Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 17 maja 2024 r., imieniny Sławomira, Weroniki



Na co zwrócić uwagę organizując konferencję biznesową?

(Zam: 22.10.2022 r., godz. 11.31)

Organizacja konferencji biznesowej jest jak piłka nożna – wszyscy chcą być Robertem Lewandowskim i wszyscy chcą być tak postrzegani i uwielbiani. Nasz event ma być najlepszy, najbardziej okazały, a udział w nim powinien kojarzyć się z wyróżnieniem i prestiżem. Jak łatwo się domyślić, niemal każda firma organizująca takie wydarzenie ma podobny cel. Warto więc pamiętać o kilku prostych zasadach, którymi należy kierować się przygotowując takie przedsięwzięcie. Jeśli chcemy być najlepsi w tej działce biznesu i nie mieć sobie równych w dziedzinie takiej ścieżki pozyskiwania klientów i rozgłosu, musimy trzymać się kilku prostych reguł. Jakich? Odpowiadamy w poniższym artykule.

Nasi goście zasługują na najlepsze miejsca w pierwszym rzędzie
Oczywiście nie chodzi tu o to, by wynająć salę, która ma kilkaset krzesełek ustawionych w jeden rząd. Jest to przenośnia oznaczająca, że zaproszeni na nasze wydarzenie uczestnicy powinni móc przeżywać je w miejscu godnym prestiżowego eventu. Wielogwiazdkowy hotel z kilkoma pomieszczeniami konferencyjnymi, a nawet centrum SPA spełni ten wymóg w stu procentach. Atmosfera wysokiego standardu, ale też wysokiej jakości obsługa zadecydują o percepcji konferencji biznesowej. Bardzo ważnym elementem są dodatkowe pomieszczenia, w których będzie można uciec na chwilę od zgiełku konferencji i nie przejmować się donośnym głosem płynącym z głośników i mikrofonu. To tutaj zapadną bardzo istotne decyzje, nawiązane zostaną niezwykle istotne kontakty i to tutaj nasza impreza zyska miano najbardziej wartościowej.

Konferencja to nie wielki test fast foodów
Każdy z nas co najmniej raz miał okazję znaleźć się na imprezie, na której ewidentnie oszczędzano na cateringu. Wysokiej klasy impreza okraszona jedzeniem niskiej jakości spowoduje, że uczestnicy poczują się lekceważeni. Stół zastawiony jak rodem z walnego zgromadzenia związku sportowego z lat 70-tych nie przysporzy nam popularności w oczach gości. Dlatego zadbajmy, by dostawca potraw i napojów był marką uznaną i mogącą pochwalić się portfolio potwierdzającym możliwości i kwalifikacje. Nawet najsłabszy event może zostać uratowany przez odpowiednio dobrane i podane jedzenie, a ten najlepszy to taki, w którym oprócz innych aspektów – aspekt „żywnościowy” również okazał się być najwyższej klasy.

Konferencja to nie dożynki
Przy całym szacunku dla organizatorów wiejskich zabaw i festynów (którzy mają niełatwe zadanie do wykonania), nie możemy mylić naszego eventu z każdym innym wydarzeniem masowym. Nie próbujemy samotnie bawić się w event managera i udawać, że takie przedsięwzięcie wymaga jedynie kartki długopisu i kilku telefonów. Zwróćmy się do zawodowej agencji eventowej, która zjadła zęby na zapewnieniu zaplecza i infrastruktury na eventy najwyższej jakości. Nawet przy najlepszych chęciach, nie będziemy w stanie pamiętać o wszystkim i nie będziemy w stanie przewidzieć każdego możliwego scenariusza. Wynajęcie ludzi, którzy żyją z tego, by takie imprezy udawały się w stu procentach, to absolutny gwarant zadowolenia i satysfakcji zaproszonych gości.

Aktywności dodatkowe
Koncert dobrego zespołu czy występ uznanego kabareciarza to doskonałe pomysły na różnorodność konferencji biznesowej, która nie musi okazać się kolejnym sztampowym wydarzeniem ze sceną i mikrofonem. Pozwólmy naszym gościom zrelaksować się na chwilę, na moment zapomnieć o idei przyświecającej imprezie, by za chwilę mogli powrócić do słuchania o naszym produkcie, usługach i innych osiągnięciach ze świeżym i wypoczętym umysłem. Tak zaplanowany event pozwoli nam zwiększyć jego efektywność i zapewnić sobie osiągnięcie nadrzędnego celu.
Artykuł powstał we współpracy z Agencją Argentum Event – organizatorem eventów oraz firmowych konferencji biznesowych: https://www.argentum-event.pl/oferta/konferencje-i-kongresy/













Materiał promocyjny

Komentarze

Dodane przez ~(), w dniu 22.10.2022 r., godz. 13.37
na catering?

Napisz komentarz

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta