Biblioteczni czytelmaniacy w eskapadowej akcji
(Zam: 24.07.2014 r., godz. 18.09)Barbara Krafftówna wraz z Kabaretem Starszych Panów kiedyś przekonywała, że „w czasie deszczu dzieci się nudzą”. W Wyszkowie było inaczej. W deszczową sobotę 12 lipca już po raz trzeci biblioteka miejska przygotowała kolejną edycję „Eskapada Wyszków”.
Kilkugodzinna wędrówka po mieście sprzyjała integracji, dobrej zabawie i poznawaniu ciekawostek dotyczących Wyszkowa.
W grze udział wzięło 7 drużyn – składających się zarówno z członków rodzin, jak też znajomych, którzy postanowili wspólnie spędzić czas. To zabawa dedykowania wszystkim: dorosłym i dzieciom.
Gra ma na celu zabawę poprzez naukę. Po otrzymaniu wskazówek dotyczących tegorocznej edycji zabawy, z którymi zapoznała Marta Gołębiewska (mapy Wyszkowa, karty gry, instrukcji i listy zabaw integracyjnych), drużyny ruszyły w drogę. Do odkrycia było 7 punktów strategicznych: budynek WOSiR, stacja PKP, WOK „Hutnik”, dawny browar, Skwer Jana Pawła II, miejsce przy armacie, górka w parku miejskim. Po dotarciu do wyznaczonego punktu, który należało określić za pomocą współrzędnych, drużyna otrzymywała zadanie do wykonania lub pytania, które wiązały się z miejscem, do którego dotarły oraz punkty za udzieloną poprawnie odpowiedź. Każdy zdobyty punkt był szansą na otrzymanie dodatkowych liter do odgadnięcia hasła. Spod biblioteki wyruszały dwie drużyny w dwóch różnych kierunkach. Było sporo wędrówek, łamigłówek i dobrej zabawy. Po ukończonej grze, każda z drużyn otrzymała certyfikaty udziału w grze, dyplomy i upominki. Najlepszą ekipą okazała się drużyna „K”: Marcin Koński, Magdalena Końska i Marek Koński.
W przyszłym roku biblioteka już planuje kolejną „Eskapadę Wyszków”.
M.P.
W grze udział wzięło 7 drużyn – składających się zarówno z członków rodzin, jak też znajomych, którzy postanowili wspólnie spędzić czas. To zabawa dedykowania wszystkim: dorosłym i dzieciom.
Gra ma na celu zabawę poprzez naukę. Po otrzymaniu wskazówek dotyczących tegorocznej edycji zabawy, z którymi zapoznała Marta Gołębiewska (mapy Wyszkowa, karty gry, instrukcji i listy zabaw integracyjnych), drużyny ruszyły w drogę. Do odkrycia było 7 punktów strategicznych: budynek WOSiR, stacja PKP, WOK „Hutnik”, dawny browar, Skwer Jana Pawła II, miejsce przy armacie, górka w parku miejskim. Po dotarciu do wyznaczonego punktu, który należało określić za pomocą współrzędnych, drużyna otrzymywała zadanie do wykonania lub pytania, które wiązały się z miejscem, do którego dotarły oraz punkty za udzieloną poprawnie odpowiedź. Każdy zdobyty punkt był szansą na otrzymanie dodatkowych liter do odgadnięcia hasła. Spod biblioteki wyruszały dwie drużyny w dwóch różnych kierunkach. Było sporo wędrówek, łamigłówek i dobrej zabawy. Po ukończonej grze, każda z drużyn otrzymała certyfikaty udziału w grze, dyplomy i upominki. Najlepszą ekipą okazała się drużyna „K”: Marcin Koński, Magdalena Końska i Marek Koński.
W przyszłym roku biblioteka już planuje kolejną „Eskapadę Wyszków”.
M.P.
Napisz komentarz
- Komentarze naruszające netykietę nie będą publikowane.
- Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. nie będą publikowane.
- Za treść komentarza odpowiada jego autor.
- Regulamin komentowania w serwisie wyszkowiak.pl