Tonący brzydko się chwyta
(Zam: 10.06.2015 r., godz. 18.04)Od tygodnia zadaję sobie pytanie: jak łatwo z przyjaciela stać się wrogiem? Z bólem serca przeczytałem artykuł J. Osęki szumnie zatytułowany: „O miejsce przy żłobie”. Znalazłem w nim wszystko, co charakteryzuje stary styl prowadzenia polityki… Złość, zawiść i cynizm to tylko wierzchołek góry lodowej. J. Osęka, jako wytrawny politykier, opanował tę sztukę do perfekcji.
Osoby jego pokroju nie potrafią przyjąć do wiadomości, że my, ludzie młodzi nie chcemy podążać ich przykładem.
Młode pokolenie mówi: „Dość!”. Nie pozwolę (tak ja, ja i jeszcze raz ja) na spłycenie budzącej się potrzeby przemian ustrojowych do Twojej prywaty. Dlatego też, jeżeli uraziłem Cię czymś osobiście to przepraszam, ale nie rób tego więcej, bo my nie chcemy budować na kłótniach. Ja bynajmniej nie mam czasu na takie zaczepki i na żadną więcej z Twojej strony nie odpowiem. Wolę czas wolny poświecić dla rodziny i na konstruktywne, merytoryczne dyskusje, ale z ludźmi mającymi coś mądrego do powiedzenia i nieplującymi jadem.
Nieprawdziwe cytaty z naszych rozmów i iście szekspirowskie opisywanie mojego zachowania na pewno dodają Twoim tekstom polotu i animuszu. Sam przyznaję, że nawet mi się czytało ten artykuł lekko i mimochodem kilkukrotnie się uśmiechnąłem, jak to mam w zwyczaju przy niezgorszej książce.
Szczerze powiem, że pogubiłem się czytając o moich poglądach, zapomniałeś tylko dodać, że nigdy nie byłem członkiem żadnej partii. Tak, jako młokos (jakieś 10 lat temu) uwierzyłem w PO i marzenie o drugiej Irlandii i zagłosowałem na nich, za co bije się w pierś do dziś. Tak, popierałem Korwina i do dnia dzisiejszego go popieram. Powiem więcej – dotychczas nikt inny nie zaproponował tak dobrego sposobu na rozwój naszej polskiej gospodarki. To on mówi o tym, jak ważne jest oddanie wolności ludziom, tak bezwstydnie zabranej nam przez kolejne ekipy przy „żłobie”. Najlepszym rozwiązaniem byłoby opracowanie systemu gospodarczego wspólnie, na przykład z Centrum im. Adama Smitha.
Co do samorządu to niezmiennie powtarzał będę, że nie jest on od robienia polityki, tylko od rozwiązywania problemów lokalnej ludności. Zapędzając się coraz dalej w swojej nienawiści zapomniałeś o tym co najważniejsze: o ludziach.
Idąc dalej tropem moich poglądów te wybory były naprawdę wspaniałe. Pierwszy raz w historii dostaliśmy tak kompleksowy przekrój przez kandydatów antysystemowych: Braun, Korwin, Kowalski, Kukiz, Wilk. Jakbym mógł, to zagłosowałbym na wszystkich (są takie ordynacje wyborcze np. w Australii, gdzie poszczególnym kandydatom przypisuje się stopień ważności głosu: 1, 2, 3, 4, itd.), bo każdy z nich ma w sobie energię i chęć wprowadzenia zmian, są tym powiewem świeżości, którego brakuje w naszej polityce. Co do programów, jakie prezentują, to wiem, że nie będę oryginalny – bo nie ma osoby, która zgadza się z kimś w stu procentach – tak samo i ja w każdym z nich widzę dużo dobrego, ale są tam również elementy, które mi nie pasują.
Zarzucasz mi karierowiczostwo... Jeżeli jednokrotny start w wyborach do rady miasta jest tego przejawem – to jestem karierowiczem. Jeżeli chęć zmiany nieudolnego burmistrza to karierowiczostwo – po dwakroć jestem karierowiczem. Jeżeli popieranie antysystemowych działaczy i polityków to karierowiczostwo – po trzykroć jestem karierowiczem.
Nowy ruch, który się tworzy to miejsce dla ludzi, którzy są młodzi i nie mają przeszłości stricte partyjnej. Nie ma tam miejsca ani dla Z. Bociana (PSL) ani dla J. Osęki (radny powiatu wyszkowskiego z czasów Polski Ludowej) i nie jest ważne, jakie kolejne bajki na mój temat napiszesz – papier przyjmie wszystko, ale czy patrzenie w lustro nie sprawia Ci trudności? Jest to oddolny ruch, oparty na pracy pozytywistycznej z ludźmi. Nie stoję na jego czele i nigdy nie wyraziłem chęci kandydowania na posła z jakiegokolwiek ugrupowania. Chciałbym, aby to tworząca się grupa samodzielnie spośród siebie wybrała najlepszą osobę zarówno do prowadzenia ruchu tutaj na miejscu, jak i ewentualnego kandydata na posła. Dlatego też ponawiam swój apel: napiszcie do mnie na maila (rafalbujak1@gmail.com), znajdźcie mnie na FB i porozmawiajmy wspólnie jak może to wyglądać w Wyszkowie. W najbliższym czasie będziemy organizować spotkanie w Wyszkowie, na które już teraz wszystkich, którym leży na sercu dobro naszego miasta i całej Polski serdecznie zapraszam.
Rafał Bujak
Młode pokolenie mówi: „Dość!”. Nie pozwolę (tak ja, ja i jeszcze raz ja) na spłycenie budzącej się potrzeby przemian ustrojowych do Twojej prywaty. Dlatego też, jeżeli uraziłem Cię czymś osobiście to przepraszam, ale nie rób tego więcej, bo my nie chcemy budować na kłótniach. Ja bynajmniej nie mam czasu na takie zaczepki i na żadną więcej z Twojej strony nie odpowiem. Wolę czas wolny poświecić dla rodziny i na konstruktywne, merytoryczne dyskusje, ale z ludźmi mającymi coś mądrego do powiedzenia i nieplującymi jadem.
Nieprawdziwe cytaty z naszych rozmów i iście szekspirowskie opisywanie mojego zachowania na pewno dodają Twoim tekstom polotu i animuszu. Sam przyznaję, że nawet mi się czytało ten artykuł lekko i mimochodem kilkukrotnie się uśmiechnąłem, jak to mam w zwyczaju przy niezgorszej książce.
Szczerze powiem, że pogubiłem się czytając o moich poglądach, zapomniałeś tylko dodać, że nigdy nie byłem członkiem żadnej partii. Tak, jako młokos (jakieś 10 lat temu) uwierzyłem w PO i marzenie o drugiej Irlandii i zagłosowałem na nich, za co bije się w pierś do dziś. Tak, popierałem Korwina i do dnia dzisiejszego go popieram. Powiem więcej – dotychczas nikt inny nie zaproponował tak dobrego sposobu na rozwój naszej polskiej gospodarki. To on mówi o tym, jak ważne jest oddanie wolności ludziom, tak bezwstydnie zabranej nam przez kolejne ekipy przy „żłobie”. Najlepszym rozwiązaniem byłoby opracowanie systemu gospodarczego wspólnie, na przykład z Centrum im. Adama Smitha.
Co do samorządu to niezmiennie powtarzał będę, że nie jest on od robienia polityki, tylko od rozwiązywania problemów lokalnej ludności. Zapędzając się coraz dalej w swojej nienawiści zapomniałeś o tym co najważniejsze: o ludziach.
Idąc dalej tropem moich poglądów te wybory były naprawdę wspaniałe. Pierwszy raz w historii dostaliśmy tak kompleksowy przekrój przez kandydatów antysystemowych: Braun, Korwin, Kowalski, Kukiz, Wilk. Jakbym mógł, to zagłosowałbym na wszystkich (są takie ordynacje wyborcze np. w Australii, gdzie poszczególnym kandydatom przypisuje się stopień ważności głosu: 1, 2, 3, 4, itd.), bo każdy z nich ma w sobie energię i chęć wprowadzenia zmian, są tym powiewem świeżości, którego brakuje w naszej polityce. Co do programów, jakie prezentują, to wiem, że nie będę oryginalny – bo nie ma osoby, która zgadza się z kimś w stu procentach – tak samo i ja w każdym z nich widzę dużo dobrego, ale są tam również elementy, które mi nie pasują.
Zarzucasz mi karierowiczostwo... Jeżeli jednokrotny start w wyborach do rady miasta jest tego przejawem – to jestem karierowiczem. Jeżeli chęć zmiany nieudolnego burmistrza to karierowiczostwo – po dwakroć jestem karierowiczem. Jeżeli popieranie antysystemowych działaczy i polityków to karierowiczostwo – po trzykroć jestem karierowiczem.
Nowy ruch, który się tworzy to miejsce dla ludzi, którzy są młodzi i nie mają przeszłości stricte partyjnej. Nie ma tam miejsca ani dla Z. Bociana (PSL) ani dla J. Osęki (radny powiatu wyszkowskiego z czasów Polski Ludowej) i nie jest ważne, jakie kolejne bajki na mój temat napiszesz – papier przyjmie wszystko, ale czy patrzenie w lustro nie sprawia Ci trudności? Jest to oddolny ruch, oparty na pracy pozytywistycznej z ludźmi. Nie stoję na jego czele i nigdy nie wyraziłem chęci kandydowania na posła z jakiegokolwiek ugrupowania. Chciałbym, aby to tworząca się grupa samodzielnie spośród siebie wybrała najlepszą osobę zarówno do prowadzenia ruchu tutaj na miejscu, jak i ewentualnego kandydata na posła. Dlatego też ponawiam swój apel: napiszcie do mnie na maila (rafalbujak1@gmail.com), znajdźcie mnie na FB i porozmawiajmy wspólnie jak może to wyglądać w Wyszkowie. W najbliższym czasie będziemy organizować spotkanie w Wyszkowie, na które już teraz wszystkich, którym leży na sercu dobro naszego miasta i całej Polski serdecznie zapraszam.
Rafał Bujak
Komentarze
Dodane przez wyszkowianin, w dniu 10.06.2015 r., godz. 18.56
jeżeli mówisz poważnie to chętnie przyjdę i porozmawiam. masz racje, dość już tego jadu i kłamstw.
jeżeli mówisz poważnie to chętnie przyjdę i porozmawiam. masz racje, dość już tego jadu i kłamstw.
Dodane przez Gall A..., w dniu 10.06.2015 r., godz. 19.42
Bierzesz na siebie młody człowieku wielką odpowiedzialność. Mam nadzieję, że stałeś sie dojrzałym, w pełni odpowiedzialnym człowiekiem. Pozdrawiam.
Bierzesz na siebie młody człowieku wielką odpowiedzialność. Mam nadzieję, że stałeś sie dojrzałym, w pełni odpowiedzialnym człowiekiem. Pozdrawiam.
Dodane przez Antysystemowiec, w dniu 10.06.2015 r., godz. 20.07
Ostatni artykuł p. Osęki był przesycony obłuda. Czytając go zauważyłem że jego autor ma naprawdę krótka pamięć. Po pierwsze to p.Osęka pomógł w znacznym stopniu zdobyć władzę obecnemu burmistrzowi. Skoro jest takim antysystemowcem dlaczego w drugiej turze nikogo nie poparł. Pewnie dlatego że nie miałby z tego żadnych materialnych korzyści. Odnośnie p.kukiza łatwo jest mówić po fakcie że popierał go od samego początku. Tylko kto to słyszał lub widział. Napisał tyle artykułów a w żadnym nie namawiał wyborców do głosowania na Pawła Kukiza. Znając poglądy Kukiza ostatnia osobą z którą chciałby mieć do czynienia jest właśnie p.Osęka
Ostatni artykuł p. Osęki był przesycony obłuda. Czytając go zauważyłem że jego autor ma naprawdę krótka pamięć. Po pierwsze to p.Osęka pomógł w znacznym stopniu zdobyć władzę obecnemu burmistrzowi. Skoro jest takim antysystemowcem dlaczego w drugiej turze nikogo nie poparł. Pewnie dlatego że nie miałby z tego żadnych materialnych korzyści. Odnośnie p.kukiza łatwo jest mówić po fakcie że popierał go od samego początku. Tylko kto to słyszał lub widział. Napisał tyle artykułów a w żadnym nie namawiał wyborców do głosowania na Pawła Kukiza. Znając poglądy Kukiza ostatnia osobą z którą chciałby mieć do czynienia jest właśnie p.Osęka
Dodane przez Antysystemowiec, w dniu 10.06.2015 r., godz. 20.16
Czytałem ostatni artykuł p. Osęki i stwierdzam, że ma bardzo krótką pamięć. Skoro jest takim antysystemowcem dlaczego nikogo nie poparł w drugiej turze wyborów na burmistrza? Może dlatego, że liczył na jakieś korzyści materialne, których nie otrzymał?? Łatwo jest mówić, że popierał Pawła Kukiza od samego początku. Tylko kto to widział lub o tym słyszał. Napisał tyle artykułów ale w żadnym nie namawiał do glosowania na niego. A teraz wielki zwolennik nagle jak poczuł w którą stronę wieje wiatr. Znając poglądy Pawła p. Osęka jest jedna z ostatnich osób, które chciałby widzieć w swoich szeregach.
Czytałem ostatni artykuł p. Osęki i stwierdzam, że ma bardzo krótką pamięć. Skoro jest takim antysystemowcem dlaczego nikogo nie poparł w drugiej turze wyborów na burmistrza? Może dlatego, że liczył na jakieś korzyści materialne, których nie otrzymał?? Łatwo jest mówić, że popierał Pawła Kukiza od samego początku. Tylko kto to widział lub o tym słyszał. Napisał tyle artykułów ale w żadnym nie namawiał do glosowania na niego. A teraz wielki zwolennik nagle jak poczuł w którą stronę wieje wiatr. Znając poglądy Pawła p. Osęka jest jedna z ostatnich osób, które chciałby widzieć w swoich szeregach.
Dodane przez POmiot, w dniu 10.06.2015 r., godz. 21.57
To, że pan Osęka pomógł Nowosielskiemu wejść na stołek burmistrza, to jest wiadome wszystkim. Wiadomo też, że zrobił to w dobrej wierze. Sytuacja była podobna do dzisiejszej, kiedy ludzie zaczęli mieć dosyć Malinowskiego.
To, że pan Osęka pomógł Nowosielskiemu wejść na stołek burmistrza, to jest wiadome wszystkim. Wiadomo też, że zrobił to w dobrej wierze. Sytuacja była podobna do dzisiejszej, kiedy ludzie zaczęli mieć dosyć Malinowskiego.
Dodane przez Jacek, w dniu 10.06.2015 r., godz. 22.13
Jakie są poglądy pana Pawła?
Jakie są poglądy pana Pawła?
Dodane przez stary wyszkowianin, w dniu 10.06.2015 r., godz. 22.20
no tak, Osęka jest wspaniały, bo dał nam Nowosia w dobrej wierze, a nie zapominasz przypadkiem, że Malinowskiego to też nam Osęka dał?niech on już lepiej nic nam nie daje, dziękuję bardzo za tą "wspaniałomyślność"
no tak, Osęka jest wspaniały, bo dał nam Nowosia w dobrej wierze, a nie zapominasz przypadkiem, że Malinowskiego to też nam Osęka dał?niech on już lepiej nic nam nie daje, dziękuję bardzo za tą "wspaniałomyślność"
Dodane przez wyborca, w dniu 11.06.2015 r., godz. 09.30
Panie kolego, autorze artykułu, sam politykierem jesteś. Kiedy czułeś, że przy osęce zrobisz karierę polityczną, to stałeś przy nim niczym uliczny słup. Teraz go wyklinasz. Swój swego warty.
Panie kolego, autorze artykułu, sam politykierem jesteś. Kiedy czułeś, że przy osęce zrobisz karierę polityczną, to stałeś przy nim niczym uliczny słup. Teraz go wyklinasz. Swój swego warty.
Dodane przez Anonim, w dniu 11.06.2015 r., godz. 10.16
Dobrze, że napisał Pan ten artykół wyjaśniający. Nie znam Pana, ale takich ludzi nam potrzeba w Polsce, a szczególnie w Wyszkowie. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Dobrze, że napisał Pan ten artykół wyjaśniający. Nie znam Pana, ale takich ludzi nam potrzeba w Polsce, a szczególnie w Wyszkowie. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Dodane przez Jątek, w dniu 11.06.2015 r., godz. 13.22
Też myślę, że obaj panowie powinni się chyba zresetować.
Też myślę, że obaj panowie powinni się chyba zresetować.
do A. z godz. 10.16
Dodane przez Kaliope, w dniu 11.06.2015 r., godz. 16.35
Proszę o trochę staranności (artykuł)
Dodane przez Kaliope, w dniu 11.06.2015 r., godz. 16.35
Proszę o trochę staranności (artykuł)
Dodane przez Anonim, w dniu 12.06.2015 r., godz. 12.49
Nie lubię chwiejnych ludzi, a pan do nich należy . powiedzenie"ze tylko świnia nie zmienia poglądów" w pełni uzasadnione
Nie lubię chwiejnych ludzi, a pan do nich należy . powiedzenie"ze tylko świnia nie zmienia poglądów" w pełni uzasadnione
Dodane przez anonim, w dniu 12.06.2015 r., godz. 14.22
Przeczytałem i nie znalazłem, żadnej pozytywnej myśli. Osęka jest stary, nie ma szans już na karierę polityczną, ale ma energię, doświadczenie i może pomóc. Byłem na debacie kandydatów na burmistrza Wyszkowa i Osęka na tle np Wyszyńskiej czy Nowosielskiego to niebo a ziemia. Młodzież powinna skorzystać z jego usług a nie go jeszcze atakować. Bo Bujak ani Kępka kariery w Wyszkowie nie zrobili. W zbieraniu podpisów pod referendum o odwołanie Nowosielskiego nie wiadomo do końca ile podpisów zebrali a w kampanii samorządowej to głównym motorem był Osęka. w moim okręgu to wasz młody kandydat nawet z ulotkami nie przeszedł a przecież to nie jest wielki wydatek, 500 ulotek z 150 złotych kosztowało. Na to was powinno stać. Jak wy nie chcecie do ludzi wyjść to jak chcecie zdobywać poparcie, wirtualnie. Jeśli Kukiz ma mieć takich przedstawicieli to polegnie.
Przeczytałem i nie znalazłem, żadnej pozytywnej myśli. Osęka jest stary, nie ma szans już na karierę polityczną, ale ma energię, doświadczenie i może pomóc. Byłem na debacie kandydatów na burmistrza Wyszkowa i Osęka na tle np Wyszyńskiej czy Nowosielskiego to niebo a ziemia. Młodzież powinna skorzystać z jego usług a nie go jeszcze atakować. Bo Bujak ani Kępka kariery w Wyszkowie nie zrobili. W zbieraniu podpisów pod referendum o odwołanie Nowosielskiego nie wiadomo do końca ile podpisów zebrali a w kampanii samorządowej to głównym motorem był Osęka. w moim okręgu to wasz młody kandydat nawet z ulotkami nie przeszedł a przecież to nie jest wielki wydatek, 500 ulotek z 150 złotych kosztowało. Na to was powinno stać. Jak wy nie chcecie do ludzi wyjść to jak chcecie zdobywać poparcie, wirtualnie. Jeśli Kukiz ma mieć takich przedstawicieli to polegnie.
Dodane przez Danka, w dniu 12.06.2015 r., godz. 15.13
Odstawiliśmy juz Jastrzębska od POlityki, Chodkowskiego, biernego Malinowskiego, pazernego Turka, interesowną Mikołajczyk, pionka Zarębę i nipotycznego Tautera. Warpas wyeliminował się sam. W niebycie mamy Gizińskiego. Co z resztą szałajdy? Panie Rafale, w Was młodych nadzieja. Trzymam za Was kciuki!
Odstawiliśmy juz Jastrzębska od POlityki, Chodkowskiego, biernego Malinowskiego, pazernego Turka, interesowną Mikołajczyk, pionka Zarębę i nipotycznego Tautera. Warpas wyeliminował się sam. W niebycie mamy Gizińskiego. Co z resztą szałajdy? Panie Rafale, w Was młodych nadzieja. Trzymam za Was kciuki!
Dodane przez anonim, w dniu 12.06.2015 r., godz. 15.33
Anonimie, gdzie ta chwiejność? ja widzę spójność poglądów
Anonimie, gdzie ta chwiejność? ja widzę spójność poglądów
Dodane przez Marek Głowacki, w dniu 12.06.2015 r., godz. 23.43
Bardzo jestem ciekaw w co przekształci się ruch Kukiza. Nie powiem, że analizuję jakoś szczególnie głęboko ten niewątpliwy fenomen. Nie mam na to czasu. Od początku widać w nim jednak pewien paradoks. Starszy pan, rockman poruszył bowiem wyobraźnię sporej rzeszy młodych ludzi. W tej chwili za bardzo nie widać zaplecza intelektualnego tego ruchu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek jednolitości, czy programie. Na dokładkę powiem tak - sądzę raczej, że w tak krótkim czasie, jaki mamy do wyborów mogą powstać jedynie jakieś mgliste zarysy programu, czyli mówiąc wprost trochę prostych haseł. Dyskusja programowa z prawdziwego zdarzenia w gronie zupełnie nowych ludzi mogłaby doprowadzić jedynie do paraliżu działania. A więc jej nie będzie. Ot, Kukiz zleci kilku gościom przez tydzień coś napisać. Potem trochę poszlifują, pozmieniają w wąskim gronie i opublikują. Mimo moich wielu wątpliwości liczę na to, że ten ruch wniesie nowy powiew do życia publicznego.
Bardzo jestem ciekaw w co przekształci się ruch Kukiza. Nie powiem, że analizuję jakoś szczególnie głęboko ten niewątpliwy fenomen. Nie mam na to czasu. Od początku widać w nim jednak pewien paradoks. Starszy pan, rockman poruszył bowiem wyobraźnię sporej rzeszy młodych ludzi. W tej chwili za bardzo nie widać zaplecza intelektualnego tego ruchu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek jednolitości, czy programie. Na dokładkę powiem tak - sądzę raczej, że w tak krótkim czasie, jaki mamy do wyborów mogą powstać jedynie jakieś mgliste zarysy programu, czyli mówiąc wprost trochę prostych haseł. Dyskusja programowa z prawdziwego zdarzenia w gronie zupełnie nowych ludzi mogłaby doprowadzić jedynie do paraliżu działania. A więc jej nie będzie. Ot, Kukiz zleci kilku gościom przez tydzień coś napisać. Potem trochę poszlifują, pozmieniają w wąskim gronie i opublikują. Mimo moich wielu wątpliwości liczę na to, że ten ruch wniesie nowy powiew do życia publicznego.
Dodane przez Cieć, w dniu 13.06.2015 r., godz. 01.23
To Pan Adam Kępka, też jest teraz Kukizowcem?
To Pan Adam Kępka, też jest teraz Kukizowcem?
Dodane przez Ann, w dniu 13.06.2015 r., godz. 08.53
Panie Marku Głowacki, część młodzieży cierpi na kryzys autorytetów i lokuje swoje emocje (paradoksalnie) wśród starszych panów typu Paweł Kukiz a wcześniej Janusz Korwin Mikke nie wspominając o Januszu Palikocie.
Panie Marku Głowacki, część młodzieży cierpi na kryzys autorytetów i lokuje swoje emocje (paradoksalnie) wśród starszych panów typu Paweł Kukiz a wcześniej Janusz Korwin Mikke nie wspominając o Januszu Palikocie.
Panie Marku
Dodane przez Rafał Bujak, w dniu 13.06.2015 r., godz. 15.21
Jak jest z programami w Polsce każdy widzi, czy to PO, czy też PiS, mają piękne programy, rozbudowane i w niemałym stopniu wzniosłe. I co z tego? Niezależnie od tego co tam napiszą i tak i tak robią rzeczy zupełnie odmienne. Ludzie, którzy dzięki internetowi widzą prawdę, którzy wiedzą że obietnice opowiadane przez władze można włożyć między bajki nie głosują na programy. Nam zależy na uczciwości, a Paweł Kukiz jest uczciwy. PiS w którym Pan był też nie jest jednolity (za świecą w ręku szukać osoby, która spamięta mnogość rozłamów jakie przeżył). Dlatego jeszcze raz powtórzę - uczciwy i sprawiedliwy lider jakim jest Paweł Kukiz, jest wart więcej niż wszystkie programy partyjne razem wzięte.
Dodane przez Rafał Bujak, w dniu 13.06.2015 r., godz. 15.21
Jak jest z programami w Polsce każdy widzi, czy to PO, czy też PiS, mają piękne programy, rozbudowane i w niemałym stopniu wzniosłe. I co z tego? Niezależnie od tego co tam napiszą i tak i tak robią rzeczy zupełnie odmienne. Ludzie, którzy dzięki internetowi widzą prawdę, którzy wiedzą że obietnice opowiadane przez władze można włożyć między bajki nie głosują na programy. Nam zależy na uczciwości, a Paweł Kukiz jest uczciwy. PiS w którym Pan był też nie jest jednolity (za świecą w ręku szukać osoby, która spamięta mnogość rozłamów jakie przeżył). Dlatego jeszcze raz powtórzę - uczciwy i sprawiedliwy lider jakim jest Paweł Kukiz, jest wart więcej niż wszystkie programy partyjne razem wzięte.
Może powinien założyć partię Uczciwość i Sprawiedliwość
Dodane przez Marko, w dniu 13.06.2015 r., godz. 22.27
(...) Uczciwy i sprawiedliwy lider jakim jest Paweł Kukiz (...) Można go tak nazwać w kontekście "kredytu zaufania" ponieważ nikt go jeszcze w tych cnotach w kontekście polityki nie sprawdził. Ja nie wiem, czy po np. 4 -8 -12 latach będę mógł to powtórzyć. Czas pokaże, co nie znaczy, że nie warto obdarzyć go takim kredytem.
Dodane przez Marko, w dniu 13.06.2015 r., godz. 22.27
(...) Uczciwy i sprawiedliwy lider jakim jest Paweł Kukiz (...) Można go tak nazwać w kontekście "kredytu zaufania" ponieważ nikt go jeszcze w tych cnotach w kontekście polityki nie sprawdził. Ja nie wiem, czy po np. 4 -8 -12 latach będę mógł to powtórzyć. Czas pokaże, co nie znaczy, że nie warto obdarzyć go takim kredytem.
Dodane przez anon, w dniu 14.06.2015 r., godz. 10.17
Paweł jest osobą publiczną od lat, moje zaufanie przez te lata zdobył. Tak jak mówi Rafał jest uczciwy
Paweł jest osobą publiczną od lat, moje zaufanie przez te lata zdobył. Tak jak mówi Rafał jest uczciwy
O co tak naprawdę Kukizowi chodzi, z kim się zadaje i do czego zmierza?
Dodane przez Chytra Rolka, w dniu 14.06.2015 r., godz. 10.20
Laurka pana Rafała dla pana Pawła jest pobożnym życzeniem. Wielgucki przyjrzał się Kukizowi i co nieco uchylił. Wychodzi z tego, że nasz "antysystemowiec" naprawdę będzie potrzebował naszego wielkiego "kredytu zaufania". Nic nie jest takie proste panie Rafale i nie wystarczy napisać, że to uczciwy i sprawiedliwy lider. Z lektury jego CV wynika, że było z tym różnie i tak i siak. Pozdrawiam
Dodane przez Chytra Rolka, w dniu 14.06.2015 r., godz. 10.20
Laurka pana Rafała dla pana Pawła jest pobożnym życzeniem. Wielgucki przyjrzał się Kukizowi i co nieco uchylił. Wychodzi z tego, że nasz "antysystemowiec" naprawdę będzie potrzebował naszego wielkiego "kredytu zaufania". Nic nie jest takie proste panie Rafale i nie wystarczy napisać, że to uczciwy i sprawiedliwy lider. Z lektury jego CV wynika, że było z tym różnie i tak i siak. Pozdrawiam
Czym zdobył te zaufanie, występami na scenie?
Dodane przez Chytra Rolka, w dniu 14.06.2015 r., godz. 11.21
Tak, jest osobą publiczną, ale nie polityczną. Proszę tego nie mylić droga, ambitna młodzieży. Scena to nie realizacja obietnic, z którymi będzie się musiał zmierzyć.
Dodane przez Chytra Rolka, w dniu 14.06.2015 r., godz. 11.21
Tak, jest osobą publiczną, ale nie polityczną. Proszę tego nie mylić droga, ambitna młodzieży. Scena to nie realizacja obietnic, z którymi będzie się musiał zmierzyć.
Dodane przez Knom, w dniu 14.06.2015 r., godz. 13.22
Co Pan Panie Rafale sądzi o naszym DEMOKRATYCZNYM PRZY WÓDCE Nowosielskim?
Co Pan Panie Rafale sądzi o naszym DEMOKRATYCZNYM PRZY WÓDCE Nowosielskim?
Dodane przez anonim, w dniu 14.06.2015 r., godz. 17.03
to powiedz nam za kim głosują chytrzy ludzie rolko? PO? PiS? PSL? SLD?
to powiedz nam za kim głosują chytrzy ludzie rolko? PO? PiS? PSL? SLD?
Dodane przez Listonosz, w dniu 14.06.2015 r., godz. 20.13
Ale nie miał jeszcze okazji wykazać się czynem. Piosenki spiewał dla każdego i POd każdego, jak na zamówienie. Natomiast z bieżących spraw podoba mi się jego podejście do ograniczenia obcego kapitału w mediach. W tej chwili nigdzie w Europie nie ma POdobnej sytuacji, gdzie niemal 100% rynku dużej prasy należy do obcych. Polacy łykają ściek, który piszą polscy wyrobnicy POd niemieckie dyktando. Jak myślicie, czyj te sprzedane gazety reprezentują interes?
Ale nie miał jeszcze okazji wykazać się czynem. Piosenki spiewał dla każdego i POd każdego, jak na zamówienie. Natomiast z bieżących spraw podoba mi się jego podejście do ograniczenia obcego kapitału w mediach. W tej chwili nigdzie w Europie nie ma POdobnej sytuacji, gdzie niemal 100% rynku dużej prasy należy do obcych. Polacy łykają ściek, który piszą polscy wyrobnicy POd niemieckie dyktando. Jak myślicie, czyj te sprzedane gazety reprezentują interes?
Panie Rafale
Dodane przez Anonim, w dniu 14.06.2015 r., godz. 20.33
Program jest jakimś kierunkowskazem i jest niezbędny. Internet daje oczywiście duże możliwości docierania do prawdy i był jednym z elementów, który doprowadził do zwycięstwa Andrzeja Dudy w wyborach, a więc korzystają z niego nie tylko zwolennicy Kukiza. Kaczyński jest również uczciwym liderem - nie mam co do tego wątpliwości. Wymienia Pan antysystemowych kandydatów na prezydenta. Co oznacza dla Was ta antysystemowość ? Bo ja uważam się od dawna za antysystemowego. Najogólniej rzecz biorąc nie podoba mi się republiczka okrągłego stoliczka, w której towarzysze pozamieniali ksiązeczki partyjne na czekowe i z drugiego szeregu pociagają za sznurki dzięki opanowaniu mediów i wpływom w służbach.
Dodane przez Anonim, w dniu 14.06.2015 r., godz. 20.33
Program jest jakimś kierunkowskazem i jest niezbędny. Internet daje oczywiście duże możliwości docierania do prawdy i był jednym z elementów, który doprowadził do zwycięstwa Andrzeja Dudy w wyborach, a więc korzystają z niego nie tylko zwolennicy Kukiza. Kaczyński jest również uczciwym liderem - nie mam co do tego wątpliwości. Wymienia Pan antysystemowych kandydatów na prezydenta. Co oznacza dla Was ta antysystemowość ? Bo ja uważam się od dawna za antysystemowego. Najogólniej rzecz biorąc nie podoba mi się republiczka okrągłego stoliczka, w której towarzysze pozamieniali ksiązeczki partyjne na czekowe i z drugiego szeregu pociagają za sznurki dzięki opanowaniu mediów i wpływom w służbach.
Dodane przez Paweł S., w dniu 14.06.2015 r., godz. 22.24
Nie zależy mi żeby ugrupowanie Kukiza miało 20 czy ponad procent. Wolę, żeby miało np. 15, ale złożone z ludzi pewnych i dlatego ma Pan Rafał ważną misję, żeby w naszym okręgu postarać się o ludzi skutecznych, ale i pwenych.
Nie zależy mi żeby ugrupowanie Kukiza miało 20 czy ponad procent. Wolę, żeby miało np. 15, ale złożone z ludzi pewnych i dlatego ma Pan Rafał ważną misję, żeby w naszym okręgu postarać się o ludzi skutecznych, ale i pwenych.
Dodane przez Katarzyna, w dniu 15.06.2015 r., godz. 17.52
Może i Pan Rafał powinien ustosunkować się do wyszkowskiego problemu w szpitalu? Celowo uzyłam "wyszkowskiego" ponieważ uważam, że nie jest to wyłącznie problem Pań Pielęgniarek.
Może i Pan Rafał powinien ustosunkować się do wyszkowskiego problemu w szpitalu? Celowo uzyłam "wyszkowskiego" ponieważ uważam, że nie jest to wyłącznie problem Pań Pielęgniarek.
Dodane przez Czytelnik, w dniu 16.06.2015 r., godz. 08.45
Super ciekawy świerzy Wyszkowiak - Pielęgniarki strajkują, Czartoryski, Pągowski, Bodio i Osęka ale i wiadomość która mnie bardzo ucieszyła. Złodziej, który ukradł tuje z kościelnego parkingu w Niegowie ujęty. Brawo Policja.
Super ciekawy świerzy Wyszkowiak - Pielęgniarki strajkują, Czartoryski, Pągowski, Bodio i Osęka ale i wiadomość która mnie bardzo ucieszyła. Złodziej, który ukradł tuje z kościelnego parkingu w Niegowie ujęty. Brawo Policja.
a
Dodane przez a, w dniu 16.06.2015 r., godz. 14.56
Chciałbym poznać bliżej Pana Rafała. Jakie ma wykształcenie, jakie doświadczenie zawodowe, czy ma rodzinę? Chce tworzyć struktury, ale czy ma odpowiednie doświadczenie chociażby zawodowe?
Dodane przez a, w dniu 16.06.2015 r., godz. 14.56
Chciałbym poznać bliżej Pana Rafała. Jakie ma wykształcenie, jakie doświadczenie zawodowe, czy ma rodzinę? Chce tworzyć struktury, ale czy ma odpowiednie doświadczenie chociażby zawodowe?
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl