Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 19 maja 2024 r., imieniny Mikołaja, Piotra



Od pozycjonowania lokalnego do promocji globalnej. Ty też możesz podbić Google!

(Zam: 23.02.2021 r., godz. 11.28)

Zaczyna się niewinnie. Nowo otwarta firma zakłada stronę internetową i zatrudnia specjalistów z agencji SEO, którzy przeprowadzają jej pozycjonowanie. Początkowo promocja dotyczy bliskiej okolicy przedsiębiorstwa, z czasem jest poszerzana, aż obejmuje cały kraj. Strona pnie się w górę w wynikach wyszukiwania i, zanim konkurencja zdąży się obejrzeć, trafia do TOP3 w Google. Jak to możliwe? Poznaj tajniki pozycjonowania lokalnego i globalnego, a potem wykorzystaj je w rozwijaniu własnego biznesu!

Gdy firma działa w całej Polsce, warto promować ją lokalnie i... globalnie
Żeby zyskać przewagę nad branżową konkurencją obecną w sieci, dobrze jest zaprezentować swoje usługi lepiej. Można to zrobić, wdrażając stosowną promocję. Pozwoli ona zawalczyć o uwagę potencjalnych klientów, przeglądających organiczne wyniki wyszukiwania. Gdy strona firmowa pokaże się wysoko w Google, szansa na jej odwiedzenie przez internautę bardzo wzrośnie. W tym celu przeprowadza się pozycjonowanie strony - zwiększając pozycję w wynikach na frazy branżowe, zwiększa się również szanse na udaną konwersję. Mówimy o niej, kiedy użytkownik po przejściu na stronę, wykona pożądaną czynność, np. złoży zamówienie albo wyśle zapytanie o ofertę.
Usługi świadczone na terenie jednego miasta bądź województwa promuje się lokalnie – skupiając się na pozyskiwaniu klientów z sąsiedztwa. Z kolei firmy prowadzące działalność ogólnopolską, reklamuje się globalnie. Jak podkreślają specjaliści z Agencji AFTERWEB: Dla małych i średnich firm, dobrą praktyką jest rozpoczęcie działań pozycjonerskich od wariantu lokalnego. Tym sposobem udaje się pozyskać wielu klientów z bezpośredniej okolicy. Z czasem zasięg promocji można rozszerzyć o kolejne miasta, a nawet skierować na cały kraj. Pozycjonowanie stron firmowych odbywa się w oparciu o indywidualnie budowane strategie, ale cel zawsze jest taki sam: skutecznie zwiększyć ich widoczność w wyszukiwarce, bazując na określonych frazach kluczowych. Źródło: afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Pozycjonowanie rozwiązaniem dla sklepów internetowych i firm usługowych
Reklama w Internecie przybiera wiele form, a przedsiębiorcy mogą korzystać z jednej lub kilku jednocześnie. Decydując się na pozycjonowanie, stawiamy na bezkonkurencyjne działania o charakterze długofalowym. Składają się one z wielu etapów, które należy wnikliwie zaplanować oraz skrupulatnie przeprowadzić. Z tym zadaniem doskonale radzą sobie wyspecjalizowani eksperci z Agencji SEO, którzy korzystając z nowoczesnych metod i zaawansowanych narzędzi, zapewniają stronom wysokie oraz stabilne pozycje w Google. Poprawnie działająca i atrakcyjna wizualnie witryna firmowa stanowi znakomitą wizytówkę współczesnej firmy. Zadbaj o to, by ją mieć – skontaktuj się z konsultantem z AFTERWEB i zamów bezpłatną wycenę usługi pozycjonowania strony firmy usługowej lub sklepu internetowego, którym zarządzasz.







Materiał promocyjny

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl , Poczta