Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 26 grudnia 2024 r., imieniny Dionizego, Szczepana



Siedem miesięcy minęło...

(Zam: 10.04.2013 r., godz. 10.30)

Po siedmiu miesiącach funkcjonowania Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Ostrołęce, zapytaliśmy Cecylię Domżałę, jak ocenia nowy sposób wzywania karetek.

- Nie docierają do mnie żadne skargi i przejawy niezadowolenia, zarówno ze strony pacjentów, jak i naszych pracowników w pogotowiu – mówi. – Kwestia przyjmowania wezwań, dysponowania nimi, kierowania pozostaje w kompetencjach Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Ostrołęce – dodaje.
Na początku ubiegłego roku, jeszcze zanim centrum zaczęło funkcjonować, obawiano się, że nowy system zrobi więcej szkody niż pożytku, że kierowcy karetek z innych powiatów będą mieli trudności ze odnalezieniem adresu w Wyszkowie. Okazało się, że powstanie centrum tak naprawdę mało zmieniło: karetki pozostały w dotychczasowych miejscach, tylko dyspozytor, wysyłając ambulans nie jest już ograniczony terytorium powiatu. Kontaktuje się z karetkami i wysyła tę, która znajduje się najbliżej. Do Centrum w Ostrołęce wpływają zgłoszenia z całego terenu obsługiwanego przez „Meditrans”(firma, która wygrała przetarg na obsługę): oprócz wyszkowskiego, z powiatów makowskiego, pułtuskiego, przasnyskiego, ostrołęckiego i ostrowskiego. Karetki można wzywać pod numerem telefonu 999, 112 lub numerem stacjonarnym Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Ostrołęce 29 714 24 33. W przypadku kłopotów z połączeniem można kontaktować się ze szpitalem w Wyszkowie pod numerem 29 742 35 09.
A.B.

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta