmy wynika przetargu na gospodarowanie odpadami – podkreśla. – Mogę podać przykłady innych samorządów, jak Pułtusk, Zabrodzie, Rząśnik, które będą musiały podnieść stawkę śmieciową, dlatego że za nisko oszacowały opłaty.
Burmistrz podkreśla, że ustawa zobligowała samorządy najpierw do uchwalenia opłat, a dopiero później ogłoszenia przetargów.
- Gdybyśmy najpierw mogli zrobić przetargi, rozstrzygnąć je, a później uchwalać stawkę, to nie byłoby tylu emocji. A tak wszystko opierało się na szacunkach – mówi. – Nasze opłaty nie były zawyżone, bo zmieściliśmy się mniej więcej w środku stawek zawartych w ofertach – najdroższa przekraczała kwotę, którą przyjęliśmy. Przetarg na punkt selektywnej zbiórki odpadów rozstrzygniemy prawdopodobnie również taniej, co też wpłynie na obniżenie opłat.
Burmistrz zaznacza, że ze spokojem podchodził do inicjatywy odwołania jego i Rady Miejskiej.
- Przewidywałem, że referendum nie dojdzie do skutku, ale nawet gdyby do niego doszło, to nie obawiałem się o jego wynik – zaznacza. – To jasne, że część osób podpisywała się przeciw regulacjom ustawy śmieciowej, a nie przeciw obecnej władzy. Przykładem tego może być Pułtusk pokazywany przez inicjatorów wyszkowskiego referendum jako przykład pozytywny, a tam prawdopodobnie referendum o odwołanie tamtejszych władz dojdzie do skutku. Tam też są zarzuty dotyczące ustawy śmieciowej.
Według Grzegorza Nowosielskiego, zbieranie podpisów pod referendum w Wyszkowie to inicjatywa polityczna.
- Za rok wybory. Radni i burmistrz nie unikną na pewno konfrontacji z innymi kandydatami. Będziemy się ścierali, przeniesiemy dobry styl z poprzedniej kampanii – merytorycznego sporu, a nie politycznych przepychanek – mówi. – Po prostu wybierzemy najlepszą władzę w Wyszkowie z oferty, która będzie dostępna.
Adam Kępka określił też plany aktywności jego grupy podczas najbliższych wyborów samorządowych.
- Z naszej strony to będzie działanie od zewnątrz, a nie od wewnątrz, czyli nie zamierzamy się angażować w struktury obecnych ruchów politycznych, bo uważamy to za niepotrzebne i szkodliwe – zaznacza. – Rafał Ziemkiewicz powiedział, że jedyna alternatywa to osoby, które są poza światem politycznym, ale angażujące się społecznie. My pod tym się podpisujemy – dodaje.
J.P.
Poniżej zamieszczamy oświadczenie Adama Kępki dotyczące zbierania podpisów.
***
Akcja referendalna zakończona została umiarkowanym sukcesem. Zostało zebranych 2 742 podpisów. Pomimo dużego zainteresowania ze strony mieszkańców Gminy Wyszków trudności, jakie napotkaliśmy w czasie zbierania podpisów to przede wszystkim brak dostępu do wszystkich zainteresowanych. Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach wielu z naszych mieszkańców tak jak w innych rejonach kraju wyjeżdża za pracą lub pracują w systemach pracy zmianowej, aby utrzymać rodziny. Mamy nadzieję, że akcja, którą przeprowadziliśmy na terenie Wyszkowa i okolic zwróci uwagę burmistrza i radnych Rady Miasta na potrzeby całej społeczności a nie tylko jej części.
Do sukcesu akcji możemy zaliczyć wstępną deklarację burmistrza w sprawie dotyczącej wysokości opłaty śmieciowej. Mamy też nadzieję, że decyzja burmistrza zostanie poparta przez radę gminy.
Niestety, akcja referendalna utwierdza nas również w przypuszczeniu, że lokalne partie polityczne niewiele się od siebie różnią. Prawdopodobnie są pod wpływem burmistrza. Żadna z nich do dnia dzisiejszego nie zajęła oficjalnego stanowiska w sprawie referendum.
Wierzymy, że środowiska niezwiązane z obecnym układem spróbują w przyszłości coś zmienić. Nawet lokalnie jest to możliwe. Przykładem może być nowo tworzony Ruch Narodowy, czy Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikke.
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w zbieranie podpisów oraz tym, którzy poparli akcję składając swój podpis.
W imieniu grupy inicjatywnej
Adam Kępka
Komentarze
Dodane przez Bożena, w dniu 26.06.2013 r., godz. 21.58
Ale te trzysta podpisów gdyby chłopaki chcieli zdobyć to by zdobyli bez żadnego problemu. Sama jestem niepodpisana tylko dlatego, że nie natrafiła mi się okazja żeby móc się zaangażować. Odludkiem nie jestem.
Ale te trzysta podpisów gdyby chłopaki chcieli zdobyć to by zdobyli bez żadnego problemu. Sama jestem niepodpisana tylko dlatego, że nie natrafiła mi się okazja żeby móc się zaangażować. Odludkiem nie jestem.
Dodane przez Calla, w dniu 26.06.2013 r., godz. 23.00
Ja też.
Ja też.
Dodane przez Wlad, w dniu 27.06.2013 r., godz. 00.09
Jestem wśród tych niepodpisanych 300. Zgadzam się z ideą referendum i wiem, że organizatorzy "odpuścili" burmistrzowi i Radzie. Pokazali jednak, że bez większego problemu można w Wyszkowie skutecznie wyrażać swoje niezadowolenie. Oni działali w zaledwie kilka do kilkunastu osób, i nawet w tylu byliby zdolni osiągnąć cel. Gratuluję.
Jestem wśród tych niepodpisanych 300. Zgadzam się z ideą referendum i wiem, że organizatorzy "odpuścili" burmistrzowi i Radzie. Pokazali jednak, że bez większego problemu można w Wyszkowie skutecznie wyrażać swoje niezadowolenie. Oni działali w zaledwie kilka do kilkunastu osób, i nawet w tylu byliby zdolni osiągnąć cel. Gratuluję.
Dodane przez Zołza, w dniu 27.06.2013 r., godz. 10.55
Bez partyjnego zaplecza naprawdę wiele udało się wam osiągnąć. Niech mają do myślenia, bo następni będą skuteczniejsi.
Bez partyjnego zaplecza naprawdę wiele udało się wam osiągnąć. Niech mają do myślenia, bo następni będą skuteczniejsi.
Dodane przez Jan4P, w dniu 27.06.2013 r., godz. 12.17
- Deklaracja dotycząca obniżenia stawek wynika z kwoty, jaką uzyskaliśmy wynika przetargu na gospodarowanie odpadami - podkreśla. - Mogę podać przykłady innych samorządów, jak Pułtusk, Zabrodzie, Rząśnik, które będą musiały podnieść stawkę śmieciową, dlatego że za nisko oszacowały opłaty... - To, że w Rząśniku będą musieli podnieść te stawki, to pańska burmistrzu i rado zasługa. Wywindowaliście warszawskie ceny chyba dla zachęty żeby firmy mogły ustawić sobie własne wyśrubowane opłaty. Tyle z tego dobrego.
- Deklaracja dotycząca obniżenia stawek wynika z kwoty, jaką uzyskaliśmy wynika przetargu na gospodarowanie odpadami - podkreśla. - Mogę podać przykłady innych samorządów, jak Pułtusk, Zabrodzie, Rząśnik, które będą musiały podnieść stawkę śmieciową, dlatego że za nisko oszacowały opłaty... - To, że w Rząśniku będą musieli podnieść te stawki, to pańska burmistrzu i rado zasługa. Wywindowaliście warszawskie ceny chyba dla zachęty żeby firmy mogły ustawić sobie własne wyśrubowane opłaty. Tyle z tego dobrego.
Dodane przez Zdzich, w dniu 27.06.2013 r., godz. 18.25
...Niestety, akcja referendalna utwierdza nas również w przypuszczeniu, że lokalne partie polityczne niewiele się od siebie różnią. Prawdopodobnie są pod wpływem burmistrza... A widzieliście jak reszta partii i nie partii POsłusznie udzieliła burmistrzowi absolutorium? Wasz błąd, że do inicjatywy nie pozyskaliście innych środowisk. Partie się marginalizują.
...Niestety, akcja referendalna utwierdza nas również w przypuszczeniu, że lokalne partie polityczne niewiele się od siebie różnią. Prawdopodobnie są pod wpływem burmistrza... A widzieliście jak reszta partii i nie partii POsłusznie udzieliła burmistrzowi absolutorium? Wasz błąd, że do inicjatywy nie pozyskaliście innych środowisk. Partie się marginalizują.
Dodane przez O.N.A., w dniu 27.06.2013 r., godz. 20.37
"Chłopaki" popełnili więcej błędów, jak chociażby rozpoczęcie kampanii z tylko jednym tygodnikiem. Zwracaliśmy na to uwagę. Ale zgadzam się z resztą, że pomimo wszystko zrobili dobrą robotę. Aha, ja też nie miałam szczęścia trafić na osobę z listą, a wydzwaniać mi się nie chciało. Zapomniałam o tym całkiem. Na ulicy bym podpisała, demonstracyjnie.
"Chłopaki" popełnili więcej błędów, jak chociażby rozpoczęcie kampanii z tylko jednym tygodnikiem. Zwracaliśmy na to uwagę. Ale zgadzam się z resztą, że pomimo wszystko zrobili dobrą robotę. Aha, ja też nie miałam szczęścia trafić na osobę z listą, a wydzwaniać mi się nie chciało. Zapomniałam o tym całkiem. Na ulicy bym podpisała, demonstracyjnie.
Dodane przez Zen, w dniu 27.06.2013 r., godz. 21.46
Dlaczego burmistrz zgrywa pewnego, że referendum nie mogło się udać? Brakowało tylko 300 podpisów. Wyobrażacie sobie gdyby do dzieła przystąpiono odrobinę profesjonalniej. Z jednym stolikiem na mieście...
Dlaczego burmistrz zgrywa pewnego, że referendum nie mogło się udać? Brakowało tylko 300 podpisów. Wyobrażacie sobie gdyby do dzieła przystąpiono odrobinę profesjonalniej. Z jednym stolikiem na mieście...
Dodane przez Królowa Bona, w dniu 28.06.2013 r., godz. 00.14
Próbuje nam Nowosielski robić dobrą minę do złej gry. Panie Jarosz i Panie Kępka jestem pod wrażeniem tego czegoście dokonali. Dziękuję.
Próbuje nam Nowosielski robić dobrą minę do złej gry. Panie Jarosz i Panie Kępka jestem pod wrażeniem tego czegoście dokonali. Dziękuję.
Dodane przez Grześ, w dniu 28.06.2013 r., godz. 11.00
Ciekawi mnie na ile wpływ na to spowolnienie miało POstraszenie przez gburmistrza sądem?
Ciekawi mnie na ile wpływ na to spowolnienie miało POstraszenie przez gburmistrza sądem?
Dodane przez gs, w dniu 28.06.2013 r., godz. 15.35
Faktycznie 300 to niewiele i trochę dziwi dlaczego się nie udało. Gdzieś jest haczyk.
Faktycznie 300 to niewiele i trochę dziwi dlaczego się nie udało. Gdzieś jest haczyk.
Dodane przez Pipi, w dniu 28.06.2013 r., godz. 17.39
Ja podpisałabym ze wzglądu na wiele powodów, m.in. za wyrzucenie Pani Joli Wiśniewskiej z dziećmi z Hutnika i przyjęcie jakiejś "specjalistki". Je też bym tak chciała panie burmistrzu.
Ja podpisałabym ze wzglądu na wiele powodów, m.in. za wyrzucenie Pani Joli Wiśniewskiej z dziećmi z Hutnika i przyjęcie jakiejś "specjalistki". Je też bym tak chciała panie burmistrzu.
Dodane przez gs, w dniu 28.06.2013 r., godz. 20.13
Tak się zastanawiam czy faktycznie jest/było warto. Co się zmieni? Ludzie tylko. Problemy zostaną te same. Afery i kombinowanie będzie niezależnie kto będzie przy korycie. Trochę szkoda kasy na takie referenda.
Tak się zastanawiam czy faktycznie jest/było warto. Co się zmieni? Ludzie tylko. Problemy zostaną te same. Afery i kombinowanie będzie niezależnie kto będzie przy korycie. Trochę szkoda kasy na takie referenda.
Dodane przez Mieszko, w dniu 28.06.2013 r., godz. 22.39
"gs", być może nie ma tu żadnego haczyka, być może panowie skonfrontowali listy i okazało się, że na listach dublują się nazwiska i być może zabrakło więcej, co nie dawało szans powodzenia podjętej akcji, o czym inicjatorzy zbyt póżno się zorientowali. Jedno jest pewne, zaangażowanie w zbieranie podpisów było mierne, o czym świadczą komentarze. Ja to potwierdzam.
"gs", być może nie ma tu żadnego haczyka, być może panowie skonfrontowali listy i okazało się, że na listach dublują się nazwiska i być może zabrakło więcej, co nie dawało szans powodzenia podjętej akcji, o czym inicjatorzy zbyt póżno się zorientowali. Jedno jest pewne, zaangażowanie w zbieranie podpisów było mierne, o czym świadczą komentarze. Ja to potwierdzam.
Nigdy nie ufaj nagiemu kierowcy autobusu
Dodane przez RózaL., w dniu 30.06.2013 r., godz. 13.33
"gs" staje się rozbrajający... dlatego nie należy ufać nagim kierowcom autobusu. Geriatryczne smędzenie; PO co?, problemy te same, szkoda kasy... Panie "gs" szkoda zmarnowanej kasy na 3 etap obwodnicy, na nietrafione imprezy, na trzech burmistrzów. Referendum to szansa na to, że kiedy znów okaże się "to samo", to mamy narzędzie żeby szybko zrobić z tym POrządek.
Dodane przez RózaL., w dniu 30.06.2013 r., godz. 13.33
"gs" staje się rozbrajający... dlatego nie należy ufać nagim kierowcom autobusu. Geriatryczne smędzenie; PO co?, problemy te same, szkoda kasy... Panie "gs" szkoda zmarnowanej kasy na 3 etap obwodnicy, na nietrafione imprezy, na trzech burmistrzów. Referendum to szansa na to, że kiedy znów okaże się "to samo", to mamy narzędzie żeby szybko zrobić z tym POrządek.
Dodane przez Samson, w dniu 30.06.2013 r., godz. 14.11
Wielu znajomych wyrażało chęć podpisania się pod referendum, ale nie znalazło ku temu okazji. tak więc mówienie, że referendum nie odbędzie się, bo mieszkańcy wolą spokój jest naiwnością. Można by tak powiedzieć gdyby referendum doszło do skutku.
Wielu znajomych wyrażało chęć podpisania się pod referendum, ale nie znalazło ku temu okazji. tak więc mówienie, że referendum nie odbędzie się, bo mieszkańcy wolą spokój jest naiwnością. Można by tak powiedzieć gdyby referendum doszło do skutku.
Dodane przez bibi, w dniu 30.06.2013 r., godz. 15.59
ja takze znam pare osob które chciały sie podpisac, nastepnym razem napewno stolik badz stałe miejsce bedzie dobrym rozwiazaniem- jednak gatuluje za inicjatywe referendum- co by nie było przejaw demokratycznej oceny władzy
ja takze znam pare osob które chciały sie podpisac, nastepnym razem napewno stolik badz stałe miejsce bedzie dobrym rozwiazaniem- jednak gatuluje za inicjatywe referendum- co by nie było przejaw demokratycznej oceny władzy
Dodane przez Bożena, w dniu 30.06.2013 r., godz. 16.28
Komiczne jest przekonanie burmistrza, że ludzie są niezadowoleni jedynie ze śmieciowych opłat. Nic bardziej mylnego! Panie Nowosielski jest pan mistrzem NEPOTYZMU i będę to POwtarzała, sądem mnie pan nie przestraszy. Może zróbmy listę zatrudnionych z pańskiego POlecenia?
Komiczne jest przekonanie burmistrza, że ludzie są niezadowoleni jedynie ze śmieciowych opłat. Nic bardziej mylnego! Panie Nowosielski jest pan mistrzem NEPOTYZMU i będę to POwtarzała, sądem mnie pan nie przestraszy. Może zróbmy listę zatrudnionych z pańskiego POlecenia?
NOwosielski
Dodane przez Manipulator, w dniu 30.06.2013 r., godz. 17.43
Zrobił czystkę w WOK Hutnik, wstawił miernego Kowalskiego (PO) za Laskowskiego (bezpartyjny). Ten zwolnił J. Wiśniewską a zatrudnił mierną K. Wiśniewską.
Dodane przez Manipulator, w dniu 30.06.2013 r., godz. 17.43
Zrobił czystkę w WOK Hutnik, wstawił miernego Kowalskiego (PO) za Laskowskiego (bezpartyjny). Ten zwolnił J. Wiśniewską a zatrudnił mierną K. Wiśniewską.
Dodane przez Golem, w dniu 30.06.2013 r., godz. 19.04
Córka Rojka w SP2, syn Biernackiego w UG!
Córka Rojka w SP2, syn Biernackiego w UG!
Dodane przez Kong, w dniu 30.06.2013 r., godz. 19.37
POrażka szałajdy! A Nowos chce odwrócić kota ogonem. Gdyby referendum doszło do skutku to byście szałajdo POlecieli całą ławą! Lokalu wyborczego nie musielibyśmy szukać jak stolika do podpisania, trafilibyśmy bez przeszkód z własnej nieprzymuszonej woli. Pan do dziś jeździ samochodem PO Borku, a stolarka nie POłatana...
POrażka szałajdy! A Nowos chce odwrócić kota ogonem. Gdyby referendum doszło do skutku to byście szałajdo POlecieli całą ławą! Lokalu wyborczego nie musielibyśmy szukać jak stolika do podpisania, trafilibyśmy bez przeszkód z własnej nieprzymuszonej woli. Pan do dziś jeździ samochodem PO Borku, a stolarka nie POłatana...
Dodane przez Zdzich, w dniu 30.06.2013 r., godz. 23.07
Stolarska ? - nie POłatana
Stolarska ? - nie POłatana
Dodane przez Iza, w dniu 01.07.2013 r., godz. 09.55
Pozostaje poczekać do kolejnych wyborów, ale wtedy to ja będę spokojna o wynik. Nie miał burmistrz Nowosielski silnego kontrkandydata, a przy człowieku o którym myślę sam wypada słabiutko...
Pozostaje poczekać do kolejnych wyborów, ale wtedy to ja będę spokojna o wynik. Nie miał burmistrz Nowosielski silnego kontrkandydata, a przy człowieku o którym myślę sam wypada słabiutko...
Dodane przez Bożena, w dniu 02.07.2013 r., godz. 15.03
No i widać, ze sprawa spalarni śmieci jest nadal dla burmistrza Nowosielskiego priorytetem. POdziękujemy panu za ten śmierdzący prezent. Jak nie teraz to na jesieni w przyszłym roku.
No i widać, ze sprawa spalarni śmieci jest nadal dla burmistrza Nowosielskiego priorytetem. POdziękujemy panu za ten śmierdzący prezent. Jak nie teraz to na jesieni w przyszłym roku.
Dodane przez Anonim, w dniu 02.07.2013 r., godz. 21.25
Widać bez okularów że jedna osoba tu pisze 10 razy.
Widać bez okularów że jedna osoba tu pisze 10 razy.
Dodane przez Magda, w dniu 03.07.2013 r., godz. 01.28
Ja bym się chętnie podpisała - ale szczerze mówiąc nie natrafiłam na żaden ślad kogoś zaangażowanego w zbieranie podpisów - gdzie wy je zbieraliście ?!? zdecydowanie za słaba akcja, mało nagłośniona, nie dotarliście do wielu mieszkańców Wyszkowa .
Ja bym się chętnie podpisała - ale szczerze mówiąc nie natrafiłam na żaden ślad kogoś zaangażowanego w zbieranie podpisów - gdzie wy je zbieraliście ?!? zdecydowanie za słaba akcja, mało nagłośniona, nie dotarliście do wielu mieszkańców Wyszkowa .
referendum...
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2013 r., godz. 10.33
pokazali władzuni, że można!
Dodane przez Anonim, w dniu 03.07.2013 r., godz. 10.33
pokazali władzuni, że można!
Do anonim z 21.25
Dodane przez Grześ, w dniu 03.07.2013 r., godz. 12.40
Pisze tu jedna osoba, burmistrz ma na sumieniu manipulacje ze śmieciami a poza tym jest "super". Bez okularów widać, że ktoś pisze na zamówienie gburmistrza!
Dodane przez Grześ, w dniu 03.07.2013 r., godz. 12.40
Pisze tu jedna osoba, burmistrz ma na sumieniu manipulacje ze śmieciami a poza tym jest "super". Bez okularów widać, że ktoś pisze na zamówienie gburmistrza!
Dodane przez O.N.A., w dniu 03.07.2013 r., godz. 16.53
Zgadzam się z Magdą. Ale też trzeba dodać, że jednak propagandowo zrobili dobrą robotę. Nie widzę w tym referendum jakiejś polityki, a widdzę dbałość o interes mieszkańców.
Zgadzam się z Magdą. Ale też trzeba dodać, że jednak propagandowo zrobili dobrą robotę. Nie widzę w tym referendum jakiejś polityki, a widdzę dbałość o interes mieszkańców.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl