Menu górne

REKLAMA

  • Reklama
Dziś jest 20 kwietnia 2019 r., imieniny Agnieszki, Teodora

Zdecydowana większość za strajkiem

(Zam: 31.03.2019 r., godz. 12.13)

W poniedziałek 25 marca zakończyły się referenda w szkołach dotyczące strajku. W szkołach powiatu wyszkowskiego zdecydowana większość głosujących powiedziała „tak” dla protestu, który ma się rozpocząć 8 kwietnia.



Jak czytamy na stronie internetowej Związku Nauczycielstwa Polskiego „4 marca 2019 r. Prezydium ZG ZNP podjęło uchwałę w sprawie terminu przeprowadzenia referendów strajkowych i wyznaczenia daty strajku. Do 25 marca br. zostaną przeprowadzone referenda strajkowe w szkołach i placówkach, z którymi w ramach prowadzonego z nimi sporu zbiorowego zakończono etap mediacji, nie osiągając porozumienia co do spełnienia żądania podwyższenia wynagrodzeń zasadniczych nauczycieli, wychowawców, innych pracowników pedagogicznych i pracowników niebędących nauczycielami o 1000 zł z wyrównaniem od 1 stycznia 2019 r. Strajk jest możliwy, o ile w referendum weźmie udział co najmniej połowa uprawnionych i większość z nich opowie się za strajkiem. Mogą w nim uczestniczyć wszyscy pracownicy (członkowie związku i niezrzeszeni). Oto treść pytania w referendum strajkowym: „Czy wobec niespełnienia żądania (…..) dotyczącego podwyższenia wynagrodzeń zasadniczych nauczycieli, wychowawców, innych pracowników pedagogicznych i pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych w … o 1000 zł z wyrównaniem od 1 stycznia 2019 r., jesteś za przeprowadzeniem w szkole … strajku począwszy od dnia 8 kwietnia 2019 r.?”.
Referenda odbyły się w większości szkół i przedszkoli działających w powiecie wyszkowskim. Jak informuje prezes powiatowych struktur ZNP Maciej Wójcik, w 43 placówkach nauczyciele opowiedzieli się za strajkiem. Według niego, w zależności od szkoły od ok. 80 do nawet 100 proc. głosujących było za tego typu protestem. To na razie wstępne wyniki (referenda zakończyły się w dniu zamknięcia numeru „Wyszkowiaka”).
Referendum nie odbyło się w szkole w Nowych Budach i Przedszkolu nr 7. Przeciwko strajkowi opowiedzieli się nauczyciele w szkołach w Knurowcu, Popowie, Woli Mystkowskiej, Olszance. W Przedszkolu nr 2 wynik referendum nie jest wiążący. W poniedziałek nie uzyskaliśmy informacji co decyzji w placówce w Starym Lubielu.
Strajk ma się rozpocząć w poniedziałek 8 kwietnia i trwać do odwołania.
– Tego dnia pracownicy mają przyjść do pracy, ale powstrzymać się od wykonywania obowiązków – informuje Maciej Wójcik. – Teraz trudno powiedzieć jak będzie, mam nadzieję, że związek dojdzie do porozumienia z rządem. Przypuszczam jednak, że do strajku dojdzie – dodaje.
Powiatowe struktury Związku Nauczycielstwa Polskiego liczą 565 członków.
Jeśli dojdzie do strajku, istnieje ryzyko, że egzaminy ósmoklasisty, gimnazjalisty, a nawet maturalne mogą się nie odbyć. Do rozwiązania pozostaje kwestia opieki nad uczniami i przedszkolakami, których rodzice wyślą w czasie strajku do placówek oświatowych.
Wyszkowski samorząd obserwuje sytuację, ale jak podkreśla odpowiedzialna za sprawy oświatowe zastępca burmistrza Aneta Kowalewska, formalnie to nie samorząd, a dyrektor szkoły jest stroną sporu.
– Spotkaliśmy się z dyrektorami szkół, by uporządkować kwestie prawne, by mieli oni świadomość, do czego są zobowiązani. Jako samorząd zadeklarowaliśmy, że jeśli będzie potrzeba wsparcia organizacyjnego, prawnego, otrzymają je od nas – zaznacza. – To, że nauczyciel w referendum zadeklaruje udział w strajku, nie oznacza, że będzie go prowadził. Dyrektorzy dowiedzą się 8 kwietnia rano, którzy pracownicy przystąpili do strajku – podkreśla. – Dyrektorzy będą robili wszystko, by te egzaminy się odbyły. Jest możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie nauczycieli tylko na sam egzamin. Składy komisji egzaminacyjnych są wprawdzie powołane, ale w sytuacjach wyjątkowych można je zmienić. Jako samorząd staramy się nie angażować w spór, bo nie jesteśmy jego stroną – podkreśla.
Te informacje usłyszeli od Anety Kowalewskiej także. radni, którzy obradowali w ramach komisji oświaty i spraw społecznych Rady Miejskiej 20 marca. Dopytywali o sytuację, z którą muszą się zmierzyć szkoły m.in. w gminie Wyszków.
– Dyrektor szkoły ma obowiązek zapewnić opiekę dzieciom, które przyjdą do szkoły w czasie strajku. Dyrektorzy zakładają, że przynajmniej na początku rodzice świadomi tego, że jest strajk, nie poślą dzieci do szkół. Takie są doświadczenia z poprzednich akcji protestacyjnych. Kwestię opieki nad uczniami, organizacji pracy placówki musi rozwiązać dyrektor. Zadeklarowaliśmy, że jeśli będzie się to wiązało z jakimiś dodatkowymi kosztami, będziemy dyrektorów wspierać, bo chodzi o dobro dzieci – mówi Aneta Kowalewska.
Również działający na terenie powiatu wyszkowskiego i zrzeszający nauczycieli Niezależny Samorządny Związek Zawodowy „Solidarność” prowadzi rozmowy z rządem m.in. w sprawie podwyżek płac.
J.P.

Komentarze

Dodane przez rodzic, w dniu 31.03.2019 r., godz. 21.48
Rodzice powinni składać pozwy przeciwko dyrektorom szkoły i samorządowi, ze nie zabezpieczają egzaminów dla dzieciaków klas 8 podstawówki i 3 gimnazjum lub nie zabezpieczają opieki dzieciom podczas strajku. Co to znaczy maja rodzice wziąć dzień opieki ale jak oni mają strajkować do skutku. Nie może być zrozumienia, że nauczyciele walczą tylko o podwyżki i jeszcze o 1000 złotych na rękę i nie zmienią zdania. Mają komfort, że pracują, wypłaty na czas, nie mogą ich zwolnić i jeszcze chcą zarabiać 6 tysięcy na rękę. Jak tak można.
Dodane przez Anonim, w dniu 01.04.2019 r., godz. 10.08
1000 brutto czy netto?
ZNP stawia warunki zaporowe.
Dodane przez Czytelnik, w dniu 01.04.2019 r., godz. 11.18
Każdy kto choć trochę zna system wynagradzania nauczycieli doskonale wie że to nie chodzi o1000 zł ale również pochodne od tego. Nauczyciel średnio zarabiający może w takim systemie otrzymać wzrost wynagrodzenia w granica 2500 zł. miesięcznie w rozliczeniu rocznym. Nauczyciele (ZNP) stawiają warunki zaporowe. Żadna władza ich nie spełni a społeczeństwo się od nich odwróci. Tu chodzi tylko i wyłącznie o politykę.
Kto mysli o dzieciach i ich rodzicach ?
Dodane przez Niesmak, w dniu 01.04.2019 r., godz. 12.17
Jeśli w/g ZNP nauczyciel- stażysta zarabia na "rękę" 1751 zł a nauczyciel dyplomowany 2377 zł i oni przez 3 lata rządów PO-PSL nie strajkowali i nie dostali podwyżki, przez 3 lata rządów PiS dostawali 5 % podwyżki i też nie strajkowali a teraz w roku wyborczym stawiają wszystko na jedna kartę i chcą zaporowe 1000 złotych podwyżki szantażując dzieci i rodziców, że będą strajkować niezależnie, że sa egzaminy i że rodzice maja kłopot bo muszą zająć się dziećmi to jest to dbanie tylko o swoje interesy i nie liczenie się z niczym. Samorządowcy z PO, PSL i innych przystawek popierają strajki i podjudzają przeciwko władzy PiS ale to oni będą płacić podwyżki dla pracowników samorządowych zatrudnionych w otoczeniu oświaty, w gminie i powiecie, ale kogo to obchodzi. Nauczyciele, którzy startują z list Nowosielskiego, głównie z 1 i nauczyciele W-f i tak są u mnie na minusiku więc nie będę się z nimi solidaryzował. To jest strajki polityczny Broniarza, aktywistów ZNP przy wsparciu samorządowców. Pamiętam jak władze w Wyszkowie czy wójtowie z Długosiodła czy Rząśnika, chcieli zapewnić dowóz na wiec do Warszawy w sprawie reformy oświaty i jeszcze płacenie pensji za ten czas .
Dodane przez wyszkowiak, w dniu 01.04.2019 r., godz. 12.37
Dla mnie to mogą strajkować nawet do zimy, nawet do następnych wyborów prezydenckich w przyszłym roku. Dzieci już edukację skończyły, wnuków jeszcze nie ma. Nauczycieli dobrych mogę na palcach jednej ręki wymienić, nie cenię tego wyszkowskiego środowiska, żeby ich popierać.
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 01.04.2019 r., godz. 12.52
Ciekawe, że wszelkie żądania finansowe kościoła i kleru ta władza spełnia. Kościół katolicki kosztuje nas już 19 miliardów zł rocznie, wyrwanych nauczycielom, niepełnosprawnym, emerytom, chorym na raka itp. itd. W ostatnich latach czarna mafia wynalazła kolejny złoty sposób na okradanie państwa czyli nas wszystkich - na kapelana. Kapelani z pensjami po 5 - 6 tysięcy miesięcznie są już nie tylko we wszystkich szpitalach i jednostkach wojskowych, ale też w zwykłych urzędach państwowych, muzeach, organizacjach, urzędach skarbowych nawet. Kaczyński wymyśla kolejne sposoby na kiełbasę wyborczą a dla nauczycieli niema 1000 zł.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 01.04.2019 r., godz. 15.14
za strajk nauczycieli trzymam kciuki i popieram - jak długo można być wyrobnikiem we własnym kraju, dzieci w tym czasie odetchną od deformy szkolnictwa, a egzaminy dla 8-klasistów to totalna bzdura; po ośmiu latach w szkole podstawowej i trzech w gimnazjum uczniowie są znani na co ich stać i wystarczy wystawić świadectwa - strajkujcie od 8 do końca kwietnia, świat się nie zawali!
"nauczyciele źle się bawicie"
Dodane przez Czytelnik, w dniu 02.04.2019 r., godz. 07.24
"ola" co ty bredzisz. W szkolnictwie obowiązuje prawo oświatowe a tam jest zapisane jak wygląda zakończenie szkoły tego czy innego szczebla. Podwyżki dla nauczycieli tak ale nie takie i nie taką drogą jakie proponuje polityk Broniarz. Na chwilę obecną społeczeństwo odbiera strajk jako zwykła awanturę społeczną i może nawet trochę zabawną ale jeśli skrzywdzicie dzieci już tak łatwo nie będzie. Resztki autorytetu nauczyciela polskiego znikną i zostaniecie sami. Broniarz jako polityk swoje miejsce znajdzie natomiast nauczycieli dosięgnie ostracyzm społeczny i już nic nie wywalczycie.
Dodane przez rodzic, w dniu 02.04.2019 r., godz. 07.43
komentarz oli jak zwykle Stukniętny,widać wiek ryczacej czterdziestki plus
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 02.04.2019 r., godz. 07.46
Poseł Zbigniew Gryglas - kiedyś Nowoczesna, obecnie PiS - w Kropce nad i u Moniki Olejnik, wił się jak piskorz zapytany czy w XXI w kler może palić książki, kluczył, w końcu nie odpowiedział - tak wygląda poddaństwo umysłowe w tej partii - nauczyciele, takim "wolnomyślicielom" nie należy ulegać, strajkujcie do skutku - smacznego dla trójki łamistrajków z Krakowa, bo był telefon...od pani Beaty
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 02.04.2019 r., godz. 10.10
Czytelnikowi polecam lekturę o tzw. Funduszu Sprawiedlwości, zamiast wypowiadać się w imieniu społeczeństwa
Dodane przez wyszkowiak, w dniu 02.04.2019 r., godz. 11.39
Wśród nauczycieli, singli i liberałów, pojawiło się męczeństwo i chcą zatrzymać trend proponowany przez PiS czyli promocja i wspieranie rodzin, różnorakie programy finansowe dla rodzin, z tych programów większość nauczycieli nie korzysta. Dlatego odreagowują, przy okazji nikt im nie przeszkadza bo startują z list władzy samorządowej Nowosielskiego, więc hulaj dusza piekła nie ma. Ani nie są dobrze wynagradzani ani źle w naszym biednym społeczeństwie, ale po takim zachowaniu strajkowym stracą w hierarchii społecznej, nie można na nich liczyć już od wielu lat. Jeszcze niedawno nauczyciel był autorytetem, a teraz . Ostatnim autorytetem był zmarły niedawno pan Ryszard Marciniak. Jak widzę, że w gminie za oświatę odpowiada burmistrz Kowalewska i Cieślak a w starostwie ma być Deptuła, to nie ma co liczyć, że w Wyszkowie coś się poprawi w tej dziedzinie. Będzie łamanie kręgosłupów i obniżanie poziomu nauczania. Podoba mi się teoria pana Eychlera, przyczyną upadku nauczycieli i oświaty jest kościół i księża. Nie zdziwię się jak po kilku latach liberalnej oświaty pojawi się dużo więcej wyznawców tej teorii, może ktoś matematycznie i filozoficznie to obuduje.
Dodane przez Anonim, w dniu 02.04.2019 r., godz. 11.55
A matołków coraz więcej drodzy nauczyciele. Wśród was też.
Dodane przez ....., w dniu 02.04.2019 r., godz. 15.13
Czy nauczyciele zasługują na podwyżki? Każde dziecko,które chce iść do lepszej szkoły musi korzystać z korepetycji. Dlaczego nikt nie powie, ile nauczyciele zarabiają na korepetycjach, nie odprowadzając podatku.
Dodane przez Czytelnik, w dniu 02.04.2019 r., godz. 15.17
Do tzw "oli"" Funduszu Sprawiedliwości - Fundusz Pomocy Poszkodowanym i Pomocy Postpenitencjarnej jest państwowym funduszem celowym ukierunkowanym na pomoc pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałanie przestępczości oraz pomoc postpenitencjarną, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości". Nie wiem co ma piernik do wiatraka. Nie wypowiadałem się w imieniu społeczeństwa tylko własnym. Nadal uważam że strajk nauczycieli w proponowanej formie to błąd który uderzy w samych nauczycieli.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 02.04.2019 r., godz. 20.16
Czytelnik - cyt: " na chwilę obecną społeczeństwo odbiera strajk jako zwykłą awanturę..." - skąd to wiadomo? Piernik do wiatraka ma to, że mieli ziarno na mąkę a z tej piecze się pierniki - prawie połowa, ok. 15 mln zł zostało wydanych na reklamę, bilbordy, bibeloty itp. zamiast na podwyżki dla nauczycieli - budżet państwa i jego wydatki trzeba traktować całościowo, w miarę sprawiedliwie - już jasne?
"ola" jako pępek świata.
Dodane przez Czytelnik., w dniu 03.04.2019 r., godz. 07.43
Nauczyciele to nie przysłowiowy "pępek świata" Są wśród nich również osoby z dyplomami tzw "sołtysówek" z bardzo przerośniętym EGO. Wypowiadająca się "ola" chyba do takich należy. Ogromne trudności sprawia jej proces rozumowania i czytania ze zrozumieniem o liczeniu nawet nie warto wspominać. Biedne te dzieciaki.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 03.04.2019 r., godz. 08.59
68% czytelników onet.pl popiera straj, 78% jest za podwyżką dla nauczycieli, zaś 77% uważa, że rząd robi błąd lekceważąc nauczycieli - strajku nie wspiera 32% : zwolennicy PiS, poplecznicy kościoła czy też amatorzy palenia książek? bo do tach niewątpliwie Czytelnik należy
Dodane przez olo, w dniu 03.04.2019 r., godz. 11.45
Poziom nauczania jest fatalny. 3/4 dzieci nie radzi sobie z dyktandem drodzy i nieefektywni nauczyciele. Na wagony do roboty!
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 03.04.2019 r., godz. 17.28
Nauczyciele, strajkujcie do upadłego, aż się rozpadnie drobny pył pisowska zawierucha.
Strajk nauczycieli, nawet okupacyjny - ale w wakacje !!!!!
Dodane przez Josek, w dniu 03.04.2019 r., godz. 20.20
Czy jakość polskiej edukacji zależy od wysokości wynagrodzenia nauczycieli ? - Raczej nie !!! Mam mieszane uczucia, kiedy słyszę, że strajk jest także dla szeroko pojmowanego dobra dzieci. Oczywistym jest dla każdego ,że będzie to strajk polityczny. Trzeba przecież przywalić rządządzcym przed wyborami i przpomnieć mało rozgarniętym nauczycielom - kto o nich dba i na kogo mają głosować .... Nikt nie ma obowiązku być nauczycielem. Może poszukać innego etatu bardziej płatnego, ale bez 3 miesięcznych wakacji. Nauczciele powinni być opłacani za efekty swojej pracy i zgodnie z tym - na ile państwo polskie jest stać na finansowanie ich pracy, a nie za samo posiadanie etatu w szkole państwej. Propozycja rządowa jest ogólnie mówiąc dobra i adekwatna do stanu obecnego budżetu państwa. A tak na marginesie, to chowam komentarz (03.04.2019, z godz. 17.28) do mojego prywatnego archiwum "złotych myśli seledyna", jako modelowy przykład kołtuństwa KOD- ziarskiego oszołoma !!!!!!!!!!!!
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 03.04.2019 r., godz. 21.04
Skoro są pieniądze dla Pana Tadzika Rydzyka,są dla towarzysza Kurskiego i jego TVpis ,są na setki idiotycznych propagandowych działań to czemu ma nie być dla nauczycieli?
Dodane przez Gall Anonim, w dniu 04.04.2019 r., godz. 08.43
Niemal 65 proc. ankietowanych jest zdania, że wykorzystywanie zwolnień lekarskich jako formy protestu nauczycieli jest nieetyczne. Nieco większa liczba respondentów - bo nieco ponad 70 proc. oceniło, że strajk nauczycieli w trakcie trwania egzaminów, np. matur, to niewłaściwa forma protestu. - Połowa pytanych uważa tak w sposób zdecydowany. A największym nonsensem jest, że dyrektor szkoły nie wie, ile osób strajkuje i kto, na kilka dni przed strajkiem i przed egzaminami. O czym to świadczy, że korporacja nauczycielska jest nie nastawiona na naukę dzieci i misję tylko na komercję. Chcecie komercji to zakładajcie szkoły prywatne i płaćcie swoim nauczycielom. Zobaczymy w środę ile będzie was popierało oprócz Eychlera.
Dodane przez Anonim, w dniu 04.04.2019 r., godz. 09.25
Eychler ty nie podburzaj wyszkowian, swoimi kompromitującymi wpisami. Gratulacje dla pani premier Szydło i pani Zalewskiej, które pogoniły postkomunistyczne ZNP z ich zaporowym 1000 zł podwyżki. Już po kilku godzinach negocjacji zeszli na 30% czyli od 720 zł do 990 złotych i z 17 miliardów obciążenia na 12 miliardów. Tak dbają o najmłodszych energicznych nauczycieli a już na wejściu zmniejszyli podwyżki z 1000 zł na 720 zł. Po następnym dniu przeszli z 30 % na dwa razy po 15 % podwyżki, jedna od nowego roku druga od 1 września 2020 r. Widząc, tempo negocjacji to jutro zgodzą się na dwa razy po 10 % podwyżki albo wrócą do punktu wyjścia. Podziwiam Solidarność Oświatową, która zgodziła się na normalne traktowanie dzieci i ich rodziców. Premier Szydło zaapelowała o nie strajkowanie podczas egzaminów dzieci, Broniarz tylko warknął. Zobaczymy jak nauczyciele wyszkowscy zwani nauczycielami -Korczakami, zachowają się w Wyszkowie, już nauczyciele w "4" mają strajkować w poniedziałek czyli idą na zderzenie z uczniami i ich rodzicami, żeby nie okazało się, że w innych gminach i powiatach znaleziono dobre rozwiązanie dla wszystkich a w Wyszkowie jak zwykle rozpolitykowani nauczyciele nowosielscy postawili na swoje kosztem nerwów dzieci i ich rodziców.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 04.04.2019 r., godz. 12.10
a Goździkowa to mówiła, że w tym roku to kapusta nie urośnie i trzeba spalić "Alicję w krainie czarów" bo popijała herbatkę z zjączkami - wyszkowskie dzieci już wiedzą, że od poniedziałku nie ma szkoły; lamentu nie słychać
Dodane przez KOD, w dniu 04.04.2019 r., godz. 13.40
Nauczyciele i etyka? wolne żarty, bo decyzja o strajku w takim momencie całkowicie dyskwalifikuje tę zaborczą i roszczeniową kastę
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 04.04.2019 r., godz. 13.57
Pani Zalewska, tak dumna ze swojej deformy edukacji, że od jakiegoś czasu przemyka się opłotkami i kuchennymi schodami - ster dzierży matka-polka, bogata, wykarmiona, wypoczęta; mam nadzieję, że nauczyciele nie dadzą się wystawić do wiatru
do Gall Anomin
Dodane przez Anonim, w dniu 04.04.2019 r., godz. 13.58
"wykorzystywanie zwolnień lekarskich jako formy protestu nauczycieli jest nieetyczne" - nazywajmy rzeczy po imieniu. Jest to działanie nielegalne i są przepisy, aby takiego nauczyciela i lekarza wystawiającego zwolnienie bez wskazań medycznych, pociągnąć do odpowiedzialności.
Ewolucja zarobków min. Zalewskiej
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 04.04.2019 r., godz. 14.04
2015 - 109 000 rocznie, 2016 - 142 000 rocznie, 2017 - 233 000 rocznie, 2018 - 280 000 rocznie. W 4 lata podwyżka o 257 %. " Jej się należało". "Wystarczy nie kraść".
Dodane przez Anonim, w dniu 04.04.2019 r., godz. 14.37
Wyszkowskie dzieci w ogóle mogą nie chodzić do szkoły, wtedy roszczeniowa kasta nauczycieli będzie zmuszona do poszukania sobie lepszej pracy. Brawo dzieci.
Hipokrytom
Dodane przez Paweł, w dniu 04.04.2019 r., godz. 14.53
Ileż agresji i arogancji do środowiska nauczycielskiego, kieruje obecny obóz władzy i jego stronnicy. Walczymy o swoje prawo do godnej płacy za swoją pracę. Rząd znajduje pieniądze dla grup społecznych będących jego zapleczem wyborczym, a nas odsyła się od wielu lat z kwitkiem. Czara goryczy się przelała. Myślicie, że głupimi komentarzami zniechęcicie do nas rodziców? Bardzo się mylicie. Myślicie, że rozbijacka akcja solidarności, mająca na celu rozbrojenie naszego protestu się powiedzie? W poniedziałek będziecie mieli odpowiedź. Czas "plusów" się kończy. Teraz przyjdzie rządzącym spojrzeć prawdzie w oczy.
Dodane przez Minusy ujemne, w dniu 04.04.2019 r., godz. 16.00
Widzimy wasze zachowanie na mediach społecznościowych nowosielscy nauczyciele i dyrektorzy, widzieliśmy jak się zachowaliście w trakcie reformy oświaty, nic was nie interesuje tylko swój interes. To nie ma co się z wami solidaryzować. Solidaryzujemy się z uczniami i ich rodzicami, którzy muszą się denerwować przed egzaminami i rodzicami, którzy muszą sobie zorganizować pomoc przy opiece dzieci gdy nieczynna jest szkoła na czas strajku. Brawo premier Beata Szydło, osoba na która można liczyć i brać przykład w działaniu. Brawo pani Zalewska, że tyle wytrzymała z tą kastą ZNPowską wspieraną przez liberalny samorząd. Nauczyciele tracą nasz szacunek przez ten strajk w trakcie egzaminów. Za rok o tej porze też mogą strajkować i dotknie to inny rocznik.
Nauczyciel jako specjalna kasta.
Dodane przez Rodzic, w dniu 04.04.2019 r., godz. 17.32
Jestem rodzicem i wiem że obecnie nauczyciele w znacznej mierze nauczają co najmniej miernie. Wychowanie jest poza ich zasięgiem. Dziecko skazane jest na dodatkowe douczanie. Nauczyciele owszem to robią ale odpłatnie. Zawód nauczyciela kiedyś był misją teraz jest zwykłym dorobkiewiczostwem. Nie popieram strajku nauczycieli bo jest tylko polityczna zagrywką komunisty Broniarza. Przegracie ten spór sromotnie zrażając do siebie społeczeństwo. Ustawianie siebie (nauczycieli) jako specjalna kastę. A fe, a fe.
do Paweł
Dodane przez Bronek, w dniu 04.04.2019 r., godz. 18.21
Zmień pracę i weź kredyt.
Dodane przez merkel, w dniu 04.04.2019 r., godz. 20.55
JAK IM MAŁO TONIECH IDĄ DO PRACY W HIPERMARKIECIE ZA NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ I TRÓJKA DZIECI NA UTRZYMANIU DOSYĆ .TEJ CHOŁOTY OPIEPSZANIA SIĘ NIECH WEZMĄ SIĘ DO ROBOTY......
Dodane przez do oli, w dniu 04.04.2019 r., godz. 21.34
Edziu, fanko Owsiaka, czy to nie przypadkiem w tym roku Przystanek Woodstock zasłynął profanacją i paleniem "Biblii". Grupa anarchosatanistów, cokolwiek to znaczy, spaliła „Biblię” pod samym nosem Owsiaka. Sprawa trafiła do prokuratury, jednak nigdzie nie można się doszukać informacji, co ostatecznie ustalono, czy to była sztuka, czy Hitler. Pedziu, fanko satanisty Nergala i Alicji w krainie czarów, zaproś pajaca na koszt podatnika do Wyszkowa. Podasz mu podpałkę i razem spalicie Biblię.
Dodane przez Anonim, w dniu 05.04.2019 r., godz. 07.00
Od wielu lat uczniowie i rodzice narzekają na efektywność nauczania w większości szkól. Od wielu lat nikt nic z tym nie zrobił. Już chyba czas.
Nauczycielski pępek świata.
Dodane przez Obserwator, w dniu 05.04.2019 r., godz. 07.53
Do "Pawła" o jakiej agresji obozu władzy do nauczycieli w Wyszkowie piszesz waćpan. Niniejsze wpisy są wpisami zwykłych mieszkańców a panu w głowie megalomania że już sama władza z panem rozmawia. Jestem negatywnie nastawiony do waszego strajku jego formy i czasu. Życzę wam aby ten strajk się odbył a zdaje mi się że wówczas zobaczycie swoja małość zarówno moralna jak i organizacyjną. W środowisku w którym żyję są dwie opcje do waszego strajku. Ci co maja w szkole dzieci zwyczajnie was potępiają a ci co nie maja już w szkole dzieci o waszym strajku wcale nie wiedza i maja wasze postulaty bardzo, bardzo daleko.
z oświadczeń i informacji publicznych
Dodane przez Anonim, w dniu 05.04.2019 r., godz. 09.10
Panie Eychler trochę powagi co do danych i nie wprowadzanie ludzi w błąd: Anna Zalewska w 2015 roku otrzymała jako poseł 109 tysięcy zł plus 23 tysięcy diety czyli 132 tysiące złotych. W 2016 roku została ministrem MEN i otrzymała 203 tysiące złotych i 29 tysięcy diety czyli razem 232 tysiące złotych. W 2017 roku otrzymała 250 tysięcy złotych jako minister i 30 tysięcy diety razem 280 tysięcy. Pamiętamy, że w 2017 roku wybuchła afera z nagrodami i minister Zalewska oddała swoja nagrodę w wysokości 75 tysięcy na rzecz Caritas Diecezji Świdnickiej. Porównywanie zarobków posła i ministra jest głupotą i wprowadzaniem ludzi w błąd i trzeba prostować pana konfabulacje.
Dodane przez wyszkowiak, w dniu 05.04.2019 r., godz. 09.42
Zawsze mówiono, że już pogotowie strajkowe jest "bronią atomową" a tu widzę jeden z nauczycieli w-f produkuje się na stronach ZNP i wzywa do strajku. Czy to dobra postawa nauczyciela i przykład sportowca. Jakby zapomniał, że dostali jeszcze z budżetu gminy Wyszków w tym roku dotację w wysokości 25 tysięcy złotych na swoje fanaberie sportowe. Jak Mati nie walczył w Kałuszynie bo nie podpisali z nim umowy i przez ponad pół roku nie walczył to nie strajkowali przeciwko organizacjom pięściarskim, nie bojkotowali POLSATu. A teraz kto transmitował galę pięściarską z Łomży, w której wystąpił Mati Tryc ? Czy nie pisowska TVP Sport ? W tym antyPisie przeginacie. Ogarnijcie się w tym zapędzie strajkowym i pomyślcie o dzieciach i ich rodzicach.
Do roboty.
Dodane przez Rodzice, w dniu 05.04.2019 r., godz. 11.48
Jeśli nauczycielom nie podobają się warunki pracy i płacy to droga wolna. Niewolnictwa nie ma. Gdzie indziej zarobicie więcej i więcej będziecie się obijać przesyłając dzieci na korepetycje do swoich koleżanek i znajomych. Sami nie do końca możecie i chcecie a może i nie potraficie nauczyć. Jeśli chcecie pracować to do roboty a nie powszechne nieróbstwo i politykowanie za społeczne (nasze) pieniądze. Nie chcę w szkole polityki i polityka Broniarza. Jako rodzic płacący nie małe podatki oczekuje spokojnego przebiegu egzaminów mojego dziecka.
Dodane przez obserwator, w dniu 05.04.2019 r., godz. 12.18
Nauczyciele wolą strajkować niż zwolnić się z pracy, to tak źle im nie jest.
Czas pomóc dzieciom i ich ciężko pracującym rodzicom.
Dodane przez Anonim, w dniu 05.04.2019 r., godz. 19.22
Bardzo dobrze postąpiła premier Szydło, przedstawiła nowy system wynagradzania do 2023 roku, że leniom ze związków nauczycieli mina zrzedła. Teraz panie Sobczak z PiS do dzieła, nauczycieli niestrajkujących z szkół ponadgimnazjalnych do komisji egzaminacyjnych w gimnazjach a później w podstawówkach. Niech nasze dzieci maja komfort zdawania a nie żeby czekali do końca. A jak nauczycielom się warunki finansowe nie podobają to niech odchodzą, nauczyciele z szkół gdzie zarządzają stowarzyszenia, przejdą do takich szkół z Olszanki, Łosinnego, Krąg czy innych, z pocałowaniem ręki pójdą do naszych szkół gminnych.Na Nowosa popierającego tęczową koalicję europejską nie ma co liczyć, podobnie na innych startujących nauczycieli z jego list samorządowych.
do tych co nie lubią szkoły i nauczycieli
Dodane przez juzek, w dniu 05.04.2019 r., godz. 22.57
kiedyś jeśli nie chciał mądrala się uczyć to zwyczajnie kiblował. Rok, dwa nieraz trzy, jeśli był odporny na wiedzę.Ale dla nauczyciela miał za to szacunek.Teraz nauczyciel który za ciężką pracę z takimi, bo musi udowodnić "takiemu" że się nadaje do następnej klasy, dostaje tyle co handlarz pietruszką na wyszkowskim targu ma za piątek. I nie ma "od takich" za grosz szacunku-można o tym przeczytać we wpisanych komentarzach..... i z czego sobie "mądrale" tak dworujecie?
Dodane przez Brawo, w dniu 05.04.2019 r., godz. 23.27
Bidulki, a park pełen pijących i ćpających małoletnich, opuszczonych przez nieodpowiedzialnych nauczycieli. Brawo mętna kasto nierobów, KODowców. Jeszcze wam tylko świeczek brakuje nieroby.
dość wstawania z kolan
Dodane przez Sylwia, w dniu 06.04.2019 r., godz. 07.16
W pełni popieram protest nauczycieli. Dosyć tej propagandy sukcesu i wstawaniu z kolan. Macie słuszne postulaty, my jako rodzice w pełni się z wami solidaryzujemy. Już dość temu zakłamaniu rządu! Dość pasienia tłustych tyłków lepszego sortu, my gorszy też upominamy się o swoje prawa!
Do "juzka" byłego nauczyciela.
Dodane przez Rodzic, w dniu 06.04.2019 r., godz. 07.52
Do "juzka" jeśli uważasz, że handlując pietruszka zarobisz cztery razy więcej niż nauczyciel i to pracując tylko cztery dni wmiesiacu to dlaczego siedzisz na tym stanowisku. Po co biadolić trzeba robić to co jest dla ciebie korzystne. Nigdy nie wolno pozwolić aby nauczyciele brali uczniów na zakładników. Nauczyciel który niszczy rozwój swojego podopiecznego przestał już być nauczycielem - jest zwykłym makiawelistą co to "po trupach do celu"
Nie jest tak źle nauczycielom
Dodane przez Anonim, w dniu 06.04.2019 r., godz. 08.35
Stanisław Jastrzębski przytoczył dane dotyczące średnich wynagrodzeń nauczycieli w gminie Długosiodło za 2018 rok. Od stycznia do końca marca obowiązywała jedna stawka, a od 1 kwietnia weszła w życie podwyżka wynagrodzeń nauczycieli. Pensje (średnie) wynosiły odpowiednio: Nauczyciel stażysta: od 1 stycznia do 31 marca - 2.752 zł brutto, od 1 kwietnia do 31 grudnia – 2.900 zł brutto Nauczyciel kontraktowy 3.055 zł - 3.219 zł brutto Nauczyciel mianowany: 3.964 zł - 4.176 zł brutto Nauczyciel dyplomowany (tych jest w gminie najwięcej): 5.065 zł - 5.336 zł brutto.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 06.04.2019 r., godz. 14.49
najlepsza z propozycji rządu, to była transparencja, którą prezentowała gwiazda PiS-u, niejaki pan Dworczyk, o zarobach nauczycieli w 2023 roku - to dopiero wizjonerstwo! na miarę Nostradamusa
Dodane przez Anonim, w dniu 06.04.2019 r., godz. 20.27
Olu to samo pisałaś o 500+. Na jakiś czas chyba cię zatkało, bo ucichłaś. Wybory się zbliżają, pewnie znowu ci za to płacą.
Dodane przez basia, w dniu 07.04.2019 r., godz. 00.16
Przecież to debile! Ten cały rząd PIS! Motywacyjnego nie widziałam ze 2 lata (nawet 3% - nie donoszę na innych, nie podlizuję się dyrektorce), dyplomowany na gołym etacie po 22 latach - 2508 netto! Dlaczego jeszcze pracuję w szkole? Bo kocham ten zawód i kocham młodzież, jakby to nie zabrzmiało. I jest mi wstyd przyznać się przed rodziną i znajomymi ile zarabiam (nie wierzyli dopóki im nie pokazałam tzw. paska). I nie stać mnie na kino, teatr oraz obiad w restauracji (raz na pół roku). Ponadto muszę wypełniać "tony" papierów, żeby udowodnić, że pracuję (takie wymogi - nie tylko MEN-u). Nie mam czasu dla własnych dzieci, dla rodziny. Z mamą (mieszka kilka km od Wyszkowa) widziałam się 5 tygodni temu, bo kartkówki, klasówki, papiery - mam wyrzuty! Jeśli ktoś nam zazdrości - zapraszam do tego zawodu - nauka w czwartej RP nie zakazana (studia mgr, studia podyplomowe)! Ale komu bym tego nie proponowała to było: "Nigdy w życiu! Za takie pieniądze?".
Dodane przez rodzic, w dniu 07.04.2019 r., godz. 15.01
Nauczyciele chcą, żeby dzieci poparli ich strajk, że to jest dla ich dobra. Chcą, żeby występowali przeciwko swoim kolegom i rówieśnikom. Do czego to doprowadzi państwo nauczyciele, tego strajku w trakcie egzaminów dzieci nie da się obronić.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 07.04.2019 r., godz. 16.26
Anonim, 500+ jest na kredyt, jakby nie było wiadomo, dawane za nic - natomiast nauczyciele walczą o zapłatę za pracę - jest różnica?
Nauczyciel jako polityczny prowokator
Dodane przez Krystian, w dniu 07.04.2019 r., godz. 16.33
Szanowni Nauczyciele nie chce mi się wierzyć że nie dostrzegacie celu tego strajku. Przecież to nie jest strajk o podwyższenie waszych poborów bo co do tego nie ma dyskusji. Wynagrodzenie nauczyciela powinno być wyższe i będzie wyższe. Nikt tego nie kwestionuje. Społeczeństwo nie rozumie dlaczego Broniarz lewicowy polityk wybrał taki termin (przed wyborami i podczas egzaminów). Dlaczego mając słuszne postulaty uderzacie w inna grupę społeczną biorąc dzieci i młodzież za zakładników. Tym samym tracicie poparcie społeczne waszej akcji. Tego dotychczas nikt nie śmiał zrobić. Bierzecie udział w akcji politycznej. Zaś Broniarz wykorzystuje nauczycieli do swoich politycznych celów.
wystarczy nie kraść
Dodane przez Tomek, w dniu 07.04.2019 r., godz. 21.45
Do tzw p.Premier 27:1 - wystarczy nie kraść i pieniądze się znajdą
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 07.04.2019 r., godz. 22.14
a więc strajk! za ktory jest odpowiedzialny rząd, który powiniem być odpowiedzialnym, ale takim nie jest - to jest rząd "dojnej zmiany" i tylko oszukiwać potrafi - jutro zobaczy, z kim się mierzy - brawo dla wszelkich oddolnych działań społecznych, grup wsparcia itp. - w maju i jesienią PiSowcy zostaną pogonieni
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 08.04.2019 r., godz. 07.06
Rząd jakoś znalazł, i to bez nalegań środowisk, miliardy na propagandę w TVP, miliardy na Kościół i dla rydzyka, miliardy na przekupienie ciemnoty aby poszła za PiSem głosować, a podwyższenia głodowych pensji nauczycielom broni jak Kordecki Częstochowy. Sądzę, że nauczyciele nie powinni być jedyną grupą, która walczy o swoje prawa, czas na całą resztę, która dostaje głodowe pensji podczas, gdy opasłe knury pisowskie przejadają i rozkradają majątek narodowy. Po pozytywnym zakończeniu tego strajku powinny przystąpić do akcji pozostałe grupy zawodowe i społeczne. Dla prostytutek Glapińskiego, dla Misiewiczów, dla kleru pieniądze są, a dla normalnych uczciwie pracujących ludzi niema?
Do "oli"
Dodane przez Czytelnik, w dniu 08.04.2019 r., godz. 07.58
Jeśli to prawda ze "ola" to pracownica Urzędu Miejskiego w Wyszkowie i szefowa jednego z wydziałów to nie zazdroszczę Burmistrzowi. Rozumowanie na poziomie przedszkolaka, złośliwość na poziomie Palikota. Umiejętność postrzegania faktów żadna, aktywność nadzwyczajna. Może inne cechy posiada ukryte przed innymi.
Dodane przez wyszkowiak, w dniu 08.04.2019 r., godz. 08.39
Najpierw brniecie do strajku razem z totalną opozycją a później obarczacie rząd za strajk. Bądźcie poważni, jak napisał Krystian jak strajkuje się przed wyborami i jeszcze w okresie egzaminów dzieciaków, bierzecie ich jako zakładników to nie liczcie na poklask i uznanie. Jestem zadowolony, że "S" nie bierze udziału w tym strajku. Nie mam dzieci w szkole bo inaczej już od byłej środy organizowałbym strajk przed magistratem i wywierał na burmistrza nacisk bo większość tych strajkując to znajomi z jego list wyborczych do samorządu.
Dodane przez Anonim, w dniu 08.04.2019 r., godz. 09.03
Strajk nauczycieli - niech strajkują ale potem wrócą do szkół i rodzice rozliczą ich z tego. Nawet komuna nie brała dzieci za zakładników. Niewątpliwie trzeba będzie podjąć szeroka dyskusję nad sprywatyzowaniem szkół , danie rodzicom bonu, wolnego wyboru szkoły.
Dodane przez Anonim, w dniu 08.04.2019 r., godz. 09.14
Rodzice murem za nauczycielami! To chyba następny strzał w kolano gangu Schetyny. Nauczyciele będą strajkować podczas egzaminów, rząd sobie z tym problemem poradzi. Kogo poprą rodzice? Wręcz motywacja aby iść zagłosowac.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 08.04.2019 r., godz. 09.25
batdzo dobra propozycja pani poseł Pawłowicz, żeby Ministerstwo zaliczyło uczniom "odgórnie" egzaminy - jestem za a strajk może trwać do wakacji, potem wakacje, potem znowu strajk, bo absolwenci 8 klasy i gimnazjum nie zmieszczą się w szkołach, a już potem PiS na szczaw i mirabelki - uff..
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 08.04.2019 r., godz. 11.54
S w niektórych regionach też bierze udział w strajku - "ogromny sukces" pani Szydło: ze strony rządu podpisała porozumienie z radnym z PiS!
Dodane przez wyszkowski lekarz, w dniu 08.04.2019 r., godz. 13.46
Do Marka Eychlera. Drogi Marku trochę przyhamuj, jesteś skrajnie nieobiektywny, obrzucasz błotem wszystkich z którymi się nie zagadasz. Stałeś się czołowym hejterem Wyszkowa, siewcą nienawiści. Nie kalaj dobrego imienia swoich rodziców, matki - zasłużonego i uczciwego lekarza dermatologa. Nienawiść do innych zaślepia i jest ciężką chorobą umysłu.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 08.04.2019 r., godz. 15.09
dzieci jako "zakładnicy" póki co to się bardzo dobrze mają, tym bardziej, że pogoda sprzyja - egzaminów mieć nie muszą - pani Szydło nie wiedziała kiedy Polska weszła do UE, nie włada językami obcymi a wybiera się tam po € - można? można!
Dodane przez Głąbokie gardło, w dniu 08.04.2019 r., godz. 15.21
za robotę się weź "ola"
córy szczęścia
Dodane przez Nauczyciel, w dniu 08.04.2019 r., godz. 18.45
o Pan doktor wyraża swoje oburzenie, postawą Marka Eychlera? Pana doktora nie oburza rusycystka za 65 tysi? Młody Głowacki nie oburza? Wybiórcze ma Pan doktor to oburzanie. Prezes nie oburza dwom wieżami? Kuchciński z nieletnią Ukrainką to z pewnością nie oburza, no bo dlaczego? Efekty pracy komisji Antoniego to już nie tylko nie oburzają, ale są elementem kultu. Faszyści na Jasnej Górze nie budzi niesmaku doktorze? Myślę, że szczytem szczęścia Pana doktora jest program świnia +
Dodane przez Marta, w dniu 08.04.2019 r., godz. 19.25
To jest po prostu nie do pomyślenia z by tak krzywdzić dzieci.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 08.04.2019 r., godz. 22.37
do zespołu "negocjacyjnego" ze strony rządu, zamiast pana Dworczyka powinna dołączyć pani Kempa: a więc dwie Beaty, Elżbieta oraz Zalewska, wszystkie nie są ani za grosz osobami decyzyjnymi co do rozstrzygnięć, oprócz pani Zalewskiej mogą jednak jeszcze zabierać publicznie głos, której to zabronił się odzywać sam premier! Pewnie niebawem ogłosi, że pracował w szkole, przy tablicy, a wcześniej to i uczniem był i pracował w sklepiku szkolnym, aby na koniec podlizywać się dyrekcjidyredyrekcjipodlizywacpodlizywać się. dyrekcji
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 08.04.2019 r., godz. 22.49
Trzydzieści parę lat temu wstyd było do Solidarności nie należeć. Teraz jest wstyd do niej należeć.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.04.2019 r., godz. 08.38
"Solidarność" zachowuje się jak trzeba, nie bierze uczniów za zakładników. Ten strajk jest efektem wojny politycznej między PO, w której drużynie jest ZNP a Zjednoczoną prawicą rządzącą w Polsce. Nauczyciele są tylko mięsem armatnim, a dzieci zdające egzaminy najbardziej pokrzywdzonymi. Nie strajkujesz nie dostaniesz nagród od samorządu. Dlaczego nie strajkuje większość szkół prywatnych i np. szkoła w Olszance, bo są inaczej finansowane. Inaczej to nie znaczy lepiej.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 09.04.2019 r., godz. 10.16
Ile złego się stało przez ponad 3 lata rządów PiS, na wołowej skórze by nie spisał...a już w tym roku szczególnie
Dodane przez świnia+, w dniu 09.04.2019 r., godz. 10.56
ola
Dodane przez małomiasteczkowy, w dniu 09.04.2019 r., godz. 11.48
ME i ola to efekt nauczania w Wyszkowie przez ZNP. Dziękuję, nie popieram strajkujących.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.04.2019 r., godz. 12.56
Ola od tych plusów aż puchnie ze złości. Uważaj bo cię rozwali.
Dodane przez Bezdzietny Kaczyński, w dniu 09.04.2019 r., godz. 15.30
Wyskrobana ola, też bezdzietna
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 09.04.2019 r., godz. 15.53
Solidarność pod przywództwem dawnego zomowca Dudy wystąpiła w roli łamistrajków i skompromitowała się już kompletnie. Przynależność do niej to dziś wstyd.
Dodane przez Anonim, w dniu 09.04.2019 r., godz. 17.50
Co u córeczki Marku, też strajkuje? Nie widać was ostatnio na KODach.
Dodane przez zabużak, w dniu 09.04.2019 r., godz. 18.39
Szanowne nauczycielki, kochane matki, przyszłe babcie! Lepszy wróbel w garści, niż gołąb na dachu. Macie kilkaset zł podwyżki, skróconą ścieżkę awansu zawodowego, możecie przejść o 7 lat wcześniej na emeryturę, bierzecie po 500 zł na dziecko, bierzecie po 300 zł na wyprawki szkolne, żadnej z Was nie zwolniono, mimo likwidacji gimnazjów. Do czego tęsknicie? Do Tuska, do Kluzik-Rostkowskiej, do zamrożonch płac, do próby likwidacji Karty Nauczyciela, do zadłużania "teoretycznego" państwa, do "ch.j, dupa i kamieni kupa". Macie za mentora Broniarza, kolegę pierwszego KOD-ziarza i alimenciarza Kijowskiego. Jeśli tak jest, to jestem szczęśliwy, że moja studiująca córka ma za sobą ten etap edukacji.
Dodane przez ?, w dniu 09.04.2019 r., godz. 20.04
"Już 5 kwietnia informowano, że Regionalne Izby Obrachunkowe mogą sprawdzić finanse tych samorządów, które deklarują, że zapłacą nauczycielom za czas spędzony na strajkowaniu, gdyż zgodnie z prawem nauczyciele powinni mieć obniżone pensje za czas udziału w strajku". PiS w Wyszkowie chyba dopilnuje swojego koalicjanta?
Dodane przez Co nauczyciele sobą reprezentują ?, w dniu 09.04.2019 r., godz. 22.31
Jeśli do strajku nauczycieli przystępuje tyle ludzi, że trudno znaleźć osoby do komisji egzaminacyjnej to znaczy, że z tym środowiskiem jest coś nie tak. Uważam, że nastąpi wielka ucieczka z tego stanu, bo nauczyciele tym strajkiem się ośmieszyli. To jest wielki wstyd i będzie wielka frustracja ale to było widoczne od wielu lat. Nauczyciele są tylko dodatkiem w wyszkowskiej oświacie, nie mają liderów, złamano im kilkakrotnie kręgosłupy itd. Patrzę wpis Warpas na NW ale to przecież on i Nowosiel, likwidowali szkoły wiejskie, likwidowali kuchnie, sprzątaczki bez porozumienia z tym środowiskiem a nawet przy sprzeciwie, ostatnio niewiele mieli do powiedzenia w sprawie reformy oświaty, gdzie zostali szczuci przeciwko sobie itd. Jakich oni mają liderów ? Nie zabierają głosu w sprawach oświaty, kultury, sportu albo ich głos nie jest słyszalny. Uff.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 10.04.2019 r., godz. 07.03
mając za ministra oświaty panią Zalewską, osobę bezczelną i dyletantkę, samorządy same próbują opanować bałagan, który powstał w szkolnictwie, wyręczając rząd - i jak mogą przygotowują egzaminy - a społeczeństwo stanie do egzaminu w maju i jesienią i rozgoni PiS
Nauczyciele, nie ufajcie w ani jedno słowo tej władzy
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 10.04.2019 r., godz. 08.57
Nawet jak z wami rząd podpisze umowy spełniające wasze postulaty to niema żadnej gwarancji, że je spełni !!! Przykładem niech będą lekarze rezydenci i opiekunowie osób niepełnosprawnych, którzy strajkowali przez długie miesiące w ubiegłych latach, z którymi podpisano umowy i do dziś nie mają tych pieniędzy. To jest rząd oszustów, którzy owszem dadzą pieniądze, ale na Kościół żeby ich dalej promował, sobie samym, ale nie wam. Powinniście strajk uznać za zakończony dopiero w momencie, kiedy wywalczone pieniądze znajdą się fizycznie na waszych kontach czy w kieszeni - W CAŁOŚCI !!! W przeciwnym razie podzielicie los rezydentów i innych, którzy uwierzyli w wiarygodność tej władzy.
do oli samorządowej
Dodane przez Anonim, w dniu 10.04.2019 r., godz. 09.15
ola, nie wciskaj kitu. Minister Zalewska dobrze poznała to towarzycho, przewidziała kłopoty i już 2 kwietnia wydała rozporządzenie poszerzające komisje egzaminacyjne o wszystkie osoby posiadające kwalifikacje pedagogiczne., bardzo dobrze zrobiła bo większość egzaminów by się pewnie nie odbyła. Co do roli samorządu, szczególnie tego co popiera KE, czyli także w Wyszkowie to bardziej zależało im pewnie żeby trwał jak najdłużej i nie był mocno uciążliwy dla dzieci i rodziców. Widzimy to w Warszawie, w Gdańsku i innych większych miastach jak tworzyli zajęcia zastępcze. Kto najwięcej pracował w Wyszkowie, dyrektorzy szkół bo to oni by najbardziej odpowiadali za brak egzaminów. To im chwała i szacun. Redaktorka nie poszła do Cieślaka czy Kowalewskiej , żeby spytać o sprawę egzaminów ale do dyrektorów a co oni powiedzieli - dyrektorzy musieli liczyć na siebie, wsparcie niestrajkujących, a w ostateczności mogli zgłosić problem z brakiem kadry na egzamin delegaturze KO, które oddelegowałoby prawdopodobnie własnych pracowników. Widzimy, że rząd, CKE i dyrektorzy opanowali sprawę egzaminów. Co do nauczycieli to razi takie podejście - zawiesimy strajk na święta a nie zawiesimy na czas egzaminów uczniów. Nie chce tego oceniać.
Dodane przez Anonim, w dniu 10.04.2019 r., godz. 10.45
Ola i Eychler 7000 do 3. POLSKI RZĄD JEST WIELKI.
Dodane przez świnia +, w dniu 10.04.2019 r., godz. 11.37
Dzieci powinny otrzymać solidne wykształcenie, bo przecież nie każdy uczeń, uczennica w przyszłości wydupczy sobie ciepłą posadkę, co nie ola?
Dodane przez merkel, w dniu 10.04.2019 r., godz. 20.12
JAKI TU STRAJK PAN BRONIARZ.. ROBI WSZYSTKICH NAUCZYCIELI W BAMBUKO.SAM MA PENSJE 12 TYS. I OD 23LAT. NIE JEST NAUCZYCIELEM, A ONI GO POPIERAJĄ . TO SCHETYNY CZŁOWIEK.
strajk
Dodane przez rodzic, w dniu 10.04.2019 r., godz. 21.16
Nie oburza mnie strajkujący nauczyciel, bo zasługuje na więcej martwi mnie to, że obojętny jest los uczniów. Dziecko idzie do szkoły ze swoim rocznikiem i rocznikiem rok wyżej, klasy 1-3 to edukacja wczesno szkolna, niektóre dzieci w klasie 1 powtarzają material z przedszkola, klasy 1-3 zostały uproszczone ze względu na dzieci przystępujące rok wcześniej. Klasa 4 to już niespodzianka, niedość, że dochodzą nowe przedmioty: przyroda, historia i 2 język obcy to materiał wcale nie jst uproszczony a matematyka na poziomie klasy 6. I do każdego przedmiotu inny nauczyciel, jak dziecko dostaje już po głowie. To nie koniec nagle nowe rządy i co z 3 lat gimazjum daja materiał 8 klasom do przerobienia w 1,5 roku bo w kwietniu już egzamin, to nie jest normalnie do nauczenia tym bardziej, że matematyka to już poziom liceum. Dlaczego robi się dzieciom taką krzywdę. Gdyby rodzice z góry wiedzieli że ich dzieci będa miały skróconą edukacje o rok to nie posyłali by ich rok wcześniej, dlaczego nikt za to nie ponosi odpowiedzialnosci to są próby nieudanych reform na najmłodszych najgorsze że na niewinnych dzieciach
egzamin
Dodane przez obserwator, w dniu 10.04.2019 r., godz. 21.29
Powiem wam tak normalnie jakby nauczyciele byli za uczniami to by nie przeprowadzili egzaminu 8 klas, skoro próbne w Wyszkowie wyszły średnio na ocenę 2 i miasto organizowało w weekendy dodatkowe douczenie - po co pytam się po co? Czy dzieci nie mają mieć prawa wolnego w weekend? Jeszcze się w swoim życiu napracują. To sztuczne udawadnianie głupiej reformy. Nauczyciele nie przeprowadzając egazamiu ósmoklasisty udowodnili by jak bzudnie ktoś nie dopasował materiału do możliwości dzieci, oszczędzajac tym samym stresu dzieciom i tu rodzice by ich poparli, ale jak na razie to tylko chodzi im o podwyższki dla siebie i mniej biurokracji a i tak uważam mają mniej pracy bo od 15 lat robią dzieciom testy, które sprawdza się dużo szybciej niż indywidualne przemyślenia ucznia (jak to było kiedyś w szkole) co nie jest objektywne w przypadu sprawdzenia wiadomości ucznia. Testy to głupota nic nie uczą tylko prowadzą do cwaniactwa i tępego wstawiania na chybił trafił
do doktora
Dodane przez jan, w dniu 11.04.2019 r., godz. 00.54
no i co doktorze? zamurowało? nic nie słyszałeś i nic nie wiesz? nie wiesz gdzie żyjesz? jesteś lekarzem? nie wierzę
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 07.35
Za egzaminy jest odpowiedzialny rząd i Państwowa Komisja Egzaminacyjna, nie zaś nauczyciele, którzy jednak stanęli na wysokości zadania i swoim udziałem wsparli rząd - egzaminy nie odbyły się tam, gdzie rząd nie wysłał nikogo z kuratoriu - zaś upychania do egzaminów strażaków, katechetów, zakonnic, leśników, policjantów i innych, na zawsze przejdzie do historii jako totalna ignoracja i deletantyzm tej władzy, pisowskiej władzy
Dodane przez Boryna, w dniu 11.04.2019 r., godz. 09.14
ola ty naprawdę potrzebujesz Chłopa
Dodane przez Głębokie gardło, w dniu 11.04.2019 r., godz. 09.17
ola, do jak przejdziesz historii ty?
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 09.54
szef związku"S" podpisał z BSz porozumienie o zwalnianiu nauczycieli - tak pan Proksa "dba" o prawa pracowników!
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 10.43
Ola do historii nie przejdzie, ona wpełznie jak żmija. Już dzieliła skórę na niedźwiedziu , a tu niedzwiedź wstaje i jeszcze może łapą przy...ać.
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 10.52
Ale jaja za czas strajku to Broniarz będzie musiał zapłacić wynagrodzenie nauczycielom za czas strajku z funduszu związkowego. Ciekawe ile im da za godzinę nieróbstwa.
Dodane przez ...., w dniu 11.04.2019 r., godz. 11.05
Rodzice dzieci piszących egzaminy powinni nie pozwolić uczyć dzieci tym nauczycielom ,którzy strajkowali w dniu egzaminów.Czego ONI MOGĄ NAUCZYĆ WASZE DZIECI????/ Na pewno nie ODPOWIEDZIALNOŚCI!!!!!
Takie dziwy w Wyszkowie.
Dodane przez Krystian, w dniu 11.04.2019 r., godz. 11.46
Proszę napiszcie kto to jest ta "ola" nie jestem obeznany w wyszkowskim urzędniczym światku. Sądząc po tym co pisze rozwój intelektualny na poziomie starszaka w przedszkolu. Czasu aż nadmiar na pisanie swoistych bzdur - kogo na to stać??? Czasem ktoś wspomina, że "ola" pełni funkcję urzędnika samorządowego a to chyba takie rzeczy już tylko w Wyszkowie. Może dysponuje innymi cechami osobowości które ustawiają ją w roli miejskiej paprotki?? Drobny namiar wystarczy i wybiorę się do Urzędu Miejskiego tylko po to aby zobaczyć to niezwykłe wyszkowskie dziwadło.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 14.12
Po co głowa i rozum, wystarczy d...
Dodane przez świnia +, w dniu 11.04.2019 r., godz. 16.13
Nie życz dzieciom powielania twojej ścieżki kariery ola, bo stołek i wynikające z tego pieniądze to nie wszystko
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 18.35
pani Zalewska odtrąbiła sukces: dzisiaj we wszystkich szkołach odbyły się egzaminy! Takie coś na miarę tego rządu - kolejny resort legł w gruzach, teraz można spokojnie do Brukseli, bo im się te € po prostu należą!
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 18.53
gdy pod koniec 2018 roku nauczyciele zaczęli dopominać się o swoje, pani Zalewska wypłaciła 300 pracownikom ministerstwa nagrody, łącznie na kwotę prawie 1,5 mln zł - ile zarabiali w tym czasie pracownicy Ministerstwa Oświaty polecam poszukać zwłaszcza Czytelnikowi
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 21.01
ludzie wyszli na ulice w obronie nauczycieli -52% popiera strajk, 43% nie popiera, reszta nie ma zdania
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 22.20
W urzędzie mówią na nią kadłubek
Analiza Onetu
Dodane przez anonim, w dniu 11.04.2019 r., godz. 23.05
To jest sondaż dla Wyborczej, więc 52 % poparcia trudno uznać za prawdziwe. Poparcie dla strajku wśród społeczeństwa, w tym wielu rodziców zapewne zacznie z każdym dniem maleć. Trudno bowiem wytłumaczyć, że istotne skądinąd postulaty podwyżek dla nauczycieli są ważniejsze od przyszłości uczniów, zdających egzaminy. Wzięcie za zakładników młodzieży w rozmowach z rządem moralnie jest nie do obrony. I choć wiele osób przyznaje, że nauczyciele zarabiają za mało, to niewiele osób jest w stanie zgodzić się, by to dzieci płaciły największą cenę za brak dialogu z rządem. Pytanie co zrobi teraz ZNP, który właśnie traci kontrolę nad protestem? Sytuacja, w której szkoły są zamknięte, nie może trwać do lata. Wiele też będzie zależało od samych rodziców, którzy albo staną po stronie protestujących nauczycieli, biorąc wcześniej wakacyjne urlopy albo wymuszą na protestujących powrót do szkół. Ten drugi scenariusz wydaję się dziś bardziej realny. Oby tylko nauczyciele nie wrócili do groźby, z której nie tak dawno wycofywał się rakiem szef ZNP. Jeśli groźba zablokowania promocji uczniów do kolejnych klas zostałaby zrealizowana, to edukację czeka prawdziwy kataklizm,a nauczycieli społeczny ostracyzm.
Dodane przez rodzic+, w dniu 12.04.2019 r., godz. 12.18
Jeśli ola przytacza sondaże to przedstawiam inny co świadczy, że poparcie dla strajku się zmniejsza. Strajk nauczycieli trwa już piąty dzień. Z badania Instytutu Pollster dla "Super Expressu" wynika, że Polacy są podzieleni w sprawie poparcia dla protestujących. Jednocześnie negatywnie odnoszą się do przeprowadzenia strajku w czasie egzaminów. 46 proc. badanych popiera strajk nauczycieli. Niemal tyle samo respondentów - 43 proc. - jest jego przeciwnikami. Swojego zdania w tej kwestii nie ma 11 proc. osób - czytamy w "Super Expressie". Instytut Pollster zapytał też badanych, jak oceniają przeprowadzenie strajku nauczycieli w czasie egzaminów. Ponad połowa - 51 proc. - stwierdziła, że "to zły termin na strajk". O tym, że "to najlepszy termin na strajk" jest przekonanych 23 proc. osób. "To tak samo dobry termin jak każdy inny" - tego zdania jest 20 proc. respondentów. Niezdecydowanych było 6 proc. pytanych.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 12.04.2019 r., godz. 13.05
nauczyciele mogą strajkować i to robią, egzaminy się odbywają, ministerstwo szykuje ustawę dopuszczającą wszystkich uczniów do matur bez klasyfikacji, przemeczeni uczniowie odpoczywaja, rodzice dostają 500+ na każde dziecko, więc kto tu kogo krzywdzi? - natomiast cyrk zacznie się od września jak w klasach będzie po 30-40 uczniów - może niech o tym pomyślą rzekomi obrońcy dzieci
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 12.04.2019 r., godz. 13.48
Marszałek Senatu pracując dla "idei" miesięcznie ma wypłacane przez wszystkich podatników, w tym m.in. nauczycieli i emerytów średnio 25 tys. - bez komentarza...
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 13.04.2019 r., godz. 13.29
Kaczyński: mówimy "nie" euro, mówimy "nie" europejskim cenom, mówimy "nie" europejskim zarobkom dla nauczycieli, mówimy "TAK" europejskiemu pensum📱
Dodane przez Asia, w dniu 13.04.2019 r., godz. 16.14
Nie chciałabym 25 tyś. wynagrodzenia Pana Maraszałka Senatu i jego odpowiedzialności za Polskę. Chyba nie będziemy porównywać odpowiedzialności Nauczyciela i jego zarobków do wynagrodzenia i odpowiedzialności Pana Marszałka. Nauczyciele powinni więcej zarabiać, ale nie tylko oni i nie kosztem dzieci. To nie jest jedyna grupa zawodowa która by coś chciała. Rząd podwyżki proponuje w tym roku i w kolejnych. Ja gdybym poszła do dwojego pracodawcy ze chcę 1000 zł podwyżki teraz i koniec to wyśmiałby mnie. Moja córka pyta mnie czemu ta Pani Nauczyciela w internecie "muczy jak krowa". Dzieci to widzą. Mają dostęp do internetu. Co ja mam jej odpowiedzieć? Jak taka Pani może uczyć dzieci. Im dłużej będzie trwał strajk tym bardziej stracą nauczyciele.
do Pani Ola
Dodane przez Marta, w dniu 13.04.2019 r., godz. 16.53
Czy uważa Pani, że każde dziecko dostaje wszystko to co chce od rodziców i w czasie wskazanym przez dziecko? Na pewno nie. Nauczyciele też nie powinni dostać tyle ile chcą podwyżki w czasie wskazanym przez nich? To nie samowola. To zachęcanie innych do straju i do marszu jest obrzydliwe. Niektorzy nauczyciele pomylili się z powołaniem. Dzieci to nie zakładnicy. Kosztem dzieci chca wywalczyć podwyżki. Tak się nie postępuje. Ta zbiórka to nie dla nauczycieli tylko dla chorych dzieci powinna być zorganizowana. Bardzo dokładnie wiem ile zarabiają nauczyciele, wynagrodznie za każda godzinę ponadwymiarowa płacone oddzielnie, dwa paski w miesiącu. I w porównianiu do innych zawodów wcale to nie jest mało.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 13.04.2019 r., godz. 17.56
Marta, zbieraj na chore dzieci - nie? no właśnie, odwaga zawsze w cenie - to zamknij dziób! i solidaryzuj się ze strajkującymi - jakie to koszty płacą dzieci? wreszcie się wyśpią!
Dodane przez Marta, w dniu 13.04.2019 r., godz. 19.52
Kultura niektórych osób pozostawia wiele do życzenia. . I dlatego tyle nerw w tym komentarzu.
Dodane przez Marta, w dniu 13.04.2019 r., godz. 19.57
Nie zamierzam zamykać dzioba. Wolność słowa Droga Pani obowiązuje.
Dodane przez Anonim, w dniu 13.04.2019 r., godz. 20.20
Ola to się mądrzy bo ma ciepłą, mało odpowiedzialną posadkę .Olu, nie wszyscy mieli tyle szczęścia co Ty , by móc mało robić i zarobić
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 13.04.2019 r., godz. 21.47
wolność słowa obowiązuje i prawo gostrajuku też - i nie potrzeba "nerw", tylko empatii, zrozumienie i poszanowania bliźniego - to, że prezesa nikt nie chciał za męża, ojca, dziadka a ze szpitala odbierają go kierowcy za ciężkie pieniądze nas wszystkich, bo nie z dobrego serca, nie może spowodować, że ten autentyczny lepszy sort przyjdzie w poniedziałek do parku, pod pomnik poety CKNorwida o 19.00 🌅🐥🎇
wyskrobana
Dodane przez świnia +, w dniu 13.04.2019 r., godz. 21.58
Dzieci powinny otrzymać solidne wykształcenie, bo przecież nie każdy uczeń, uczennica w przyszłości wydupczy sobie ciepłą posadkę, co nie ola?
Dodane przez Marta, w dniu 14.04.2019 r., godz. 07.18
Kto chce niech przychodzi na marsz. Jego wybór. Ale to nic nie zmieni. Podwyżki nie poprawia sytuacji ucznia. Trzeba zmienić oświatę a przede wszystkim zlikwidować kartę nauczyciela. A obrażanie w komentarzach nic tu nie da. Z tego co słyszę od rodziców dzieci jak rozmawiamy o tej sytuacji to nikt z nich nie popiera nauczycieli tak jak się to wydaje pani Oli. Nikt nie toleruje formy protestu w trakcie egzaminów bo to jest przeciwko dzieciom.
Dodane przez Marta, w dniu 14.04.2019 r., godz. 07.52
Ja już wystarczająco dużo empatii i zrozumienia mam dla muczenia :) w internecie, obrażania nauczycieli niestrajkujacych. A kto zrozumie rodziców i ich dzieci? W co do poszanowania to ja wszystkich ludzi szanuje i nie obrażam ich bo mają inne poglądy. Pani może mieć inne poglądy ale nie może mi pani nakazywac milczenia używając słów: "zamknij dziób". To jest poszanowanie?
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 14.04.2019 r., godz. 08.01
obecny rząd przez ponad 3 lata konsekwentnie i z uporem osła przeprowadził deformę szkolnictwa, likwidując gimnazja, zmienijąc podstawę programową, kumulując roczniki uczniów - jednocześnie rozdając pieniądze podatnika na lewo i prawo, a głównie do własnej kieszeni, nowych szkół nie zbudował, klas nie powiększył - jak jest każdy widzi - i teraz, kiedy nauczyciele upomnili się o godną płacę - jest to postulat strajku! - premier chce aby to g......sprzątali wszyscy przy okrągłym stole!
Dodane przez Marta, w dniu 14.04.2019 r., godz. 12.40
Bardzo dobrze że nie ma gimnazjów. Po co one były wprowadzane? A teraz musimy za to płacić. A godna place to nie tylko nauczyciele chcą mieć. Ja mam wrażenie że rodzice cierpliwie czekają ale jak się wkurzą naprawdę to zaczną oni strajkować. Jak nauczycielom nie pasuje pensja to niech zmienia zawód i przyjdą inni. Nie ma ludzi niezastąpionych. Uczeń ma prawo do nauki. Jak zabraknie ucznia w szkole to nauczyciele stracą pracę.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 14.04.2019 r., godz. 13.38
nikt nie popiera? a fundusz strajkowy, a liczne wieczorne marsze w wielu miastach, a pomoc przy egzaminach ze strony samorządu? itp. Marta, zmień kanał tv
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 14.04.2019 r., godz. 16.51
Oj Marta, Marta - czepiłaś się nauczycieli jak przysłowiowy rzep a nie rozumiesz, że to dorośli wolni ludzie - mają prawo do strajku, a tu słyszą szantaż, groźby i Bóg wie co jeszcze, przecież można uczyć w domu dzieci samemu - taki wariant polecam zwłaszcza niepracującym matkom, a takich jest coraz więcej - drogie zatroskane mamy, zabierzcie dzieci ze szkół, to i kolejki w Biedronce będą mniejsze, podstawa programowa jest i tak do d..., klasy dwujęzyczne zlikwidowane,
Nauczyciele opamiętajcie się!!!!!!!!
Dodane przez Mirosław P., w dniu 14.04.2019 r., godz. 18.38
Szanowni Nauczyciele. Zbliża się Wielki Tydzień i Święta. Czas wybaczenia i wzajemnej miłości. Nie musicie zmieniać swoich poglądów ale wspierajcie dzieci zdające egzamin. Idźcie na Święta odpocznijcie a później jak trzeba to strajkujcie. Jednak dzieci nie wolno wam nigdy, przenigdy krzywdzić. Opamiętajcie się. Takiej krzywdy społeczeństwo Wam nie wybaczy a przecież przyjdzie Wam tuta dalej żyć. Jak spojrzycie w oczy dzieciom i ich rodzicom gdzie zamiast pomocy do której jesteście zobowiązani zrobiliście im krzywdę. Nie wolno wam wierzyć różnym Olom, Broniarzom, Wójcikom i innym. Macie przecież swój rozum i swoje serce. Oni na tym nie tracą Wy tracicie wszystko jako nauczyciele bo tracicie społeczny szacunek.
Dodane przez Marta, w dniu 14.04.2019 r., godz. 21.18
Pani Olu chyba większość myśli tak jak ja, chociażby w tych komentarzach. Nie mam ochoty pani tego udowadniać. Jest pani z rodziny nauczycieli to pani broni tego postępowania
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 14.04.2019 r., godz. 21.48
we wszystkich szkołach niech się odbędą egzaminy z religii, propagandy, łapówkarstwa, agresji, złodziejstwa, kłamstwa, obrażania, szczucia, wazeliniarstwa, samoobrony, wciskania ciemnoty i robienia wody z mózgu - egzaminujących jest bez liku, nawet tytuł profesora się trafi, a już szczególną perełką są panowie Morawiecki, starsz i młodszy -. Kornel nie chce zaplacic za remont biura, a Mateusz jako kiedyś nauczyciel, nie wypuści jajka, wypieków i sałatek oraz żurku- całość sprawdzą ojciec Rydzyk i Macietrewicz, a potem już pensje w € gwarantowane cało$ć szureprzelprzezssitoprzezsitobedziezepuszczony przez cenzir€pprzepusczony przez
Do Ola
Dodane przez Marta, w dniu 15.04.2019 r., godz. 07.54
W przeciwieństwie do Ciebie oglądam wszystkie kanały w telewizji. Więcej szacunku dla innych ludzi poproszę. Kultury nikt nie nauczyl? Na marsz przyjdzie dużo ludzi bo samych nauczycieli plus ich rodziny z powiatu wyszkowskiego to będzie tłum. I tak jest w każdym mieście. Dlatego zadnego wrażenia ten marsz na mnie nie robi. Nauczycieli których znam, naprawde jest ich sporo,, mówiąają dość tej parady glupoty". Opinii pojedynczego człowieka żaden marsz nie zmieni. Ponadto nie zamierzam i nie chce już nic pani udowadniać bo kultury w komentarzach brak. Ale wiadomo jak jest się corka, żona, wnuczka nauczycielki itp. to tak wlasnie jest. Życzę udanego marszu!
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 15.04.2019 r., godz. 08.58
No to zróbcie kontrmanifestację, zobaczymy wszyscy ile was będzie, policzymy i się przekonamy jakie jest poparcie a jaki sprzeciw. Proste.
Dodane przez Anonim, w dniu 15.04.2019 r., godz. 10.33
Broniarz zrobi wszystko co mu karzą, za ponad 12 tys. zł brutto miesięcznie. Tyle w Polsce nie zarabia żaden nauczyciel. A Broniarz tyle właśnie zarabia. Nauczyciele może wy za wysokie składki płacicie za ochronę, na znp.
Dodane przez oruid, w dniu 15.04.2019 r., godz. 11.42
Najpierw artyści, potem lekarze, sędziowie, a teraz nauczyciele. Walka władzy z inteligencją trwa w najlepsze. Społeczeństwo niewykształcone to idealny partner dla tych, którzy chcą kłamać i manipulować. Przyszłość tego kraju nie wygląda obiecująco.
wykształcona elita?
Dodane przez Agnieszka, w dniu 15.04.2019 r., godz. 13.07
Większość, jak Pan Andrzej, to nauczyciele po kiepskich prowincjonalnych szkółkach. On zawsze miał zresztą problemy z napisaniem poprawnie dyktanda na poziomie gimnazjalnym i żadne studia przed sześćdziesiątka tego nie zmieniły. Jak wyszło że i on strajkuje, to mam obraz całej tej roszczeniowej hucpy.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 15.04.2019 r., godz. 13.09
Proksa zarabia ponad 12 tys. zł
Dodane przez Marek Eychler, w dniu 15.04.2019 r., godz. 13.34
Jeśli Broniarz zarabia 12 tys. brutto to dokładnie połowę tego co Duda z Solidarności, gdzie trzeba jeszcze doliczyć apartament dla niego i osobny dla jego psa.
ola
Dodane przez Anonim, w dniu 15.04.2019 r., godz. 13.43
przyszłość tego kraju zależy od tego, jak inteligencja zachowa się podczas wyborów jednych i drugich - trzeba po prostu iść i głosować na każdego, kto nie jest na pasku obecnego rządu - taka jest obywatelska powinność i nie ma to, tamto;
Dodane przez Anonim, w dniu 15.04.2019 r., godz. 16.45
Inteligencja z pewnością zagłosuje na zbieranine wszelkiej maści, albo nie na wiosenne nowości. Zrezygnuje ze wszystkich plusów i chętnie dłużej popracuje do emerytury. Nauczyciele chcą więcej zarabiać, ale nie zaszkodzi skorzystać z "datków" PiS.
precz z warcholstwem !!!!
Dodane przez Josek, w dniu 15.04.2019 r., godz. 19.08
Porządek prawny w głowach "co u niektórych" jest bardzo zagmatwany i jak dla mnie - trudny do zrozumienia. Ola, która to nie potrafi wpisać swojego imienia we właściwą rubrykę i rozbrykany seledynowy piszący często po wypiciu"krówki" mają dziwne KOD-ziadowskie podejście do praworządności. Jak to jest, że raz pasuje im nadrzędność Konstytucji nad ustawami niższego rzędu, a innym razem zupełnie odwrotnie... . Wałęsali się z koszulkami z napisem Konstytucja i palili znicze pod Sądami np. w obronie skorumpowanej kasty sędziowskiej, bo ustawy PIS-u naruszały prywatne interesy kilku sędziów, a popierają łamanie Konstytucji, kiedy trzeba bronić podejrzanych interesów określonych postkomunistyczno-lewackich grup warchołów politycznych. Co do nauczycieli, którzy dali się, jak małe dzieci wciągnąć totalnej opozycji w swoje gierki polityczne przeciwko obecnej dobrej zmianie - muszę nadmienić, że mają wiele przywilejów, których nie mają inne grupy zawodowe , a co im w zasadzie rekonpensuje może nieco mniejsze w ich mniemaniu zarobki.... Smutne to i przykre, że odbył się strajk w dniach egzaminów.Trzeba było wznieść się ponad podziały i zawiesić strajk - w dniach, tak ważnych dla niektórych uczniów. Wtedy poparcie waszych żądań byłoby akceptowne społecznie, a tak jesteście odbierani w społeczeństwie, jako bojówki komusze ZNP w niczym nie różniące się od KOD...... PS. " Ślubuję rzetelnie pełnić mą powinność nauczyciela wychowawcy i opiekuna młodzieży, dążyć do pełni rozwoju osobowości ucznia i własnej, kształcić i wychowywać młode pokolenie w duchu umiłowania Ojczyzny, tradycji narodowych, poszanowania Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej". To tak na zakończenie, żeby niektórzy przypomnieli sobie - co ślubowali !!!!!!!!!!!!
do 13.43
Dodane przez inteligencka POwinność obywatelska!!!, w dniu 15.04.2019 r., godz. 20.01
"Trzeba po prostu iść i głosować na kaźdego, kto nie jest na pasku obecnego rządu." A na pasku POprzedniego rządu moźna było? W 2014 r. Platforma Obywatelska, Liga Morska i Rzeczna, Z N P, OPZZ, Związek Inwalidów Wojennych RP oraz Związek Inwalidów, Rencistów i Emerytów podpisały porozumienie, które stanowiło podstawę współpracy w kampanii przed wyborami samorządowymi. Gdy było można oficjalnie prowadzić kampanię wyborczą, czyli po 27 sierpnia 2014 r., porozumienie przekształciło się w komitet wyborczy, który wystawił wspólnych kandydatów, stworzyli wspólny program i razem walczyli o mandaty w Radzie Miejskiej oraz (tu już pod szyldem Platformy) w Radzie Powiatu. Porozumienie podpisali: Julian Bielawski, Adam Mróz i Maciej Wójcik, wyszkowski broniarz.
Dodane przez Wyszkowski znp, w dniu 15.04.2019 r., godz. 20.05
Wyszkowski Prezes Znp jest czlonkiem Platformy startowal z listy Mroza do samorzadu. a wladze znp w wyszkowie to dzialacze Psl jak Poplawski. Jesli Mroz jest w koalicji z Sobczakiem na co wskazuja jego glosowania na sesjach powiatowych to Znp w wyszkowie strajkuje z poparciem Sobczaka.
Dodane przez Anonim, w dniu 15.04.2019 r., godz. 23.42
Ktoś tu chrzani, że dzieci się cieszą z tego, że nie muszą chodzić do szkoły. To dopiero wykształcona inteligencja. Koniec roku to czas przygotowań do matur i poprawienia ocen. Ta pani, co to pisze to chyba urwała się z choinki i bardzo mocno uderzyła w łepetynę.
joskowi
Dodane przez Belfer, w dniu 16.04.2019 r., godz. 13.16
Ale fajnie, że was przestraszyła ta manifestacja nauczycieli. Myślę, że nie uruchomi ona u Państwa samodzielnych procesów myślowych, ale może zrodzi pytanie - Dlaczego, gdy w telewizorze grzmią o ciągłych sukcesach, to trwa protest? Może, a może nie...
Dodane przez Anonim, w dniu 16.04.2019 r., godz. 13.36
Nie chodziłam na wybory, ale teraz zagłosuję na PiS, choć mnie oni denerwuja.
Wiocha i beneficjenci układu.
Dodane przez Słabo, w dniu 16.04.2019 r., godz. 16.47
Nauczyciele, gdzie się schowaliście? Liczyliśmy na was, a tu popatrz, pochowaliście się jakbyście się czegoś wstydzili.
do tej anonim
Dodane przez on, w dniu 17.04.2019 r., godz. 14.12
-co chce zagłosować na pis. zrób sobie na złość! zrób! ale gdy się rozmyślisz- zagłosuj na mojego konia! też się nadaje! wejdzie do parlamentu! ludzie poprą jeśli koń jest z pisu!
Dodane przez Anonim, w dniu 17.04.2019 r., godz. 14.55
Poperaj PiS bo znowu będziesz pracować do u....ej śmierci, do gara będziesz wkładać szczaw i mirabelki.
zaproszenie
Dodane przez były nauczyciel, w dniu 19.04.2019 r., godz. 20.08
A może zorganizować strajk przeciw strajkowi nauczycieli.Zapraszam rodziców którzy dobrze znają to środowisko do dyskusji

Napisz komentarz

Dane teleadresowe

Wydawca: Tygodnik Informacyjno-Reklamowy "Wyszkowiak" S.C.

Redakcja: Justyna Pochmara, Irena Prusińska, Hanna Zielińska (kolportaż).

Adres redakcji:
ul. Gen. J. Sowińskiego 61, 07-202 Wyszków, tel./fax (0-29) 742-07-05,
e-mail: redakcja@wyszkowiak.pl

Nr konta: IdeaBank 20 1950 0001 2006 0617 8079 0002

Redakcja zastrzega sobie prawo skracania nadesłanych materiałów i nie odpowiada za treść reklam oraz listów do redakcji.

Tekstów nie zamówionych nie zwracamy. Reklamy przyjmowane są w siedzibie redakcji.

REKLAMA

  • Reklama
  • Reklama
  • Reklama

Projekt witryny

Wykonanie: INFOSTRONY - Adam Podemski, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl